Heb ik gedaan en besloten om het te (laten) vernietigen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:47 schreef bassos het volgende:
[..]
Het is gezonder om dingen die pijn doen direct onder ogen te zien.
paddoshop is die kant op -->quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:47 schreef bassos het volgende:
[..]
Het is gezonder om dingen die pijn doen direct onder ogen te zien.
Ah, het is eigenlijk best makkelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:49 schreef vosss het volgende:
WTF heb jij gebruikt gek? Geef mij daar wat van
/shyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:12 schreef R0N1N het volgende:
... een wazige fokker. Net als de rest![]()
Maar dan wel één die tenminste nog enige sjeu geeft aan een sub-forum dat momenteel een bijna dood ervaring doorstaat![]()
& ondanks een hoop onnavolgbaar gewauwel, interresantere berichtjes typed dan de gemiddelde persoon die daar dan op reageerd (zie bovenstaande reakties)
Ik heb meer respect voor jou (Bassos), dan diegene die het niet snapt, kan volgen, of er de moeite niet voor wil nemen, maar je daarom wel maar meteen het zwijgen wil oplegen (delete, slotje, ban etc. = LOSERS)
Vrijheid van meningsuiting geld ook voor iemand met een andere mening dan de jouwe, zelfs al kun je 'm niet volgen![]()
... verder interesseert het mij persoonlijk geen moer "wie Bassos is".
Bassos is, like it or not. that's all that matters
Leefde iedereen maar op dezelfde 'correcte' manierquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef mediaconsument het volgende:
Was iedereen maar zoals Bassos!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:12 schreef R0N1N het volgende:
Bassos is, like it or not. that's all that matters
Brrrrquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef mediaconsument het volgende:
Bassos is een eerlijk en oprecht persoon, hij kan af en toe, terecht, uit zijn slof schieten met zeer duidelijke taal, dat siert hem dan ook.
Ben je op zoek naar een fanclub trouwens?
Ik vind je een beetje kruiperig naar Bassos toe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef mediaconsument het volgende:
Bassos is een eerlijk en oprecht persoon, hij kan af en toe, terecht, uit zijn slof schieten met zeer duidelijke taal, dat siert hem dan ook.
Waarom vestigt hij dan graag de aandacht op zichzelf bijvoorbeeld door dit topic weer te openen? Hij vind zichzelf nogal bijzonder geloof ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik geloof voor geen moment dat Bassos een fanclub wil.
Attention-whore in de 3e persoonquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom vestigt hij dan graag de aandacht op zichzelf bijvoorbeeld door dit topic weer te openen? Hij vind zichzelf nogal bijzonder geloof ik.
WHO CARES ?quote:Wie is Bassos
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef mediaconsument het volgende:
Omdat Bassos 'verlicht' is, en ons wil laten koesteren in zijn schijnselquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom vestigt hij dan graag de aandacht op zichzelf bijvoorbeeld door dit topic weer te openen? Hij vind zichzelf nogal bijzonder geloof ik.
Nou? Wat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
WHO CARES ?
Serieus, op welk punt dacht je dat mensen serieus op dit topic zaten te wachten, en wat had je gebruikt ?
* 1-of-6Billion smeert factor50quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat Bassos 'verlicht' is, en ons wil laten koesteren in zijn schijnsel
Doe die popcorn maar weg, want nu gaat Bassos waarschijnlijk een poosje interessant zwijgenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:02 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
* 1-of-6Billion smeert factor50en pakt bier ende popcorn
.... om dan opeens weer terug te komen met een ellenlang verhaal waar geen touw aan vast te knopen is behalve dan dat ie duidelijk probeert te maken waarom hij wel verlicht is en de rest van de mensen nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe die popcorn maar weg, want nu gaat Bassos waarschijnlijk een poosje interessant zwijgen
Holy shit, als je als TRU'er afgevallen wordt door een andere TRU'er is er echt wel iets goed misquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:28 schreef Darkwolf het volgende:
Het probleem is dat ik vervolgens de grootste moeite heb om te begrijpen wat hij probeert te zeggen.
Soms is het zo verward dat ik ook mijn twijfels stel aan zijn mentale gesteldheid, of dat hij inderdaad onder invloed is van iets.
Dat is dan ook regelmatig aan de orde van de dag. Jij bent toch ook een TRU'er?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Holy shit, als je als TRU'er afgevallen wordt door een andere TRU'er is er echt wel iets goed mis
Ik gebruikte de term hier om de 'believers' aan te duiden, dat lijkt me evident.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:40 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is dan ook regelmatig aan de orde van de dag. Jij bent toch ook een TRU'er?
Yup, Dramaqueen MC heeft zich aangemeld....quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:43 schreef Dragorius het volgende:
Ah, de soap gaat beginnen is begonnen
'spitsroeden lopen' ..kent U die uitdrukking?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik gebruikte de term hier om de 'believers' aan te duiden, dat lijkt me evident.
Als ik 'believers' had neergezet was jij weer over de zeik gegaan.
[..]
Yup, Dramaqueen MC heeft zich aangemeld....
Ik ben m'n zwaard alvast aan het slijpen
En de term believer heeft binnen TRU dan ook alleen betekenis voor de mensen die maar al te graag in hokjes denken. Oftewel in die zin ben jij net zo hard een believer, ik denk dat het dan ook moeilijk is om te leven zonder ook maar iets te geloven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik gebruikte de term hier om de 'believers' aan te duiden, dat lijkt me evident.
Als ik 'believers' had neergezet was jij weer over de zeik gegaan.
[..]
Yup, Dramaqueen MC heeft zich aangemeld.... [ afbeelding ]
Ik ben m'n zwaard alvast aan het slijpen
Wat zijn we dan aan het kappen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:57 schreef Dragorius het volgende:
Willen jullie stoppen met het kappen van Bassos zijn topic. Open desnoods je eigen (maar niet zonder toestemming van Bastard of Jogy)
...En ja hoor, daar gaat ie weerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En de term believer heeft binnen TRU dan ook alleen betekenis voor de mensen die maar al te graag in hokjes denken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
...En ja hoor, daar gaat ie weer
door mensen in het 'hokjesdenken'-hokje te stoppen denk je in hokjes, MC.
Niet dat ik iets anders verwacht had dan deze dooddoener, zoals ik ook eerder al aangegeven heb
Ja, heel raar is dat. Moet dan steeds denken aan cluedo en een septictankquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef Dragorius het volgende:
Oh en ik krijg ook jeuk van die term, "psuedo-skeptic."
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heel raar is dat. Moet dan steeds denken aan cluedo en een septictank
LOL!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heel raar is dat. Moet dan steeds denken aan cluedo en een septictank
Volgens mij lees je niet goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:08 schreef senesta het volgende:
Ik vind dat er veel te zwaar aan deze termen word getilt![]()
Oh en ik vond Bassos in het begin tof, hij probeerde toen toch dingen te delen. Wazig vind ik ook nog niet zo erg, er zijn genoeg mensen in TRU geweest die wazige dingen zeiden waarmee ze me toch aan het denken hebben gezet. Ik heb alleen wat moeite met arrogantie en het plaatsen van jezelf boven anderen om welke reden dan ook.
Kom op zeg, wat is er interessant aan dit topic?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Trippii het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet goed.
Wat een stelletje hier trouwens zeg. De ondergang van TRU. 95 % troll. Stelletje clowns. Het is niet interessant genoeg meer om met boeiende topics te komen.
Daarom geeft Bassos het goede voorbeeld. Je hebt hier een houding zoals die van hem nodig om ook maar iets te kunnen vertellen. Zonder dit gewapende beton, zul je ten onder gaan!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Trippii het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet goed.
Wat een stelletje hier trouwens zeg. De ondergang van TRU. 95 % troll. Stelletje clowns. Het is niet interessant genoeg meer om met boeiende topics te komen.
Een verhaal waar jij geen touw aan vast kan knopen. Misschien is dat ook helemaal niet nodig?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat is er interessant aan dit topic?
We worden opgeroepen om een verhaal van TS te ontwarren. Een verhaal waar geen touw aan vast te knopen is.
Sorry, ik zal mezelf wel even editten, je hebt gelijk, maar ik word simpel van dat opgehemel om niksquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
troll.. persoonlijk worden.. note!
Is niet per definite een eigen stijl. Posten vanuit een bepaald oogpunt + persoonlijkheid.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:39 schreef mediaconsument het volgende:
Het mooie is dan ook dat ik vaak het idee heb dat Bassos post zoals je praat. Communicatief vind ik hem dan ook erg sterk. Hij heeft zelfs zijn eigen stijl ontwikkeld.
Dat jij hierover valt, zegt mijns inziens genoeg. Het mooie is dan ook dat als je echt iets wil leren van hem, hij daarvoor altijd openstaat. Daarom vind ik deze assertiviteit zeker niet misplaatst.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:Bassos ophemelen vanwege zijn houding.
Sorry hoor, sinds wanneer is misplaatste arrogantie een bewonderenswaardige houding?
Ja communicatief is Bassos heel sterk. Zo sterk dat hij niet reageert in zijn 'eigen' topicquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:39 schreef mediaconsument het volgende:
Het mooie is dan ook dat ik vaak het idee heb dat Bassos post zoals je praat. Communicatief vind ik hem dan ook erg sterk. Hij heeft zelfs zijn eigen stijl ontwikkeld.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat jij hierover valt, zegt mijns inziens genoeg. Het mooie is dan ook dat als je echt iets wil leren van hem, hij daarvoor altijd openstaat. Daarom vind ik deze assertiviteit zeker niet misplaatst.
Daarom denk ik ook dat arrogantie bij mij een andere betekenis heeft dan bij jou. Wat arrogantie is namelijk niet ongezond.
Jullie kennen hem persoonlijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:43 schreef Trippii het volgende:
[..]
Is niet per definite een eigen stijl. Posten vanuit een bepaald oogpunt + persoonlijkheid.
Dat is het bericht dat hij geeft, niet zijn stijl van communiceren, al kan ik je hier wel gelijk in geven. Je kunt dan ook posten alsof je praat, of posten zoals je een brief schrijft bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:43 schreef Trippii het volgende:
[..]
Is niet per definite een eigen stijl. Posten vanuit een bepaald oogpunt + persoonlijkheid.
Dat is waar, misschien mag ik nog niet eens in de búúrt van Bassos komen, laat staan commentaar hebben op Zijne Doorluchtige Verlichtheid , iets te hoog gegrepen voor mijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:40 schreef Trippii het volgende:
[..]
Een verhaal waar jij geen touw aan vast kan knopen. Misschien is dat ook helemaal niet nodig?
Dat is niet echt van belang, dat is hoe jij het ervaartquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is het bericht dat hij geeft, niet zijn stijl van communiceren, al kan ik je hier wel gelijk in geven. Je kunt dan ook posten alsof je praat, of posten zoals je een brief schrijft bijvoorbeeld.
Je bent een vrouw. 'Nuff said.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar, misschien mag ik nog niet eens in de búúrt van Bassos komen, laat staan commentaar hebben op Zijne Doorluchtige Verlichtheid , iets te hoog gegrepen voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |