Als ik koud en rottend ben.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is dat voor of nadat je dood en kapot bent?
Zo heb ik ze graag.quote:
Goedzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
he bowa is er ook
HET IS FRIET!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb gehoord dat et hier kei gezellig is
dus even hier posten voordat
ik ga studeren op et HBO
En het gebrek aan blauw.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Ah, vandaar die muffe lijken lucht.
Moet je even SF vragen. Hij was de oplossing voor KLB.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je even SF vragen. Hij was de oplossing voor KLB.
Misschien wil hij een slotje zetten voor je.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb gehoord dat et hier kei gezellig is
dus even hier posten voordat
ik ga studeren op et HBO
Wat snapte je niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je bent wel van de afkortingen he?![]()
![]()
Dan hoef ik niet te kijken he?quote:
IQquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat snapte je niet?
Heb je nou gewoon het IQ van een baksteen, of gedraag je je alleen op het internetz zo ?
jij bent warm en nat , dus neequote:
Wanneer heb je dat gevoeldquote:
Wanneer ik het gehel woord zou gebruiken denk ik dat die gast een hartaanval krijgt. Zoveel moeilijke letters achter elkaar heeft hij nog nooit gezien.quote:
quote:
ik heb zelfs je nummer gehosseltquote:
QFTquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer ik het gehel woord zou gebruiken denk ik dat die gast een hartaanval krijgt. Zoveel moeilijke letters achter elkaar heeft hij nog nooit gezien.
IQ is ietwat makkelijker en beter te begrijpen voor het laaggeschoolde niveau van Oxy.
Oops, weer een afkorting.
Wil je meedoenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Flikker jij helemaal eens op homolikker.
O ja dat was ook zo moeilijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ik heb zelfs je nummer gehosseltdie avond
bedank voor het doorlinken, link anders even de rechtstreekse stream naar mijn moeder.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik krijg bijna (let op: bijna) respect voor de manier waarop jij jouw aanzien steeds maar weer weet te verlagen.
Normaal gesproken gaan mensen vooruit in het leven. Leren en ontwikkelen enzo, je kent het wel.
Jij echter loopt alleen maar terug in ontwikkeling. Het is wachten op het moment dat jij weer op zoek gaat naar de tepel van je moeder. Die tepel die het halve internet inmiddels al heeft mogen aanschouwen op www.goedkopewebcamhoeren.nl
Je bent gewoon een flatliner, er zit totaal geen verandering in.. altijd dezelfde opmerkingen en vervolgens jezelf meesterlijk briljant vindenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:00 schreef BereNDD het volgende:
[..]
komt ie weer hoor
Verder dan opmerkingen op mongolide broertjes en topics posten kom jij ook niet hé
heb jezelf een mongolide broertje ofzo en kan je dat maar moeilijk verwerken omdat je eigenlijk net even teveel op hem lijkt?
Je posts beginnen saai te worden Bakkebaard, en je originaliteit ben je al zeker een jaar kwijt
Twee zelfs, en een spelfout.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer ik het gehel woord zou gebruiken denk ik dat die gast een hartaanval krijgt. Zoveel moeilijke letters achter elkaar heeft hij nog nooit gezien.
IQ is ietwat makkelijker en beter te begrijpen voor het laaggeschoolde niveau van Oxy.
Oops, weer een afkorting.
volgens mij heb ik je nog in mn telefoon staan ergensquote:
Ik weet mijn nummer niet uit mijn hoofd maar ik geloof het wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je nog in mn telefoon staan ergens
begon ie met 06 ?
Wordquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:23 schreef thingamajig het volgende:
BoWa verneuckt altijd alles. Niet alleen topics, maar ALLES!
Jij had toch 07, omdat de 06 reeks op wasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet mijn nummer niet uit mijn hoofd maar ik geloof het wel.
Maar zeker weten doe ik het niet.
Thanks.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:23 schreef thingamajig het volgende:
BoWa verneuckt altijd alles. Niet alleen topics, maar ALLES!
Ik ben al 100 jaar oud KF. Dus ik was 1 van de eerst met een nummer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij had toch 07, omdat de 06 reeks op was?
Meningquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
BoWa is tof, kappen nu koters!
Zeker met het nu volgende plaatje:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:10 schreef stevenmac26 het volgende:
dit moet toch echt wel het topic van het jaar worden!!
BOWA is een echt baasje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
BoWa is tof, kappen nu koters!
Te weinig blauwquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is deze kankertroep nog open??
Ewa dat zou niet aardig zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Volgens mij is gewoon een val en bannen ze iedereen die hier gepost heeft
Dit meen je serieus niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet ik het godverdomme nog 10x herhalen:
DIT IS HET NIEUWE KLB !__!_1-1-1-1-1-1-11-
Hij heeft het ongeveer al 15x gepost dus ergens gelooft hij er wel inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |