Jemig man.. sterkte voor hem.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Bootje84 het volgende:
Goed,
Net thuis, pa meegenomen.
Paar breuken rond zijn oogkas/jukbeen. Verder paar hechtingen en het is wat dik. hij is ff buiten westen geweest en heeft volgens mij een lichte hersenschudding. Vannacht paar keer wekken en morgen naar de kaakchirurg om te kijken naar die breuken.
Hij doet het iig nog
Dat dus.quote:
Ik zit vaak met haar in de busquote:
Oef... sterkte manquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Bootje84 het volgende:
Goed,
Net thuis, pa meegenomen.
Paar breuken rond zijn oogkas/jukbeen. Verder paar hechtingen en het is wat dik. hij is ff buiten westen geweest en heeft volgens mij een lichte hersenschudding. Vannacht paar keer wekken en morgen naar de kaakchirurg om te kijken naar die breuken.
Hij doet het iig nog
matig hoor dat je ons niet laat weten waar je (ongeveer) woont...!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Voor de grap ook eens met m'n telefoon een tracklog (gps) bijgehouden.. is wel geinig, je kan 'm ook in google.maps knallen.
Rondje van vanavond: klik.
Heb 't laatste stuk er ff af geknipt, jullie hoeven niet te weten waar ik woon. We zijn op 't flightforum begonnen en ben na Best-west via de snelweg terug gereden.
QFT! [/bootje]quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
matig hoor dat je ons niet laat weten waar je (ongeveer) woont...!
Je ziet toch waar ik de afrit pakquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
matig hoor dat je ons niet laat weten waar je (ongeveer) woont...!
Woon je in Aalst...!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je ziet toch waar ik de afrit pak.
Briljant stukje bochten.. officieel is het "parkforum" waar wij rijden.. het flightforum is al volgebouwd en dat gaat ongetwijfeld ook ooit met het flightforum parkforum gebeuren.quote:
Oh ja, dus flightforum is al volgebouwd en dat gaat ongetwijfeld ook ooit met flightforum gebeurenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Briljant stukje bochten.. officieel is het "parkforum" waar wij rijden.. het flightforum is al volgebouwd en dat gaat ongetwijfeld ook ooit met het flightforum gebeuren.
[ afbeelding ]
Ja, parkforum dus. Was toch niet zo hilarischquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ja, dus flightforum is al volgebouwd en dat gaat ongetwijfeld ook ooit met flightforum gebeuren
Neuh dat ook weer nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, parkforum dus. Was toch niet zo hilarisch?
Wij noemen 't altijd flightforum en als ik 't dan ineens parkforum moet gaan noemen gaat het fout.
Ik moet zaterdag naar Best om te basketballen. Kom je me aanmoedigen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Voor de grap ook eens met m'n telefoon een tracklog (gps) bijgehouden.. is wel geinig, je kan 'm ook in google.maps knallen.
Rondje van vanavond: klik.
Heb 't laatste stuk er ff af geknipt, jullie hoeven niet te weten waar ik woon. We zijn op 't flightforum begonnen en ben na Best-west via de snelweg terug gereden.
Alweer beter?quote:
Neuhquote:
Toch niet de Mexicaanse Qkoorts?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh
Net thuis [bij ouders] even een Beerenburgje gehad. Zo lekker liggen. Nog even een aflevering MacGyver kijken en dan lekker slapen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:14 schreef The_Dean het volgende:
Nee man, die kan hier in het barre Noorden toch geen stand houden
Daarom vroeg ik me af of jij het nu hadquote:
moeten we nog even porsche-nacht-spam doen...? ;')quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:23 schreef Isdatzo het volgende:
Trusten![]()
* Isdatzo blijft nog ff wakker.
Nah, ga zo ff de laatste aflevering van carnivale kijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we nog even porsche-nacht-spam doen...? ;')
Ben je eenzaam en wil je ze kunstjes leren? En ze zullen vast wel een beetje kunnen springen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:22 schreef L.no het volgende:
Kunnen goudvissen springen uit water zoals dolfijnen?
Die vissen springen uit het niets.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ben je eenzaam en wil je ze kunstjes leren? En ze zullen vast wel een beetje kunnen springen.
dat is toch helemaal niet nodig, dat lukt me op de vrijdag vanzelf wel.quote:
Nee dinsdag, woensdag ben je op de helftquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:18 schreef AMDB het volgende:
Ik vind hem altijd lastig. Maar niet zo moeilijk als de woensdag. Woensdag is heldag
Gaafquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:20 schreef EddyAlbena het volgende:
Zo en nu een interview met de slotcoördinatoren
Ga het zo heel druk krijgen dus dan is de dag denk ik wel snel om. Zal ik hier wel minder actief zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:08 schreef AMDB het volgende:
Help elkaar de vrijdag door!
Nog minder?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ga het zo heel druk krijgen dus dan is de dag denk ik wel snel om. Zal ik hier wel minder actief zijn
quote:
Oe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oe!Limburgs eten in Friesland, het moet niet gekker worden. Straks gaat ManianMan nog fierljeppen in de pauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisterquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, heb jij je al voorgesteld? Of heb ik dat gemist?
Oke. Welkomquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stage SC # 1093: Met een bekeuring en het goede nummer!
Uitbestedingsbedrijf dus? Ook aanbestedingen maken? Dat is wel tof imo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stage SC # 1093: Met een bekeuring en het goede nummer!
Ja, ja, jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Uitbestedingsbedrijf dus? Ook aanbestedingen maken? Dat is wel tof imo.
break a legquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja over precies een uur mag ik de auto instappen.
Dankjewel
Je moet even googlen op Erasmus beurs. Dan kom je al een eindquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:45 schreef AMDB het volgende:
Ben een beetje aan het rondkijken voor buitenlandstudie, wil graag naar Oslo/Stockholm oid. Maar volgens mij heeft mijn faculteit daar geen overeenkomst mee.
Hihi, zal ik maar niet doen hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:43 schreef brtausi het volgende:
[..]
break a leg
(het liefst van die oma's die te traag over het zebrapad kruipen)
Je weet je route al?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Hihi, zal ik maar niet doen he![]()
Ik wil gewoon dat ik die rotonde waar ik de vorige keer op gezakt ben goed rijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |