Neem je het haar nou kwalijk dat ze mannen afwijst?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je hebt tunnelvisie. Als het nou een lekkere man is, gay ok niks aan t edoen, maar mischien issie wel Bi!
En dat wist je nog niet door alleen naar gays te kijkenMaar nee
dan heeft copycat em al afgeschreven.. your loss.
Het voorzichtige vermoeden van daarnet is niet zo voorzichtig meer, ineens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:53 schreef Sachertorte het volgende:
Poolen! Langzaam glijdt de lange staaf door de sterke mannenhanden, op zoek naar de juiste stootrichting, waarna het zaak is de ballen in het juiste gat te mikken.
Nee hoor. Ik val ook niet op biseksualiteit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Je hebt tunnelvisie. Als het nou een lekkere man is, gay ok. niks aan te doen, maar mischien issie wel Bi!
En dat wist je nog niet door em enkelt te observeren als gayMaar nee
dan heeft copycat em al afgeschreven.. your loss.
Overdrijven ben je kennelijk goed inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zou er voor gaan aanstaande zaterdag.
[ afbeelding ]
Oh absoluut. Maar mijn punt is er wel duidelijk door.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Overdrijven ben je kennelijk goed in
Schenkstroop neemt een hoop vrouwen een heleboel dingen kwalijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:56 schreef Sander het volgende:
Neem je het haar nou kwalijk dat ze mannen afwijst?
Dit slaat allesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh absoluut. Maar mijn punt is er wel duidelijk door.
Maar je zegt daarmee dat de presentatie cruciaal is, en dat is precies wat al die PUA luitjes hier ook zeggen. Ik denk dat jouw beeld van de praktijk wordt vergezeld door een theorie die bewerking behoeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, want dat is niet zo en het is daarbij geen theorie maar echte praktijk. Iemand die zich gay voordoet, wordt door mij als gay en dus niet interessant op liefdesgebied gekwalificeerd. En dus geen aandacht en geen ruimte voor evt chemie. Zou die er trouwens wel zijn, dan wordt die direct de grond ingeboord door het besef dat die gozer zich als gay voordoet in de hoop in de vrouwelijke smaak te vallen. Dan ben je in mijn boek suf en suffe mannen zijn in dat boek per definitie niet aantrekkelijk.
quote:Maar blijf vooral denken dat je chemie kunt nabootsen door je als homo voor te doen.
En negers.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef Catbert het volgende:
Schenkstroop neemt een hoop vrouwen een heleboel dingen kwalijk.
Hoezo? Als nu niet duidelijk is dat ik het absoluut debiel vind om je homoseksueel voor te doen om vrouwen te scoren, dan weet ik het niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:50 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb het voorzichtige vermoeden dat Sachertorte je probeert te stangen, Cc. Misschien is dát zijn doortrapte tactiek wel om de gewenste chemie te bewerkstelligen!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het voorzichtige vermoeden van daarnet is niet zo voorzichtig meer, ineens.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat een bepaalde presentatie mijn interesse meteen tot nul reduceert, waardoor ik dus helemaal geen aandacht meer voor je heb. Nuance.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:59 schreef Sachertorte het volgende:
Maar je zegt daarmee dat de presentatie cruciaal is, en dat is precies wat al die PUA luitjes hier ook zeggen. Ik denk dat jouw beeld van de praktijk wordt vergezeld door een theorie die bewerking behoeft.
Goeie post.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Maar je zegt daarmee dat de presentatie cruciaal is, en dat is precies wat al die PUA luitjes hier ook zeggen. Ik denk dat jouw beeld van de praktijk wordt vergezeld door een theorie die bewerking behoeft.
[..]
[ afbeelding ]
Ging het daarover dan of maakte jij dat ervan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:00 schreef Sander het volgende:
[..]
Hoezo? Als nu niet duidelijk is dat ik het absoluut debiel vind om je homoseksueel voor te doen om vrouwen te scoren, dan weet ik het niet meer.
Johnny Depp is een fantastisch acteur. Punt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Die hele Captain Fag Sparrow snap ik ook niet. Alle vrouwen zwijmelen en zijn "acteerprestaties" !de hemel in prijzen.
Moet ik effe over nadenken..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn er ook mannen die het goed doen bij de vrouwen, die jij wèl mag, Schenkstroop?
Hij doet 't ook heel goed bij vrouwen hoor, maar die verdraaide negers overal pikken z'n chickies in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn er ook mannen die het goed doen bij de vrouwen, die jij wèl mag, Schenkstroop?
Ik ging in op Sachtertorte, die begon er als eerste over, maar daarna heb ik er mooi mijn eigen twist aan gegeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ging het daarover dan of maakte jij dat ervan?
Het is dus zaak die bepaalde presentatie niet te kiezen. De mannen die de goede presentatie kiezen en verder redelijk normaal zijn maken een betere kans dan een hele leuke man die de verkeerde presentatie kiest. Daarom is het belangrijk dat je als man weet wat je doet. Voor vrouwen is dat veel minder relevant, als je er een beetje acceptabel uitziet komen de mannen vanzelf. Voor mannen werkt het iets anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat een bepaalde presentatie mijn interesse meteen tot nul reduceert, waardoor ik dus helemaal geen aandacht meer voor je heb. Nuance.
Mits chemie. Hoezeer jullie dat ook willen ontkennen, speelt dat voor een groot deel van de vrouwen een (onbewuste) doorslaggevende rol.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:26 schreef Sachertorte het volgende:
De mannen die de goede presentatie kiezen en verder redelijk normaal zijn maken een betere kans
Maar je moet wel eerst op het punt komen dat de chemie een rol gaat spelen, als je daar niet komt heb je immers niks aan je chemie... Daarbij denk ik dat je die chemie met meer mensen kunt hebben dan je zelf denkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mits chemie. Hoezeer jullie dat ook willen ontkennen, speelt dat voor een groot deel van de vrouwen een (onbewuste) doorslaggevende rol.
Klopt, maar dat voel/merk je snel genoeg, of die er wel of niet is. En nogmaals: is ie er niet, dan komt ie ook niet, ongeacht hoeveel DVD's je kijkt en boeken je leest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:32 schreef Sachertorte het volgende:
Maar je moet wel eerst op het punt komen dat de chemie een rol gaat spelen, als je daar niet komt heb je immers niks aan je chemie... Daarbij denk ik dat je die chemie met meer mensen kunt hebben dan je zelf denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |