Gazerock is not dead. Ze moesten eens naar Europa komenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:19 schreef Desunoto het volgende:
Ik luister (en kijk) nu de nieuwe DVD van the GazettE. Tour 09 DIM Scene Final heet 'ie of zoiets.
Echt heel, heel, heel erg goed. De eerste paar nummers is Ruki nog niet zo goed bij stem zo klinkt het maar daarna wordt het nog een stuk beter. En ze speeldenNakigahara
Ook grappig om die schattige Japanse meisjes te zien headbangen als een gek. Maar dan op het eind van een nummer hoor je maar een kleinschalig applausje en daarmee houdt het op.![]()
Moi dix Mois vond ik ook wel leuk.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:25 schreef Phones666 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, ben er eerder voor opgestaan om Abingdon boys school te zien. Komt dan Mix du Mois
Phantasmagoria weer terug.quote:Phantasmagoria new maxi single Diamond Dust will be released at 2010/03/10 (2,625yen), which will include CD (1 song + 1 inst.) + DVD (including live scene of UCP event at 2009/12/31-2010/01/01)
Phantasmagoria new mini album Seeds of Brain will be released at 2010/03/10 (2,100yen)
Track List
01. Seeds of Brain
02. Cry...
03. Desperate Resolution for my Soul...
04. My Mental State... (new recording by KISAKI+戮(riku))
NIcequote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Phantasmagoria weer terug.![]()
![]()
Mijn gebeden zijn gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:
YUI heeft een hele lieve uitstraling.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:47 schreef Desunoto het volgende:
Nieuwe single van YUI komt 20 januari.
Maar de video met titelnummer is er al!
[ afbeelding ]
YUI is lief\\o+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
DAN HEB IK PROEFWERKWEEK EN MAG IK NIET GAANquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:00 schreef Desunoto het volgende:
ABS in Europa is altijd goed.Laat ze maar komen! Hun album was best goed geworden, hoewel er iets te veel oude nummers op stonden.
Maaaaar...
![]()
![]()
VERSAILLES IN NEDERLAND!!!
![]()
![]()
![]()
Onderdeel van hun -Method of Inheritance- Versailles World Tour 2010 ter promotie van het album Jubilee
Dinsdag 6 juli, Bitterzoet, Amsterdam
Klein zaaltje blijkbaar. Ben er zelf nooit geweest maar boeiend... het isVersailles
Wie gaat er ook? Ik heb m'n kaartjes vanmiddag binnen gekregen.
16 , ik doe 5VWO, maar ik moet er wel heel hard voor werken, dus vandaar. Ik wil echt gaan, Versailles is gewoon een van de beste Japanse bands.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:59 schreef Desunoto het volgende:
Zeggen dat je het kaartje al gekocht hebt?Of is het daarvoor al te laat?
Nou ja, kut in ieder geval. Hoe oud ben je eigenlijk? Misschien heeft dat er wel mee te maken.
Veel plezier Desunoto =D =Dquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:32 schreef Desunoto het volgende:
Kaartjes zijn te bestellen op de Tivoli website!
23 euro iets totaal, het zijn e-Tickets.
* Desunoto besteld heeft
Epik zowat vergeten nu Tukutz in het leger zit, en ik hou niet van Seo Taijiquote:Op donderdag 22 april 2010 21:11 schreef Desunoto het volgende:
Koreaanse pop opnoemen en dan Epik High en Seo Taiji vergeten![]()
![]()
En in Japanse muziek zit veel meer variatie dan je denkt
Minstens zoveel variatie als in Koreaanse muziek. Dat staat als een paal boven water.
K-POP zangers kunnen wel niet live zingen. De bassist die je als image geplaatst hebt is 100x beter dan zo'n K-POP zanger.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:02 schreef laldans het volgende:
mijn god, alleen japan-fags hier?
KPOP![]()
![]()
De Japanse muziek is IMO vrijwel hetzelfde allemaal. Het is of een kawaii~desuu~ chick die onmenselijk hoog zingt, of een man die eruit ziet als een vrouw waarbij iedereen claimt dat dat bij de japanse cultuur hoort DUS stoer is OF dat hij er "helemaal niet travestiet uitziet! hoe kom je erbij!"
[ afbeelding ]
Ik kan je er 2 noemen: Royal Pirates (dat zijn Koreanen die uit Amerika komen) en F.T Island. Meer weet ik er niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:54 schreef Peachcore het volgende:
Zijn er eigenlijk goede Koreaanse rockbands? Ik vraag het mij alleen af, want ik luister heel erg veel J-rock en J-metal en ik ken alleen maar pop/R&B artiesten uit Korea. Vooral boybands en girlgroups.
Ik heb een paar weken geleden besteld, en een week later was het uitverkocht, dus ik was nog maar NET op tijdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:34 schreef Desunoto het volgende:!
Bitterzoet is trouwens wel erg klein voor Versailles![]()
Maar ja je staat er dan sowieso heel erg dichtbij, dat is wel leuk.
Maar ik dacht dat het al uitverkocht was?
Trouwens, Matenrou Opera gaat major! Super vette band, ik hoop dat zij ook nog eens naar Nederland komen.
Oh bedankt!quote:
iiieehwl hij schreeuwt dat is niet kawaii desu!!! TT_TTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |