-troll-quote:
Reiki is levensenergie en dat is altijd goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Hm onschuldig is reiki nu ook weer niet.
Het opent energie kanalen en chakra's die in feite niet geopend mogen worden, ze zijn niet voor niets dichter gaan zitten, dat heeft een reden, het openen moet eerder gebeuren vanuit een natuurlijk proces.
Mensen die er heel gevoelig voor zijn kunnen door reiki nog gevoeliger worden, bv paranormale gaven die ineens opkomen, of dingen aanvoelen, en daar moet je maar net zin in hebben.
Daarbij wat is het voor energie? Iedereen kan wel zeggen het is goed? Maar is dat wel zo?
Wij kregen voor deze week de opdracht mee om niet boos te worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:45 schreef Dragorius het volgende:
En daar gaan we weer
Iedereen zou eens een voorbeeld hieraan moeten nemen
[ afbeelding ]
Nee, maar je kunt wel sms-en heb ik gemerktquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:08 schreef ToT het volgende:
Kun je al weer online komen? We kunnen wel wat afspreken.
Ik weet zeker dat het goed zal gaan, ik houd jullie op de hoogte.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef Dragorius het volgende:
Cool
Ben ook benieuwd hoe je cursus gaat verlopen.
toen ik aan een reiki cursus meedeed was er 1 vrouw die na de inwijding aura's kon zien ,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef ShevaJB het volgende:
Trouwens…. Kan het gebeuren dat ik na de inwijding ineens open sta voor het zien van geesten oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |