abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:14:09 #81
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73740944
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb een mislukte coon. Telt dat ook?
In het asiel zeiden ze dat het een coon was, maar ik twijfel nogal. Hij heeft de kleur van Dragan als kitten met dat zilver, iets donkerdere snoet en witte voetjes (meer als een pointed), de lange kraag. Maar ook een andere vacht met zijdeachtige dunnere haren en hij is klein en maar een paar kilo.

Dit is hem, Merlijn (samen met Kay)
[ afbeelding ]
lol, hij ziet er wel een beetje uit als Maine Coon hoor, vind ik althans. En zo te zien heeft hij het ook erg naar zijn zin!

Bij mij kunnen moeder en zoon niet meer echt met elkaar opschieten helaas. Die liggen dus jammer genoeg nooit meer lekker bij elkaar...
pi_73741263
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef boofer het volgende:
Ik heb hier alleen maar foto's van het neefje van Hummer (zie hieronder). Zijn tante (directe familie, ook een pratertje) heeft kort haar en die heeft een nestje gehad met een andere kater van dezelfde cattery. De tante is een schildpadje en heeft toen een nestje gehad met daar in een grijze (al noemen de kattenkenners dit blauw om de een of andere reden), een zwarte en drie rode. Een van de rode is naar mijn ouders toe en lijkt nu sprekend op Hummer, ik zal eens kijken of ik daar nog foto's van kan vinden.

De grijze hebben we zelf gehouden.

Dragan jong:
[ afbeelding ]

puber Dragan. Zoals je ziet aan zijn houding was het een echt pubertje die alles beter wist:
[ afbeelding ]

en nu volwassen:
[ afbeelding ]
Die tweede foto!
Ik zie hier een gave icon in voor de FP bij nieuwsberichten
Stuur je even een PM
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_73761219
Boofer? Bedankt en hier een voorbeeldje. Deze is aan de lijst met icons toegevoegd
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:05:17 #84
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73773833
Wauw! Ik zal elk nieuwberichtje afgaan om te zien of mijn kat langs komt!

Geweldig, mijn kat is gewoon een fotomodel! (al is het een kleintje )
pi_73776838

Rossi een van onze coons

En Fire onze andere coon die op dit moment een beetje ziekjes is

En Zorro onze oudste coon.
pi_73778128
Even onze twee deugnieten spammen.

Walker

Whiskey
Neem al je dromen eens mee de dag in...
  Moderator zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:26:15 #87
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73778326
@boover, staat Dragan toevallig ook op de site van de Fokker waar ik Hummer vandaan heb?

Ook zo'n buis! Vinden ze hem allemaal leuk F_R?

MvA83, wat een mooie Coons Hoe oud zijn ze?

Hummer schijnt bedacht te hebben dat de mand van Elco een prima slaapoptie is, en ondanks dat Elco inmiddels zelfs al een keer bovenop hem is gaan zitten (40 Kilo!!) blijft hij gewoon terug gaan. Ik haal hem er trouwens uit hoor als ik het zie, ik vind dat Elco ook gewoon recht op zijn eigen plekje heeft.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_73778510
Zelfs Zorro speelt met de buis. Alleen is Rossi zo jaloers dat die hem wegjaagd. Gisteren liet Zorro zich zelfs uit de krabpaal jagen. Om vervoglens al klagend daar het huis te lopen. Ik vind dit wel een beetje zorgelijk aangezien Zorro eigenlijk de baas is. Iemand hier ervaring hoe wij hier mee om kunnen gaan? We geven Zorro al zoveel mogelijk aandacht en halen Rossi van bed als hij er ligt omdat hij hem echt aanvalt waardoor Zorro boos wegloopt.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:46:59 #89
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73778862
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:26 schreef senesta het volgende:
@boover, staat Dragan toevallig ook op de site van de Fokker waar ik Hummer vandaan heb?
Op de eerste pagina van de Cattery-website staat inderdaad een foto met daarop een kat, die nogal op Dragan lijkt, en de witte hond die jij ook al eerder noemde. De gelijkenis kan ook wel kloppen want, dat is de vader van Dragan
Maar die kater is inmiddels al weg. Hummer heeft een andere vader, zie link voor vader Hummer en is alleen via de moeder aan de mijne verwant.
quote:
Hummer schijnt bedacht te hebben dat de mand van Elco een prima slaapoptie is, en ondanks dat Elco inmiddels zelfs al een keer bovenop hem is gaan zitten (40 Kilo!!) blijft hij gewoon terug gaan. Ik haal hem er trouwens uit hoor als ik het zie, ik vind dat Elco ook gewoon recht op zijn eigen plekje heeft.
lol, dat is vechten tegen de bierkaai hoor. Als ze ergens niet mogen liggen, dan is het natuurlijk het beste plekje waar ze juist moeten liggen. Ik heb niet eens bijgehouden hoevaak ik de kat uit de hondenmand heb gehaald omdat hij de hond wegdrukte. Ligt de kat languit in de hondenmand, en dan zie je die zielige hond op een klein stukje helemaal ineengedoken ernaast liggen...
  Moderator zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:00:10 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73779188
Het is de grootste maat mand maar hij gaat zo languit liggen dat hij in zijn uppie zoveel in beslag neemt dat Elco er gewoon niet bij past Die zit dan ook naast de mand en gaat uiteindelijk ook daar maar op de grond liggen.

Maar ja het is een oudere hond met best wat last van zijn gewrichten. Als ik het zie dan haal ik dus echt de kat weg.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:05:04 #91
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73779302
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Zelfs Zorro speelt met de buis. Alleen is Rossi zo jaloers dat die hem wegjaagd. Gisteren liet Zorro zich zelfs uit de krabpaal jagen. Om vervoglens al klagend daar het huis te lopen. Ik vind dit wel een beetje zorgelijk aangezien Zorro eigenlijk de baas is. Iemand hier ervaring hoe wij hier mee om kunnen gaan? We geven Zorro al zoveel mogelijk aandacht en halen Rossi van bed als hij er ligt omdat hij hem echt aanvalt waardoor Zorro boos wegloopt.
Ik heb ergens gelezen dat de rangorde bij katten helemaal niet zo vaststaand is. Als één van de katten ziek is zakt hij ook meteen in rang en is ook zo weer terug als hij zich beter voelt. Ik las ook dat je kan zien wie de hoogste is in rangorde gewoon aan wie het hoogste zit. De laagste in rang zitten op de grond.
pi_73779373
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Rossi een van onze coons
[ afbeelding ]
En Fire onze andere coon die op dit moment een beetje ziekjes is
[ afbeelding ]
En Zorro onze oudste coon.
Wat vind ik dat toch prachtige dieren
Zacht en knuffelbaar en lief
pi_73779745
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:26 schreef senesta het volgende:

Ook zo'n buis! Vinden ze hem allemaal leuk F_R?

MvA83, wat een mooie Coons Hoe oud zijn ze?

Ze zijn nu iets meer als een jaar oud, maar nog net zo ondeugend als toen ze klein waren. Vanochtend heb ik nog een plant omgekeerd van de tafel moeten plukken. Er zat meer aarde op de heren dan in de pot.
Neem al je dromen eens mee de dag in...
pi_73779827
Thanks Desunoto de DA laatst over Fire zo wat een beer. Onze reactie hij is toch juist klein voor een coon? Die reageerde daarop ja dat wel maar vergeleken bij andere katten is hij groot.
Nou Fire is niet groot maar wel stevig gebouwd waardoor het idd wel een beetje een beertje is.
pi_73866513
Hey! @ TS, zit je ook op KP? kattenplaza
Wel heeeeel toevallig dat ik twee hummer-de-maine-coon-topics voorbij zie komen over dezelfde kat
Of zit ik nou helemaal verkeerd?
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:35:01 #96
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73981979
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef Locusta het volgende:
Hey! @ TS, zit je ook op KP? kattenplaza
Wel heeeeel toevallig dat ik twee hummer-de-maine-coon-topics voorbij zie komen over dezelfde kat
Of zit ik nou helemaal verkeerd?
Nee, ik zit niet op KP Maar ik had wel rondgeneust op het Maine Coon forum en daar waarde ook een creme Maine Coon kitten rond die ook Hummer heette dus wellicht dat die ook op KP rondhuist
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:38:58 #97
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73982101
Hummertje die inmiddels al ruim drie kilo weegt, is dat een goed gewicht voor 18 weken?

Hangjongere

Let niet op de ramen, samara was ze aan het schoonmaken

En nu stop ik wel weer even

[ Bericht 7% gewijzigd door senesta op 23-10-2009 13:58:55 ]
pi_73982284
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:38 schreef senesta het volgende:
Hummertje die inmiddels al ruim drie kilo weegt, is dat een goed gewicht voor 18 weken?

Hangjongere

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja ik stop alweer
De foto's doen het niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:55:56 #99
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73982755
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

De foto's doen het niet.
Nu wel weer
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:56:50 #100
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73982788
Hij lijkt trouwens wel steeds rooier te worden
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:00:30 #101
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_73982928
Ik ben niet zo van de katten maar wat een verrukkelijk schatje is dit zeg
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_73983946
quote:
Pfft.. da's al bijna zwaarder dan mijn birmaan van 14 (jaar!).. die woog de laatste keer bij de DA iets van 3300 gram...
quote:
Neeeee, niet stoppen.. Te liev!
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:22:00 #103
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73988351
Het speelt, het eet, en het.....

pi_73991028
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef senesta het volgende:
en mooier. Zou hem zo in coma komen knuffen. Wat een lekker beest
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_73991082
Nou laat ik ook maar weer mee doen:
Kitty: SPAARTAAAAA!!!

Whatch mean, no tuna today?

Introducing big sis Penny:

Tijd voor wintervacht trouwens. Hun witte snorharen worden vervangen door zwarte

[ Bericht 13% gewijzigd door athlonkmf op 23-10-2009 17:44:44 ]
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:43:45 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73991254
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:22 schreef senesta het volgende:
Het speelt, het eet, en het.....

[ afbeelding ]
Wat word je ook moe van spelen hè.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:56:17 #107
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73994882
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:37 schreef athlonkmf het volgende:
[ afbeelding ]

Whatch mean, no tuna today?
[ afbeelding ]

Introducing big sis Penny:
[ afbeelding ]

Tijd voor wintervacht trouwens. Hun witte snorharen worden vervangen door zwarte
Wat zijn ze mooi
Komen ze wel eens buiten? Ik ben op zoek naar een tuigje
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

en mooier. Zou hem zo in coma komen knuffen. Wat een lekker beest
Ik ben ook echt zo verliefd, hij is zoooo leuk
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat word je ook moe van spelen hè.
Spelen alle kittens zo fel trouwens? Niet naar ons hoor maar hij gaat hier af en toe door het huis alsof de duivel hem op de hielen zit Grote ogen, oren opzij, springend en soms zelfs gewoon in de leuning van de bank bijten. Om vervolgens rustig ergens te gaan zitten wassen en te gaan slapen alsof er noooooit wat gebeurd is
pi_73995155
quote:

Hangjongere

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Let niet op de ramen, samara was ze aan het schoonmaken

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die bovenste!!
pi_73996601
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:35 schreef senesta het volgende:
Nee, ik zit niet op KP Maar ik had wel rondgeneust op het Maine Coon forum en daar waarde ook een creme Maine Coon kitten rond die ook Hummer heette dus wellicht dat die ook op KP rondhuist
Het ( ) toeval is dus toch nog niet de wereld uit
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:05:32 #110
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73997343
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:56 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat zijn ze mooi
Komen ze wel eens buiten? Ik ben op zoek naar een tuigje
[..]

Ik ben ook echt zo verliefd, hij is zoooo leuk
[..]

Spelen alle kittens zo fel trouwens? Niet naar ons hoor maar hij gaat hier af en toe door het huis alsof de duivel hem op de hielen zit Grote ogen, oren opzij, springend en soms zelfs gewoon in de leuning van de bank bijten. Om vervolgens rustig ergens te gaan zitten wassen en te gaan slapen alsof er noooooit wat gebeurd is
Joa, is normaal hoor. Jazz heeft ook nog elke dag zijn gekke uurtje en die gaat precies zoals jij t beschrijft. Springt van stoel naar stoel en raakt die stoelen amper aan. Dan in één stoel plat blijven liggen tot hij weet dat ik weet dat ie daar is, en dan springt/rent ie weer verder .
En daarna inderdaad wassen "Wat, ik deed niets."
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Boks-Chick vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:24:36 #111
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74000608
toch maar een verkapte tvp

wat een heerlijk beest, Senes!
lolwut
pi_74016743
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Joa, is normaal hoor. Jazz heeft ook nog elke dag zijn gekke uurtje en die gaat precies zoals jij t beschrijft. Springt van stoel naar stoel en raakt die stoelen amper aan. Dan in één stoel plat blijven liggen tot hij weet dat ik weet dat ie daar is, en dan springt/rent ie weer verder .
En daarna inderdaad wassen "Wat, ik deed niets."
*bevestigt*

Typisch kitten gedrag. Hier zit er eentje waarbij moedertje (ongeveer een jaar oud, echte tienerzwangerschap) net zo hard met hem meespringt, rent en stuitert.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74016798
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef senesta het volgende:
Kan best. Rooie htk katjes kleuren vaak ook nog op, dus waarom niet bij Main Coons.
pi_74017218
Ik vond het al niet echt cremekleurig. Maar goed mensen veranderen vaak ook van haarkleur dus bij katten kan dat ook.
pi_74018783
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:37 schreef athlonkmf het volgende:
[ afbeelding ]
Die tekst er ook bij
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator woensdag 28 oktober 2009 @ 20:41:21 #116
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74163564
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond het al niet echt cremekleurig. Maar goed mensen veranderen vaak ook van haarkleur dus bij katten kan dat ook.
Hoe gaat het met Fire nu?
pi_74163699
Fire is op dit moment aan het logeren. Wij zijn op vakantie. En volgens mijn ouders gaat het prima om 05:15 wil hij al naar buiten. Hij heeft alweer achter "zijn" quadje versterker gelegen. Al in de rozenboog geklommen. Ik denk dat hij vrijdag niet mee naar huis wil. Rossi vind de tuin ook mateloos interessant maar die mag nog niet zonder toezicht naar buiten. Hij schijnt 's avonds binnen te komen een mandje in te kruipen en pas 's morgens weer wakker te worden.
  Moderator woensdag 28 oktober 2009 @ 20:52:17 #118
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74164029
Hummer is van de week aan een tuigje even buiten in de tuiin geweest, hij vond het spannend maar wel erg interessant ook. Hij kende het gevoel van gras onder zijn pootjes nog niet denk ik, hij trok zijn pootjes bij elke stap zo hoog op dat het er wel erg grappig uitzag.

We zijn nog aan het nadenken over hoe we de tuin catproof gaan maken, misschien dat we ook wel een ren gaan maken. We twijfelen nog. Mooi dat Fire ook goed gaat nu.
pi_74164129
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:48 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Hij is een kilo of 7 geworden.
Ook was hij voor een Maine Coon niet al te groot.
Maar gelukkig nog wel groot genoeg om mensen te verbazen die nog nooit zo'n kat hadden gezien

Ze kunnen zoals je ongetwijfeld weet behoorlijk groot worden.
Ik ben dit plaatje wel eens tegengekomen op het internet, ik weet alleen niet of het wellicht een hoax is.

[ afbeelding ]
Jup, Maine Coons kunnen echt zo groot worden.
Later als ik m'n eigen stekkie heb wil ik er 2.
Ik heb hier thuis en vroeger in A'dam nooit minder dan 3 katten gehad, op het moment zijn het er 5.
Ik ben dus een behoorlijke kattenliefhebber en de foksters van onze hond hadden er 3
Sinds een paar jaar terug ben ik helemaal Coon-fan
  Moderator woensdag 28 oktober 2009 @ 20:58:08 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74164297
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Jup, Maine Coons kunnen echt zo groot worden.
Later als ik m'n eigen stekkie heb wil ik er 2.
Ik heb hier thuis en vroeger in A'dam nooit minder dan 3 katten gehad, op het moment zijn het er 5.
Ik ben dus een behoorlijke kattenliefhebber en de foksters van onze hond hadden er 3
Sinds een paar jaar terug ben ik helemaal Coon-fan
Ze zijn ook echt leuk
Maar ook Main Coons komen in grote en minder grote versies.

Ik las laatst zelfs over broertjes waarvan de één vijf kilo werd en de andere acht kilo. Dus zelfs op één nest kun je er niet veel over zeggen.

Maar het karakter en uiterlijk op zich vind ik al geweldig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')