Jemig man.. sterkte voor hem.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Bootje84 het volgende:
Goed,
Net thuis, pa meegenomen.
Paar breuken rond zijn oogkas/jukbeen. Verder paar hechtingen en het is wat dik. hij is ff buiten westen geweest en heeft volgens mij een lichte hersenschudding. Vannacht paar keer wekken en morgen naar de kaakchirurg om te kijken naar die breuken.
Hij doet het iig nog
Dat dus.quote:
Ik zit vaak met haar in de busquote:
Oef... sterkte manquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Bootje84 het volgende:
Goed,
Net thuis, pa meegenomen.
Paar breuken rond zijn oogkas/jukbeen. Verder paar hechtingen en het is wat dik. hij is ff buiten westen geweest en heeft volgens mij een lichte hersenschudding. Vannacht paar keer wekken en morgen naar de kaakchirurg om te kijken naar die breuken.
Hij doet het iig nog
matig hoor dat je ons niet laat weten waar je (ongeveer) woont...!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Voor de grap ook eens met m'n telefoon een tracklog (gps) bijgehouden.. is wel geinig, je kan 'm ook in google.maps knallen.
Rondje van vanavond: klik.
Heb 't laatste stuk er ff af geknipt, jullie hoeven niet te weten waar ik woon. We zijn op 't flightforum begonnen en ben na Best-west via de snelweg terug gereden.
QFT! [/bootje]quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
matig hoor dat je ons niet laat weten waar je (ongeveer) woont...!
Je ziet toch waar ik de afrit pakquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
matig hoor dat je ons niet laat weten waar je (ongeveer) woont...!
Woon je in Aalst...!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je ziet toch waar ik de afrit pak.
Briljant stukje bochten.. officieel is het "parkforum" waar wij rijden.. het flightforum is al volgebouwd en dat gaat ongetwijfeld ook ooit met het flightforum parkforum gebeuren.quote:
Oh ja, dus flightforum is al volgebouwd en dat gaat ongetwijfeld ook ooit met flightforum gebeurenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Briljant stukje bochten.. officieel is het "parkforum" waar wij rijden.. het flightforum is al volgebouwd en dat gaat ongetwijfeld ook ooit met het flightforum gebeuren.
[ afbeelding ]
Ja, parkforum dus. Was toch niet zo hilarischquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ja, dus flightforum is al volgebouwd en dat gaat ongetwijfeld ook ooit met flightforum gebeuren
Neuh dat ook weer nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, parkforum dus. Was toch niet zo hilarisch?
Wij noemen 't altijd flightforum en als ik 't dan ineens parkforum moet gaan noemen gaat het fout.
Ik moet zaterdag naar Best om te basketballen. Kom je me aanmoedigen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Voor de grap ook eens met m'n telefoon een tracklog (gps) bijgehouden.. is wel geinig, je kan 'm ook in google.maps knallen.
Rondje van vanavond: klik.
Heb 't laatste stuk er ff af geknipt, jullie hoeven niet te weten waar ik woon. We zijn op 't flightforum begonnen en ben na Best-west via de snelweg terug gereden.
Alweer beter?quote:
Neuhquote:
Toch niet de Mexicaanse Qkoorts?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh
Net thuis [bij ouders] even een Beerenburgje gehad. Zo lekker liggen. Nog even een aflevering MacGyver kijken en dan lekker slapen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:14 schreef The_Dean het volgende:
Nee man, die kan hier in het barre Noorden toch geen stand houden
Daarom vroeg ik me af of jij het nu hadquote:
moeten we nog even porsche-nacht-spam doen...? ;')quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:23 schreef Isdatzo het volgende:
Trusten![]()
* Isdatzo blijft nog ff wakker.
Nah, ga zo ff de laatste aflevering van carnivale kijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we nog even porsche-nacht-spam doen...? ;')
Ben je eenzaam en wil je ze kunstjes leren? En ze zullen vast wel een beetje kunnen springen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:22 schreef L.no het volgende:
Kunnen goudvissen springen uit water zoals dolfijnen?
Die vissen springen uit het niets.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ben je eenzaam en wil je ze kunstjes leren? En ze zullen vast wel een beetje kunnen springen.
dat is toch helemaal niet nodig, dat lukt me op de vrijdag vanzelf wel.quote:
Nee dinsdag, woensdag ben je op de helftquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:18 schreef AMDB het volgende:
Ik vind hem altijd lastig. Maar niet zo moeilijk als de woensdag. Woensdag is heldag
Gaafquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:20 schreef EddyAlbena het volgende:
Zo en nu een interview met de slotcoördinatoren
Ga het zo heel druk krijgen dus dan is de dag denk ik wel snel om. Zal ik hier wel minder actief zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:08 schreef AMDB het volgende:
Help elkaar de vrijdag door!
Nog minder?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ga het zo heel druk krijgen dus dan is de dag denk ik wel snel om. Zal ik hier wel minder actief zijn
quote:
Oe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oe!Limburgs eten in Friesland, het moet niet gekker worden. Straks gaat ManianMan nog fierljeppen in de pauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisterquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, heb jij je al voorgesteld? Of heb ik dat gemist?
Oke. Welkomquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stage SC # 1093: Met een bekeuring en het goede nummer!
Uitbestedingsbedrijf dus? Ook aanbestedingen maken? Dat is wel tof imo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stage SC # 1093: Met een bekeuring en het goede nummer!
Ja, ja, jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Uitbestedingsbedrijf dus? Ook aanbestedingen maken? Dat is wel tof imo.
break a legquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja over precies een uur mag ik de auto instappen.
Dankjewel
Je moet even googlen op Erasmus beurs. Dan kom je al een eindquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:45 schreef AMDB het volgende:
Ben een beetje aan het rondkijken voor buitenlandstudie, wil graag naar Oslo/Stockholm oid. Maar volgens mij heeft mijn faculteit daar geen overeenkomst mee.
Hihi, zal ik maar niet doen hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:43 schreef brtausi het volgende:
[..]
break a leg
(het liefst van die oma's die te traag over het zebrapad kruipen)
Je weet je route al?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Hihi, zal ik maar niet doen he![]()
Ik wil gewoon dat ik die rotonde waar ik de vorige keer op gezakt ben goed rijd.
Eigenlijk allerlei, maar niet voor de overheid. In 5 verschillende sectoren:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:52 schreef AMDB het volgende:
Messenga, houden jullie je bezig met uitbesteding voor gewone bedrijven (een soort tussenpersoon?) of ook met Europese aanbestedingen van de overheid?
Succes!!quote:
Wel tof werk lijkt mequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Eigenlijk allerlei, maar niet voor de overheid. In 5 verschillende sectoren:
* Non-profit;
* Marketing en communicatie;
* Uitgevers;
* Onderzoek en onderwijs;
* Financiële dienstverlening.
Bekende klanten zijn onder andere Unicef, Amnesty, Shell, Essent, NS.
Duhquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het marketing gedeelte doe, en niet typmiep ben
Hier is het op vrijdag altijd maar tot 4 en dan verplicht tot half 6 aan de bar zittenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:15 schreef Messenga het volgende:
Alleen je opdrachten voor deze week klaar hebben, maar wel tot 5 moeten zitten is wel FML
Ik moet nog van Oss naar Deventer vandaagquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier is het op vrijdag altijd maar tot 4 en dan verplicht tot half 6 aan de bar zitten
Welkomquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik moet nog van Oss naar Deventer vandaag(ouders/vriendinnetje)
Daar ben je ook mooi klaar mee danquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je Fobo vindt van niet!quote:Relatie Nop.
Ronduit belachelijk, die prijs wordt een lachertje op deze manier. Met al zijn schijnhandelingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:34 schreef brtausi het volgende:
nog iets: Obama heeft de nobelprijs voor de vrede gewonnen
Haai!quote:
roflquote:
Maar die man heeft nog amper wat gepresteerd...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:34 schreef brtausi het volgende:
nog iets: Obama heeft de nobelprijs voor de vrede gewonnen
Spannendquote:
Hij heeft gedaan ALSOF, en is dat niet hetgene wat wij dag in dag uit doen als stagiair?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die man heeft nog amper wat gepresteerd...
Ik doe niet alsof, ik doe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:43 schreef brtausi het volgende:
[..]
Hij heeft gedaan ALSOF, en is dat niet hetgene wat wij dag in dag uit doen als stagiair?
Hij zou voor jullie allemaal dus een held moeten zijn
Hij is mijn grote voorbeeld. Zo groot, dat ik Zwarte Piet ga spelen in december.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:43 schreef brtausi het volgende:
[..]
Hij heeft gedaan ALSOF, en is dat niet hetgene wat wij dag in dag uit doen als stagiair?
Hij zou voor jullie allemaal dus een held moeten zijn
vooruit, een vreemde eend in de bijt op het forum hoort er ook bijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof, ik doe.
Spreek even voor jezelf
Gaat de goede kant op dan!quote:
Foto's!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:47 schreef AMDB het volgende:
Al lang aan het daten?
Ja, we willen alles van je weten.
Nee, die rijm was niet expres.
Sorry ik ben aan het werk anders had ik hem al helemaal volgepost...!quote:
Ik hoop het... val hier bijna in slaap manquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:37 schreef AMDB het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, het topic is een beetje ingekakt de laatste dagen. zal vast wel weer goedkomen.
Melkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef AMDB het volgende:
Ik ben nu redelijk wakker. Geen behoefte aan koffie, wel aan iets fris maar er is alleen water hier
quote:
Dat klinkt echt als een kutreden...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:49 schreef Puala het volgende:
Vorige keer reed ik te voorzichtig, maar dit keer dwong ik dus voorrang af
Das echt balen!quote:
Heb laatste tijd steeds meer te doen/die opdracht die ik nu moet doen, daar komt een collega ongeveer elk uur vragen hoe ver ik ben en wat ik nog kan doen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:37 schreef AMDB het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, het topic is een beetje ingekakt de laatste dagen. zal vast wel weer goedkomen.
Vond je instructeur het ook terecht?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat is het ook wel. Deed het 4x en dat was te veel.
Daar heeft ie niets over gezegd eigenlijk. Vraag het mijn volgende les wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vond je instructeur het ook terecht?
heb jij ook al een tussentijdse toets gedaan? (inparkeren ed)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat is het ook wel. Deed het 4x en dat was te veel.
Succesquote:
Ik vind het maar een kutopdracht. Maar zolang we niet verder kunnen met de stageopdracht heb ik deze opdracht maar gekregen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:51 schreef The_Dean het volgende:
With a great job comes great responsibility
Ok, Dean, kom jij ff mijn wc schoonmaken. Is heel leerzaam.. denk ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:00 schreef The_Dean het volgende:
Mooi toch
Hoe meer taken/opdrachten je doet, hoe meer je leert. Of het nu leuk is of niet.
Ja alleen is dit niet echt in mijn richting (TI) Al is het omgaan met versiebeheer in elke ICT sector natuurlijk belangrijk. Dus aan de ene kant is het wel leerzaam, aan de andere kant had ik liever een TI-gerelateerde opdracht..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:00 schreef The_Dean het volgende:
Mooi toch
Hoe meer taken/opdrachten je doet, hoe meer je leert. Of het nu leuk is of niet.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik zat nu ook liever met een koud biertje in de hand op een terras bij 25 graden... maar je kan niet alles hebben!
Klootzak, nu heb ik helemaal zin in bier. Vanavondquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik zat nu ook liever met een koud biertje in de hand op een terras bij 25 graden... maar je kan niet alles hebben!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
Dat krijg je er nu van! Als jullie nu eens wat harder zouden werken dan hadden jullie geen tijd om te dagdromen.
Het is maar goed dat ik jullie baas niet ben.
Ik heb nog niet eens plannenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Klootzak, nu heb ik helemaal zin in bier. Vanavond
Ik weet nog niet ofi k iets te doen heb. Heb afgesproken dat m'n vriendin komt, maar die gaat misschien eerst langs wat andere vriendinnen. Als dat doorgaat moet ik ff wat mensen peilen voor een biertje ofzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens plannenZal eens rond gaan smsen
Elke week verheug ik me op het weekend om lekker uit te slapen enzo. Maar door het uitgaan etc slaap je net zo veel/minder dan normaal dus maandag weer net zo dufquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik weet nog niet ofi k iets te doen heb. Heb afgesproken dat m'n vriendin komt, maar die gaat misschien eerst langs wat andere vriendinnen. Als dat doorgaat moet ik ff wat mensen peilen voor een biertje ofzo.
Ik doe de vrijdag op zaterdag lekker bijslapen, en zaterdag op zondag komt er idd niet heel veel van slapen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Elke week verheug ik me op het weekend om lekker uit te slapen enzo. Maar door het uitgaan etc slaap je net zo veel/minder dan normaal dus maandag weer net zo dufMaar elke vrijdagmiddag krijg ik alweer zin om de kroeg in te gaan ook al ben ik moe
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik doe de vrijdag op zaterdag lekker bijslapen, en zaterdag op zondag komt er idd niet heel veel van slapen.
Omdat ik dan mijn basisplaats wel kan vergeten.. Aangezien we vorig jaar kampioen waren zijn de verwachtingen hoog.. We hebben vorig jaar zelfs paar keer een ranja party gehouden met het team. Georganiseerd door de trainer, wij dachten dat het een grap was. Alleen de hele avond aan de ranja gezetenquote:
Natuurlijk wel met 2 smaken!quote:
Zaterdagnacht om 5/6 uur naar bed, en dan om 12 uur weer wakker worden. Rest van de dag lam en 's avonds niet kunnen slapen omdat je 'laat' wakker wasquote:
Kleutersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:20 schreef DjRex89 het volgende:
Er was toen 1 iemand niet gekomen, die had een feestje oid. Die was mega brak de dag erna, heeft 0min speeltijd gehadIedereen hem uitlachen
Helaas welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel met 2 smaken!
En dan gewoon met 12 kerels van 19/20 op de bank film kijken met een bekertje ranjaZie je het al voor je
Wel gewonnen toenquote:
Het was best gezellig hoorquote:
Maar hij had wel een goede dronken avond gehad. Terwijl jullie aan de ranja zatenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:20 schreef DjRex89 het volgende:
Er was toen 1 iemand niet gekomen, die had een feestje oid. Die was mega brak de dag erna, heeft 0min speeltijd gehadIedereen hem uitlachen
Zoals ik al zei, onze avond was ook best gezellig hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar hij had wel een goede dronken avond gehad. Terwijl jullie aan de ranja zaten
Als wij met het team uitgaan dan is het of helemaal niks, of helemaal naar de klotequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:33 schreef AMDB het volgende:
Ach, een paar biertjes moet toch wel kunnen of niet?Of mix er stiekem een fles vodka doorheen
Wat een bullshit!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als wij met het team uitgaan dan is het of helemaal niks, of helemaal naar de klote
Pure praktijkervaring...quote:
Waar heb je last van dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:04 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, afspraak gemaakt voor de 21e voor neurologie (dan krijg ik de apparatuur op mn lichaam voor de slaaptest) en een paar dagen later op gesprek bij de KNO-arts voor een verwijzing voor alergietest..
Als ik na een maand (!) eindelijk de uitslag heb gehad van de slaaptest, weten we meer. Ben benieuwd hoe lang de uitslag van die alergietest op zich laat wachten..
Maar goed, er is licht aan het einde van de tunnel..
Ben ergens allergisch voor (vermoedelijk Turken, aangezien ik het in Nederland én Turkije last van hebquote:
quote:
quote:
quote:
Ik wil met je onder de douche!quote:
Spruitjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had vandaag aardappeltjes met spruitjes, vond het best wel oké
Hoe is het met je lul afgelopen..?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:19 schreef ManianMan het volgende:
Jongens dit topic moet nog vol hoor, sjonge jonge waar zijn jullie? JOEHOE!
Wanneer??quote:
Ik stond net ook met een stotterend blok en fluitende benzinepomp voor het stoplicht. Heb ik maar snel een pomp opgezochtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavondweekend
Op de heenweg een niesbui gehad tijdens het rijden.En dat is geen pretje.
![]()
Op de terugweg reed ik achter zo'n leswagen en die reed 50waar je 70 mag.
Geef eens gas of zo.
![]()
Maar nu weer thuis.Moet volgende keer wel eerst tanken, anders kom ik niet ver meer, denk ik.
Ik heb iets van 1/8 tank of zo. Dus zou nog 7,5 liter zijn. Zou er dus nog zo'n 97,5 km op kunnen rijden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik stond net ook met een stotterend blok en fluitende benzinepomp voor het stoplicht. Heb ik maar snel een pomp opgezocht
Hoiquote:
Weet ik veelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met 7,5 liter zou je nog 90 km kunnen rijden als je 1:12 rijdt. Of maak ik ergens een rekenfoutje?![]()
Niet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga van hier naar Rotterdam echt niet alles binnendoor hoor
Je hebt j eindelijk laten nakijken. Goedzo!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:04 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, afspraak gemaakt voor de 21e voor neurologie (dan krijg ik de apparatuur op mn lichaam voor de slaaptest) en een paar dagen later op gesprek bij de KNO-arts voor een verwijzing voor alergietest..
Als ik na een maand (!) eindelijk de uitslag heb gehad van de slaaptest, weten we meer. Ben benieuwd hoe lang de uitslag van die alergietest op zich laat wachten..
Maar goed, er is licht aan het einde van de tunnel..
Liever nietquote:
aaargh!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Fuck...! Nieuwe Nitro Circus (dat van Johnny Knoxville) S02E07, fuck er gaat er 1 op zn bek na een looping met een BMX...!![]()
![]()
quote:
Jammer inderdaad. Laatst een stukje van gezien... echt kansloos.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer komt de humor bij De Badgasten?
Waar kan ik powned ontvangen?quote:
MIDNRquote:
Bewaar het geld voor het ijs maar als er een meet komt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
![]()
Als je het voor achten had gevraagd had ik nog even nieuwe kunnen halen
Boeiend. Als MIDNR weer zo word als vroeger dan mogen ze het voor mijn part op SkyRadio uitzenden, dat zal me allemaal jeuken!quote:
Hehe, 3FM zou tof zijn, hoef ik ook niks om te stemmenquote:
Doe ik. Al een datum?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Bewaar het geld voor het ijs maar als er een meet komt.
Ik had alle jingles als mp3.. Heb ze een paar maanden geleden alleen allemaal verwijderd omdat ik er toch niks mee deed. Wat een geweldig programma was dat zeg!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Boeiend. Als MIDNR weer zo word als vroeger dan mogen ze het voor mijn part op SkyRadio uitzenden, dat zal me allemaal jeuken!
MIDNR blijf/bleef ik voor wakker, en dat doe ik zo weer. Alleen waar kan ik het ontvangen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Nl slash als ik in je dot comquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:13 schreef The_Dean het volgende:
Je had het even kunnen branden en mij op kunnen sturen
Beste radio programma ooit. Punt
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:13 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Prik er dan eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kan iedereen mooi plannen.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:13 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Cadeautjes, in your dreams!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://midnr.isthatso.nlquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:13 schreef The_Dean het volgende:
Je had het even kunnen branden en mij op kunnen sturen
Beste radio programma ooit. Punt
inderdaad. De Lama's was leuk, maar dit is echtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Laatst een stukje van gezien... echt kansloos.
Zonde dat ze het origineel [Whose Line Is It Anyway] zo kunnen vernaggelen. Lama's leenden daar ook van, maar dat was leuk. Dit niet, Nog niet in ieder geval.
Vraag me ook af waar ze dat zootje saaie sukkels hebben gevonden... En dan die niet grappige Valerioals presentator.
Komt wel goed schatje, want MIDNR komt terugquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:31 schreef PieterBas het volgende:
Goed begin van je weekend... 1 uur vast staan op Den Haag Centraal, vanwege een stroomstoring in de tramtunnel.
Oh, nou.. leech-ze danquote:
Haha ja, ach, ik download morgen wel gewoon even allesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, nou.. leech-ze dan. Het is volgens mij 1 grote ongesorteerde boel.. dat krijg je als je Fok!'ers shit laat uploaden naar je server
. Maar er staat volgens mij genoeg leuk spul tussen
.
Niet als je naar huis wou met honger.... dan maar naar de burger kingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje, want MIDNR komt terug![]()
Shoarmaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet als je naar huis wou met honger.... dan maar naar de burger king
Alles? Net gespiekt, 't Is 13gb aan geluidsfragmentenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, ach, ik download morgen wel gewoon even alles
Nicequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alles? Net gespiekt, 't Is 13gb aan geluidsfragmenten.
Was dan even uitgestapt en richting centrum gelopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:36 schreef PieterBas het volgende:
Nee, dan had ik altijd nog voor de kapsalon gegaan
Had ik inderdaad moeten doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:49 schreef jna het volgende:
[..]
Was dan even uitgestapt en richting centrum gelopen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
http://midnr.isthatso.nl
Login: midnr
Pass: m1i2d3n4r5
Staat best veel op. Als je nog spul hebt dat ik niet heb maak ik wel een ftp-acount voor je aan, mag je 't uploaden
.
En doe eens tof bel een mofquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:25 schreef DjRex89 het volgende:
Ben nu een beetje aan het luisteren...TOETERRRRTIJD!!!!
God.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat een fucking hondenweer! Echt diegene die regen heeft uitgevonden mag van mij postuum nog gestenigd worden...!
Nee, die van dat liedje "Met Marloes onder de douche".quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:22 schreef The_Dean het volgende:
Rinus? Michels? Nou en?
[jna]quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die van dat liedje "Met Marloes onder de douche".
Heb ik toch geen verstand van man.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zou overigens wel verdomde knap zijn!!! met je nou en
die man is al een tijdje dood namelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik toch geen verstand van man.
Zo'n vaag vermoeden had ik inmiddelsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die man is al een tijdje dood namelijk
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo'n vaag vermoeden had ik inmiddels
RIP aan de nabestaanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |