quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:43 schreef Houniet het volgende:
Pakketje binnen! Zo maar openmaken. Blij.
Beter laat je je behandelen / masseren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef fraubitch het volgende:
nekpijn
je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter laat je je behandelen / masseren.
alles in dozen gooien en zorgen dat die op de nieuwe locatie komen. het uitpakken bewaar je maar voor als je er eenmaal zit. En het helpt als er iemand is die je helpt. 1 persoon is genoeg om je gemotiveerd genoeg te houden om in te blijven pakken. Succes in ieder geval!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:22 schreef RealZeus het volgende:
MoeEn ik heb niet het idee dat ik het allemaal ga redden voor zondag qua verhuizing.
welke film?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:24 schreef zwartedoos het volgende:
Wil naar de film maar niemand kan mee
Inglourious Basterds of The ugly truthquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:43 schreef zwartedoos het volgende:
Nu heb ik ook nog per ongeluk chocola gekocht met koffiesmaak en ik lust heul geen koffieEn mn favo pizzeria bleek dicht te zijn
en ben gefrustreerd
...zo das er effe uit zeg
ach ik overleef t wel, gelukkig zijn er ook leuke dingen om naar uit te kijkenquote:
zelfde probleemquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Inglourious Basterds of The ugly truth
400km voor een filmpje...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zelfde probleemvoor vanavond... kom anders even op bezoek hiero, je mag blijven pitten
oow die lijkt me vet!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Inglourious Basterds of The ugly truth
Drink dan bier.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:04 schreef DirtyDaniel het volgende:
Superrrrr klote,hopelijk maakt Red Vodka+redbull daar een einde aan vanavond :d
die 1e of die 2e?quote:
quote:
neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]1e . Ingl. bastards. Maar ga je nog?
OT: koud. Zo weer ff de warmte opzoeken
Haha ik ga het proberen, thanksquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:07 schreef Natalie het volgende:
Houd vol, Enfermera!!
Ontopic: mwa, twijfelachtig. Niet slecht, maar ook niet bepaald goed, helaas.
naar soulfully yours geweest? Geef dr maar n knuffel van mequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:27 schreef skyrebel het volgende:
Beetje katerig en moet dadelijk naar een kinderfeestje
yep en zal ik doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
naar soulfully yours geweest? Geef dr maar n knuffel van me![]()
kreeg vannacht een smsje of ik ook kwam, beetje te laatquote:
Was best rustig, maar wel een aantal bekenden ja. Succes met je zenuwen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
kreeg vannacht een smsje of ik ook kwam, beetje te laatVeel bekenden?
OT:zenuwachtig
gelukkig duren kinderfeestjes nooit zo langquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:14 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Was best rustig, maar wel een aantal bekenden ja. Succes met je zenuwen.
OT: balen dat ik naar kinderfeestje moet, wil lekker op de bank hangen
quote:
'geil' is in het duits iets anders dan in het NL hequote:
De Duitse editie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
'geil' is in het duits iets anders dan in het NL heDus welke bedoel je?
en morgen zeg je pcies hetzelfde?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik moet echt meer tijd gaan vrijmaken om te studeren.. maar heb daar niet zoveel zin in![]()
Vanaf morgen toch maar serieus proberen.
Verder wel goed
Waarschijnlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en morgen zeg je pcies hetzelfde?![]()
Idd! Maar morgen of overmorgen zijn ze weer wegquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ik ga het proberen, thanksHeb er al een shitload aan after-bite (dat stinkspul met ammoniak) erop gesmeerd, dat lijkt wel te helpen.. als ik verder niks anders aanraak. Maar ik moet ook nog mn ontbijt maken en douchen.. vooral dat laatste zal erg worden
quote:
kaarsjes aan dekentjequote:Op zondag 11 oktober 2009 19:08 schreef fraubitch het volgende:
k.kk..kkk.k.k.k..k.k..k.k.k..k.k.....k.k...kkoudddd
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:40 schreef CecilBDemented het volgende:
droevig, eenzaam, klote, en verkankerd.
Zo voel ik me, weet op het moment niet wat het doel is van mijn bestaan.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:13 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
nog steeds het zelfde + extra (buikpijn als de nete)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:32 schreef candygirl het volgende:
uitgeslapen en nu wachten op een belangrijk telefoontje
Zie ik hier een connectie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:35 schreef JJH het volgende:
Kut.
Slaaptekort en vervelend telefoongesprek.
Misschien sociaal, maar niet digitaal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef fraubitch het volgende:
eenzaam, ongeaccepteerd en genegeerd
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef fraubitch het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef fraubitch het volgende:
Whehe, geblondeerd?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef candygirl het volgende:
WTF mijn haren zijn groen uitgeslagen![]()
![]()
neuh..... een soort spoeling om je haar wat donkerder te makenquote:
ah daar heb je t al, nooit doen op geblondeerd haarquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef candygirl het volgende:
[..]
neuh..... een soort spoeling om je haar wat donkerder te makenmaar eens stuk of tig keer gaan wassen
al zo vaak gedaan, en ging steeds goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ah daar heb je t al, nooit doen op geblondeerd haar
dan heb je geluk gehad is een heel veel voorkomend probleemquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef candygirl het volgende:
[..]
al zo vaak gedaan, en ging steeds goedmaar is al iets minder nu na nog een keer wassen
is al helemaal wegquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:59 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dan heb je geluk gehad is een heel veel voorkomend probleem
uitslag?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:05 schreef zwartedoos het volgende:
Hoop dat de uitslag morgen meevaltVerder wel leuke dingen in t verschiet, dat maakt veel goed
msn heeft kuren en mn smsje is ook niet aangekomen? Weet je al iets?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:05 schreef zwartedoos het volgende:
Hoop dat de uitslag morgen meevaltVerder wel leuke dingen in t verschiet, dat maakt veel goed
Succes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ot: bah. is besloten dat het een openboektentamen is en ik heb mijn boeken niet bij
Mwah is alweer overquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:22 schreef Urquhart het volgende:
Ondanks dat ik er vroeg uit moest, best energiek.
Same here. Alleen heb ik geen zin in slapen. Slechte combi dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zit vanaf 2 uur al tegen m'n slaap te vechtenStraks heerlijk m'n bedje in
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Same here. Alleen heb ik geen zin in slapen. Slechte combi dus.
afscheid nemen zuigtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
de wereld zit oneerlijk in elkaar..
straks afscheid nemen van een geweldige dame die helaas niet lang meer heeft op deze aardkloot.
kanker
kloteziekte![]()
Standaard voor mij de laatste tijdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, begin nu ook wakker te worden, dus het wordt alsnog laat ws
same herequote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
welke debiel heeft mn wekker aangezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |