Dus toch!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:36 schreef Bastard het volgende:
Waar is michielos en flammie eigenlijk
Kut, je hebt mequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus toch!
Wist wel dat zij beide te vaak gezien werden!
KLOON!!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kut, je hebt me
Naja, maar weer wat nieuwe karakters verzinnen, het werd sowieso weer tijd
Oh, dat fix ik wel, dan schreeuw ik gewoon wat harderquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als mensen ineens verdwijnen begin ik volume te missen.
Ff wat mensen over de zeik helpen weer zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh, dat fix ik wel, dan schreeuw ik gewoon wat harder
Open er een topic overquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als mensen ineens verdwijnen begin ik volume te missen.
Ik doe m'n best maar zowel Bassos als MC reageren niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ff wat mensen over de zeik helpen weer zeker
Nee ik zag het, het werpt nog geen vruchten af voor je. Een kloonscan lijkt mij niet nodig, zij hebben beide een zeer eigen manier van posten die niet te vergelijken is met een ander... maar dat zegt ook niet allesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik doe m'n best maar zowel Bassos als MC reageren niet.
Heb je weleens een kloonscan voor ze aangevraagd ?
Zeer intressante open topics waarin iedereen zijn ervaringen kan delen met open minded people. Over inhoud en zonder geneuzel.. utopie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
TT : "Wie is Bastard, en wat mist hij ?"
Vooral ook omdat je dan gewoon trip-reports krijgt in de vorm van verlichte TRU-topicsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeer intressante open topics waarin iedereen zijn ervaringen kan delen met open minded people. Over inhoud en zonder geneuzel.. utopie.
het eindstadium van een psychose ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef Ticker het volgende:
Ik heb begrepen dat ze voor het laatst in een of ander stadium gezien waren.
Wacht eens even.. WACHT EENS EVEN!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef Ticker het volgende:
Ik heb begrepen dat ze voor het laatst in een of ander stadium gezien waren.
Dat is weer een ander uiterste, je wilt wel dat A, je publiek geboeid is en blijft en B, dat mensen je blijven begrijpen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vooral ook omdat je dan gewoon trip-reports krijgt in de vorm van verlichte TRU-topics
Laat ik hier maar niks op zeggen danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste, je wilt wel dat A, je publiek geboeid is en blijft en B, dat mensen je blijven begrijpen.
Je kunt natuurlijk ook gewoon hun postgeschiedenis bekijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wacht eens even.. WACHT EENS EVEN!!!![]()
Vlgs mij waren de laatste acties van Michielos iets omtrent het organiseren van een glaasje-draai avond.. !!! Oh the horror nu! Hebben we hem wel voldoende gewaarschuwd of hebben we hem zijn eigen karma tegemoet laten treden???
Als ze je niet begrijpen komt dat toch gewoon omdat zij nog niet zo ver zijn en nog veel moeten leren ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste, je wilt wel dat A, je publiek geboeid is en blijft en B, dat mensen je blijven begrijpen.
Teveel werk.. google openen, zoeken op naam+fok+postgeschiedenis etcetc.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon hun postgeschiedenis bekijken
Diequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als ze je niet begrijpen komt dat toch gewoon omdat zij nog niet zo ver zijn en nog veel moeten leren ?
En dat is erg omdat? Beetje mensen monddood maken he!!!! Op den brandschtapel!!!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef Ticker het volgende:
Michielos heeft vandaag gewoon nog gepost in KLB, dus nu moeten we kappen want anders komt hij straks dus echt lezen en posten!
Kom op, ik ga toch ook niet expres in de buurt van een prullenbak schijten zodat de vliegen sneller komen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En dat is erg omdat? Beetje mensen monddood maken he!!!! Op den brandschtapel!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
In dat geval was het een grap!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:04 schreef Dragorius het volgende:
Als je net als ik een grapje maakte, dan kan dat wel denk ik
Verzuurd dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef Ticker het volgende:
Michielos heeft vandaag gewoon nog gepost in KLB,
Dat zijn evangelien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:07 schreef Dragorius het volgende:
Leuk die inrichting van dat bad. Art Deco?
Whahahaha wat is dit nou weer?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:07 schreef Ticker het volgende:
De wedergeboorte van jezus
[ afbeelding ]
Het lijkt hier op.quote:
Arm meisjequote:
Het is netter dan tubgirl denk ik. Vind het ook vrij grappig hoe snel die mensen ineens uit dat bad klimmen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:18 schreef Dragorius het volgende:
Kap met dat filmpje, zo ranzigOok al in de BNW slowchat
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:51 schreef Bastard het volgende:
Nou je weet in ieder geval weer een leuk topic dood te slaan.. partypooper.
schijt aan hebben en gewoon de discussie daarvoor weer oppakken !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:51 schreef Bastard het volgende:
Nou je weet in ieder geval weer een leuk topic dood te slaan.. partypooper.
Niets.. typisch Ba-topic .. balletje opgooien en de rest gaat er mee voetballen.. inderdaad de arena van Ba.. hij heeft nog gelijk ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:58 schreef Dragorius het volgende:
Wat is "daar" dan de discussiewaarde?
Niet lullig bedoeld maar men, geef die jongen een weblog ofzo
Wat als vissen stembanden hadden?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
Dat beroep zou ik dus nooit kunnen uitvoeren
Dit is mijn stap-shirtquote:
Je bedoelt de Arena of verkapte-flamesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niets.. typisch Ba-topic .. balletje opgooien en de rest gaat er mee voetballen.. inderdaad de arena van Ba.. hij heeft nog gelijk ook.
Ik lust geen visquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat als vissen stembanden hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |