Ja, hij komt bij een cattery vandaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:14 schreef Lois het volgende:
Hoe heb je deze maine coon gevonden Senes? Via een cattery?
Die tweede foto!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef boofer het volgende:
Ik heb hier alleen maar foto's van het neefje van Hummer (zie hieronder). Zijn tante (directe familie, ook een pratertje) heeft kort haar en die heeft een nestje gehad met een andere kater van dezelfde cattery. De tante is een schildpadje en heeft toen een nestje gehad met daar in een grijze (al noemen de kattenkenners dit blauw om de een of andere reden), een zwarte en drie rode. Een van de rode is naar mijn ouders toe en lijkt nu sprekend op Hummer, ik zal eens kijken of ik daar nog foto's van kan vinden.
De grijze hebben we zelf gehouden.
Dragan jong:
[ afbeelding ]
puber Dragan. Zoals je ziet aan zijn houding was het een echt pubertje die alles beter wist:
[ afbeelding ]
en nu volwassen:
[ afbeelding ]
lol, hij ziet er wel een beetje uit als Maine Coon hoor, vind ik althans. En zo te zien heeft hij het ook erg naar zijn zin!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb een mislukte coon. Telt dat ook?
In het asiel zeiden ze dat het een coon was, maar ik twijfel nogal. Hij heeft de kleur van Dragan als kitten met dat zilver, iets donkerdere snoet en witte voetjes (meer als een pointed), de lange kraag. Maar ook een andere vacht met zijdeachtige dunnere haren en hij is klein en maar een paar kilo.
Dit is hem, Merlijn (samen met Kay)
[ afbeelding ]
Die tweede foto!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef boofer het volgende:
Ik heb hier alleen maar foto's van het neefje van Hummer (zie hieronder). Zijn tante (directe familie, ook een pratertje) heeft kort haar en die heeft een nestje gehad met een andere kater van dezelfde cattery. De tante is een schildpadje en heeft toen een nestje gehad met daar in een grijze (al noemen de kattenkenners dit blauw om de een of andere reden), een zwarte en drie rode. Een van de rode is naar mijn ouders toe en lijkt nu sprekend op Hummer, ik zal eens kijken of ik daar nog foto's van kan vinden.
De grijze hebben we zelf gehouden.
Dragan jong:
[ afbeelding ]
puber Dragan. Zoals je ziet aan zijn houding was het een echt pubertje die alles beter wist:
[ afbeelding ]
en nu volwassen:
[ afbeelding ]
Op de eerste pagina van de Cattery-website staat inderdaad een foto met daarop een kat, die nogal op Dragan lijkt, en de witte hond die jij ook al eerder noemde. De gelijkenis kan ook wel kloppen want, dat is de vader van Draganquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:26 schreef senesta het volgende:
@boover, staat Dragan toevallig ook op de site van de Fokker waar ik Hummer vandaan heb?
lol, dat is vechten tegen de bierkaai hoor. Als ze ergens niet mogen liggen, dan is het natuurlijk het beste plekje waar ze juist moeten liggen. Ik heb niet eens bijgehouden hoevaak ik de kat uit de hondenmand heb gehaald omdat hij de hond wegdrukte. Ligt de kat languit in de hondenmand, en dan zie je die zielige hond op een klein stukje helemaal ineengedoken ernaast liggen...quote:Hummer schijnt bedacht te hebben dat de mand van Elco een prima slaapoptie is, en ondanks dat Elco inmiddels zelfs al een keer bovenop hem is gaan zitten (40 Kilo!!) blijft hij gewoon terug gaan. Ik haal hem er trouwens uit hoor als ik het zie, ik vind dat Elco ook gewoon recht op zijn eigen plekje heeft.
Ik heb ergens gelezen dat de rangorde bij katten helemaal niet zo vaststaand is. Als één van de katten ziek is zakt hij ook meteen in rang en is ook zo weer terug als hij zich beter voelt. Ik las ook dat je kan zien wie de hoogste is in rangorde gewoon aan wie het hoogste zit. De laagste in rang zitten op de grond.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Zelfs Zorro speelt met de buis. Alleen is Rossi zo jaloers dat die hem wegjaagd. Gisteren liet Zorro zich zelfs uit de krabpaal jagen. Om vervoglens al klagend daar het huis te lopen. Ik vind dit wel een beetje zorgelijk aangezien Zorro eigenlijk de baas is. Iemand hier ervaring hoe wij hier mee om kunnen gaan? We geven Zorro al zoveel mogelijk aandacht en halen Rossi van bed als hij er ligt omdat hij hem echt aanvalt waardoor Zorro boos wegloopt.
Wat vind ik dat toch prachtige dierenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Rossi een van onze coons
[ afbeelding ]
En Fire onze andere coon die op dit moment een beetje ziekjes is
[ afbeelding ]
En Zorro onze oudste coon.
Ze zijn nu iets meer als een jaar oud, maar nog net zo ondeugend als toen ze klein waren. Vanochtend heb ik nog een plant omgekeerd van de tafel moeten plukken. Er zat meer aarde op de heren dan in de pot.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:26 schreef senesta het volgende:
@boover, staat Dragan toevallig ook op de site van de Fokker waar ik Hummer vandaan heb?
Ook zo'n buis! Vinden ze hem allemaal leuk F_R?
MvA83, wat een mooie CoonsHoe oud zijn ze?
Hummer schijnt bedacht te hebben dat de mand van Elco een prima slaapoptie is, en ondanks dat Elco inmiddels zelfs al een keer bovenop hem is gaan zitten (40 Kilo!!) blijft hij gewoon terug gaan. Ik haal hem er trouwens uit hoor als ik het zie, ik vind dat Elco ook gewoon recht op zijn eigen plekje heeft.
Nee, ik zit niet op KPquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef Locusta het volgende:
Hey! @ TS, zit je ook op KP? kattenplaza
Wel heeeeel toevallig dat ik twee hummer-de-maine-coon-topics voorbij zie komen over dezelfde kat![]()
Of zit ik nou helemaal verkeerd?![]()
De foto's doen het niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:38 schreef senesta het volgende:
Hummertje die inmiddels al ruim drie kilo weegt, is dat een goed gewicht voor 18 weken?
Hangjongere![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik stop alweer
| Forum Opties | |
|---|---|