Wanneer je zelf geen uitzicht op het toilet hebt en op een middelgrote afdeling werkt kan dit lastig zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef ondeugend het volgende:
Je weet wie er op gezeten heeft.
Kortom aan de haren meesleuren en dat persoon er met de neus induwen is wel een goede optie lijkt me.
Precies !!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef Suusje-V het volgende:
toch terechte klacht hoor.
Als je naar de plee gaat en iemand voor je heeft zitten schijten meurt het zooo hard. En als je dan toch besluit naar dat toilet te gaan en je komt er vervolgens uit. Denkt de volgende dat jij zo hard hebt zitten schijten
Als je naar 5 minuten terug komt blijven wachten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wanneer je zelf geen uitzicht op het toilet hebt en op een middelgrote afdeling werkt kan dit lastig zijn
Waar is het fatsoen mensen?
Ik eet witbrood, ik ben meestal al klaar vóór dat ik het kleine stripje op de achterkant van de Donald Duck uit hebquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Salatrel het volgende:
niets beters dan betaald poepen. liefst met een krantje erbij
TS kan dan wellicht wel in een urinoir pissen, maar wij dames nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:47 schreef Banzaiaap het volgende:
Waarom plas je niet gewoon in een urinoir, TS. :")
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
een of andere beer Mandela op de trein aan het zetten is
Met een schroevendraaier de deur open maken, ze onder pissen en daarna de handjes wassen??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gelukkig heb ik veel medestanders
Is er een manier waarop we dit aan de medemens toonbaar kunnen maken Fokkers !?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef Suusje-V het volgende:
toch terechte klacht hoor.
Als je naar de plee gaat en iemand voor je heeft zitten schijten meurt het zooo hard. En als je dan toch besluit naar dat toilet te gaan en je komt er vervolgens uit. Denkt de volgende dat jij zo hard hebt zitten schijten
Schijt dan zonder remsporen en een vreselijk meurende schijtwalmquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:54 schreef Ps2K het volgende:
Hahahahaha TS is een mietje die de pisbakken niet durft te gebruiken. De reden dat mensen op het werk schijten is dat ze dan niet aan het werk zijn en toch betaald worden.
We hebben hier alleen een zit wcquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:54 schreef Ps2K het volgende:
Hahahahaha TS is een mietje die de pisbakken niet durft te gebruiken. De reden dat mensen op het werk schijten is dat ze dan niet aan het werk zijn en toch betaald worden.
Juistem, er staat toch een wc-borstel en een bus ambi puur ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:55 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Schijt dan zonder remsporen en een vreselijk meurende schijtwalm
Ga jij dan zittend plassen? Of spetter jij als je staat over de bril?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We hebben hier alleen een zit wcgeen staan plasser
Ik pis staand, met de bril omhoog... spetteren doe ik niet aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Ga jij dan zittend plassen? Of spetter jij als je staat over de bril?
En maak jij het daarna ook nog schoon?
Er zijn dus ook mensen die kunnen kakken op een wc in een trein of op een dixi op een festivalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef Mendeljev het volgende:
Bouten op openbare toiletten heb ik ook nog nooit gedaan. Vaak is het ook te nasty voor woorden.
tja, als je aan de dunne zit is dat wel eens lekkerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er zijn dus ook mensen die kunnen kakken op een wc in een trein of op een dixi op een festival![]()
!
Voor de tijd dat je de bril hebt afgedekt met WC papier pis je allang uit je anus...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:59 schreef wise het volgende:
[..]
tja, als je aan de dunne zit is dat wel eens lekker![]()
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Ga jij dan zittend plassen? Of spetter jij als je staat over de bril?
En maak jij het daarna ook nog schoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat andere mensen wél schijten in die zitwc's en vervolgens hun remsporen en schijtwalm lekker laten zitten/hangen.
Zodra jij staand gaat plassen heb je dus een fantastisch uitzicht op schijtstrepen/spetters in een klein hokje bedwelmd met de stank uit iemand anders rectum.Dan heb je wat om op te mikken... maak je gelijk de wc schoon...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet iemand anders poepflokken de pot uit blussenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Dan heb je wat om op te mikken... maak je gelijk de wc schoon...
Dit was toeval. Ik zweerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Enige manier dat et gerechtvaardigd is is op je werk en dan niet zonder 3 lagen wc papier op de bril
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
Of mensen die de WC afdekken met wc-papier voordat ze erop gaan zitten
Falers.
quote:
Idd, alsof je daar iets van krijgt. Of van die automatische systemen met plastic over de brilquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
Of mensen die de WC afdekken met wc-papier voordat ze erop gaan zitten
Falers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |