abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73691871
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef ShevaJB het volgende:
Ben gisteravond samen met mijn vriendin bij een informatie avond geweest geleid door een Reikimaster. We kregen niet alleen informatie maar ook een korte behandeling. Ik voelde een soort van tintelingen, vooral in mijn handen. Ik kreeg het warm, werd rood en kreeg het gevoel dat ik begon te transpireren op mijn rug. (na afloop bleek mijn rug niet bezweet te zijn). Bovendien begon ik kleine pijntjes van het fitnessen te voelen. Ook merkte de Reikimaster tijdens het geven van de Reiki een aantal dingen op, dingen die ze eigenlijk niet kon weten. Het overtrof dus mijn verwachtingen en heb me meteen aangemeld voor de cursus Reiki 1, volgende week donderdag gaat het gebeuren.
Wat bijzonder. Ik ga morgenavond weer, vorige week alleen theorie gehad en morgen de eerste fysieke kennismaking met Reiki. Ik heb het nooit eerder ontvangen dus ik ben echt heel benieuwd.
pi_73692856
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:54 schreef Handschoen het volgende:
Kan je ook van afstand initiëren ?
Er zijn masters die dat doen, maar ik doe het alleen rechtstreeks.
pi_73703833
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef ToT het volgende:
Pssst Dragorius....van mij moet je niet verwachten dat ik ineens allerlei dingen over je privé-leven doorkrijg als ik je behandel hoor!

@ Sheva: het KAN, absoluut, maar meestal zul je wel echt zelf moeten oefenen en er echt voor open staan wil je überparanormaal worden. Maar het wil inderdaad wel eens gebeuren ja, ook met sommige van mijn cursisten.
Oh dat is ook geen punt hoor Sommige mensen vertrouw ik wat sneller dan anderen dat weet jij ook

*mijn schouders zitten muurvast en doen pijn... gaat mijn vriendin ineens "magnetiseren" (wegdrukken en handen wapperen*

Sinds wanneer doet ze dat dacht ik
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:24:35 #54
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_73704706
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef ToT het volgende:
Pssst Dragorius....van mij moet je niet verwachten dat ik ineens allerlei dingen over je privé-leven doorkrijg als ik je behandel hoor!

@ Sheva: het KAN, absoluut, maar meestal zul je wel echt zelf moeten oefenen en er echt voor open staan wil je überparanormaal worden. Maar het wil inderdaad wel eens gebeuren ja, ook met sommige van mijn cursisten.
Lol! Van mn privéleven kwam ze niets te weten, alleen dat ik erg ziek geweest ben paar maand terug omdat mijn lichaam extreem veel Reiki opnam ofzo. Mijn conditie ging in die periode van 100 naar 0.

En die cursisten die ineens geesten konden zien, hoe keken die hier tegenaan? Positief? Of kregen ze spijt?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_73720382
@ Dragorius: oh? Kan ze dat opeens? Da's bijzonder! Of had ze een verborgen geheim voor je?

@ ShevaJB: nou ik heb nog niet echt mensen meegemaakt die ineens zeiden: "I see dead people!", maar sommigen zijn wel ineens een HEEL stuk gevoeliger voor energieën geworden. Ze merken ineens dingen bij anderen, of in hun omgeving of in een huis of zo. Ikzelf pik HEEL af en toe een schaduwtje of lichtvlek mee die er absoluut niet hoort.
pi_74009505
Stil hier
pi_74059014
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:36 schreef TeraMai het volgende:
Stil hier
Dat vond ik ook al.

Momenteel erg druk met verhuizen en afstuderen. Mijzelf Reiki geven zorgt er even voor dat ik even een moment van rust heb. Helaas lukt het mij niet om dagelijks even een momentje te nemen...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 04:02:57 #58
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_74100358
Goeienacht,

Ik heb Reiki 1, en mijn betere helft heeft sinds 4 weken klachten: maagpijn, veel overgeven, nu blaasontsteking .. the works
Wanneer ik haar Reiki geef wordt het meestal te pijnlijk, voor mij ook zelfs.
Buiten de medicatie die ze nu krijgt zou ik niets liever willen dan haar goed helpen.
Via visualisatie kon ik naast haar zitten en toch wat Reiki sturen waarbij ik ineens de binnenkant van haar lichaam zag Beetje onverwacht.
Zat er zelf aan te denken om hier in de buurt (den helder) rond te kijken voor Reiki maar ja 50 euro voor iets wat ik principe zelf óók kan is wat overdreven. Heeft iemand nog tips wat ik kan proberen?
OT: heb zelf Reiki for Emotional Healing van Tamyana Honervogt. heb ik nog niet zien langskomen
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_74101699
Wow, heftig zeg, dit alles.
Je zou haar ook kunnen proberen Reiki op afstand te sturen als direct Reiki geven te pijnlijk is.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:14:18 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74108558
Dat is heftig inderdaad.. dus pijn word heviger als je Reiki geeft? En je legt je handen niet op het lichaam?
The truth was in here.
pi_74144548
Wat ik me nu afvraag....

Levensenergie ofwel prana is inderdaad heel goed voor je, je kan makkelijk een paar weken zonder eten maar niet zonder prana...

Maar prana door al je 7 chakra's laten gieren zal inderdaad je erg veel goed doen, maar dat wordt bij yogi's en veel volkeren vroeger en vandaag de dag tot het hoogst bereikbare voor een mens op spiritueel en fysiek in deze wereld.

Yogi's die hun leven lang toewijden aan mediteren en wekenlang in het oneidige rondzweven

Occulte scholen waar studenten (zeer grote namen in de historie) hun leven toewijdien aan kennis.

In Egypte werden de Pyramides gebruikt als inwijding voor je reis naar andere dimensies. In de Koningskamer lag de ingewijde voor 3 dagen om te mediteren om zijn of haar lichaam te verlaten om vervolgens de gulden snede aan te houden om terug te keren naar zijn lichaam.

In de onderste kamer van de grote Pyramide...is een ruimte die bevind zich in hogere dimensie, dat betekend dat een persoon die zich daar bevind zijn gedachten meteen manifesteren, in goede of posotieve zin.
Daar zijn overigens zeer vreemde dingen gebeurd onder de toeristen die daar waren, maar gaat het nu even niet over.

Waar de egyptenaren speciale scholen hadden en hoogwaardige bouwwerken gebuikten voor de initiatie van hun studenten.
De maya's, mensen in India die hun leven lang spenderen dit te doorgronden en meester te worden.

Kan iemand mij dan vertellen hoe ik dan binnen 4 lesdagen een aantal chakra's kan openen?
Stoked about surfing and living
pi_74148635
Whehehe geweldig geformuleerd zo!
Dat was iets wat ik me ook afvroeg, ook wat betreft het opwekken van de Kundalini enzo.

Anyway, je chakra's en energiebanen zitten nooit helemaal dicht. Je zou niet kunnen leven als dat eht geval was. Met een Reiki inwijding worden de banen verder open gezet en blokkades verwijderd zodat je chakra's beter opgevuld kunnen raken.
Een inwijding is dan ook absoluut geen einddoel, het is niet zo dat je meteen na een inwijding astraal kunt reizen en telekinese kunt toepassen en dat soort shizzle als je daarvoor nog nooit met dat soort zaken in aanraking bent geweest. (Okay, SOMS kunnen er WEL wonderen optreden, maar don't count on it.)
Het is gewoon een veromd fijn opstapje en een verrekt handige tool om mee aan jezelf te werken!
pi_74165349
In deze tijd is een inwijding een startpunt om aan de slag te gaan met de meer geopende chakra's dan voor de inwijding. Hoe het één en ander zich zal ontwikkelen ligt aan degene die ingewijd is

Het is een hele andere uitgangspunt dan de mysterie scholen van vroeger. Toen kon je "7 inwijdingen" ontvangen door gedurende een bepaalde periode te leven en te leren in zo'n school. Het waren niet alleen hoogwaardige gebouwen, maar ook op het oog gewone dorpen waar men zijn/haar lessen volgde. Ook buiten deze scholen konden de hogere inwijdingen plaats vinden.
Die inwijdingen noemen ze ook wel de 7 inwijdingswegen, in één weg zaten weer 7 streden. Pas als je alle 7 treden had doorlopen van 1 inwijdingsweg kon je door naar de volgende als je dat wilde of je roeping was
Deze manieren van initieren kan je eigenlijk niet vergelijken met de inwijdingen in Reiki. Wel was, dat wat wij nu Reiki noemen, een onderdeel van een inwijdingsweg en wel één trede.
pi_74414991
Ik heb sinds ik mijn inwijding heb ontvangen ontzettend warme handen, een continu prikkelend gevoel. Dat vind ik best apart eigenlijk.
pi_74427096
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:12 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb sinds ik mijn inwijding heb ontvangen ontzettend warme handen, een continu prikkelend gevoel. Dat vind ik best apart eigenlijk.
Beste herkenbaar... bij mij is het niet continue anders (ik had altijd al warme handen en voeten), maar bij de gedachte aan energie, Reiki of iets wat daar verband mee houdt voel ik ze echt gaan gloeien... (het openen van dit topic is dus ook al voldoende...)

Het maakt het geven van Reiki ook erg makkelijk. Er een seconde aan denken is genoeg om de energie te laten stromen.
pi_74435340
Whehehe, heerlijk he?
pi_75737234
Hai reikipiepeltjes, hele fijne feestdagen
pi_75737494
Hey zelfde, meid!

't is wel behoorlijk stil hier he! :p
pi_75738824
tvp
pi_75747476
Jep zeker stil. Reiki-en we niet meer?
pi_75747648
Bij mij ligt het momenteel ff een beetje stil helaas, terwijl ik het wel erg goed kan gebruiken.
pi_75748578
Komt dat?
  donderdag 17 december 2009 @ 22:22:14 #73
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75748632
Ik heb twee reiki-ervaringen.

Een keer was het in een kroeg. Die idioot ging ineens z'n handen naast m'n hoofd zetten en zeggen dat als ik mijn hoofd tussen zijn handen ging plaatsen dat er dan van alles zou gaan gebeuren. Tja, dat geloof ik best... bij hem dan . Daar moest ik erg om lachen, dat vond hij niet tof .

Een andere keer was bij iemand thuis op visite. Ik stond op het punt om weg te gaan, zegt hij ineens dat er spanningen in mijn lichaam zitten en dat zou hij wel even weg-reiki-en. Toen ben ik maar meteen weggegaan, zonder reiki.

Dat waren mijn reiki-ervaringen .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_75748742
Krijg de indruk dat hij heel iets anders bedoelde dan Reiki joepie
pi_75751092
Geen ervaring met Reiki.. maar het lijkt me wel interessant.. niet zo zeer om te leren, als wel om te ervaren.. was op een andere cursus en een huisgenoot van mij kreeg Reiki en die was er aardig van onder de indruk volgens mij.. maar om daar nou een cursus voor te volgen.. eerst maar eens aan mijn skepticisme werken
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_75754802
Och als je een keertje in de buurt bent......

(Maar het kan ook op afstand! )

Nah, ik moet eerst zelf weer ff wat beter in m'n vel komen te zitten.
  vrijdag 18 december 2009 @ 08:26:37 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75757095
Ik weet niet wat het is... bij mij is alles ineens aan energie weg. Zo ben ik jaren bezig met reiki en tarot, automatisch schrijven.. en zo is er ineens geen behoefte aan. Even een moment rust, voor enkele maanden nu..
The truth was in here.
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:44:10 #78
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75758439
Je hebt er even geen kracht meer voor ?
zzz
pi_75758604
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet wat het is... bij mij is alles ineens aan energie weg. Zo ben ik jaren bezig met reiki en tarot, automatisch schrijven.. en zo is er ineens geen behoefte aan. Even een moment rust, voor enkele maanden nu..
Ik heb een paar keer gehad dat je even helemaal genoeg had van energie werk en co, deed er niets mee, maar de energie was er nog wel. Ik denk niet dat je/de energie weg is, maar dat je het (onbewust) anders benut, meer naar binnen gericht.
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:53:07 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75758683
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:50 schreef TeraMai het volgende:

[..]

Ik heb een paar keer gehad dat je even helemaal genoeg had van energie werk en co, deed er niets mee, maar de energie was er nog wel. Ik denk niet dat je/de energie weg is, maar dat je het (onbewust) anders benut, meer naar binnen gericht.
Nee het is niet weg .. stroomt minder heftig door minder gebruik dat wel. Maar ik bedoel, de behoefte om het te gebruiken, een ander te helpen heb ik even helemaal niet meer.
The truth was in here.
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:54:30 #81
31101 _Led_
pi_75758723
't schijnt dat je dan een cirkeltje moet tekenen !
zzz
pi_75759390
Waarvoor?
pi_75759795
Cirkle of power enzulks!
Ledje: Reiki =/= wicca!
pi_75760289
En als iemand jou nou eens reiki laat voelen? Zou dat je scepsis al een beetje weg kunnen nemen?
pi_75762550
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:28 schreef ToT het volgende:
Cirkle of power enzulks!
Ow hahaha ik had die link niet gezien
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:25:12 #86
31101 _Led_
pi_75764080
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:28 schreef ToT het volgende:
Cirkle of power enzulks!
Geef 't 10 jaar en er staat wel een slimmerik op die geld gaat verdienen aan het simpelweg combineren van die 2 in een nieuwe stroming
zzz
pi_75764415
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:25 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Geef 't 10 jaar en er staat wel een slimmerik op die geld gaat verdienen aan het simpelweg combineren van die 2 in een nieuwe stroming
Hehehe ikzelf heb wel eens een wicca ritueeltje gedaan waarbij ik Reiki gebruikt heb, dus zo wereldschokkend nieuw zal dat vast niet zo zijn!

De grenzen tussen veel stromingen zijn gewoon heel erg vaag; met het één kun je het ander gebruiken en vice versa! Het ís alleen niet per sé het zelfde. Uiteindelijk de achterliggende energie misschien wel, maar het aanspreken van die energie gaat anders....maar nogmaals: je kunt dingen combineren.

Lastig he?
pi_75767520
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef Gwywen het volgende:
En als iemand jou nou eens reiki laat voelen? Zou dat je scepsis al een beetje weg kunnen nemen?
Voor mij wel denk ik
Have fun...
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:54:32 #89
31101 _Led_
pi_75767646
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef Gwywen het volgende:
Daar vraag ik hier al jaren om
zzz
pi_75840867
In deze Reiki topic wil ik jullie allemaal alvast een

wensen.

Lieve groetjes Erika
pi_75840925
Tof, hee zelfde he meid!
pi_75848162
Het is wel een lullig klein plaatje geworden zie ik
pi_78626262
Joehoe leven jullie nog?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:51:24 #94
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_78627099
Ik wel, maar een zieke kat die ik reiki heb gegeven om z'n lijden wat te verzachten niet.
Ik durfde meteen niemand meer te behandelen, tot ik m'n master tegenkwam, die zei dat ik die kat juist iets gegeven heb wat ze op dat moment hard nodig had en ze daarna in vrede kon gaan.
pi_78630311
Klopt ja, Reiki is en goede stervensbegeleiding. Heb ik ook een keer bij een kat gedaan.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:00:02 #96
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78644760
Vlgs mij komt Reiki altijd goed.. ook op de manier waarop je het niet had verwacht?
The truth was in here.
pi_85256476
't Is erg rustig hier. Geen nieuwe verhalen, ervaringen, cursussen e.d.?

Door een erg drukke periode ben ik er zelf nagenoeg niet meer mee bezig geweest. Zonde eigenlijk. Ik zou mijzelf weer eens iedere dag Reiki moeten geven.
pi_85259352
ik heb de laatste maanden een hoop aan mn hoofd gehad....maar moet ook maar weer eens beginnen.... ;)
pi_85260718
OMGWTFBBQ! Over het necroën van een oud topic gesproken! Geweldig! :D
Niesl, zonder het doorlezen van het topic herinner ik me gewoon dat jij er behoorlijk mee bezig bent he? :)
pi_85260870
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Laysa het volgende:
ik heb de laatste maanden een hoop aan mn hoofd gehad....maar moet ook maar weer eens beginnen.... ;)
Doe jij reiki Laysa?
En pas je het op jezelf toe?
Of alleen op anderen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')