quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef wise het volgende:
Lekker gaan zitten schijten in het vrouwen toilet en dan niet doortrekken.
Op de gang wachten bij het waterapparaat en kijken naar de reacties
Waarom vraag je dit aan ons ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef MissJ het volgende:
Waarom lees ik dit topic terwijl ik een boterham met pindakaas aan het eten ben?
![]()
Echte mannen zijn immuun voor bacterieen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Idd, alsof je daar iets van krijgt. Of van die automatische systemen met plastic over de bril
Als je met je reet op de bril zit dan schijt je op de bril... viespeukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef kasper het volgende:
Eens met TS.
Hoe goor is het om op een bril te gaan zitten waar net een ander met z'n blote billen heeft gezeten?![]()
En soms is de bril zelfs nog warm en zweterig.![]()
Nou en?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef kasper het volgende:
Eens met TS.
Hoe goor is het om op een bril te gaan zitten waar net een ander met z'n blote billen heeft gezeten?![]()
Daar word jij ziek van? Dan heb je vermoedelijk het immuunsysteem van een amoebe.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef kasper het volgende:
Eens met TS.
Kun je wel lekker flossen tijdens het poepen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het smerigdat doe je maar thuis...
Het is ook te smerig om kont of schaamharen te zien liggen op de bril
Dat is voor mij al reden genoeg om geen plaats te nemen op een openbaar toilet...
Ik zeg niet dat ik er ziek van word, het is gewoon een smerig idee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:22 schreef TNA het volgende:
Daar word jij ziek van? Dan heb je vermoedelijk het immuunsysteem van een amoebe.
Ja, dat is dan ook precies wat je zo'n watje maakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:28 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er ziek van word, het is gewoon een smerig idee.
Ik heb hetzelfde, gelukkig zit ik thuisquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:34 schreef sinadO het volgende:
Ik heb dit topic vanaf post 1 gelezen en toen hoefde ik nog niet... Nu dus wel! Wat de neuk!
Ff een uitzettingsprocedure starten, brb!
Kan nog erger.. degene voor mij had zitten stempelen op de bril met een vieze anusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is ook te smerig om kont of schaamharen te zien liggen op de bril
Je kan ook in een urinoir schijten maar ik weet niet of dat goed wegspoelt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:45 schreef Jenglejack het volgende:
Je kan ook gewoon in het urinoir pissen ipv een zitpot te kiezen.
Of ben je bang dat je collega's je kleine lul misschien zien ?
Dat kan, maar dan zit je met je anusje op die pisrand. Wel flex als je de hele dag nog moet werkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:47 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je kan ook in een urinoir schijten maar ik weet niet of dat goed wegspoelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |