Vervelend voor je.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef Suusje-V het volgende:
Wat lult iedereen nou over urinoirs
Aparte schijt- en pisbakken ja, bij de mannen.
Hoe zit dat dan bij de vrouwen?
Die hebben 1 plee voor alle 2 de boodschappen (en als het ff kan ook nog om te kotsen).
Er zijn genoeg rare pauperwijven die de hele openbare plee onderschijten, zelfs tot de menstruatiebloed- en schijtspetters op de muur aan toe![]()
Vrouwenschijt stinkt ook hoor
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:59 schreef AquaMaryn het volgende:
Ik vind het relaxter op een openbaar toilet dan thuis. Zit ik thuis lekker bezig te zijn, komt er altijd wel een of andere lolbroek langs van "Hey! Zit je te poepen!?" En dan lukt het niet meer![]()
Openbaar toilet is druk en luidruchtig en je kent er niemand, dus kan je schijten zonder commentaar te krijgen of familie die op de deur bonst van 'hey Mar schiet op ik moet ook'.![]()
Deze moet ik onthoudenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gewoon eerst een stukje pleepapier in de pot gooien, dan spettert het niet zo. Dat zou je toch wel mogen weten na jaren ervaring.
Op school ging ik dan ook nooit schijten. Liep altijd naar de schouwburg aan de overkant. Altijd zeer propere WC's.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Neo-Mullen het volgende:schijtlucht op wc's
Op mn school is dat zo erg
omg dat wist je niet?? En als je echt een hekel aan die plee hebt mik je er eerst zo'n stapeltje papieren handoekjes in zodat de boel verstopt.quote:
Om daarna met een plamuurmes de harde stukken er van af te steken zeker?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:54 schreef ufopiloot het volgende:
Wat zijn dat voor jaren-60 WC'sBij mij thuis landt hij altijd eerst netjes op een plateautje, om hem daarna pas weg te spoelen. Nooit last van spetters
Vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef Suusje-V het volgende:
Die hebben 1 plee voor alle 2 de boodschappen (en als het ff kan ook nog om te kotsen).
Er zijn genoeg rare pauperwijven die de hele openbare plee onderschijten, zelfs tot de menstruatiebloed- en schijtspetters op de muur aan toe![]()
Wát?!?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:20 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet je, ik kan zelf niet plassen of schijten op anderen.
Ik probeer me altijd zo lang mogelijk in te houden
Wat doe je nou.. je verpest het beeld dat ik van mooie vrouwen hebquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef Suusje-V het volgende:
Bij mij thuis ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:54 schreef ufopiloot het volgende:
Wat zijn dat voor jaren-60 WC'sBij mij thuis landt hij altijd eerst netjes op een plateautje, om hem daarna pas weg te spoelen. Nooit last van spetters
Maar als je je fallus in de pot hebt hangen terwijl je een flinke drol aan het maken bent, dan heb je kans dat de drol voorover kukelt en zo tegen je piemel aan komt. Dat is ook niet echt fris.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:54 schreef ufopiloot het volgende:
Hmm.. op een of andere manier is dat bij nog nooit gebeurd, dat mijn drol tegen mijn piemel aanvaltquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Maar als je je fallus in de pot hebt hangen terwijl je een flinke drol aan het maken bent, dan heb je kans dat de drol voorover kukelt en zo tegen je piemel aan komt. Dat is ook niet echt fris.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |