abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73860411
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:25 schreef Desunoto het volgende:
En de tijdschema's
Begint blijkbaar ook al voor 11:00 (wat dus 4 uur voor hier is) want de openingsact staat er niet op?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Jammer dat er zoveel goede bands over elkaar heenlopen. Ook vergelijkbare artiesten zo. La'cryma Christi en dan 15 minuten later D'erlanger op een ander podium bijvoorbeeld. What the fuck. Erg jammer, wil ze beiden zien.
Bohhh, dat ziet er goed uit
Marilyn Manson is wel een vreemde eend in de bijt
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_73860684
Ik vind hem wel cool op zich. Negative en Lovex komen samen met Manson ook van buiten Japan. En v-rock staat voor visual-rock dus ze horen er eigenlijk wel een beetje bij. Maar La'cryma Christi en D'erlanger dan weer niet. Die zijn al lang van de extreme kleding- en haarstijlen afgestapt. Ze besteden er nu ook nog aandacht aan maar lng niet zoveel als bijvoorbeeld Marilyn Manson, Versailles en the GazettE

Maar ach wat maakt het uit. Muziek, daar gaat het om.
pi_73860899
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind hem wel cool op zich. Negative en Lovex komen samen met Manson ook van buiten Japan. En v-rock staat voor visual-rock dus ze horen er eigenlijk wel een beetje bij. Maar La'cryma Christi en D'erlanger dan weer niet. Die zijn al lang van de extreme kleding- en haarstijlen afgestapt. Ze besteden er nu ook nog aandacht aan maar lng niet zoveel als bijvoorbeeld Marilyn Manson, Versailles en the GazettE

Maar ach wat maakt het uit. Muziek, daar gaat het om.
O in de stijl past hij inderdaad perfect, daar niet van.
Maar gewoon qua line-up is het wat vreemd
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_73908680
http://shattered-tranquil(...)ock-festival-online/

Hier staat uitgelegd hoe je het online kan zien.
Moet je wel Internet Explorer voor gebruiken en het scherm is een beetje klein. Maar het werkt.
pi_74009819
Het is blijkbaar niet live maar ze laten steeds stukjes zien. Soms 2 nummers, soms langer.
Nu Moi dix Mois.

Wel vervelend de hele tijd die stomme interviews tussendoor en camerageile vage gasten die moeten vertellen hoe geweldig het is. Ja flikker op dan en laat het ZIEN.
pi_74274382
D'espairsRay was echt slecht live, het geluid was slecht en de stem van Karyu was helemaal naar de klote. Terwijl die normaal wel een super stem heeft live. Echt zonde. exist trace zelfde verhaal.
Kagrra, was dan weer wel heel erg goed. En anderen ook.

Hier de nieuwe video van MUCC (min de laatste minuut want iemand heeft die niet opgenomen.. zal wel iets fout gegaan zijn)

Ben niet zo'n fan van de autotune aan het begin. Voor de rest toch best wel aardig.

Jaren 80 en 90 metal band DEAD END is weer terug. Nieuw album 11 november. Genaamd Metamorphosis en die naam past goed bij de nieuwe muziekstijl. Het is echt veranderd.

En D'erlanger ook nieuw album op 11 november.

pi_74932767
UnsraW komt naar Nederland. 4 februari in Tivoli de Helling
quote:
Auf geht´s - mit UNSRAW live on tour begren wir im Februar 2010 unsere erste Band aus dem Visual Key & J-Rockbereich in Europa. A.S.S. Concerts arbeitet ab sofort als Livepartner mit CLJ Records zusammen!
http://assconcerts.com/
assconcerts, goede naam

Maar dit is wel heel erg tof nieuws want... samenwerking met CLJ Records
En die geven o.a. albums uit van the GazettE, Matenrou Opera, Kagrra, lynch., Ayabie, -OZ-...
Het zou toch wat zijn zeg als the GazettE naar Nederland kwam.

Eeeeeeen ook van hun site:
quote:
IN VORBEREITUNG:

Moran & 9 Goats Black Out Januar / Februar 2010 +++
OMG

[ Bericht 2% gewijzigd door Desunoto op 23-11-2009 12:51:11 (Versailles zit niet meer bij CLJ dat is waar ook..) ]
pi_75177763
Ik ben jullie al bijna 2 maanden kwijt. Is er gewoon een nieuw topic

Nah ja, ik dump even een aparte video

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_75256801
Is er nog een linkje naar de vorige threads?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75389779
tvp
pi_75389927
tvp
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_75622279
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Is er nog een linkje naar de vorige threads?
Ja, die heb ik nog bij elkaar gezocht en in de OP gezet.

En leuk al die tvp's maar misschien kan je nog zelf iets posten om bij te dragen?

Hier de nieuwe video van Gackt

Inclusief slecht Engels in de titel en de releasedatum is 1 januari. Ik vind de stijl weer heel erg tof.

En de Japanse instrumentale rock band MONO komt naar Nederland in maart, naar Nijmegen.
pi_75622797
Het nieuwe album van Namie Amuro !
pi_75622847
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Het nieuwe album van Namie Amuro !
Die moet ik nog luisteren! Ik zag iemand die noemen op een ander forum en ik wist dat ik haar best wel ok vond dus die ga ik zeker nog proberen!
pi_75625505
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ja, die heb ik nog bij elkaar gezocht en in de OP gezet.

En leuk al die tvp's maar misschien kan je nog zelf iets posten om bij te dragen?

Hier de nieuwe video van Gackt

Inclusief slecht Engels in de titel en de releasedatum is 1 januari. Ik vind de stijl weer heel erg tof.

En de Japanse instrumentale rock band MONO komt naar Nederland in maart, naar Nijmegen.
perfect, zal ik volgende week eens even uitpluizen.

Zal wat clips posten, zullen ze ongetwijfeld allemaal al kennen want zijn niet echt heel recent.

Alle clips zijn zo'n beetje verdwenen die ik had gebookmarked, nieuwe snelle zoektocht
Eerste nummer wat ik hoor in de morgen is dit

Heb een mp3 wekker, dus dan hoor ik eerst buitengeluiden dan een paar keer "beep" en dan begint de muziek lekker

Zo'n beetje alles van Little by Little is leuk (als het maar hyper is)

Zonder geluid

uhhhhhhhhh
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_75639946
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Heb een mp3 wekker, dus dan hoor ik eerst buitengeluiden dan een paar keer "beep" en dan begint de muziek lekker

Heeft wel wat weg van ALI PROJECT en Asriel. Ik vind het wel leuk klinken.

En ASIAN KUNG-FU GENERATION is ook gewoon tof.
En inderdaad als wekker te gebruiken.
Hier nog zo een:

pi_75662439
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:07 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Heeft wel wat weg van ALI PROJECT en Asriel. Ik vind het wel leuk klinken.

En ASIAN KUNG-FU GENERATION is ook gewoon tof.
En inderdaad als wekker te gebruiken.
Hier nog zo een:

Ken ik niet, zal ik van het weekend eens opzoeken.

Ik heb altijd wat stevigere muziek nodig om wakker te worden

Asian kung fu generation heeft vaak een lekkere beat en goed gitaar spel, ik versta er nog bijna niets van maar dat moet ooit nog wel goedkomen.

Nog eentje om het af te leren (weer lekker fout)
pi_75662626
Ik ben vooral erg weg van de composities van Asriel... en de combinatie met het stemgeluid en de instrumenten. Het zit ontzettend mooi in elkaar. En ze hebben VEEL gemaakt, echt een grote discografie. Dit jaar al 2 (sterke) albums en een single of zoiets... misschien meer. Moet het nog steeds allemaal bij elkaar verzamelen.

En ALI PROJECT is ook wel aardig. Vergelijkbare stijl.

Brown Eyed Girls vind ik maar niks eerlijk gezegd.
pi_75663925
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ken ik niet, zal ik van het weekend eens opzoeken.

Ik heb altijd wat stevigere muziek nodig om wakker te worden

Asian kung fu generation heeft vaak een lekkere beat en goed gitaar spel, ik versta er nog bijna niets van maar dat moet ooit nog wel goedkomen.

Nog eentje om het af te leren (weer lekker fout)

Oh hij was al geplaatst. Fout of niet, ik vind 'm vet leuk.
pi_75695254
Het nieuwe girugamesh album is er. Net een paar keer geluisterd. Het is een beetje een mix tussen hun laatste 2 albums geworden, maar dan iets "poppier". Niet slecht.
pi_75814089
Ik luister (en kijk) nu de nieuwe DVD van the GazettE. Tour 09 DIM Scene Final heet 'ie of zoiets.
Echt heel, heel, heel erg goed. De eerste paar nummers is Ruki nog niet zo goed bij stem zo klinkt het maar daarna wordt het nog een stuk beter. En ze speelden Nakigahara

Ook grappig om die schattige Japanse meisjes te zien headbangen als een gek. Maar dan op het eind van een nummer hoor je maar een kleinschalig applausje en daarmee houdt het op.
pi_76062315
Ik heb het nieuwe album van Girugamesh besteld! Hij is onderweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg en ik laat het echt meteeeen weten als ik em heb!!!! ( Ik zit al sinds dat ik em besteld heb gewoon te hyperen omdat ik em wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!! )
  woensdag 30 december 2009 @ 11:25:14 #49
261311 Phones666
Trut derdeklas
pi_76213965
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:25 schreef Desunoto het volgende:
En de tijdschema's
Begint blijkbaar ook al voor 11:00 (wat dus 4 uur voor hier is) want de openingsact staat er niet op?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Jammer dat er zoveel goede bands over elkaar heenlopen. Ook vergelijkbare artiesten zo. La'cryma Christi en dan 15 minuten later D'erlanger op een ander podium bijvoorbeeld. What the fuck. Erg jammer, wil ze beiden zien.
Ik heb het ook gezien, ben er eerder voor opgestaan om Abingdon boys school te zien. Komt dan Mix du Mois
Fervent Zanger Rinus fan
  woensdag 30 december 2009 @ 11:25:48 #50
261311 Phones666
Trut derdeklas
pi_76213985
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Vinceee het volgende:
Ik heb het nieuwe album van Girugamesh besteld! Hij is onderweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg en ik laat het echt meteeeen weten als ik em heb!!!! ( Ik zit al sinds dat ik em besteld heb gewoon te hyperen omdat ik em wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!! )
Ik heb 'm ook, echt vette cd
Fervent Zanger Rinus fan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')