LOLquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik krijg bijna (let op: bijna) respect voor de manier waarop jij jouw aanzien steeds maar weer weet te verlagen.
Normaal gesproken gaan mensen vooruit in het leven. Leren en ontwikkelen enzo, je kent het wel.
Jij echter loopt alleen maar terug in ontwikkeling. Het is wachten op het moment dat jij weer op zoek gaat naar de tepel van je moeder. Die tepel die het halve internet inmiddels al heeft mogen aanschouwen op www.goedkopewebcamhoeren.nl
Ja ik mocht even mijn burka afquote:
En jij met je flaporenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Applaussssss, klappen met je kutje ik zeg klappen met je kut !
Ik heb een grote neus, geen flap orenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
En jij met je flaporen
Wat een lawaai moet dat geven!
Nep, het is vrijdag 9 oktoberquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Windows 7 in Mac OS X![]()
[ afbeelding ]
Met SF erbij is KLB omhoog gegaan in kwaliteit man.quote:
Ammehoela, zeg het zelf maarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Het nieuwe KLB mensen!
Zegt het voort!!!
Het begon goed maar na de fipo ging het snel bergafwaarts.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn kwaliteitstopic glijdt langzaam aan naar beneden, tussen de vergeten & gefaalde topics!!
Hou anders gewoon je bek.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Het begon goed maar na de fipo ging het snel bergafwaarts.
zuchtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met SF erbij is KLB omhoog gegaan in kwaliteit man.
Zie je toch? Veel beter dan voorheen
Soms moet je offerts brengen mien jong voor een betere wereld.
Zieligquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met SF erbij is KLB omhoog gegaan in kwaliteit man.
Zie je toch? Veel beter dan voorheen
Soms moet je offerts brengen mien jong voor een betere wereld.
Kun je ook zinnen typen die meer als 1 woord bevatten (+smilie)?quote:
Kun jij ook posts doen zonder taalfouten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je ook zinnen typen die meer als 1 woord bevatten (+smilie)?
Leg eens uit wat er zielig was aan mijn post.
Hoi.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:36 schreef Jarno het volgende:
GA ALLEMAAL GEWOON KEIHARD DOOD EN KAPOT JULLIE!!!!111111111111111
Vraag ik dat?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun jij ook posts doen zonder taalfouten?.
taalfauten zijn ok hier.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun jij ook posts doen zonder taalfouten?.
Is dat voor of nadat je dood en kapot bent?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:36 schreef Jarno het volgende:
GA ALLEMAAL GEWOON KEIHARD DOOD EN KAPOT JULLIE!!!!111111111111111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |