Epik zowat vergeten nu Tukutz in het leger zit, en ik hou niet van Seo Taijiquote:Op donderdag 22 april 2010 21:11 schreef Desunoto het volgende:
Koreaanse pop opnoemen en dan Epik High en Seo Taiji vergeten![]()
![]()
En in Japanse muziek zit veel meer variatie dan je denkt
Minstens zoveel variatie als in Koreaanse muziek. Dat staat als een paal boven water.
K-POP zangers kunnen wel niet live zingen. De bassist die je als image geplaatst hebt is 100x beter dan zo'n K-POP zanger.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:02 schreef laldans het volgende:
mijn god, alleen japan-fags hier?
KPOP![]()
![]()
De Japanse muziek is IMO vrijwel hetzelfde allemaal. Het is of een kawaii~desuu~ chick die onmenselijk hoog zingt, of een man die eruit ziet als een vrouw waarbij iedereen claimt dat dat bij de japanse cultuur hoort DUS stoer is OF dat hij er "helemaal niet travestiet uitziet! hoe kom je erbij!"
[ afbeelding ]
Ik kan je er 2 noemen: Royal Pirates (dat zijn Koreanen die uit Amerika komen) en F.T Island. Meer weet ik er niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:54 schreef Peachcore het volgende:
Zijn er eigenlijk goede Koreaanse rockbands? Ik vraag het mij alleen af, want ik luister heel erg veel J-rock en J-metal en ik ken alleen maar pop/R&B artiesten uit Korea. Vooral boybands en girlgroups.
Ik heb een paar weken geleden besteld, en een week later was het uitverkocht, dus ik was nog maar NET op tijdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:34 schreef Desunoto het volgende:!
Bitterzoet is trouwens wel erg klein voor Versailles![]()
Maar ja je staat er dan sowieso heel erg dichtbij, dat is wel leuk.
Maar ik dacht dat het al uitverkocht was?
Trouwens, Matenrou Opera gaat major! Super vette band, ik hoop dat zij ook nog eens naar Nederland komen.
Oh bedankt!quote:
iiieehwl hij schreeuwt dat is niet kawaii desu!!! TT_TTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |