Sowieso, mensen die anderen aanspreken met bazen en bazinnen mogen wat mij betreft een gruwelijke dood stervenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Geachte mede klaagbaak bazen en bazinnen !
ja ja.. maar reageren op mijn eerste post doe je niet,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad enige overeenkomsten tussen jou en de TS ja.
Zitten jullie soms bij elkaar in de klas voor moeilijk lerende kinderen?
hihihihihihiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:33 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die anderen aanspreken met bazen en bazinnen mogen wat mij betreft een gruwelijke dood sterven
Jij bent een echte FOK! baas.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:33 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die anderen aanspreken met bazen en bazinnen mogen wat mij betreft een gruwelijke dood sterven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:45 schreef Jarno het volgende:
Oe, ik heb ook een gedichtje voor alle KLB josti's..
Een meesterwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bravo!
Mooi, zéér mooi gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg bijna (let op: bijna) respect voor de manier waarop jij jouw aanzien steeds maar weer weet te verlagen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:44 schreef BereNDD het volgende:
opa.. ik heb een klein gedichtje voor je:
opa bakkebaard,
gefrustreede kansloze user..
heeft je opa vroeger zijn stoma op je lamme kop lopen legen?
of was het meer iets met een rietje?
stoer doen op internet.. in het echt een mietje
Windows 7 in Mac OS Xquote:
Wat ben jij grappig zeg, werkelijk hi-la-rischquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik krijg bijna (let op: bijna) respect voor de manier waarop jij jouw aanzien steeds maar weer weet te verlagen.
Normaal gesproken gaan mensen vooruit in het leven. Leren en ontwikkelen enzo, je kent het wel.
Jij echter loopt alleen maar terug in ontwikkeling. Het is wachten op het moment dat jij weer op zoek gaat naar de tepel van je moeder. Die tepel die het halve internet inmiddels al heeft mogen aanschouwen op www.goedkopewebcamhoeren.nl
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*stil*Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Windows 7 in Mac OS X![]()
[ afbeelding ]
modde jij nog maarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Het nieuwe KLB mensen!
Zegt het voort!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |