Wij zijn in de mmm gekomen na 1,5 jaar proberen (met een onregelmatige cyclus van mijn kant nadat wij al spontaan een zoon hebben gekregen). In april doorverwezen. Daar waren er tekenen dat ik PCO zou hebben (wat later dus niet zo bleek te zijn - heb wel gewoon een eisprong, hormoonwaardes zijn op het randje maar blijkbaar wel voldoende). Zwemmers van mijn man getest en die waren wat aan de lage kant in aantal. Daarna voor IUI met hormoonondersteuning gegaan, maar daarbij bleek dat er na opwerken zo goed als geen zwemmers meer over zijn ('slechts sporadisch'). Dus zijn we nu doorverwezen, waarbij nu dus de nadruk op de man komt te liggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:30 schreef Poezebeest het volgende:
Hobbesje; wat is jullie reden van de mmm?
Zonder je hoop te willen geven, als seksen gewoon lekker is, dan is het ook 'baat het niet dan schaadt het niet' er is er maar 1 nodig! Je zal de eerste niet zijn!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef Poezebeest het volgende:
Lijkt me ook wel frustrerend hoor, als het bij een tweede niet lukt. Als één lukt moeten twee toch ook lukken zou je denken.
Hier vandaag mijn eisprong, heb me er helemaal niet mee bezig gehouden maar alles wijst er weer op. Wel raar dat we nu niet "moeten" seksen, want raak zullen we toch niet schieten
Rust is zeker wel lekker, ook al zou je natuurlijk veel liever een beter reden hebben voor deze rust. Komt tijd komt raad meisquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:45 schreef Poezebeest het volgende:
Nu lijkt het net alsof wij alleen maar deden sexen voor een babyMaar dat is gelukkig niet zo. ik bedoelde meer dat we niet meer gericht hoeven te sexen. Dat klinkt alsof het een moetje is, maar dat was het niet. Het was meer dat ik er in mijn hoofd mee bezig was en nu niet meer. Het geeft inderdaad wel rust hoor, stiekem ook wel heel erg fijn...
Flugel, ik sluit me helemaal bij je aan, dat is ook zo. ik denk ook dat ik dat ook toch wel zou hebben... eerst echt zekerheid voor ik echt alleen in Z&G zou durven blijven... maar het genieten van zwangerschap is inderdaad ook wel heel belangrijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Rust is zeker wel lekker, ook al zou je natuurlijk veel liever een beter reden hebben voor deze rust. Komt tijd komt raad meis![]()
En ik was er toch wel van overtuigd dat je ook nog wel sex voor de lol hebt heur
CP, ik begrijp je hoor. Is ook wel precies hetgeen waar ik mee zit als ik weer zwanger zou raken. Ik hoor dan voor mijn gevoel écht niet thuis in Z&G, veel te onzeker allemaal. Toch moet je jezelf ook toestaan om wél blij en gelukkig te zijn. Als het mis gaat, doet het dat toch wel. En of je er zelf nu vooraf al rekening mee hield of niet, pijn doet het.... Dan kun je beter maar even genoten hebben van je zwangerschap. Maar ik realiseer mezelf ook dat het makkelijker lullen is dan doen.
Dat onwerkelijke gevoel herken ik wel hoor. Het bleef maar een vaag abstrakt iets. Zelfs toen ik bij de tweede zwangerschap een hartje zag kloppen op de monitor bleef het nog raar... Sommigen noemen het voorgevoel, anderen noemen het angst. Ikzelf weet het eigenlijk niet, ik durf er wel op te gokken dat er voor mij nooit een roze wolk zal zijn als het weer lukt om zwanger te worden. Maar damn, ik zal verdorie wel probéren om zo'n wolk te maken..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:27 schreef mijsje het volgende:
[..]
Flugel, ik sluit me helemaal bij je aan, dat is ook zo. ik denk ook dat ik dat ook toch wel zou hebben... eerst echt zekerheid voor ik echt alleen in Z&G zou durven blijven... maar het genieten van zwangerschap is inderdaad ook wel heel belangrijkik vraag me alleen af hoe dat gaat als je het kindje nog niet kan voelen en nog niks ziet... ik merkte toen ik zwanger was, dat het een onwerkelijk gevoel bleef... en toen ging het mis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |