Dit. Non-believers: Succes met jullie "chemie". Iets waar ik nul komma nul van had tot een tijd terug.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef Crutch het volgende:
Non-believers and such:
Veel plezier met toevallig de ware tegenkomen, of je bent een natural dat kan ook. In dat geval gefeliciteerd.
Er is geen ware.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef Crutch het volgende:
Non-believers and such:
Veel plezier met toevallig de ware tegenkomen, of je bent een natural dat kan ook. In dat geval gefeliciteerd.
Dan ben jij degene waar ik om vroeg toen ik vroeg om iemand met een RL experience.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dit. Non-believers: Succes met jullie "chemie". Iets waar ik nul komma nul van had tot een tijd terug.
Ik ben ermee in aanraking gekomen via een vriend van me en ben er nu een paar maanden mee bezig, met steeds meer succes.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef solaire het volgende:
@theGame:
ik ben wel benieuwd ben jij zelf PUA of hoe ben je in aanraking hiermaa gekomen?
Wederom nieuwsgierig naar jou, je slachtoffer en je omschrijving van je ervaringen..quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik ben ermee in aanraking gekomen via een vriend van me en ben er nu een paar maanden mee bezig, met steeds meer succes.
Woon je in de Bijlmer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef Schenkstroop het volgende:
@betty_sue: nog even en dan ben ik echt weg.
Ik zweer het. Een grote dikke neger met lippen waar je U tegen zegt. Loopt naar een meisje toe en aait er zomaar over dr wangen en langs dr mond. Terwijl hij dingen zegt als "jij bent echt schattig, echt een poptsie fassie heb je" en dat meisje, dr blik. ze wist effe helemaal niet waar ze het moest zoeken. Maar erg vond ze het blijkbaar niet. Dat zie je in die ogen en dr houding. Ze liet die spaning door haar heengaan en dat merk je gewoon als je er tegenover zit. ze vond het overduidelijk niet onprettig. Niet dat ik sulks dingen zou doen hoor. Ik mis die zelfvertrouwen gewoon en dan loopt het fout af. Maar ik wil het wel leren. ik zie het ook veel meer. Negers die gewoon een arm om een blond meisje heenslaan met ze beginnen te praten en dat meisje loopt gewoon vanzelf meeHoe RL wil je het?
Ik hoop echt dat het zo is. Dat vrouwen in RL op hun gevoel afgaan ipv hun verstand. Op fora is het allemaal cockblocken, tenentrappen tegen alle argumenten ingaan. Maar de praktijk is hopelijk anders.
Nee Purmerend, das het mecca van de vrijgevochten zaad van de feministen. Alle meisjes doen wat ze zelf willen en volgen hun hart. Dus hun keuzes zijn puur. Nu nog alleen uitvissen waarom zij kiezen wat zij kiezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef TheGame het volgende:
[..]
Woon je in de Bijlmer?Was waarschijnlijk gewoon haar drugdealer, lol.
@Betty_sue: Ik ga je niet proberen te overtuigen met eigen ervaringen want je staat er toch niet open voor en zult alles toch afdoen als een verzinsel.
Dit is ook niet het forum om uitgebreide Field Reports te gaan geven, dus lees je in en ga aan de slag. Of meld je op z'n minst aan op een PUA-forum. Het wordt namelijk niet echt op prijs gesteld aangezien veel mensen denken dat de methodes niet meer werken als iedereen maar weet hoe het werkt. Niet mijn mening, maar het is nou eenmaal zo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef betty_sue het volgende:
@Betty_sue: Ik ga je niet proberen te overtuigen met eigen ervaringen want je staat er toch niet open voor en zult alles toch afdoen als een verzinsel.
Ik vraag niet voor niets naar een ervaring. Ik sta er juist wel voor open maar iedereen blijft maar zeggen dat het werkt zonder verder iets te vertellen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef betty_sue het volgende:
Lees je in en ga aan de slag?
Als in: ga ook meiden versieren door ze aan te raken op 3.18 en zeg dat ze mooi haar hebben als openingszin?
PM me maar met jouw ervaring dan, zolang niemand mij een ervaring kan vertellen schiet het niet op natuurlijk.
lol vanwaar deze frustratie, ik probeer mn punt te maken dat persoonlijkheid niet alles is. Andere factoren zijn uiterlijk, succes, geld, etc. Maargoed als de frustratie zo hoog is en je me irritant vindt omdat ik een weerwoord heb voor je game-theorieen, dan moet je dit soort dingen niet bespreken op een publiek forum.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Wat een trollpost. Als je werkelijk geen flauw idee hebt waarom vrouwen keihard op film- en muzieksterren vallen dan kan je beter deze discussie links laten liggen en een ander topic gaan zoeken, of ophouden met doen alsof je het allemaal wel weet.
Begrijp ik hieruit goed dat je denkt dat ik je 'moves' zal stelen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan geloof je het lekker niet. Ik hoef je niet te overtuigen toch? Laat staan dat ik daar behoefte aan heb. Een PUA minder betekent nog steeds meer bewegingsvrijheid voor mij.
Nee, maar ik wel jouw chicksquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit goed dat je denkt dat ik je 'moves' zal stelen?
Als je echt sullig/lelijk bent dan begint alles uberhaupt met een transformatie qua persoonlijke verzorging en je kledingkast. Als je echt zo'n RL ervaring wilt zien moet je misschien eens de show kijken, of het wel of niet in scene is gezet dat is een tweede, maar het geeft wel een prachtbeeld van wat een lelijke nerds ze in het begin zijn en in de season finale ze qua uiterlijk ook zoveel getransformeerd zijn, zonder enige plastische chirurgie of andere banale ingrepen. Als je er echt smerig en onfashioned uitziet dan kan je inderdaad praatjes hebben wat je maar wil, maar iemand krijgen zul je niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef betty_sue het volgende:
En de RL ervaring waar ik om vraag is dus van een sullige/lelijke jongen die het toch voor elkaar krijgt een mooie chick mee naar huis te krijgen. Om het maar even plat te omschrijven.
quote:
Lol, ik kom binnen show een aantal DHV's door flink veel sets te openen. Negg ik daar zo'n chick die met een AMOG staat te chillen...nou! IOI's all over! Pas ik later Kino toe stijgt haar BT toch ineens enorm. Heb ik een mooie FB aan overgehouden. zoiets?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die show The PUA. Ik en mijn homies gebruiken altijd dat jargon als we nu sets aan het openen zijn.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Mijn chicks...Juist.
Zelfs al zou ik een gast zijn zou ik nog eerder de hetero chicks onder je neus vandaan stelen.
En die show is in scene gezet, like duh.
Ikzelf twijfel daarover, alhoewel ik ook dacht dat dat allemaal keihard in scene is gezet, zitten een aantal ex-deelnemers op een forum waar ik ook zit. Achteraf waren ze eigenlijk gefrustreerd dat ze alleen maar 'materiaal' mochten gebruiken die de producers hen gaven (dus, al die cheesy openingszinnen etc) maar ze zeggen wel dat het allemaal echt was, en dat ze ook geen reden hebben om daar nu over te liegen aangezien hun verbintenis met die show inmiddels ver verleden is. Je kan ze er ook zo PM'en en vragen stellen. Uiteindelijk is de community ook niet zo heel groot, misschien ook maar goed dat dat zo is en blijft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef betty_sue het volgende:
[..]
En die show is in scene gezet, like duh.
Ook dat nog...quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef betty_sue het volgende:
Maar is het niet zo dat ieder persoon al anders is omdat er camera's bij zijn....
Toevallig ben ik 2 maanden geleden Kosmo en Mystery toevallig tegengekomen op Sunset Boulevard in LA. Heel raar om ze in het echt te zien, maar ze werken dus nog wel nog steeds samen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ikzelf twijfel daarover, alhoewel ik ook dacht dat dat allemaal keihard in scene is gezet, zitten een aantal ex-deelnemers op een forum waar ik ook zit. Achteraf waren ze eigenlijk gefrustreerd dat ze alleen maar 'materiaal' mochten gebruiken die de producers hen gaven (dus, al die cheesy openingszinnen etc) maar ze zeggen wel dat het allemaal echt was, en dat ze ook geen reden hebben om daar nu over te liegen aangezien hun verbintenis met die show inmiddels ver verleden is. Je kan ze er ook zo PM'en en vragen stellen. Uiteindelijk is de community ook niet zo heel groot, misschien ook maar goed dat dat zo is en blijft.
Awesome!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef TheGame het volgende:
[..]
Toevallig ben ik 2 maanden geleden Kosmo en Mystery toevallig tegengekomen op Sunset Boulevard in LA. Heel raar om ze in het echt te zien, maar ze werken dus nog wel nog steeds samen.
Klopt heulemaal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef Disorder het volgende:
In principe zouden jullie hier ook met de pick up technieken een vrouw als copycat kunnen versieren die er niet voor zegt open te staan. Toch?
Ja, want als je het goed doet heeft ze dat helemaal niet in de gaten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef Disorder het volgende:
In principe zouden jullie hier ook met de pick up technieken een vrouw als copycat kunnen versieren die er niet voor zegt open te staan. Toch?
Count me in mate. Rotterdam is op het moment mijn speelplaats. En ik wil het zeker in praktijk gaan brengen (lees nog wat bladzeiden van een Pick Up boek ^^)quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik stel voor het in het echt te proberen dan. Mits er vrijwilligers zijn.
Nee joh. Niet nodig. Wat heb je eraan om iemand anders ervan te overtuigen dat het werkt wanneer ze er zelf aanvankelijk niet voor open staan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik stel voor het in het echt te proberen dan. Mits er vrijwilligers zijn.
Nee maar een soort van FOK Pick Up groep? Ik bedoel alleen is veel vervelender als dat je bijvoorbeeld een wingman hebt. Je kan elkaar ook verbeteren enzo (dat zie je ook vaak met Pick Up Artists).quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee joh. Niet nodig. Wat heb je eraan om iemand anders ervan te overtuigen dat het werkt wanneer ze er zelf aanvankelijk niet voor open staan.
Ja, uiteindelijk kun je zeggen: "lekker puhik heb je toch geneukt, zie je wel dat het werkt?"
Wat mij een goede aanrakingsvorm lijkt is op iemand afstappen, paar zinnen wisselen en dan op een humoristische manier je arm/hand aanbieden en zeggen van 'kom, we gaan eerst eens even wat drinken erbij halen' of zoiets. Weet je ook meteen waar aan toe bent als ze je arm *niet* pakt, of als jij haar hand pakte een beetje terugdeinst. Als ik in een kroeg met vrouwen praat en wat wil zeggen in de kolereherrie hou ik altijd mijn hand losjes langs haar arm. Eigenlijk is dat routine, omdat je dan meteen duidelijk maakt dat je wat in haar oor wil tetteren, heb er niet eens bijbedoelingen bijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:51 schreef Sander het volgende:
Een arm om iemand heen slaan vind ik toch wel echt te gladjes, eigenlijk. Fysiek contact a la, en ik zal zelf wel moves maken waarvan jullie zoiets hebben van *gruwel*, maar om de een of andere reden vind ik een arm om iemand heen slaan té.
Ik denk eerder dat je bijvoorbeeld met je arm haar een 'tikje' geeft van 'Vind jij dat ook niet?'. Waardoor je het niet schuwd om fysiek contact te hebben. Maar niet perse meteen gladjes overkomt zoals mijn mede FOK gebruiker hierboven zegtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:51 schreef Sander het volgende:
Een arm om iemand heen slaan vind ik toch wel echt te gladjes, eigenlijk. Fysiek contact a la, en ik zal zelf wel moves maken waarvan jullie zoiets hebben van *gruwel*, maar om de een of andere reden vind ik een arm om iemand heen slaan té.
Dat kan, maar na de eerste paar zinnen is het te vroeg om haar ergens anders heen te leiden, vooral als ze met een groep is. Ook is drank aanbieden uit den boze. Haar aanraken terwijl je in haar oor praat is natuurlijk wel prima.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wat mij een goede aanrakingsvorm lijkt is op iemand afstappen, paar zinnen wisselen en dan op een humoristische manier je arm/hand aanbieden en zeggen van 'kom, we gaan eerst eens even wat drinken erbij halen' of zoiets. Weet je ook meteen waar aan toe bent als ze je arm *niet* pakt, of als jij haar hand pakte een beetje terugdeinst. Als ik in een kroeg met vrouwen praat en wat wil zeggen in de kolereherrie hou ik altijd mijn hand losjes langs haar arm. Eigenlijk is dat routine, omdat je dan meteen duidelijk maakt dat je wat in haar oor wil tetteren, heb er niet eens bijbedoelingen bij
Maar goed, wie ben ik... kansloze dater die 10 jaar vrijgezel is
Ik schuur schaamteloos mijn arm langs mijn haar borst hoor als ik me omdraai om haar iets aan te wijzen. Ook dát is kino.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:06 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je bijvoorbeeld met je arm haar een 'tikje' geeft van 'Vind jij dat ook niet?'. Waardoor je het niet schuwd om fysiek contact te hebben. Maar niet perse meteen gladjes overkomt zoals mijn mede FOK gebruiker hierboven zegt
Wingman als in 'you can ride my tail, anytimel!'quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Nee maar een soort van FOK Pick Up groep? Ik bedoel alleen is veel vervelender als dat je bijvoorbeeld een wingman hebt. Je kan elkaar ook verbeteren enzo (dat zie je ook vaak met Pick Up Artists).
Ik wil niet meedoen hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Count me in mate. Rotterdam is op het moment mijn speelplaats. En ik wil het zeker in praktijk gaan brengen (lees nog wat bladzeiden van een Pick Up boek ^^)
Ja zoietsquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lol, ik kom binnen show een aantal DHV's door flink veel sets te openen. Negg ik daar zo'n chick die met een AMOG staat te chillen...nou! IOI's all over! Pas ik later Kino toe stijgt haar BT toch ineens enorm. Heb ik een mooie FB aan overgehouden. zoiets?
alpha male of the group, fuckbuddyquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
Maar AMOG en FB ken ik niet
.
Jij hebt wel wat met die negers hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom zijn vrouwen zo fucking moeilijk de Krengen. En met negers en loverboys gaan zij zo mee. Snap het niet, snap het niet
Awesome filmpje btw. Die Cajun is wel een pro.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:29 schreef Trip-Tronic het volgende:
Vanmorgen 'Man Transformation' binnengekregen van David-D. 23 dvd's in totaal, bijna 2 uur per dvd. Vanavond al een paar sprekers bekeken. And I've got to tell you, from what I've seen till now: it's absolutely mindblowing...
Voor iedereen die nog nieuw is met het fenomeen, is het misschien leuk om een keer 'Keys to the VIP' te kijken, via bijvoorbeeld YouTube. For example:
Die ene uit zon ander filmpje van dat in die groene poloquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Awesome filmpje btw. Die Cajun is wel een pro.
Dat klopt niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:38 schreef TheGame het volgende:
Als je verwacht dat een PUA je gaat aanspreken gaat het uiteraard niet werken...
Ja, met een matchend geurenpalet kom je er tegenwoordig niet meer. Heb je ook niet meer nodig, want chemie kun je ook vatten in acroniemen en visserslatijn. En in flesjes feromonen, te koop bij de Paboquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
Dat er nog zoveel jargon en indrukwekkende acroniemen bij komen kijken hè, bij dat vrouwenversieren van tegenwoordig.
Elkaar natuurlijk. We hadden eerder al geconstateerd 'Man, you can ride my tail, anytime!'. 1+1=2. Toch werkt dit, want wat bewerkstelligen ze ermee? Vrouwen denken: die mannen zijn alleen met elkaar bezig (=homo), dus geen bedreiging, en dan kun je eenvoudig dichtbij komen, en als stiekeme hetero uit de kast komen, waarna de feromonen hun werk doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:41 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben er iig nog niet over uit of ze nou die vrouwen proberen te imponeren, of elkáár.
Als ik een man al als homo heb gekwalificeerd, dan zal ik 'm nooit meer als geile hunk zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef Sachertorte het volgende:
Elkaar natuurlijk. We hadden eerder al geconstateerd 'Man, you can ride my tail, anytime!'. 1+1=2. Toch werkt dit, want wat bewerkstelligen ze ermee? Vrouwen denken: die mannen zijn alleen met elkaar bezig (=homo), dus geen bedreiging, en dan kun je eenvoudig dichtbij komen, en als stiekeme hetero uit de kast komen, waarna de feromonen hun werk doen.
Als vrouwen mannen met elkaar bezig zien in een kroeg, gaan ze er meteen maar vanuit dat het homo's moeten zijn? Dan moet er in de vrouwenbeleving een hóóp homo's zijn!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef Sachertorte het volgende:
Vrouwen denken: die mannen zijn alleen met elkaar bezig (=homo), dus geen bedreiging, en dan kun je eenvoudig dichtbij komen, en als stiekeme hetero uit de kast komen, waarna de feromonen hun werk doen.
Maar je zegt net dat het om de chemie gaat. Iemand die een rolletje speelt schakelt daarmee dus ook de chemie uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik een man al als homo heb gekwalificeerd, dan zal ik 'm nooit meer als geile hunk zien.
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als vrouwen mannen met elkaar bezig zien in een kroeg, gaan ze er meteen maar vanuit dat het homo's moeten zijn? Dan moet er in de vrouwenbeleving een hóóp homo's zijn!
Mannen strijden inderdaad met elkaar, en wie wint mag over de vrouwtjes heen. Zo werkt het ook bij de apen, dus waarom niet bij de mensen?quote:Nee ik denk wel dat de mannen elkaar proberen af te troeven (zoals in dit topic, met die imposante acroniemen en het noemen van indrukwekkende namen) maar dan om te bepalen wie het alpha-mannetje is, en waar je dan staat op de hiërarchische ladder daaronder.
Want hoe hoger je staat, hoe klammer de dijen van de vrouwen. Uiteraard.
Welke sufkut gaat er nu net doen alsof ie gay is om vrouwen te versieren? Ben bang dat het dan sowieso al erg mis is gegaan in je feromonenhuishouding. En gayvrienden heb ik al genoeg, dus verder besteed ik ook geen (flirterige) aandacht aan je. En die aandacht lijkt me onontbeerlijk om chemie te ontdekken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:25 schreef Sachertorte het volgende:
Maar je zegt net dat het om de chemie gaat. Iemand die een rolletje speelt schakelt daarmee dus ook de chemie uit
Nou, misschien om dezelfde reden als waarom apen nog steeds in oerwouden leven, en wij naar de maan zijn geweest ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef Sachertorte het volgende:
Mannen strijden inderdaad met elkaar, en wie wint mag over de vrouwtjes heen. Zo werkt het ook bij de apen, dus waarom niet bij de mensen?
Geef nu maar gewoon toe dat ik een foutje in je theorie heb blootgelegd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke sufkut gaat er nu net doen alsof ie gay is om vrouwen te versieren? Ben bang dat het dan sowieso al erg mis is gegaan in je feromonenhuishouding. En gayvrienden heb ik al genoeg, dus verder besteed ik ook geen (flirterige) aandacht aan je. En die aandacht lijkt me onontbeerlijk om chemie te ontdekken.
't Is dat ik secure in my manhood ben, anders zou ik niet meer met vrienden de kroeg in durven. Of gaan poolen, want dan moet ik steeds over de tafel bukken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef Sachertorte het volgende:
Dat is ook zo.
Nee, want dat is niet zo en het is daarbij geen theorie maar echte praktijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:41 schreef Sachertorte het volgende:
Geef nu maar gewoon toe dat ik een foutje in je theorie heb blootgelegd!
tunnelvisie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik een man al als homo heb gekwalificeerd, dan zal ik 'm nooit meer als geile hunk zien.
Nee, reality. Je weet wel, datgene wat zich buiten jouw deur bevindt.quote:
Poolen! Langzaam glijdt de lange staaf door de sterke mannenhanden, op zoek naar de juiste stootrichting, waarna het zaak is de ballen in het juiste gat te mikken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is dat ik secure in my manhood ben, anders zou ik niet meer met vrienden de kroeg in durven. Of gaan poolen, want dan moet ik steeds over de tafel bukken!
Je hebt tunnelvisie. Als het nou een lekkere man is, gay ok. niks aan te doen, maar mischien issie wel Bi!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, reality. Je weet wel, datgene wat zich buiten jouw deur bevindt.
Neem je het haar nou kwalijk dat ze mannen afwijst?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je hebt tunnelvisie. Als het nou een lekkere man is, gay ok niks aan t edoen, maar mischien issie wel Bi!
En dat wist je nog niet door alleen naar gays te kijkenMaar nee
dan heeft copycat em al afgeschreven.. your loss.
Het voorzichtige vermoeden van daarnet is niet zo voorzichtig meer, ineens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:53 schreef Sachertorte het volgende:
Poolen! Langzaam glijdt de lange staaf door de sterke mannenhanden, op zoek naar de juiste stootrichting, waarna het zaak is de ballen in het juiste gat te mikken.
Nee hoor. Ik val ook niet op biseksualiteit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Je hebt tunnelvisie. Als het nou een lekkere man is, gay ok. niks aan te doen, maar mischien issie wel Bi!
En dat wist je nog niet door em enkelt te observeren als gayMaar nee
dan heeft copycat em al afgeschreven.. your loss.
Overdrijven ben je kennelijk goed inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zou er voor gaan aanstaande zaterdag.
[ afbeelding ]
Oh absoluut. Maar mijn punt is er wel duidelijk door.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Overdrijven ben je kennelijk goed in
Schenkstroop neemt een hoop vrouwen een heleboel dingen kwalijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:56 schreef Sander het volgende:
Neem je het haar nou kwalijk dat ze mannen afwijst?
Dit slaat allesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh absoluut. Maar mijn punt is er wel duidelijk door.
Maar je zegt daarmee dat de presentatie cruciaal is, en dat is precies wat al die PUA luitjes hier ook zeggen. Ik denk dat jouw beeld van de praktijk wordt vergezeld door een theorie die bewerking behoeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, want dat is niet zo en het is daarbij geen theorie maar echte praktijk. Iemand die zich gay voordoet, wordt door mij als gay en dus niet interessant op liefdesgebied gekwalificeerd. En dus geen aandacht en geen ruimte voor evt chemie. Zou die er trouwens wel zijn, dan wordt die direct de grond ingeboord door het besef dat die gozer zich als gay voordoet in de hoop in de vrouwelijke smaak te vallen. Dan ben je in mijn boek suf en suffe mannen zijn in dat boek per definitie niet aantrekkelijk.
quote:Maar blijf vooral denken dat je chemie kunt nabootsen door je als homo voor te doen.
En negers.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef Catbert het volgende:
Schenkstroop neemt een hoop vrouwen een heleboel dingen kwalijk.
Hoezo? Als nu niet duidelijk is dat ik het absoluut debiel vind om je homoseksueel voor te doen om vrouwen te scoren, dan weet ik het niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:50 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb het voorzichtige vermoeden dat Sachertorte je probeert te stangen, Cc. Misschien is dát zijn doortrapte tactiek wel om de gewenste chemie te bewerkstelligen!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het voorzichtige vermoeden van daarnet is niet zo voorzichtig meer, ineens.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat een bepaalde presentatie mijn interesse meteen tot nul reduceert, waardoor ik dus helemaal geen aandacht meer voor je heb. Nuance.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:59 schreef Sachertorte het volgende:
Maar je zegt daarmee dat de presentatie cruciaal is, en dat is precies wat al die PUA luitjes hier ook zeggen. Ik denk dat jouw beeld van de praktijk wordt vergezeld door een theorie die bewerking behoeft.
Goeie post.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Maar je zegt daarmee dat de presentatie cruciaal is, en dat is precies wat al die PUA luitjes hier ook zeggen. Ik denk dat jouw beeld van de praktijk wordt vergezeld door een theorie die bewerking behoeft.
[..]
[ afbeelding ]
Ging het daarover dan of maakte jij dat ervan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:00 schreef Sander het volgende:
[..]
Hoezo? Als nu niet duidelijk is dat ik het absoluut debiel vind om je homoseksueel voor te doen om vrouwen te scoren, dan weet ik het niet meer.
Johnny Depp is een fantastisch acteur. Punt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Die hele Captain Fag Sparrow snap ik ook niet. Alle vrouwen zwijmelen en zijn "acteerprestaties" !de hemel in prijzen.
Moet ik effe over nadenken..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn er ook mannen die het goed doen bij de vrouwen, die jij wèl mag, Schenkstroop?
Hij doet 't ook heel goed bij vrouwen hoor, maar die verdraaide negers overal pikken z'n chickies in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn er ook mannen die het goed doen bij de vrouwen, die jij wèl mag, Schenkstroop?
Ik ging in op Sachtertorte, die begon er als eerste over, maar daarna heb ik er mooi mijn eigen twist aan gegeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ging het daarover dan of maakte jij dat ervan?
Het is dus zaak die bepaalde presentatie niet te kiezen. De mannen die de goede presentatie kiezen en verder redelijk normaal zijn maken een betere kans dan een hele leuke man die de verkeerde presentatie kiest. Daarom is het belangrijk dat je als man weet wat je doet. Voor vrouwen is dat veel minder relevant, als je er een beetje acceptabel uitziet komen de mannen vanzelf. Voor mannen werkt het iets anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat een bepaalde presentatie mijn interesse meteen tot nul reduceert, waardoor ik dus helemaal geen aandacht meer voor je heb. Nuance.
Mits chemie. Hoezeer jullie dat ook willen ontkennen, speelt dat voor een groot deel van de vrouwen een (onbewuste) doorslaggevende rol.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:26 schreef Sachertorte het volgende:
De mannen die de goede presentatie kiezen en verder redelijk normaal zijn maken een betere kans
Maar je moet wel eerst op het punt komen dat de chemie een rol gaat spelen, als je daar niet komt heb je immers niks aan je chemie... Daarbij denk ik dat je die chemie met meer mensen kunt hebben dan je zelf denkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mits chemie. Hoezeer jullie dat ook willen ontkennen, speelt dat voor een groot deel van de vrouwen een (onbewuste) doorslaggevende rol.
Klopt, maar dat voel/merk je snel genoeg, of die er wel of niet is. En nogmaals: is ie er niet, dan komt ie ook niet, ongeacht hoeveel DVD's je kijkt en boeken je leest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:32 schreef Sachertorte het volgende:
Maar je moet wel eerst op het punt komen dat de chemie een rol gaat spelen, als je daar niet komt heb je immers niks aan je chemie... Daarbij denk ik dat je die chemie met meer mensen kunt hebben dan je zelf denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |