Het is niks anders dan een bash topic en na 300 posts gaan ze bekijken wie ze allemaal kunnen bannen zodat het weer rustig word hierzoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zei toch dat mijn topics goed zijn, na dit pareltje valt dit niet meer te ontkennen
Op straat ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:48 schreef Equites het volgende:
Ik wil meer blauw!!!
Remote je webcam aanzetten...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zei toch dat mijn topics goed zijn, na dit pareltje valt dit niet meer te ontkennen
Het is een complot van SSB om ons allemaal op 1 plek bij elkaar te verzamelen en daarna keihard te bannen! Wat heb je ervoor gekregen SSB!? ZEG OP!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is niks anders dan een bash topic en na 300 posts gaan ze bekijken wie ze allemaal kunnen bannen zodat het weer rustig word hierzo
Er zijn geen mods beschikbaar ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja iets klopt er niet want ik een topic met titel bagger en dat word meteen gesloten en dit blijft gewoon open???
Hou d'r eens over op manquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er zijn geen mods beschikbaar ?
Wen er maar aan. Dit is het nieuwe KLB.
Goeie filmquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er zijn geen mods beschikbaar ?
Wen er maar aan. Dit is het nieuwe KLB. Net als bij die film met THIS IS SPAAAAARTAAAAAAAA
Jammer dat hij dicht isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Remote je webcam aanzetten...
Die was ook goed hoor
Een gratis Fok! lidmaatschapquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Het is een complot van SSB om ons allemaal op 1 plek bij elkaar te verzamelen en daarna keihard te bannen! Wat heb je ervoor gekregen SSB!? ZEG OP!!
Hier zijn kwaliteiten voor nodig mijn jongen, misschien leer je het ooit nogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja iets klopt er niet want ik een topic met titel bagger en dat word meteen gesloten en dit blijft gewoon open???
Dan zou ik het ook doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jammer dat hij dicht is
Het avondeten moet nog gebeuren vanavond
[..]
Een gratis Fok! lidmaatschap
geregistreerd op: maandag 5 januari 2009 @ 13:57quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Flikker op newbie.
Statistiekenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:33 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Flikker op newbie.
* Edit * Kut Laster..
Bij jou hadden ze beter een houdbaarheidsdatum kunnen neerzetten ipv een registratiedatum.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Statistieken
Jij bent pas kutnewbie
quote:geregistreerd op: zondag 11 januari 2004 @ 01:44
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |