Bohhh, dat ziet er goed uitquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:25 schreef Desunoto het volgende:
En de tijdschema's
Begint blijkbaar ook al voor 11:00 (wat dus 4 uur voor hier is) want de openingsact staat er niet op?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat er zoveel goede bands over elkaar heenlopen. Ook vergelijkbare artiesten zo. La'cryma Christi en dan 15 minuten later D'erlanger op een ander podium bijvoorbeeld. What the fuck. Erg jammer, wil ze beiden zien.
O in de stijl past hij inderdaad perfect, daar niet van.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind hem wel cool op zich.Negative en Lovex komen samen met Manson ook van buiten Japan. En v-rock staat voor visual-rock dus ze horen er eigenlijk wel een beetje bij. Maar La'cryma Christi en D'erlanger dan weer niet. Die zijn al lang van de extreme kleding- en haarstijlen afgestapt. Ze besteden er nu ook nog aandacht aan maar lng niet zoveel als bijvoorbeeld Marilyn Manson, Versailles en the GazettE
Maar ach wat maakt het uit. Muziek, daar gaat het om.
http://assconcerts.com/quote:Auf geht´s - mit UNSRAW live on tour begren wir im Februar 2010 unsere erste Band aus dem Visual Key & J-Rockbereich in Europa. A.S.S. Concerts arbeitet ab sofort als Livepartner mit CLJ Records zusammen!
OMGquote:IN VORBEREITUNG:
Moran & 9 Goats Black Out Januar / Februar 2010 +++
Ja, die heb ik nog bij elkaar gezocht en in de OP gezet.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Is er nog een linkje naar de vorige threads?
Die moet ik nog luisteren! Ik zag iemand die noemen op een ander forum en ik wist dat ik haar best wel ok vond dus die ga ik zeker nog proberen!quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Het nieuwe album van Namie Amuro!
perfect, zal ik volgende week eens even uitpluizen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog bij elkaar gezocht en in de OP gezet.
En leuk al die tvp's maar misschien kan je nog zelf iets posten om bij te dragen?
Hier de nieuwe video van Gackt
Inclusief slecht Engels in de titelen de releasedatum is 1 januari. Ik vind de stijl weer heel erg tof.
En de Japanse instrumentale rock band MONO komt naar Nederland in maart, naar Nijmegen.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Heb een mp3 wekker, dus dan hoor ik eerst buitengeluiden dan een paar keer "beep" en dan begint de muziek lekker![]()
Ken ik niet, zal ik van het weekend eens opzoeken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]Heeft wel wat weg van ALI PROJECT en Asriel. Ik vind het wel leuk klinken.
![]()
En ASIAN KUNG-FU GENERATION is ook gewoon tof.
En inderdaad als wekker te gebruiken.
Hier nog zo een:
Oh hij was al geplaatst. Fout of niet, ik vind 'm vet leuk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ken ik niet, zal ik van het weekend eens opzoeken.
Ik heb altijd wat stevigere muziek nodig om wakker te worden![]()
Asian kung fu generation heeft vaak een lekkere beat en goed gitaar spel, ik versta er nog bijna niets van maar dat moet ooit nog wel goedkomen.
Nog eentje om het af te leren (weer lekker fout)
Ik heb het ook gezien, ben er eerder voor opgestaan om Abingdon boys school te zien. Komt dan Mix du Moisquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:25 schreef Desunoto het volgende:
En de tijdschema's
Begint blijkbaar ook al voor 11:00 (wat dus 4 uur voor hier is) want de openingsact staat er niet op?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat er zoveel goede bands over elkaar heenlopen. Ook vergelijkbare artiesten zo. La'cryma Christi en dan 15 minuten later D'erlanger op een ander podium bijvoorbeeld. What the fuck. Erg jammer, wil ze beiden zien.
Ik heb 'm ook, echt vette cdquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Vinceee het volgende:
Ik heb het nieuwe album van Girugamesh besteld!Hij is onderweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg en ik laat het echt meteeeen weten als ik em heb!!!! ( Ik zit al sinds dat ik em besteld heb gewoon te hyperen omdat ik em wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!! )
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |