Ik heb een paar keer gehad dat je even helemaal genoeg had van energie werk en co, deed er niets mee, maar de energie was er nog wel. Ik denk niet dat je/de energie weg is, maar dat je het (onbewust) anders benut, meer naar binnen gericht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet wat het is... bij mij is alles ineens aan energie weg. Zo ben ik jaren bezig met reiki en tarot, automatisch schrijven.. en zo is er ineens geen behoefte aan. Even een moment rust, voor enkele maanden nu..
Nee het is niet weg .. stroomt minder heftig door minder gebruik dat wel. Maar ik bedoel, de behoefte om het te gebruiken, een ander te helpen heb ik even helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:50 schreef TeraMai het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gehad dat je even helemaal genoeg had van energie werk en co, deed er niets mee, maar de energie was er nog wel. Ik denk niet dat je/de energie weg is, maar dat je het (onbewust) anders benut, meer naar binnen gericht.
Ow hahaha ik had die link niet gezienquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:28 schreef ToT het volgende:
Cirkle of power enzulks!
Ledje: Reiki =/= wicca!
Geef 't 10 jaar en er staat wel een slimmerik op die geld gaat verdienen aan het simpelweg combineren van die 2 in een nieuwe stromingquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:28 schreef ToT het volgende:
Cirkle of power enzulks!
Ledje: Reiki =/= wicca!
Hehehe ikzelf heb wel eens een wicca ritueeltje gedaan waarbij ik Reiki gebruikt heb, dus zo wereldschokkend nieuw zal dat vast niet zo zijn!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geef 't 10 jaar en er staat wel een slimmerik op die geld gaat verdienen aan het simpelweg combineren van die 2 in een nieuwe stroming
Voor mij wel denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef Gwywen het volgende:
En als iemand jou nou eens reiki laat voelen? Zou dat je scepsis al een beetje weg kunnen nemen?
Daar vraag ik hier al jaren omquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef Gwywen het volgende:
En als iemand jou nou eens reiki laat voelen? Zou dat je scepsis al een beetje weg kunnen nemen?
Doe jij reiki Laysa?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Laysa het volgende:
ik heb de laatste maanden een hoop aan mn hoofd gehad....maar moet ook maar weer eens beginnen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |