abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73625343
Mijsje dat is wel fijn, dan hoef je hooguit 4 cyclussen uit te zitten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73626617
CP; wat fijn dat de controle goed was en dat ze je goed in de gaten blijven houden. en nu hoppa; gaan genieten van dat kleine mensje in je buik!

Flugeltje; ik hoop inderdaad dat het iets simpels is, maar ik houd ook rekening met iets minder simpels. Plan b bestaat hier echter niet uit een donor, adoptie of pleegzorg. Als het niet lukt, komt er geen kindje. We hebben het er nu ook wel al over hoe ver we willen gaan in de behandeling. Ik wil graag een kindje, maar niet ten koste van alles. Soms vraag ik me wel af of ik überhaupt een icsi traject in zou willen... Maar eerst even afwachten voordat ik keuzes ga maken, echter vind ik het wel belangrijk om daar nu al over na te denken.

Orea; da's lekker snel allemaal! Spannend hoor...

PZE; je hoeft ook niet altijd over jezelf te kletsen, gewoon wanneer jij dat wil/zin/behoefte aan hebt.

Hobbesje; wat is jullie reden van de mmm?
pi_73626849
Ik zou er zeker met een positief gevoel ingaan mijsje. Met negatieve gevoelens zit je jezelf alleen maar in de weg en je schiet er niets mee op (Makkelijk gezegd, ik weet het...)

Hobbesje, spannend. Die zaadkwaliteit kan zo ontzettend verschillen per keer. Bij ons was er ook gezegd: ICSI. Maar uiteindelijk hebben ze een deel ICSI en een deel IVF gedaan.

pze, we horen vast binnenkort wel weer een update van je

NIKKI, ik ben ook blij dat ik niet ineens hoef te stoppen. Al zou het medisch gezien niet uitmaken, gevoelsmatig is het toch fijner om af te bouwen. Volgende week mag ik naar 2x1 en 2x3 en daarna is het denk ik klaar. Maar wellicht snoep ik er nog wel een paar als ik nog over heb

Spannend dat onderzoek flugeltje. Ik hoop dat het jullie kan gaan helpen.
En we wonen wel niet om de hoek en het is toch anders, maar we doen hier ons bed een warm dekentje voor je te zijn

Poezebeest, er over praten (schrijven) en veel rondzoeken op internet kan een hele goede manier zijn om dingen op een rijtje te zetten. Het heeft voor mij wel geholpen in ieder geval. Ook voor jou laten we hier een warm bad vollopen

En voor degene die ik nu nog vergeten ben:

En voor iedereen een een dikke en
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:07:37 #54
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_73628810
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:30 schreef Poezebeest het volgende:
Hobbesje; wat is jullie reden van de mmm?
Wij zijn in de mmm gekomen na 1,5 jaar proberen (met een onregelmatige cyclus van mijn kant nadat wij al spontaan een zoon hebben gekregen). In april doorverwezen. Daar waren er tekenen dat ik PCO zou hebben (wat later dus niet zo bleek te zijn - heb wel gewoon een eisprong, hormoonwaardes zijn op het randje maar blijkbaar wel voldoende). Zwemmers van mijn man getest en die waren wat aan de lage kant in aantal. Daarna voor IUI met hormoonondersteuning gegaan, maar daarbij bleek dat er na opwerken zo goed als geen zwemmers meer over zijn ('slechts sporadisch'). Dus zijn we nu doorverwezen, waarbij nu dus de nadruk op de man komt te liggen.
pi_73629199
Ok, dus ook een man waarvan de zwemmers niet in grote getalen de kleedhokjes durven uit te komen...
Voor jou dus ook een spannende tijd!

Misschien een stomme vraag, maar sta je er anders in nu je al een kindje hebt of maakt dat in je gevoel niets uit?
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:30:02 #56
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_73630202
Idd - ook zulke eigenwijze zwemmers. Nu nog op zoek naar de reden waarom ze niet naar buiten willen/durven.

Denk wel dat we er anders in staan. Het principe is bewezen. De combi van ons twee kan en zwanger worden kan ik ook. Die onzekerheid is al een beetje weggenomen. En het in huis hebben van een bijna 3-jarige leidt ook aardig af (lees: kost best veel energie om die bezig te houden).
En mocht het niet lukken dan is dat jammer, dan moeten we de toekomst anders inplannen (met 1 kind ipv met meerdere).
pi_73630954
Lijkt me ook wel frustrerend hoor, als het bij een tweede niet lukt. Als één lukt moeten twee toch ook lukken zou je denken.

Hier vandaag mijn eisprong, heb me er helemaal niet mee bezig gehouden maar alles wijst er weer op. Wel raar dat we nu niet "moeten" seksen, want raak zullen we toch niet schieten
pi_73637251
dat is naar Poezebeest, dat je die wetenschap hebt... het kan ook rust geven. zo zit ik te wachten op ongesteld worden, zonder spanning, want deze cyclus kan ik echt niet zwanger zijn. (lees: geen gebruik gemaakt van de goede dagen...) maar de wetenschap dat het helemaal niet kan, is natuurlijk nog veel zwaarder dan dat! sterkte meid!

Ticootje, dat scheelt wel ja. Het is te overzien met zo'n betrekkelijk korte tijd. op zich niet zo heel erg. en ik hoef ook niet extra hormonen bij te spuiten, dus wat dat betreft zal het een eitje ( ) worden, die IUI... (makkelijk gezegd ook...)

CP, ik doe zeker m'n best om toch inderdaad positief te blijven. Ik wil zeker niet dat het door 'wishful thinking' mislukt... ik probeer er neutraal in te staan: we zien het wel hoe het gaat...
pi_73637390
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef Poezebeest het volgende:
Lijkt me ook wel frustrerend hoor, als het bij een tweede niet lukt. Als één lukt moeten twee toch ook lukken zou je denken.

Hier vandaag mijn eisprong, heb me er helemaal niet mee bezig gehouden maar alles wijst er weer op. Wel raar dat we nu niet "moeten" seksen, want raak zullen we toch niet schieten
Zonder je hoop te willen geven, als seksen gewoon lekker is, dan is het ook 'baat het niet dan schaadt het niet' er is er maar 1 nodig! Je zal de eerste niet zijn!

Verder duim ik echt voor alle meiden hier!! Het zou fantastisch zijn als er nog voor het einde van het jaar (een paar keer) gejompeld kan worden
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:55:35 #60
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73639409
Neuken voor de lol is natuurlijk ook altijd prima hè Poezebeest...

Geeft het jou, zoals mijsje al zegt, niet ook een beetje rust? Hier is dat namelijk wel het geval. Ik moet deze week ongi worden en voor het eerst sinds maanden ben ik er eigenlijk niet zo mee bezig, er liggen nog geen testjes in huis. Zit niet de hele dag als een zotje in m'n tieten te prikken of in de spiegel te checken of ik er al aders overheen zie lopen

Heb overigens wel wat last van uitslag in m'n gezicht, steken in m'n borsten en afscheiding. Weet ik ook meteen weer dat je die tekenen ook kunt hebben als je niet zwanger bent. Scheelt me bij een volgende gelegenheid weer wat stress...

Tnx Happyme, hoop ook dat er hier gejompeld kan worden voor einde jaar, ook al zal het dan niet voor mij zijn...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:37:25 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73647732
Meisjes, ik blijf voor jullie duimen
pi_73653668
Nu lijkt het net alsof wij alleen maar deden sexen voor een baby Maar dat is gelukkig niet zo. ik bedoelde meer dat we niet meer gericht hoeven te sexen. Dat klinkt alsof het een moetje is, maar dat was het niet. Het was meer dat ik er in mijn hoofd mee bezig was en nu niet meer. Het geeft inderdaad wel rust hoor, stiekem ook wel heel erg fijn...
pi_73659653
wat een boel ontwikkelingen hier weer.... ik wil jullie gewoon even allemaal heel veel sterkte en succes wensen... da's eigenlijk alles wat ik op dit moment weet te zeggen...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_73661992
ik sluit me helemaal bij Jose aan! welterusten allemaal... ik ben helemaal bekaf... echt aan vakantie toe... alleen vrijdag nog werken, en dan is het hier herfstvakantie!

(correct me if I'm wrong, maar CP mag toch uit de OP nu? Die hoort alleen nog in de OP van Z&G gelukkig!!!)

Heeft iemand ooit nog iets van Basimah gehoord? ik heb haar al een tijdje nergens meer gezien...
pi_73662590
Misschien moet ik er wel uit ja, maar ik kan dit niet loslaten tot ik zeker weet dat het afbouwen van de medicijnen helemaal goed is gegaan. Een been in Z&G, maar ook nog 1 been hier
pi_73666576
sorry CP, tuurlijk kun je nog hier blijven tot je de medicijnen helemaal hebt afgebouwd... en als je wil daarna ook nog wel... ik was iets te enthousiast voor je...
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:21:59 #67
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73666805
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:45 schreef Poezebeest het volgende:
Nu lijkt het net alsof wij alleen maar deden sexen voor een baby Maar dat is gelukkig niet zo. ik bedoelde meer dat we niet meer gericht hoeven te sexen. Dat klinkt alsof het een moetje is, maar dat was het niet. Het was meer dat ik er in mijn hoofd mee bezig was en nu niet meer. Het geeft inderdaad wel rust hoor, stiekem ook wel heel erg fijn...
Rust is zeker wel lekker, ook al zou je natuurlijk veel liever een beter reden hebben voor deze rust. Komt tijd komt raad meis

En ik was er toch wel van overtuigd dat je ook nog wel sex voor de lol hebt heur

CP, ik begrijp je hoor. Is ook wel precies hetgeen waar ik mee zit als ik weer zwanger zou raken. Ik hoor dan voor mijn gevoel écht niet thuis in Z&G, veel te onzeker allemaal. Toch moet je jezelf ook toestaan om wél blij en gelukkig te zijn. Als het mis gaat, doet het dat toch wel. En of je er zelf nu vooraf al rekening mee hield of niet, pijn doet het.... Dan kun je beter maar even genoten hebben van je zwangerschap. Maar ik realiseer mezelf ook dat het makkelijker lullen is dan doen.
pi_73667002
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:21 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Rust is zeker wel lekker, ook al zou je natuurlijk veel liever een beter reden hebben voor deze rust. Komt tijd komt raad meis

En ik was er toch wel van overtuigd dat je ook nog wel sex voor de lol hebt heur

CP, ik begrijp je hoor. Is ook wel precies hetgeen waar ik mee zit als ik weer zwanger zou raken. Ik hoor dan voor mijn gevoel écht niet thuis in Z&G, veel te onzeker allemaal. Toch moet je jezelf ook toestaan om wél blij en gelukkig te zijn. Als het mis gaat, doet het dat toch wel. En of je er zelf nu vooraf al rekening mee hield of niet, pijn doet het.... Dan kun je beter maar even genoten hebben van je zwangerschap. Maar ik realiseer mezelf ook dat het makkelijker lullen is dan doen.
Flugel, ik sluit me helemaal bij je aan, dat is ook zo. ik denk ook dat ik dat ook toch wel zou hebben... eerst echt zekerheid voor ik echt alleen in Z&G zou durven blijven... maar het genieten van zwangerschap is inderdaad ook wel heel belangrijk ik vraag me alleen af hoe dat gaat als je het kindje nog niet kan voelen en nog niks ziet... ik merkte toen ik zwanger was, dat het een onwerkelijk gevoel bleef... en toen ging het mis...
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:30:52 #69
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73667144
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:27 schreef mijsje het volgende:

[..]

Flugel, ik sluit me helemaal bij je aan, dat is ook zo. ik denk ook dat ik dat ook toch wel zou hebben... eerst echt zekerheid voor ik echt alleen in Z&G zou durven blijven... maar het genieten van zwangerschap is inderdaad ook wel heel belangrijk ik vraag me alleen af hoe dat gaat als je het kindje nog niet kan voelen en nog niks ziet... ik merkte toen ik zwanger was, dat het een onwerkelijk gevoel bleef... en toen ging het mis...
Dat onwerkelijke gevoel herken ik wel hoor. Het bleef maar een vaag abstrakt iets. Zelfs toen ik bij de tweede zwangerschap een hartje zag kloppen op de monitor bleef het nog raar... Sommigen noemen het voorgevoel, anderen noemen het angst. Ikzelf weet het eigenlijk niet, ik durf er wel op te gokken dat er voor mij nooit een roze wolk zal zijn als het weer lukt om zwanger te worden. Maar damn, ik zal verdorie wel probéren om zo'n wolk te maken..
pi_73667201
ik wil ook echt een roze wolk! maar net wat je zegt, voorgevoel/angst kan heel sterk zijn wat dat betreft... ik hoop gewoon dat ik er terzijnertijd achter kan komen.
pi_73673078
Ik heb nooit een miskraam gehad en zit nog altijd niet op een roze wolk. In het begin had ik het daar heel moeilijk mee want je "hoort" gewoon heel erg blij te zijn (ik kreeg ook constant de opmerking dat ik nu toch wel de gelukkigste vrouw van heel de wereld moest zijn).
Nu heb ik er vrede mee genomen dat door alle rompslomp die eraan vooraf gegaan is ik wel heel blij ben, maar niet wegdroom of hyper of wat dan ook. Het ligt volgens mij ook gewoon niet in mijn aard om te hyperen. Als ik het achteraf bekijk dan had ik dat ook niet bij mijn huwelijk (de nuchterheid zelve eigenlijk want 2 uur voor ik in het stadhuis moest zijn, stond ik nog in de supermarkt ).
Voel je er vooral niet schuldig om zou ik zeggen en doe vooral waar je je het beste bij voelt (met één been hier, met één been in Z&G, iedereen begrijpt dat maar al te goed )
pi_73674095
Stomme hormonen, nu moet ik weer janken
Ik voel me ook echt helemaal niet hyper en blij, maar dat zit ook niet in mijn aard, net als leonieke. Het is ook allemaal onwerkelijk. Zelfs met de echo's. En ik neig wel elke dag meer naar Z&G, maar die stomme medicatie houdt me echt nog even met beide beentjes op de grond.

En ik vind het nu ook extra verdrietig om hier mee te lezen. Voel me soort van schuldig (ik weet het, dat moet ik niet doen) dat het mij nu wel gelukt is, maar een hoop meiden nog niet en er ook nog eens een stel meiden bij is gekomen die al heel veel verdriet hebben meegemaakt. Ik ga wel heel veel duimen voor jullie. Extra veel, nu ik niet meer zoveel voor mezelf hoef te duimen
pi_73679641
Ik val midden in een discussie want ik heb even een paar dagen/weken niet echt meegelezen. Maar dit onderwerp doet me denken aan een "lightbulb moment" van mezelf. Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een miskraam gehad (de eerste en enige keer dat ik zwanger ben geweest in deze 4 jaar). Ik was daar heel verdrietig over uiteraard en vergat daardoor de momenten dat ik blij en gelukkig was en het bijzondere gevoel dat ik had toen ik zwanger was. Door een stukje dat miss_sly schreef in het miskraamtopic, realiseerde ik me ineens dat ik dat gevoel kan laten overschreeuwen door het verdriet, of ik kan het koesteren als een weliswaar verdrietige maar waardevolle herinnering aan een bijzondere periode. Dat laatste helpt mij meer dus dat probeer ik te doen.

Ik hoop dat als ik ooit eens zwanger wordt (deze maand waarschijnlijk weer niet want ik voel mijn menstruatie aankomen - 2 dagen overtijd) het me lukt om inderdaad te genieten zodat ik daardoor een mooie herinnering kan opbouwen, wat er verder ook gebeurt.

Moeilijk lijkt het me wel hoor, dus ik wil geenzins zeggen dat jij dus nu MOET gaan genieten, CP. Ik weet heel goed dat het zo gewoon niet werkt. Ik hoop voor jou dat je je snel wel wat zekerder gaat voelen en dat je wat meer rust en vertrouwen krijgt. Dat genieten komt dan later wel.
pi_73684814
Oef, ik reageer even niet uitgebreid op jullie tranentrekberichten hoor... Ik hoop zo op een roze wolk, maar kan me heel goed voorstellen dat het heel lang duurt voor je het geloofd. Zeker als je zo lang bezig bent als wij hier allemaal.

Even 'nieuws' van hier, ik neem deze maand dus geen medicatie en zit nu op dag 11. Mijn ovutest is niet blanco, maar ook nog niet positief. Ik hoop ergens toch dat hij wel positief gaat worden... best spannend om af te wachten of mijn lijf het ook zelf kan.
pi_73694210
PZE vet spannend zeg! Vooral omdat de test wel wat aan het verkleuren is en er wel wat gebeurd.. Heb je voor de medicijnen ook ovu testen gebruikt? Had je dit toen ook of juist niet? Duim met je mee meis, hoop zo dat het de oplossing voor je is, wat kilo's kwijtraken!

Meiden allemaal een
Ik moet zeggen dat ik me allang niets meer voorstel van een roze wolk, kan het alleen nog maar meevallen... Genoeg gelezen en genoeg mensen in mijn omgeving voor wie het zeker geen roze wolk is geweest, de zwangerschap..
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:24:03 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73705946
Die roze wolk blijft net als zwanger zijn een vaag en onwerkelijk fenomeen.

Ladies, ik heb effe jullie advies nodig. Ik heb herkenbare symptomen Ik riep van de week nog stoer dat afscheiding, steken in m'n borst en uitslag op m'n gezicht niets hoeven betekenen, maar wat als je er ook nog bloedend tandvlees en rugpijn bij krijgt? Sinds vanochtend heb ik ook nog wat last van m'n heupen en liezen. Daarnaast heb ik sinds een paar dagen weer extra last van m'n angsten die ik al een tijdje niet meer zo erg gehad heb. Allemaal dingen die ik herken van m'n zwangerschappen. En dan heb ik het nog niet over het feit dat ik gisteren ineens zonder aanleiding in huilen uitbarste....

Kan het? Ja het zou in principe kunnen. We hebben door alle drukte en emotie slechts één keer sex gehad afgelopen periode. Troostsex na de begrafenis van m'n schoonvader. Daarbij hebben we niet eens stilgestaan bij voorbehoedsmiddelen.

Deze week zou m'n NOD zijn uitgaande van 28 dagen (waar ik normaal gesproken zo rond de 24 dagen hang)

En de eerste die droog op gaat merken dat ik dan 'gewoon effe' moet testen vreet ik op!
pi_73706143
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:24 schreef flugeltje het volgende:
Die roze wolk blijft net als zwanger zijn een vaag en onwerkelijk fenomeen.

Ladies, ik heb effe jullie advies nodig. Ik heb herkenbare symptomen Ik riep van de week nog stoer dat afscheiding, steken in m'n borst en uitslag op m'n gezicht niets hoeven betekenen, maar wat als je er ook nog bloedend tandvlees en rugpijn bij krijgt? Sinds vanochtend heb ik ook nog wat last van m'n heupen en liezen. Daarnaast heb ik sinds een paar dagen weer extra last van m'n angsten die ik al een tijdje niet meer zo erg gehad heb. Allemaal dingen die ik herken van m'n zwangerschappen. En dan heb ik het nog niet over het feit dat ik gisteren ineens zonder aanleiding in huilen uitbarste....

Kan het? Ja het zou in principe kunnen. We hebben door alle drukte en emotie slechts één keer sex gehad afgelopen periode. Troostsex na de begrafenis van m'n schoonvader. Daarbij hebben we niet eens stilgestaan bij voorbehoedsmiddelen.

Deze week zou m'n NOD zijn uitgaande van 28 dagen (waar ik normaal gesproken zo rond de 24 dagen hang)

En de eerste die droog op gaat merken dat ik dan 'gewoon effe' moet testen vreet ik op!
Je zegt ik heb advies nodig want ik heb allemaal symptonen die ik herken van mijn vorige zwangerschappen en ik heb een zeer donkerbruin vermoeden dat het zo is, maar niemand mag opmerken dat ik moet testen...

Als je test weet je in elk geval zeker of het wel of niet zo is. Je lichaam kan rare dingen doen als je ermee bezig bent. Ik heb werkelijk alle zwangerschapssymtonen al langs gehad terwijl ik toch echt, echt echt niet zwanger was. Maar gewoon omdat ik er zo mee bezig was was ik me bewust van elk prikkeltje in mn borst, elk klein dingetje hield ik zo aan vast. (Ok mijn verhaal is misschien wat anders).

Wat nou als je wel zwanger bent? Moet je dan meteen door naar de gyn? En kunnen ze er dan niet beter heel snel bij zijn? (Niet dat er aan een miskraam veel te doen is..) Maar ik bedoel, iets met bloedtesten, hormoononderzoeken enz... Zouden ze dan als het dreigt mis te gaan iets kunnen doen?
pi_73706197
Flugel, ik kan me je verwarring voorstellen... Het klinkt inderdaad als zwangerschap, of als vervelende pms... (ik weet niet of je daar ook wel eens last van hebt?) het is moeilijk om af te wachten, dat weet ik uit ervaring, maar veel anders zit er niet op... blijft je menstruatie uit, dan zou ik (volgende week pas hoor...) toch een testje doen, en dan meteen contact opnemen met je gyn...
sterkte Fluugs, ik snap dat je hier ook niet al te veel mee kan...
pi_73706277
flugeltje

Verder durf ik niets te zeggen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:35:34 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73706282
Ik doelde meer op het 'gewoon effe' ticootje, ik durf gewoon (nog) niet te te testen Beetje wat Leonieke destijds had, wij hadden allemaal al 376 keer over een test gepiest als we in haar schoenen stonden, maar Leonieke bleef maar uitstellen...

Heb een klein beetje in m'n hoofd dat als ik nu niet test en gewoon nog een paar weken wacht en ik over een paar weken dan ga bloeden ik 'gewoon' ongesteld ben en niet weer een miskraam zou ondergaan.... Of zoiets dan...
De uitkomsten van dat ene onderzoek waar de gyn voor mij op zat te wachten komen pas in november, dus daar kunnen we nu nog niets mee helaas...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:40:12 #81
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73706398
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:32 schreef mijsje het volgende:
Flugel, ik kan me je verwarring voorstellen... Het klinkt inderdaad als zwangerschap, of als vervelende pms... (ik weet niet of je daar ook wel eens last van hebt?) het is moeilijk om af te wachten, dat weet ik uit ervaring, maar veel anders zit er niet op... blijft je menstruatie uit, dan zou ik (volgende week pas hoor...) toch een testje doen, en dan meteen contact opnemen met je gyn...
sterkte Fluugs, ik snap dat je hier ook niet al te veel mee kan...
PMS heb ik nooit eerder last van gehad eigenlijk, maar je cyclus kan veranderen door eerdere miskramen dus wie weet. Ik ga inderdaad maar even afwachten. In de tussentijd lul ik gewoon extra vaak tegen jullie aan

Zou in principe wel heel mooi zijn als het is. Niet alleen omdat zwanger zijn op zich al fijn is, maar het feit dat het troostsex was na de begrafenis maakt het wel extra bijzonder....
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
flugeltje

Verder durf ik niets te zeggen
Zo keek ik dus ook toen ik alle symptomen die ik heb combineerde en er voorzichtig een kwartje begon te vallen...

Maar goed, ik ben dus doodsbenauwd. Ik ga er eigenlijk stiekem wel vanuit dat er bevruchting heeft plaatsgevonden, maar blijft het plakken?
pi_73706419
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik doelde meer op het 'gewoon effe' ticootje, ik durf gewoon (nog) niet te te testen Beetje wat Leonieke destijds had, wij hadden allemaal al 376 keer over een test gepiest als we in haar schoenen stonden, maar Leonieke bleef maar uitstellen...

Heb een klein beetje in m'n hoofd dat als ik nu niet test en gewoon nog een paar weken wacht en ik over een paar weken dan ga bloeden ik 'gewoon' ongesteld ben en niet weer een miskraam zou ondergaan.... Of zoiets dan...
De uitkomsten van dat ene onderzoek waar de gyn voor mij op zat te wachten komen pas in november, dus daar kunnen we nu nog niets mee helaas...
Ja, maar je weet dat als je pas over een paar weken "ongesteld" zou worden dat dat ook niet goed zit....
En als je hetd eze week niet wordt dan vreet je ook jezelf op... zou het? zou het? Ik denk dat je er dan ook een soort vanuit gaat dat het zo is, dus de teleurstelling zou er, denk ik, niet minder om zijn...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:43:01 #83
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73706483
Wie was het ook alweer die deze week zo stoer verkondigde dat het zoveel rust geeft als je even niet bezig bent met zwanger worden? O was ik dat? O ja....

Nou in dat geval....

* trillend handje naar voren steekt

Zie je, haske boelkloedig
pi_73706659
Flugeltje, zelf zou ik toch zo snel mogelijk testen en als het positief is naar de gyn gaan. Als je zwanger bent kunnen ze misschien wel weer andere dingen testen en het goed volgen. * Duimt voor je *
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:02:37 #85
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73707003
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:48 schreef Rubey het volgende:
Flugeltje, zelf zou ik toch zo snel mogelijk testen en als het positief is naar de gyn gaan. Als je zwanger bent kunnen ze misschien wel weer andere dingen testen en het goed volgen. * Duimt voor je *
Daar heb je wel een punt inderdaad...

Zometeen dan toch maar even een testje gaan halen...
pi_73707008
ow Flugel, ik zou zo graag je even gewoon een knuffel geven...
ik vind het een heel mooi idee dat als er een bevruchting was, dat dat na de begrafenis was... (hoopte ik ook op met m'n moeder) en ik hoop dan ook dat je schoonvader een oogje in het zeil houdt om je een handje te helpen als dat nodig is...
maar het is inderdaad de keuze: je test zelf, belt de gyn (of niet als het niet positief is) en bent al snel onder controle...OF je test niet, zit weken in spanning en als je later gaat bloeden is het de vraag of het een hele late ongesteldheid was (waarvan je wel beter weet) of toch weer een miskraam, maar dan ben je niet onder controle geweest... het is een lastige keuze, maar alleen jij kan hem maken... boelkloedige!
pi_73707183
En dit klinkt wel heel hard en ik hoop het natuurlijk dat het niet gebeurt, maar als je al vanaf het begin onder controle bent bij een gynaecoloog en het zou weer mis gaan dan hebben ze wellicht een berg aan informatie om je verder te helpen in de toekomst.

Heh bah, dit klinkt zo cru, maar ik bedoel het goed
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:23:11 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73707628
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
En dit klinkt wel heel hard en ik hoop het natuurlijk dat het niet gebeurt, maar als je al vanaf het begin onder controle bent bij een gynaecoloog en het zou weer mis gaan dan hebben ze wellicht een berg aan informatie om je verder te helpen in de toekomst.

Heh bah, dit klinkt zo cru, maar ik bedoel het goed
Ik snap het wel hoor, zo cru klinkt het wat dat betreft ook weer niet... Ik dacht er de vorige keer ook zo over, dus toen heb ik meteen met de gyn gebeld, maar de doos van het afsprakenbureau die ik aan de lijn kreeg dacht er anders over en toen kreeg ik dus pas een afspraak toen het alweer mis was

Ben even naar het kruidvat gefietst net. (soms is het wél een zegen om in de stad te wonen )

Nu mezelf er nog toe zetten om te piesen....

O en mijsje, tnx voor de knuffel. Voelde 'm virtueel toch wel...

mooie gedachte hè, dat ie misschien een oogje in het zeil houdt?
pi_73707755
Flugeltje
pi_73707794
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor, zo cru klinkt het wat dat betreft ook weer niet... Ik dacht er de vorige keer ook zo over, dus toen heb ik meteen met de gyn gebeld, maar de doos van het afsprakenbureau die ik aan de lijn kreeg dacht er anders over en toen kreeg ik dus pas een afspraak toen het alweer mis was

Ben even naar het kruidvat gefietst net. (soms is het wél een zegen om in de stad te wonen )

Nu mezelf er nog toe zetten om te piesen....

O en mijsje, tnx voor de knuffel. Voelde 'm virtueel toch wel...

mooie gedachte hè, dat ie misschien een oogje in het zeil houdt?
Stomme doos van het afsprakenbureau... misschien direct met de balie van de gyn bellen? daarvan kreeg ik toen het telefoonnummer, zodat het niet via die dozen hoefde te gaan...

en fijn dat je de knuffel toch voelde
(inderdaad een mooie gedachte, ik denk er ook zo over bij m'n moeder... )
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:28:19 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73707820
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:27 schreef mijsje het volgende:

[..]

Stomme doos van het afsprakenbureau... misschien direct met de balie van de gyn bellen? daarvan kreeg ik toen het telefoonnummer, zodat het niet via die dozen hoefde te gaan...

en fijn dat je de knuffel toch voelde
(inderdaad een mooie gedachte, ik denk er ook zo over bij m'n moeder... )
Was het afsprakenbureau/balie bij de gyn...
pi_73707841
We gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat
En als die muts weer moeilijk doet zou ik gewoon langsgaan en een scene schoppen. Dat je je afvraagt hoe zij zich zou voelen als ze al zoveel keer achter elkaar en miskraam gehad zou hebben. Bah, stomme mensen af en toe
pi_73707963
ow... stomme dozen... ja, dan zie ik ook wel wat in een scene schoppen...
pi_73708069
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was het afsprakenbureau/balie bij de gyn...
Is het misschien een idee om het via de huisarts te spelen?
Die kan vaak wel heel snel een afspraak bij de gyn regelen
pi_73708105
dat is zo Soneal, en de vk kan dat ook. via de vk ben ik toen binnen 3 dagen bij de gyn gekomen de eerste keer...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:48:49 #96
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73708424
Nou, m'n pies was écht te licht om er een test aan durven te verspillen. Het blijft nog effe afwachten dus... Misschien voor de zekerheid toch maar wachten tot morgenochtend.

Ik ga nu trouwens ook voor een scene hoor, maar pas als ik zeker weten weer zwanger ben. Anders heeft het nog niet zoveel zin lijkt me.

Pfft, zul je altijd zien dat ik morgen alsnog gewoon ongesteld wordt ofzo. Piet paniek dat ik ook ben
pi_73708465
lieve Piet Paniek, die zorgen die je beschrijft, kan ik me heel goed voorstellen! dat geeft helemaal niks, en het is juist fijn dat je je zorgen van je af kunt schrijven!
pi_73708643
Flugeltje, wanneer is je NOD precies?
Ik heb 's avonds getest een dag voor NOD en daar had de test geen enkel probleem mee hoor... (ClearBlue)
Zolang je geen liters vocht drinkt moet het volgens mij gewoon kunnen...
Als je er aan toe bent natuurlijk!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:58:52 #99
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73708773
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:54 schreef Rubey het volgende:
Flugeltje, wanneer is je NOD precies?
Ik heb 's avonds getest een dag voor NOD en daar had de test geen enkel probleem mee hoor... (ClearBlue)
Zolang je geen liters vocht drinkt moet het volgens mij gewoon kunnen...
Als je er aan toe bent natuurlijk!
Is een beetje lastig te bepalen, uitgaande van de datum van onze sexpartij zou ik zondag mijn NOD hebben. Uitgaande van mijn gemiddelde cyclus van 24dagen zou het vandaag of morgen zijn. Ik zal vandaag nog wel een paar keer potje piesen, maar bij lichte pies ga ik er geen test aan verspillen. Dat is echt zonde...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:44:09 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73714465
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:35 schreef flugeltje het volgende:

Lieve flugel, hoe moeilijk ook: ik zou testen en bij een positieve test meteen gyn bellen...
Misschien kunnen ze toch medicatie voorschrijven? (vaginale progesterontabletten ofzo?)
Die laatste hebben bij een vriendin van mij ook toen de doorslag gegeven die heeft toen ook 3 miskramen gehad en bij de 4e zwangerschap die tabletten en toen was daar een meisje...

Heel veel succes in elk geval voor jou. Ik duim voor je...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')