jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
http://mogguhrick.com/?p=609
[ afbeelding ]
Maar MIDNR maakt een hoop goedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:55 schreef Metalfrost het volgende:
GS was kut, is kut en is in de toekomst kut.
GS
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:05 schreef Sersjee het volgende:
Een topic van Paul waar ik blij van word, dat ik dat nog mag meemaken!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Donequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef Paul het volgende:
mods kunnen jullie van kom maken : komt in de tt
Zou wel willen, maar mag het niet, is niet mijn subforumquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef Paul het volgende:
mods kunnen jullie van kom maken : komt in de tt
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar mag het niet, is niet mijn subforummaar zal het doorgeven
Mwah, MIDNR hoeft niet per se op 3FM. Het is feitelijk een vorm van talkradio, dus radio 1 lijkt me logischer. En daarbij, hoeveel uur radio krijgen die gasten eigenlijk? Lijkt me niet dat ze als beginnend omroepje meteen zoveel tijd krijgen, dat ze 4 x 3 uur MIDNR gaan uitzenden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:19 schreef Qunix het volgende:
Nu hebben ze nieuwe of DJ's in opleiding in de nachtelijke uren... Dat wordt dus van 3 to 6 dan lijkt me...
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, MIDNR hoeft niet per se op 3FM. Het is feitelijk een vorm van talkradio, dus radio 1 lijkt me logischer. En daarbij, hoeveel uur radio krijgen die gasten eigenlijk? Lijkt me niet dat ze als beginnend omroepje meteen zoveel tijd krijgen, dat ze 4 x 3 uur MIDNR gaan uitzenden.
POWNED gaat zéér waarschijnlijk in het publieke bestel komen, en dat houd in dat ze op de landelijke radio programma's mogen gaan maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Is de charme van MIDNR niet dat het op de publieke ether met landelijke bereik werd uitgezonden?
Als het nu op een obscuur internetstream wordt uitgezonden, heb je er nog niets aan als je op je werk (zonder PC) radio luistert.
Ja daarom komen ze nu weer terugquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Is de charme van MIDNR niet dat het op de publieke ether met landelijke bereik werd uitgezonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |