Ook dat nog...quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef betty_sue het volgende:
Maar is het niet zo dat ieder persoon al anders is omdat er camera's bij zijn....
Toevallig ben ik 2 maanden geleden Kosmo en Mystery toevallig tegengekomen op Sunset Boulevard in LA. Heel raar om ze in het echt te zien, maar ze werken dus nog wel nog steeds samen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ikzelf twijfel daarover, alhoewel ik ook dacht dat dat allemaal keihard in scene is gezet, zitten een aantal ex-deelnemers op een forum waar ik ook zit. Achteraf waren ze eigenlijk gefrustreerd dat ze alleen maar 'materiaal' mochten gebruiken die de producers hen gaven (dus, al die cheesy openingszinnen etc) maar ze zeggen wel dat het allemaal echt was, en dat ze ook geen reden hebben om daar nu over te liegen aangezien hun verbintenis met die show inmiddels ver verleden is. Je kan ze er ook zo PM'en en vragen stellen. Uiteindelijk is de community ook niet zo heel groot, misschien ook maar goed dat dat zo is en blijft.
Awesome!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef TheGame het volgende:
[..]
Toevallig ben ik 2 maanden geleden Kosmo en Mystery toevallig tegengekomen op Sunset Boulevard in LA. Heel raar om ze in het echt te zien, maar ze werken dus nog wel nog steeds samen.
Klopt heulemaal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef Disorder het volgende:
In principe zouden jullie hier ook met de pick up technieken een vrouw als copycat kunnen versieren die er niet voor zegt open te staan. Toch?
Ja, want als je het goed doet heeft ze dat helemaal niet in de gaten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef Disorder het volgende:
In principe zouden jullie hier ook met de pick up technieken een vrouw als copycat kunnen versieren die er niet voor zegt open te staan. Toch?
Count me in mate. Rotterdam is op het moment mijn speelplaats. En ik wil het zeker in praktijk gaan brengen (lees nog wat bladzeiden van een Pick Up boek ^^)quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik stel voor het in het echt te proberen dan. Mits er vrijwilligers zijn.
Nee joh. Niet nodig. Wat heb je eraan om iemand anders ervan te overtuigen dat het werkt wanneer ze er zelf aanvankelijk niet voor open staan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik stel voor het in het echt te proberen dan. Mits er vrijwilligers zijn.
Nee maar een soort van FOK Pick Up groep? Ik bedoel alleen is veel vervelender als dat je bijvoorbeeld een wingman hebt. Je kan elkaar ook verbeteren enzo (dat zie je ook vaak met Pick Up Artists).quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee joh. Niet nodig. Wat heb je eraan om iemand anders ervan te overtuigen dat het werkt wanneer ze er zelf aanvankelijk niet voor open staan.
Ja, uiteindelijk kun je zeggen: "lekker puhik heb je toch geneukt, zie je wel dat het werkt?"
Wat mij een goede aanrakingsvorm lijkt is op iemand afstappen, paar zinnen wisselen en dan op een humoristische manier je arm/hand aanbieden en zeggen van 'kom, we gaan eerst eens even wat drinken erbij halen' of zoiets. Weet je ook meteen waar aan toe bent als ze je arm *niet* pakt, of als jij haar hand pakte een beetje terugdeinst. Als ik in een kroeg met vrouwen praat en wat wil zeggen in de kolereherrie hou ik altijd mijn hand losjes langs haar arm. Eigenlijk is dat routine, omdat je dan meteen duidelijk maakt dat je wat in haar oor wil tetteren, heb er niet eens bijbedoelingen bijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:51 schreef Sander het volgende:
Een arm om iemand heen slaan vind ik toch wel echt te gladjes, eigenlijk. Fysiek contact a la, en ik zal zelf wel moves maken waarvan jullie zoiets hebben van *gruwel*, maar om de een of andere reden vind ik een arm om iemand heen slaan té.
Ik denk eerder dat je bijvoorbeeld met je arm haar een 'tikje' geeft van 'Vind jij dat ook niet?'. Waardoor je het niet schuwd om fysiek contact te hebben. Maar niet perse meteen gladjes overkomt zoals mijn mede FOK gebruiker hierboven zegtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:51 schreef Sander het volgende:
Een arm om iemand heen slaan vind ik toch wel echt te gladjes, eigenlijk. Fysiek contact a la, en ik zal zelf wel moves maken waarvan jullie zoiets hebben van *gruwel*, maar om de een of andere reden vind ik een arm om iemand heen slaan té.
Dat kan, maar na de eerste paar zinnen is het te vroeg om haar ergens anders heen te leiden, vooral als ze met een groep is. Ook is drank aanbieden uit den boze. Haar aanraken terwijl je in haar oor praat is natuurlijk wel prima.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wat mij een goede aanrakingsvorm lijkt is op iemand afstappen, paar zinnen wisselen en dan op een humoristische manier je arm/hand aanbieden en zeggen van 'kom, we gaan eerst eens even wat drinken erbij halen' of zoiets. Weet je ook meteen waar aan toe bent als ze je arm *niet* pakt, of als jij haar hand pakte een beetje terugdeinst. Als ik in een kroeg met vrouwen praat en wat wil zeggen in de kolereherrie hou ik altijd mijn hand losjes langs haar arm. Eigenlijk is dat routine, omdat je dan meteen duidelijk maakt dat je wat in haar oor wil tetteren, heb er niet eens bijbedoelingen bij
Maar goed, wie ben ik... kansloze dater die 10 jaar vrijgezel is
Ik schuur schaamteloos mijn arm langs mijn haar borst hoor als ik me omdraai om haar iets aan te wijzen. Ook dát is kino.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:06 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je bijvoorbeeld met je arm haar een 'tikje' geeft van 'Vind jij dat ook niet?'. Waardoor je het niet schuwd om fysiek contact te hebben. Maar niet perse meteen gladjes overkomt zoals mijn mede FOK gebruiker hierboven zegt
Wingman als in 'you can ride my tail, anytimel!'quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Nee maar een soort van FOK Pick Up groep? Ik bedoel alleen is veel vervelender als dat je bijvoorbeeld een wingman hebt. Je kan elkaar ook verbeteren enzo (dat zie je ook vaak met Pick Up Artists).
Ik wil niet meedoen hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Count me in mate. Rotterdam is op het moment mijn speelplaats. En ik wil het zeker in praktijk gaan brengen (lees nog wat bladzeiden van een Pick Up boek ^^)
Ja zoietsquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lol, ik kom binnen show een aantal DHV's door flink veel sets te openen. Negg ik daar zo'n chick die met een AMOG staat te chillen...nou! IOI's all over! Pas ik later Kino toe stijgt haar BT toch ineens enorm. Heb ik een mooie FB aan overgehouden. zoiets?
alpha male of the group, fuckbuddyquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
Maar AMOG en FB ken ik niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |