quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:43 schreef Houniet het volgende:
Pakketje binnen! Zo maar openmaken. Blij.
Beter laat je je behandelen / masseren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef fraubitch het volgende:
nekpijn
je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter laat je je behandelen / masseren.
alles in dozen gooien en zorgen dat die op de nieuwe locatie komen. het uitpakken bewaar je maar voor als je er eenmaal zit. En het helpt als er iemand is die je helpt. 1 persoon is genoeg om je gemotiveerd genoeg te houden om in te blijven pakken. Succes in ieder geval!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:22 schreef RealZeus het volgende:
MoeEn ik heb niet het idee dat ik het allemaal ga redden voor zondag qua verhuizing.
welke film?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:24 schreef zwartedoos het volgende:
Wil naar de film maar niemand kan mee
Inglourious Basterds of The ugly truthquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:43 schreef zwartedoos het volgende:
Nu heb ik ook nog per ongeluk chocola gekocht met koffiesmaak en ik lust heul geen koffieEn mn favo pizzeria bleek dicht te zijn
en ben gefrustreerd
...zo das er effe uit zeg
ach ik overleef t wel, gelukkig zijn er ook leuke dingen om naar uit te kijkenquote:
zelfde probleemquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Inglourious Basterds of The ugly truth
400km voor een filmpje...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zelfde probleemvoor vanavond... kom anders even op bezoek hiero, je mag blijven pitten
oow die lijkt me vet!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Inglourious Basterds of The ugly truth
Drink dan bier.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:04 schreef DirtyDaniel het volgende:
Superrrrr klote,hopelijk maakt Red Vodka+redbull daar een einde aan vanavond :d
die 1e of die 2e?quote:
quote:
neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]1e . Ingl. bastards. Maar ga je nog?
OT: koud. Zo weer ff de warmte opzoeken
Haha ik ga het proberen, thanksquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:07 schreef Natalie het volgende:
Houd vol, Enfermera!!
Ontopic: mwa, twijfelachtig. Niet slecht, maar ook niet bepaald goed, helaas.
naar soulfully yours geweest? Geef dr maar n knuffel van mequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:27 schreef skyrebel het volgende:
Beetje katerig en moet dadelijk naar een kinderfeestje
yep en zal ik doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
naar soulfully yours geweest? Geef dr maar n knuffel van me![]()
kreeg vannacht een smsje of ik ook kwam, beetje te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |