Flikker op, mongool.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
KLB HOOLIGANS ! KLB HOOLIGANS !
HEUI HEUI HEUI !!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KLB HOOLIGANS !!
Opgeflikkert homojostimongoolquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
KLB HOOLIGANS ! KLB HOOLIGANS !
HEUI HEUI HEUI !!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KLB HOOLIGANS !!
Wat doe jij hier danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:32 schreef zovty het volgende:
Kunnen alle homos,jostis , flikkers, newbies en opa en laster en TS gewoon opflikkeren uit dit topic?
Hou je bek man lullenlikkert !!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:42 schreef Penisbaard het volgende:
Ruzie maken over een internetforum
Wil je weten of hij licht geeft?quote:
ZOEK JE BONJE AARSSTAMPER???quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou je bek man lullenlikkert !!
Boswachter, leg eens in je eigen woorden uit wat jij denkt dat reflecteren betekent. Gebruik tussen de 50 en 100 woorden.quote:
Rustig aan lekkere chocoprinsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PAK MIJN JAS !11
HOU ME TEGEN JONGENS !111 HOU ME TEGEN !1111
Kies zelf maar 1 van de 2.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Boswachter, leg eens in je eigen woorden uit wat jij denkt dat reflecteren betekent. Gebruik tussen de 50 en 100 woorden.
Let op!! Er zijn minstens 2 betekenissen van het woord, ik ben niet geinteresseerd in de betekenis met betrekking tot licht.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH JE WEET HET NIET EN JE REALISEERT JE DAT JE EEN STOMME POST HEBT GEMAAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:52 schreef zovty het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH JE WEET HET NIET EN JE REALISEERT JE DAT JE EEN STOMME POST HEBT GEMAAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
.
Nu jij er bent wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |