Wat bijzonder. Ik ga morgenavond weer, vorige week alleen theorie gehad en morgen de eerste fysieke kennismaking met Reiki. Ik heb het nooit eerder ontvangen dus ik ben echt heel benieuwd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef ShevaJB het volgende:
Ben gisteravond samen met mijn vriendin bij een informatie avond geweest geleid door een Reikimaster. We kregen niet alleen informatie maar ook een korte behandeling. Ik voelde een soort van tintelingen, vooral in mijn handen. Ik kreeg het warm, werd rood en kreeg het gevoel dat ik begon te transpireren op mijn rug. (na afloop bleek mijn rug niet bezweet te zijn). Bovendien begon ik kleine pijntjes van het fitnessen te voelen. Ook merkte de Reikimaster tijdens het geven van de Reiki een aantal dingen op, dingen die ze eigenlijk niet kon weten. Het overtrof dus mijn verwachtingen en heb me meteen aangemeld voor de cursus Reiki 1, volgende week donderdag gaat het gebeuren.
Er zijn masters die dat doen, maar ik doe het alleen rechtstreeks.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:54 schreef Handschoen het volgende:
Kan je ook van afstand initiëren?
Oh dat is ook geen punt hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef ToT het volgende:
Pssst Dragorius....van mij moet je niet verwachten dat ik ineens allerlei dingen over je privé-leven doorkrijg als ik je behandel hoor!
@ Sheva: het KAN, absoluut, maar meestal zul je wel echt zelf moeten oefenen en er echt voor open staan wil je überparanormaal worden.Maar het wil inderdaad wel eens gebeuren ja, ook met sommige van mijn cursisten.
Lol! Van mn privéleven kwam ze niets te weten, alleen dat ik erg ziek geweest ben paar maand terug omdat mijn lichaam extreem veel Reiki opnam ofzo. Mijn conditie ging in die periode van 100 naar 0.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef ToT het volgende:
Pssst Dragorius....van mij moet je niet verwachten dat ik ineens allerlei dingen over je privé-leven doorkrijg als ik je behandel hoor!
@ Sheva: het KAN, absoluut, maar meestal zul je wel echt zelf moeten oefenen en er echt voor open staan wil je überparanormaal worden.Maar het wil inderdaad wel eens gebeuren ja, ook met sommige van mijn cursisten.
Dat vond ik ook al.quote:
Beste herkenbaar... bij mij is het niet continue anders (ik had altijd al warme handen en voeten), maar bij de gedachte aan energie, Reiki of iets wat daar verband mee houdt voel ik ze echt gaan gloeien... (het openen van dit topic is dus ook al voldoende...)quote:Op donderdag 5 november 2009 12:12 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb sinds ik mijn inwijding heb ontvangen ontzettend warme handen, een continu prikkelend gevoel. Dat vind ik best apart eigenlijk.
Ik heb een paar keer gehad dat je even helemaal genoeg had van energie werk en co, deed er niets mee, maar de energie was er nog wel. Ik denk niet dat je/de energie weg is, maar dat je het (onbewust) anders benut, meer naar binnen gericht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet wat het is... bij mij is alles ineens aan energie weg. Zo ben ik jaren bezig met reiki en tarot, automatisch schrijven.. en zo is er ineens geen behoefte aan. Even een moment rust, voor enkele maanden nu..
Nee het is niet weg .. stroomt minder heftig door minder gebruik dat wel. Maar ik bedoel, de behoefte om het te gebruiken, een ander te helpen heb ik even helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:50 schreef TeraMai het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gehad dat je even helemaal genoeg had van energie werk en co, deed er niets mee, maar de energie was er nog wel. Ik denk niet dat je/de energie weg is, maar dat je het (onbewust) anders benut, meer naar binnen gericht.
Ow hahaha ik had die link niet gezienquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:28 schreef ToT het volgende:
Cirkle of power enzulks!
Ledje: Reiki =/= wicca!
Geef 't 10 jaar en er staat wel een slimmerik op die geld gaat verdienen aan het simpelweg combineren van die 2 in een nieuwe stromingquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:28 schreef ToT het volgende:
Cirkle of power enzulks!
Ledje: Reiki =/= wicca!
Hehehe ikzelf heb wel eens een wicca ritueeltje gedaan waarbij ik Reiki gebruikt heb, dus zo wereldschokkend nieuw zal dat vast niet zo zijn!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geef 't 10 jaar en er staat wel een slimmerik op die geld gaat verdienen aan het simpelweg combineren van die 2 in een nieuwe stroming
Voor mij wel denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef Gwywen het volgende:
En als iemand jou nou eens reiki laat voelen? Zou dat je scepsis al een beetje weg kunnen nemen?
Daar vraag ik hier al jaren omquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef Gwywen het volgende:
En als iemand jou nou eens reiki laat voelen? Zou dat je scepsis al een beetje weg kunnen nemen?
Doe jij reiki Laysa?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Laysa het volgende:
ik heb de laatste maanden een hoop aan mn hoofd gehad....maar moet ook maar weer eens beginnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |