N33quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
mag deze weekend leeuwardse ook tvp'en?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef neen het volgende:
Ik wel. Ik ben minder dan ieder weekend in Leeuwarden
Joa!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:08 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Openluchtzwembad?
Zaailand bedoel je neem ik aan?
Weet je ook wat de oorzaak was?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
stremming schijnt voorbij te zijn
Nope. Zit achter mijn pc hier. Kan wel uitvinden of er nog een storing is of niet, maar meer ook niet.quote:
Komt vanzelf wel in het nieuws denk ik, en anders niet. Ik vond het raar dat het aangegeven stond op de gele borden, er waren zelfs omleidingen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nope. Zit achter mijn pc hier. Kan wel uitvinden of er nog een storing is of niet, maar meer ook niet.
Geen briefje op de deur, dan zal ze vanavond wel open zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
Café Coby was dicht toen ik er net langs fietste
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef Ensaf het volgende:
Een weekend niet bij coby langs gefietst is een weekend niet geleefd!
*note to self. Morgen dus niet de stad in,quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:37 schreef Ensaf het volgende:
Morgen trouwens taptoe.
Dus schrik niet als d'r opeens allemaal mannen in rare pakjes door de stad marcheren.
Bedankt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:23 schreef Chooselife het volgende:
Probleemwijken Leeuwarden: http://www.megaupload.com/?d=6FFVKYLM
Met Rinus Pel. Bekendste inwoner van de Wielenpolle.
Is dat die reportage van OA, dat gaat over de inzameling en voorbereiding voor het kerstdorp en zo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Bedankt!
Zit nu te kijken.
Iemand ook "Domwei gellokich yn 'e Wielenpôle gezien"?
Daarin komt Rinus pas echt goed tot z'n recht.
Precies!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is dat die reportage van OA, dat gaat over de inzameling en voorbereiding voor het kerstdorp en zo?
Was ergens in de zomer geloof ik weer op TVquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:38 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Precies!
"Je moet niet de bloemen voor je voeten vertrappen terwijl je naar de sterren rijkt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |