Heb ik gedaan en besloten om het te (laten) vernietigen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:47 schreef bassos het volgende:
[..]
Het is gezonder om dingen die pijn doen direct onder ogen te zien.
paddoshop is die kant op -->quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:47 schreef bassos het volgende:
[..]
Het is gezonder om dingen die pijn doen direct onder ogen te zien.
Ah, het is eigenlijk best makkelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:49 schreef vosss het volgende:
WTF heb jij gebruikt gek? Geef mij daar wat van
/shyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:12 schreef R0N1N het volgende:
... een wazige fokker. Net als de rest![]()
Maar dan wel één die tenminste nog enige sjeu geeft aan een sub-forum dat momenteel een bijna dood ervaring doorstaat![]()
& ondanks een hoop onnavolgbaar gewauwel, interresantere berichtjes typed dan de gemiddelde persoon die daar dan op reageerd (zie bovenstaande reakties)
Ik heb meer respect voor jou (Bassos), dan diegene die het niet snapt, kan volgen, of er de moeite niet voor wil nemen, maar je daarom wel maar meteen het zwijgen wil oplegen (delete, slotje, ban etc. = LOSERS)
Vrijheid van meningsuiting geld ook voor iemand met een andere mening dan de jouwe, zelfs al kun je 'm niet volgen![]()
... verder interesseert het mij persoonlijk geen moer "wie Bassos is".
Bassos is, like it or not. that's all that matters
Leefde iedereen maar op dezelfde 'correcte' manierquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef mediaconsument het volgende:
Was iedereen maar zoals Bassos!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:12 schreef R0N1N het volgende:
Bassos is, like it or not. that's all that matters
Brrrrquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef mediaconsument het volgende:
Bassos is een eerlijk en oprecht persoon, hij kan af en toe, terecht, uit zijn slof schieten met zeer duidelijke taal, dat siert hem dan ook.
Ben je op zoek naar een fanclub trouwens?
Ik vind je een beetje kruiperig naar Bassos toe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef mediaconsument het volgende:
Bassos is een eerlijk en oprecht persoon, hij kan af en toe, terecht, uit zijn slof schieten met zeer duidelijke taal, dat siert hem dan ook.
Waarom vestigt hij dan graag de aandacht op zichzelf bijvoorbeeld door dit topic weer te openen? Hij vind zichzelf nogal bijzonder geloof ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik geloof voor geen moment dat Bassos een fanclub wil.
Attention-whore in de 3e persoonquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom vestigt hij dan graag de aandacht op zichzelf bijvoorbeeld door dit topic weer te openen? Hij vind zichzelf nogal bijzonder geloof ik.
WHO CARES ?quote:Wie is Bassos
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef mediaconsument het volgende:
Omdat Bassos 'verlicht' is, en ons wil laten koesteren in zijn schijnselquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom vestigt hij dan graag de aandacht op zichzelf bijvoorbeeld door dit topic weer te openen? Hij vind zichzelf nogal bijzonder geloof ik.
Nou? Wat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
WHO CARES ?
Serieus, op welk punt dacht je dat mensen serieus op dit topic zaten te wachten, en wat had je gebruikt ?
* 1-of-6Billion smeert factor50quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat Bassos 'verlicht' is, en ons wil laten koesteren in zijn schijnsel
Doe die popcorn maar weg, want nu gaat Bassos waarschijnlijk een poosje interessant zwijgenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:02 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
* 1-of-6Billion smeert factor50en pakt bier ende popcorn
.... om dan opeens weer terug te komen met een ellenlang verhaal waar geen touw aan vast te knopen is behalve dan dat ie duidelijk probeert te maken waarom hij wel verlicht is en de rest van de mensen nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe die popcorn maar weg, want nu gaat Bassos waarschijnlijk een poosje interessant zwijgen
Holy shit, als je als TRU'er afgevallen wordt door een andere TRU'er is er echt wel iets goed misquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:28 schreef Darkwolf het volgende:
Het probleem is dat ik vervolgens de grootste moeite heb om te begrijpen wat hij probeert te zeggen.
Soms is het zo verward dat ik ook mijn twijfels stel aan zijn mentale gesteldheid, of dat hij inderdaad onder invloed is van iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |