Wanneer je zelf geen uitzicht op het toilet hebt en op een middelgrote afdeling werkt kan dit lastig zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef ondeugend het volgende:
Je weet wie er op gezeten heeft.
Kortom aan de haren meesleuren en dat persoon er met de neus induwen is wel een goede optie lijkt me.
Precies !!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef Suusje-V het volgende:
toch terechte klacht hoor.
Als je naar de plee gaat en iemand voor je heeft zitten schijten meurt het zooo hard. En als je dan toch besluit naar dat toilet te gaan en je komt er vervolgens uit. Denkt de volgende dat jij zo hard hebt zitten schijten
Als je naar 5 minuten terug komt blijven wachten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wanneer je zelf geen uitzicht op het toilet hebt en op een middelgrote afdeling werkt kan dit lastig zijn
Waar is het fatsoen mensen?
Ik eet witbrood, ik ben meestal al klaar vóór dat ik het kleine stripje op de achterkant van de Donald Duck uit hebquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Salatrel het volgende:
niets beters dan betaald poepen. liefst met een krantje erbij
TS kan dan wellicht wel in een urinoir pissen, maar wij dames nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:47 schreef Banzaiaap het volgende:
Waarom plas je niet gewoon in een urinoir, TS. :")
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
een of andere beer Mandela op de trein aan het zetten is
Met een schroevendraaier de deur open maken, ze onder pissen en daarna de handjes wassen??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gelukkig heb ik veel medestanders
Is er een manier waarop we dit aan de medemens toonbaar kunnen maken Fokkers !?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef Suusje-V het volgende:
toch terechte klacht hoor.
Als je naar de plee gaat en iemand voor je heeft zitten schijten meurt het zooo hard. En als je dan toch besluit naar dat toilet te gaan en je komt er vervolgens uit. Denkt de volgende dat jij zo hard hebt zitten schijten
Schijt dan zonder remsporen en een vreselijk meurende schijtwalmquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:54 schreef Ps2K het volgende:
Hahahahaha TS is een mietje die de pisbakken niet durft te gebruiken. De reden dat mensen op het werk schijten is dat ze dan niet aan het werk zijn en toch betaald worden.
We hebben hier alleen een zit wcquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:54 schreef Ps2K het volgende:
Hahahahaha TS is een mietje die de pisbakken niet durft te gebruiken. De reden dat mensen op het werk schijten is dat ze dan niet aan het werk zijn en toch betaald worden.
Juistem, er staat toch een wc-borstel en een bus ambi puur ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:55 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Schijt dan zonder remsporen en een vreselijk meurende schijtwalm
Ga jij dan zittend plassen? Of spetter jij als je staat over de bril?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We hebben hier alleen een zit wcgeen staan plasser
Ik pis staand, met de bril omhoog... spetteren doe ik niet aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Ga jij dan zittend plassen? Of spetter jij als je staat over de bril?
En maak jij het daarna ook nog schoon?
Er zijn dus ook mensen die kunnen kakken op een wc in een trein of op een dixi op een festivalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef Mendeljev het volgende:
Bouten op openbare toiletten heb ik ook nog nooit gedaan. Vaak is het ook te nasty voor woorden.
tja, als je aan de dunne zit is dat wel eens lekkerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er zijn dus ook mensen die kunnen kakken op een wc in een trein of op een dixi op een festival![]()
!
Voor de tijd dat je de bril hebt afgedekt met WC papier pis je allang uit je anus...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:59 schreef wise het volgende:
[..]
tja, als je aan de dunne zit is dat wel eens lekker![]()
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Ga jij dan zittend plassen? Of spetter jij als je staat over de bril?
En maak jij het daarna ook nog schoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat andere mensen wél schijten in die zitwc's en vervolgens hun remsporen en schijtwalm lekker laten zitten/hangen.
Zodra jij staand gaat plassen heb je dus een fantastisch uitzicht op schijtstrepen/spetters in een klein hokje bedwelmd met de stank uit iemand anders rectum.Dan heb je wat om op te mikken... maak je gelijk de wc schoon...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet iemand anders poepflokken de pot uit blussenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Dan heb je wat om op te mikken... maak je gelijk de wc schoon...
Dit was toeval. Ik zweerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Enige manier dat et gerechtvaardigd is is op je werk en dan niet zonder 3 lagen wc papier op de bril
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
Of mensen die de WC afdekken met wc-papier voordat ze erop gaan zitten
Falers.
quote:
Idd, alsof je daar iets van krijgt. Of van die automatische systemen met plastic over de brilquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
Of mensen die de WC afdekken met wc-papier voordat ze erop gaan zitten
Falers.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef wise het volgende:
Lekker gaan zitten schijten in het vrouwen toilet en dan niet doortrekken.
Op de gang wachten bij het waterapparaat en kijken naar de reacties
Waarom vraag je dit aan ons ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef MissJ het volgende:
Waarom lees ik dit topic terwijl ik een boterham met pindakaas aan het eten ben?
![]()
Echte mannen zijn immuun voor bacterieen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Idd, alsof je daar iets van krijgt. Of van die automatische systemen met plastic over de bril
Als je met je reet op de bril zit dan schijt je op de bril... viespeukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef kasper het volgende:
Eens met TS.
Hoe goor is het om op een bril te gaan zitten waar net een ander met z'n blote billen heeft gezeten?![]()
En soms is de bril zelfs nog warm en zweterig.![]()
Nou en?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef kasper het volgende:
Eens met TS.
Hoe goor is het om op een bril te gaan zitten waar net een ander met z'n blote billen heeft gezeten?![]()
Daar word jij ziek van? Dan heb je vermoedelijk het immuunsysteem van een amoebe.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef kasper het volgende:
Eens met TS.
Kun je wel lekker flossen tijdens het poepen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het smerigdat doe je maar thuis...
Het is ook te smerig om kont of schaamharen te zien liggen op de bril
Dat is voor mij al reden genoeg om geen plaats te nemen op een openbaar toilet...
Ik zeg niet dat ik er ziek van word, het is gewoon een smerig idee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:22 schreef TNA het volgende:
Daar word jij ziek van? Dan heb je vermoedelijk het immuunsysteem van een amoebe.
Ja, dat is dan ook precies wat je zo'n watje maakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:28 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er ziek van word, het is gewoon een smerig idee.
Ik heb hetzelfde, gelukkig zit ik thuisquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:34 schreef sinadO het volgende:
Ik heb dit topic vanaf post 1 gelezen en toen hoefde ik nog niet... Nu dus wel! Wat de neuk!
Ff een uitzettingsprocedure starten, brb!
Kan nog erger.. degene voor mij had zitten stempelen op de bril met een vieze anusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je kan ook in een urinoir schijten maar ik weet niet of dat goed wegspoelt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:45 schreef Jenglejack het volgende:
Je kan ook gewoon in het urinoir pissen ipv een zitpot te kiezen.
Of ben je bang dat je collega's je kleine lul misschien zien ?
Dat kan, maar dan zit je met je anusje op die pisrand. Wel flex als je de hele dag nog moet werkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:47 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je kan ook in een urinoir schijten maar ik weet niet of dat goed wegspoelt.
Waarom krijg ik nou dit idee bij jou?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef Ps2K het volgende:
Op openbare wc's mag ik graag luidruchtig poepen. Flink scheten laten het laten spetteren en knetteren
En met een beetje mazzel kun je de wc ook nog wel verstoppen. Mooie verassing voor de volgende, een porceleinen aquarium met een bruine monsterhaai die zich tussen het wcpapierwier verstopt
Een beetje publieke wc heeft schijthokken en pisbakken. Wat is het probleem.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, wat bezielt mensen om te kakken op een openbaar WC ?
Ja Fok!kers, schijten op je werk valt ook onder deze categorie !
Ik heb hier last van
Als ik pipi wil machen, dan kan dat vaak niet omdat er weer een of andere beer Mandela op de trein aan het zetten is
Kom ik na 5 minuten terug, is hij nog steeds bezig
Wanneer de WC dan eindelijk vrij is, kom ik in veel gevallen tot de conclusie dat de vorige gebruiker remsporen en een gigantische vieze pure schijt walm heeft achter gelaten![]()
Je moet pissen, dus wat doe je ?
Je gaat pissen(met je neus dicht uiteraard)
Máááár, wat nou zo vervelend is, je komt nu voor een keuze te staan:
Of je ruimt de remsporen van je voorganger op:
Of je doet het niet, en degene die na jou gebruik maakt van het toilet denkt over jou:
Klacht: mensen die schijten op openbare toiletten!!!
Jouw schijt ruikt naar bosviooltjes?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Neo-Mullen het volgende:schijtlucht op wc's
Op mn school is dat zo erg
Ik lik altijd kontharen van de wc-bril af op schoolquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het smerigdat doe je maar thuis...
Dat is voor mij al reden genoeg om geen plaats te nemen op een openbaar toilet...
weet je hoe fucking ranzig, iemand anders z'n stront op ruimenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Of je ruimt de remsporen van je voorganger op:
Of je doet het niet, en degene die na jou gebruik maakt van het toilet denkt over jou:
Klacht: mensen die schijten op openbare toiletten!!!
Nee, ik doe het thuis, zodat vreemden er geen last van hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
schijtlucht op wc's
Gewoon eerst een stukje pleepapier in de pot gooien, dan spettert het niet zo. Dat zou je toch wel mogen weten na jaren ervaring.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:21 schreef Jonathan1989 het volgende:
Helemaal kut als die toiletten niet zo'n 'eilandje' hebben, en je, steeds als er een drol je endeldarm verlaat, een flinke plas water tegen je achteruitgang krijgt...
Ik doe het juist zodat andere mensen er last van hebben. Ik heb het schoonmaak schema bestudeert dus ik ga altijd meteen kakken als ze zijn schoongemaaktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, ik doe het thuis, zodat vreemden er geen last van hebben
Jaren terug op de camping haalden we dat soort geintjes uit ja. Als ze schoongemaakt waren heel die pot onder schijten (kut diaree).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik doe het juist zodat andere mensen er last van hebben. Ik heb het schoonmaak schema bestudeert dus ik ga altijd meteen kakken als ze zijn schoongemaakt
Niks is mooier dan een schone plee veranderen in een verdoemd landschap waarbij het inademen van de dampen al kanker kan veroorzaken en het aangezicht je eetlust voor de komende 10 jaar verpest.
Het mooiste wat ik ooit gedaan heb was een partijtje schijten, daarna ging er zo'n kleuter in... en die kwam huilend weer naar buiten
Owja mijn broer en ik deden dat altijd op de klote campings zodat mijn ouders eerder zouden vertrekken naar een andere campingquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:59 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Jaren terug op de camping haalden we dat soort geintjes uit ja. Als ze schoongemaakt waren heel die pot onder schijten (kut diaree).
Prachtigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik doe het juist zodat andere mensen er last van hebben. Ik heb het schoonmaak schema bestudeert dus ik ga altijd meteen kakken als ze zijn schoongemaakt
Niks is mooier dan een schone plee veranderen in een verdoemd landschap waarbij het inademen van de dampen al kanker kan veroorzaken en het aangezicht je eetlust voor de komende 10 jaar verpest.
Het mooiste wat ik ooit gedaan heb was een partijtje schijten, daarna ging er zo'n kleuter in... en die kwam huilend weer naar buiten
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef Suusje-V het volgende:
Wat lult iedereen nou over urinoirs
Aparte schijt- en pisbakken ja, bij de mannen.
Hoe zit dat dan bij de vrouwen?
Die hebben 1 plee voor alle 2 de boodschappen (en als het ff kan ook nog om te kotsen).
Er zijn genoeg rare pauperwijven die de hele openbare plee onderschijten, zelfs tot de menstruatiebloed- en schijtspetters op de muur aan toe![]()
Vrouwenschijt stinkt ook hoor
Foto van het object maken en de naam van de producent erbij zetten en dan op de deur van de wc plakken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gelukkig heb ik veel medestanders
Is er een manier waarop we dit aan de medemens toonbaar kunnen maken Fokkers !?
Leugens! Vrouwen poepen niet!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
TS kan dan wellicht wel in een urinoir pissen, maar wij dames niet
Even ter informatie: VROUWEN SCHIJTEN OOK!
EN HET STINKT NET ZO HARD!
Dus het is kut als dan iemand denkt dat jij in de schooltoiletten hebt zitten schijtenWie doet dat nou man, je zit hooguit 8 uur op school, dan kun je het toch wel even ophouden
Vervelend voor je.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef Suusje-V het volgende:
Die hebben 1 plee voor alle 2 de boodschappen (en als het ff kan ook nog om te kotsen).
Er zijn genoeg rare pauperwijven die de hele openbare plee onderschijten, zelfs tot de menstruatiebloed- en schijtspetters op de muur aan toe![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:59 schreef AquaMaryn het volgende:
Ik vind het relaxter op een openbaar toilet dan thuis. Zit ik thuis lekker bezig te zijn, komt er altijd wel een of andere lolbroek langs van "Hey! Zit je te poepen!?" En dan lukt het niet meer![]()
Openbaar toilet is druk en luidruchtig en je kent er niemand, dus kan je schijten zonder commentaar te krijgen of familie die op de deur bonst van 'hey Mar schiet op ik moet ook'.![]()
Deze moet ik onthoudenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gewoon eerst een stukje pleepapier in de pot gooien, dan spettert het niet zo. Dat zou je toch wel mogen weten na jaren ervaring.
Op school ging ik dan ook nooit schijten. Liep altijd naar de schouwburg aan de overkant. Altijd zeer propere WC's.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Neo-Mullen het volgende:schijtlucht op wc's
omg dat wist je niet?? En als je echt een hekel aan die plee hebt mik je er eerst zo'n stapeltje papieren handoekjes in zodat de boel verstopt.quote:
Om daarna met een plamuurmes de harde stukken er van af te steken zeker?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:54 schreef ufopiloot het volgende:
Wat zijn dat voor jaren-60 WC'sBij mij thuis landt hij altijd eerst netjes op een plateautje, om hem daarna pas weg te spoelen. Nooit last van spetters
Vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef Suusje-V het volgende:
Wát?!?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:20 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet je, ik kan zelf niet plassen of schijten op anderen.
Ik probeer me altijd zo lang mogelijk in te houden
Wat doe je nou.. je verpest het beeld dat ik van mooie vrouwen hebquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef Suusje-V het volgende:
Bij mij thuis ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:54 schreef ufopiloot het volgende:
Wat zijn dat voor jaren-60 WC'sBij mij thuis landt hij altijd eerst netjes op een plateautje, om hem daarna pas weg te spoelen. Nooit last van spetters
Maar als je je fallus in de pot hebt hangen terwijl je een flinke drol aan het maken bent, dan heb je kans dat de drol voorover kukelt en zo tegen je piemel aan komt. Dat is ook niet echt fris.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:54 schreef ufopiloot het volgende:
Hmm.. op een of andere manier is dat bij nog nooit gebeurd, dat mijn drol tegen mijn piemel aanvaltquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Maar als je je fallus in de pot hebt hangen terwijl je een flinke drol aan het maken bent, dan heb je kans dat de drol voorover kukelt en zo tegen je piemel aan komt. Dat is ook niet echt fris.
Jij produceert meestal dit soort hopen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:44 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Hmm.. op een of andere manier is dat bij nog nooit gebeurd, dat mijn drol tegen mijn piemel aanvalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |