Jij hebt wel wat met die negers hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom zijn vrouwen zo fucking moeilijk de Krengen. En met negers en loverboys gaan zij zo mee. Snap het niet, snap het niet
Awesome filmpje btw. Die Cajun is wel een pro.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:29 schreef Trip-Tronic het volgende:
Vanmorgen 'Man Transformation' binnengekregen van David-D. 23 dvd's in totaal, bijna 2 uur per dvd. Vanavond al een paar sprekers bekeken. And I've got to tell you, from what I've seen till now: it's absolutely mindblowing...
Voor iedereen die nog nieuw is met het fenomeen, is het misschien leuk om een keer 'Keys to the VIP' te kijken, via bijvoorbeeld YouTube. For example:
Die ene uit zon ander filmpje van dat in die groene poloquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Awesome filmpje btw. Die Cajun is wel een pro.
Dat klopt niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:38 schreef TheGame het volgende:
Als je verwacht dat een PUA je gaat aanspreken gaat het uiteraard niet werken...
Ja, met een matchend geurenpalet kom je er tegenwoordig niet meer. Heb je ook niet meer nodig, want chemie kun je ook vatten in acroniemen en visserslatijn. En in flesjes feromonen, te koop bij de Paboquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
Dat er nog zoveel jargon en indrukwekkende acroniemen bij komen kijken hè, bij dat vrouwenversieren van tegenwoordig.
Elkaar natuurlijk. We hadden eerder al geconstateerd 'Man, you can ride my tail, anytime!'. 1+1=2. Toch werkt dit, want wat bewerkstelligen ze ermee? Vrouwen denken: die mannen zijn alleen met elkaar bezig (=homo), dus geen bedreiging, en dan kun je eenvoudig dichtbij komen, en als stiekeme hetero uit de kast komen, waarna de feromonen hun werk doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:41 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben er iig nog niet over uit of ze nou die vrouwen proberen te imponeren, of elkáár.
Als ik een man al als homo heb gekwalificeerd, dan zal ik 'm nooit meer als geile hunk zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef Sachertorte het volgende:
Elkaar natuurlijk. We hadden eerder al geconstateerd 'Man, you can ride my tail, anytime!'. 1+1=2. Toch werkt dit, want wat bewerkstelligen ze ermee? Vrouwen denken: die mannen zijn alleen met elkaar bezig (=homo), dus geen bedreiging, en dan kun je eenvoudig dichtbij komen, en als stiekeme hetero uit de kast komen, waarna de feromonen hun werk doen.
Als vrouwen mannen met elkaar bezig zien in een kroeg, gaan ze er meteen maar vanuit dat het homo's moeten zijn? Dan moet er in de vrouwenbeleving een hóóp homo's zijn!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef Sachertorte het volgende:
Vrouwen denken: die mannen zijn alleen met elkaar bezig (=homo), dus geen bedreiging, en dan kun je eenvoudig dichtbij komen, en als stiekeme hetero uit de kast komen, waarna de feromonen hun werk doen.
Maar je zegt net dat het om de chemie gaat. Iemand die een rolletje speelt schakelt daarmee dus ook de chemie uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik een man al als homo heb gekwalificeerd, dan zal ik 'm nooit meer als geile hunk zien.
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als vrouwen mannen met elkaar bezig zien in een kroeg, gaan ze er meteen maar vanuit dat het homo's moeten zijn? Dan moet er in de vrouwenbeleving een hóóp homo's zijn!
Mannen strijden inderdaad met elkaar, en wie wint mag over de vrouwtjes heen. Zo werkt het ook bij de apen, dus waarom niet bij de mensen?quote:Nee ik denk wel dat de mannen elkaar proberen af te troeven (zoals in dit topic, met die imposante acroniemen en het noemen van indrukwekkende namen) maar dan om te bepalen wie het alpha-mannetje is, en waar je dan staat op de hiërarchische ladder daaronder.
Want hoe hoger je staat, hoe klammer de dijen van de vrouwen. Uiteraard.
Welke sufkut gaat er nu net doen alsof ie gay is om vrouwen te versieren? Ben bang dat het dan sowieso al erg mis is gegaan in je feromonenhuishouding. En gayvrienden heb ik al genoeg, dus verder besteed ik ook geen (flirterige) aandacht aan je. En die aandacht lijkt me onontbeerlijk om chemie te ontdekken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:25 schreef Sachertorte het volgende:
Maar je zegt net dat het om de chemie gaat. Iemand die een rolletje speelt schakelt daarmee dus ook de chemie uit
Nou, misschien om dezelfde reden als waarom apen nog steeds in oerwouden leven, en wij naar de maan zijn geweest ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef Sachertorte het volgende:
Mannen strijden inderdaad met elkaar, en wie wint mag over de vrouwtjes heen. Zo werkt het ook bij de apen, dus waarom niet bij de mensen?
Geef nu maar gewoon toe dat ik een foutje in je theorie heb blootgelegd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke sufkut gaat er nu net doen alsof ie gay is om vrouwen te versieren? Ben bang dat het dan sowieso al erg mis is gegaan in je feromonenhuishouding. En gayvrienden heb ik al genoeg, dus verder besteed ik ook geen (flirterige) aandacht aan je. En die aandacht lijkt me onontbeerlijk om chemie te ontdekken.
't Is dat ik secure in my manhood ben, anders zou ik niet meer met vrienden de kroeg in durven. Of gaan poolen, want dan moet ik steeds over de tafel bukken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef Sachertorte het volgende:
Dat is ook zo.
Nee, want dat is niet zo en het is daarbij geen theorie maar echte praktijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:41 schreef Sachertorte het volgende:
Geef nu maar gewoon toe dat ik een foutje in je theorie heb blootgelegd!
tunnelvisie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik een man al als homo heb gekwalificeerd, dan zal ik 'm nooit meer als geile hunk zien.
Nee, reality. Je weet wel, datgene wat zich buiten jouw deur bevindt.quote:
Poolen! Langzaam glijdt de lange staaf door de sterke mannenhanden, op zoek naar de juiste stootrichting, waarna het zaak is de ballen in het juiste gat te mikken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is dat ik secure in my manhood ben, anders zou ik niet meer met vrienden de kroeg in durven. Of gaan poolen, want dan moet ik steeds over de tafel bukken!
Je hebt tunnelvisie. Als het nou een lekkere man is, gay ok. niks aan te doen, maar mischien issie wel Bi!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, reality. Je weet wel, datgene wat zich buiten jouw deur bevindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |