quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Flikker op newbie.
Wie ben jij nou weer? Flikker op newbie.quote:maandag 5 januari 2009 @ 13:57
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
[..]
Wie ben jij nou weer? Flikker op newbie.quote:donderdag 5 januari 2006 @ 18:40
Flikker zelf op opa.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is de TS jouw mongolide broertje ofzo?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
[..]
/care.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is de TS jouw mongolide broertje ofzo?
Inderdaad een aanwinst voor KLB. Zomaar een willekeurige greep uit de door de TS gemaakte pareltjes.
Schijten op openbare toiletten
Tepels liegen niet, tieten wél !!
Over iemands boodschappen heenrijden met de auto
"Mijn ogen zitten hier hoor ! ... "
Oude kut film op TV
Gep0wned door secretarrese !
Homo!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mag ik wel toekijken terwijl jullie de herenliefde bedrijven?
Wat is er schat, ben je nou nogsteeds dronken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:32 schreef zovty het volgende:
En boomfluisteraar ook opflikkeren.
Iedereen opflikkeren!
Jij nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mag ik wel toekijken terwijl jullie onstuimig de herenliefde bedrijven?
Nogsteeds, alweer. Zo'n kleine nuance.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:33 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Wat is er schat, ben je nou nogsteeds dronken?
Indrukwekkend CV, al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Inderdaad een aanwinst voor KLB. Zomaar een willekeurige greep uit de door de TS gemaakte pareltjes.
Oude kut film op TV
Nou, enorm.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Indrukwekkend CV, al zeg ik het zelf
Hee, ben jij weer terug? Ik dacht dat jij permanent pleite was?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
KLB HOOLIGANS ! KLB HOOLIGANS !
HEUI HEUI HEUI !!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KLB HOOLIGANS !!
Flikker op, mongool.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
KLB HOOLIGANS !!
Opgeflikkert homojostimongoolquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
KLB HOOLIGANS !!
Wat doe jij hier danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:32 schreef zovty het volgende:
Kunnen alle homos,jostis , flikkers, newbies en opa en laster en TS gewoon opflikkeren uit dit topic?
Hou je bek man lullenlikkert !!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:42 schreef Penisbaard het volgende:
Ruzie maken over een internetforum
Wil je weten of hij licht geeft?quote:
ZOEK JE BONJE AARSSTAMPER???quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou je bek man lullenlikkert !!
Boswachter, leg eens in je eigen woorden uit wat jij denkt dat reflecteren betekent. Gebruik tussen de 50 en 100 woorden.quote:
Rustig aan lekkere chocoprinsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PAK MIJN JAS !11
HOU ME TEGEN JONGENS !111 HOU ME TEGEN !1111
Kies zelf maar 1 van de 2.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Boswachter, leg eens in je eigen woorden uit wat jij denkt dat reflecteren betekent. Gebruik tussen de 50 en 100 woorden.
Let op!! Er zijn minstens 2 betekenissen van het woord, ik ben niet geinteresseerd in de betekenis met betrekking tot licht.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH JE WEET HET NIET EN JE REALISEERT JE DAT JE EEN STOMME POST HEBT GEMAAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:52 schreef zovty het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH JE WEET HET NIET EN JE REALISEERT JE DAT JE EEN STOMME POST HEBT GEMAAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
.
Nu jij er bent wel ja.quote:
Voor een kuttopic.quote:
komt ie weer hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Oude kut film op TV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij reflecteert zijn frustraties op andere af !quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:00 schreef BereNDD het volgende:
[..]
komt ie weer hoor
Verder dan opmerkingen op mongolide broertjes en topics posten kom jij ook niet hé
heb jezelf een mongolide broertje ofzo en kan je dat maar moeilijk verwerken omdat je eigenlijk net even teveel op hem lijk?
Je posts beginnen saai te worden Bakkebaard, en je originaliteit ben je al zeker een jaar kwijt
Zelf denk ik dat bakkebaard nu mijn postgeschiedenis door aan het lezen is..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij reflecteert zijn frustraties op andere af !
Nee dan zou ik ook depressief wordenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:05 schreef Mozy het volgende:
Jarno kan er niet tegen dat hij na 10 jaar nog steeds op FOK! zit.
Ik ben wel even dood geweest hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:05 schreef Mozy het volgende:
Beter dat dan na 10 jaar degraderen naar GeenStijl...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:05 schreef Mozy het volgende:
Ik zie inderdaad enige overeenkomsten tussen jou en de TS ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:05 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat bakkebaard nu mijn postgeschiedenis door aan het lezen is..
op zoek naar "pareltjes"
Zo klopt het.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:08 schreef Jarno het volgende:
Ik ben dood .
HAHAHAHA JAA INDERDAAD DAT HEB JE GOED GEZIEN OUWE !!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad enige overeenkomsten tussen jou en de TS ja.
Zitten jullie soms bij elkaar in de klas voor moeilijk lerende kinderen?
Open er een topic over in KLB!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, het foute uur op de radio is kut
Je bent "diklip" en die afbeelding van die mongool vergeten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mooi zo. Mijn scherpe blik ontgaat werkelijk helemaal niets dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
HAHAHAHA JAA INDERDAAD DAT HEB JE GOED GEZIEN OUWE !!!!
DIT IS HET NIEUWE KLB MAN !!1quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:09 schreef thingamajig het volgende:
Ik dacht dat ONZ het afvoerputje was?
Ik niet,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dan zou ik ook depressief worden
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik niet,
Ik zou me eigenlijk afvragen hou het zou zijn als ik vrienden had gehad en na een paar jaar FOK! was gestopt.
Ik zou zeggen: KONT NAAR ACHTER!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan krijg ik allemaal foute Sjonnies over me heen ben ik bang
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Soms he. Soms kan je door een forum ook vrienden krijgen! Zelfs na 10 jaar nog!
Nee.quote:
HET IS DONDERDAG!!?!?!?!?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een uitgerekte anus op de zondagmorgen.
Bron?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een uitgerekte anus op de zondagmorgen.
Kun jij niet gewoon weggaan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:20 schreef 3keernix het volgende:
Mensen die ons niet waarderen moeten hier gewoon niet komen
Jij bent een Mac-homo!!!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is gewoon vrijdag..
[ afbeelding ]
Zelfs de datum staat op een mac verkeerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is gewoon vrijdag..
[ afbeelding ]
DAN IS MIJN BRON INCORRECT!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is gewoon vrijdag..
[ afbeelding ]
Een macnicht J. een MACNICHT!quote:
"Toon anaaloge klok"quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mac's zijn beter, ontkent het maar niet. Flikker.
quote:
Sowieso, mensen die anderen aanspreken met bazen en bazinnen mogen wat mij betreft een gruwelijke dood stervenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Geachte mede klaagbaak bazen en bazinnen !
ja ja.. maar reageren op mijn eerste post doe je niet,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
hihihihihihiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:33 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die anderen aanspreken met bazen en bazinnen mogen wat mij betreft een gruwelijke dood sterven
Jij bent een echte FOK! baas.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:33 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die anderen aanspreken met bazen en bazinnen mogen wat mij betreft een gruwelijke dood sterven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:45 schreef Jarno het volgende:
Oe, ik heb ook een gedichtje voor alle KLB josti's..
Een meesterwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bravo!
Mooi, zéér mooi gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg bijna (let op: bijna) respect voor de manier waarop jij jouw aanzien steeds maar weer weet te verlagen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:44 schreef BereNDD het volgende:
opa.. ik heb een klein gedichtje voor je:
opa bakkebaard,
gefrustreede kansloze user..
heeft je opa vroeger zijn stoma op je lamme kop lopen legen?
of was het meer iets met een rietje?
stoer doen op internet.. in het echt een mietje
Windows 7 in Mac OS Xquote:
Wat ben jij grappig zeg, werkelijk hi-la-rischquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik krijg bijna (let op: bijna) respect voor de manier waarop jij jouw aanzien steeds maar weer weet te verlagen.
Normaal gesproken gaan mensen vooruit in het leven. Leren en ontwikkelen enzo, je kent het wel.
Jij echter loopt alleen maar terug in ontwikkeling. Het is wachten op het moment dat jij weer op zoek gaat naar de tepel van je moeder. Die tepel die het halve internet inmiddels al heeft mogen aanschouwen op www.goedkopewebcamhoeren.nl
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*stil*Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Windows 7 in Mac OS X![]()
[ afbeelding ]
modde jij nog maarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Het nieuwe KLB mensen!
Zegt het voort!!!
LOLquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik krijg bijna (let op: bijna) respect voor de manier waarop jij jouw aanzien steeds maar weer weet te verlagen.
Normaal gesproken gaan mensen vooruit in het leven. Leren en ontwikkelen enzo, je kent het wel.
Jij echter loopt alleen maar terug in ontwikkeling. Het is wachten op het moment dat jij weer op zoek gaat naar de tepel van je moeder. Die tepel die het halve internet inmiddels al heeft mogen aanschouwen op www.goedkopewebcamhoeren.nl
Ja ik mocht even mijn burka afquote:
En jij met je flaporenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Applaussssss, klappen met je kutje ik zeg klappen met je kut !
Ik heb een grote neus, geen flap orenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
En jij met je flaporen
Wat een lawaai moet dat geven!
Nep, het is vrijdag 9 oktoberquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Windows 7 in Mac OS X![]()
[ afbeelding ]
Met SF erbij is KLB omhoog gegaan in kwaliteit man.quote:
Ammehoela, zeg het zelf maarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Het nieuwe KLB mensen!
Zegt het voort!!!
Het begon goed maar na de fipo ging het snel bergafwaarts.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn kwaliteitstopic glijdt langzaam aan naar beneden, tussen de vergeten & gefaalde topics!!
Hou anders gewoon je bek.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Het begon goed maar na de fipo ging het snel bergafwaarts.
zuchtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met SF erbij is KLB omhoog gegaan in kwaliteit man.
Zie je toch? Veel beter dan voorheen
Soms moet je offerts brengen mien jong voor een betere wereld.
Zieligquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met SF erbij is KLB omhoog gegaan in kwaliteit man.
Zie je toch? Veel beter dan voorheen
Soms moet je offerts brengen mien jong voor een betere wereld.
Kun je ook zinnen typen die meer als 1 woord bevatten (+smilie)?quote:
Kun jij ook posts doen zonder taalfouten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je ook zinnen typen die meer als 1 woord bevatten (+smilie)?
Leg eens uit wat er zielig was aan mijn post.
Hoi.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:36 schreef Jarno het volgende:
GA ALLEMAAL GEWOON KEIHARD DOOD EN KAPOT JULLIE!!!!111111111111111
Vraag ik dat?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun jij ook posts doen zonder taalfouten?.
taalfauten zijn ok hier.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun jij ook posts doen zonder taalfouten?.
Is dat voor of nadat je dood en kapot bent?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:36 schreef Jarno het volgende:
GA ALLEMAAL GEWOON KEIHARD DOOD EN KAPOT JULLIE!!!!111111111111111
Als ik koud en rottend ben.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is dat voor of nadat je dood en kapot bent?
Zo heb ik ze graag.quote:
Goedzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
he bowa is er ook
HET IS FRIET!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb gehoord dat et hier kei gezellig is
dus even hier posten voordat
ik ga studeren op et HBO
En het gebrek aan blauw.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Ah, vandaar die muffe lijken lucht.
Moet je even SF vragen. Hij was de oplossing voor KLB.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je even SF vragen. Hij was de oplossing voor KLB.
Misschien wil hij een slotje zetten voor je.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb gehoord dat et hier kei gezellig is
dus even hier posten voordat
ik ga studeren op et HBO
Wat snapte je niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je bent wel van de afkortingen he?![]()
![]()
Dan hoef ik niet te kijken he?quote:
IQquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat snapte je niet?
Heb je nou gewoon het IQ van een baksteen, of gedraag je je alleen op het internetz zo ?
jij bent warm en nat , dus neequote:
Wanneer heb je dat gevoeldquote:
Wanneer ik het gehel woord zou gebruiken denk ik dat die gast een hartaanval krijgt. Zoveel moeilijke letters achter elkaar heeft hij nog nooit gezien.quote:
quote:
ik heb zelfs je nummer gehosseltquote:
QFTquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer ik het gehel woord zou gebruiken denk ik dat die gast een hartaanval krijgt. Zoveel moeilijke letters achter elkaar heeft hij nog nooit gezien.
IQ is ietwat makkelijker en beter te begrijpen voor het laaggeschoolde niveau van Oxy.
Oops, weer een afkorting.
Wil je meedoenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Flikker jij helemaal eens op homolikker.
O ja dat was ook zo moeilijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ik heb zelfs je nummer gehosseltdie avond
bedank voor het doorlinken, link anders even de rechtstreekse stream naar mijn moeder.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je bent gewoon een flatliner, er zit totaal geen verandering in.. altijd dezelfde opmerkingen en vervolgens jezelf meesterlijk briljant vindenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:00 schreef BereNDD het volgende:
[..]
komt ie weer hoor
Verder dan opmerkingen op mongolide broertjes en topics posten kom jij ook niet hé
heb jezelf een mongolide broertje ofzo en kan je dat maar moeilijk verwerken omdat je eigenlijk net even teveel op hem lijkt?
Je posts beginnen saai te worden Bakkebaard, en je originaliteit ben je al zeker een jaar kwijt
Twee zelfs, en een spelfout.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer ik het gehel woord zou gebruiken denk ik dat die gast een hartaanval krijgt. Zoveel moeilijke letters achter elkaar heeft hij nog nooit gezien.
IQ is ietwat makkelijker en beter te begrijpen voor het laaggeschoolde niveau van Oxy.
Oops, weer een afkorting.
volgens mij heb ik je nog in mn telefoon staan ergensquote:
Ik weet mijn nummer niet uit mijn hoofd maar ik geloof het wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je nog in mn telefoon staan ergens
begon ie met 06 ?
Wordquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:23 schreef thingamajig het volgende:
BoWa verneuckt altijd alles. Niet alleen topics, maar ALLES!
Jij had toch 07, omdat de 06 reeks op wasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet mijn nummer niet uit mijn hoofd maar ik geloof het wel.
Maar zeker weten doe ik het niet.
Thanks.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:23 schreef thingamajig het volgende:
BoWa verneuckt altijd alles. Niet alleen topics, maar ALLES!
Ik ben al 100 jaar oud KF. Dus ik was 1 van de eerst met een nummer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij had toch 07, omdat de 06 reeks op was?
Meningquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
BoWa is tof, kappen nu koters!
Zeker met het nu volgende plaatje:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:10 schreef stevenmac26 het volgende:
dit moet toch echt wel het topic van het jaar worden!!
BOWA is een echt baasje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
BoWa is tof, kappen nu koters!
Te weinig blauwquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is deze kankertroep nog open??
Ewa dat zou niet aardig zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Volgens mij is gewoon een val en bannen ze iedereen die hier gepost heeft
Dit meen je serieus niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet ik het godverdomme nog 10x herhalen:
DIT IS HET NIEUWE KLB !__!_1-1-1-1-1-1-11-
Hij heeft het ongeveer al 15x gepost dus ergens gelooft hij er wel inquote:
Het is niks anders dan een bash topic en na 300 posts gaan ze bekijken wie ze allemaal kunnen bannen zodat het weer rustig word hierzoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zei toch dat mijn topics goed zijn, na dit pareltje valt dit niet meer te ontkennen
Op straat ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:48 schreef Equites het volgende:
Ik wil meer blauw!!!
Remote je webcam aanzetten...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zei toch dat mijn topics goed zijn, na dit pareltje valt dit niet meer te ontkennen
Het is een complot van SSB om ons allemaal op 1 plek bij elkaar te verzamelen en daarna keihard te bannen! Wat heb je ervoor gekregen SSB!? ZEG OP!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is niks anders dan een bash topic en na 300 posts gaan ze bekijken wie ze allemaal kunnen bannen zodat het weer rustig word hierzo
Er zijn geen mods beschikbaar ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja iets klopt er niet want ik een topic met titel bagger en dat word meteen gesloten en dit blijft gewoon open???
Hou d'r eens over op manquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er zijn geen mods beschikbaar ?
Wen er maar aan. Dit is het nieuwe KLB.
Goeie filmquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er zijn geen mods beschikbaar ?
Wen er maar aan. Dit is het nieuwe KLB. Net als bij die film met THIS IS SPAAAAARTAAAAAAAA
Jammer dat hij dicht isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Remote je webcam aanzetten...
Die was ook goed hoor
Een gratis Fok! lidmaatschapquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Het is een complot van SSB om ons allemaal op 1 plek bij elkaar te verzamelen en daarna keihard te bannen! Wat heb je ervoor gekregen SSB!? ZEG OP!!
Hier zijn kwaliteiten voor nodig mijn jongen, misschien leer je het ooit nogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja iets klopt er niet want ik een topic met titel bagger en dat word meteen gesloten en dit blijft gewoon open???
Dan zou ik het ook doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jammer dat hij dicht is
Het avondeten moet nog gebeuren vanavond
[..]
Een gratis Fok! lidmaatschap
geregistreerd op: maandag 5 januari 2009 @ 13:57quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Statistiekenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:33 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
* Edit * Kut Laster..
Bij jou hadden ze beter een houdbaarheidsdatum kunnen neerzetten ipv een registratiedatum.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Statistieken
Jij bent pas kutnewbie
quote:geregistreerd op: zondag 11 januari 2004 @ 01:44
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |