Ik wil niet meedoen hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Count me in mate. Rotterdam is op het moment mijn speelplaats. En ik wil het zeker in praktijk gaan brengen (lees nog wat bladzeiden van een Pick Up boek ^^)
Ja zoietsquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lol, ik kom binnen show een aantal DHV's door flink veel sets te openen. Negg ik daar zo'n chick die met een AMOG staat te chillen...nou! IOI's all over! Pas ik later Kino toe stijgt haar BT toch ineens enorm. Heb ik een mooie FB aan overgehouden. zoiets?
alpha male of the group, fuckbuddyquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
Maar AMOG en FB ken ik niet
.
Jij hebt wel wat met die negers hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom zijn vrouwen zo fucking moeilijk de Krengen. En met negers en loverboys gaan zij zo mee. Snap het niet, snap het niet
Awesome filmpje btw. Die Cajun is wel een pro.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:29 schreef Trip-Tronic het volgende:
Vanmorgen 'Man Transformation' binnengekregen van David-D. 23 dvd's in totaal, bijna 2 uur per dvd. Vanavond al een paar sprekers bekeken. And I've got to tell you, from what I've seen till now: it's absolutely mindblowing...
Voor iedereen die nog nieuw is met het fenomeen, is het misschien leuk om een keer 'Keys to the VIP' te kijken, via bijvoorbeeld YouTube. For example:
Die ene uit zon ander filmpje van dat in die groene poloquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Awesome filmpje btw. Die Cajun is wel een pro.
Dat klopt niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:38 schreef TheGame het volgende:
Als je verwacht dat een PUA je gaat aanspreken gaat het uiteraard niet werken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |