TS verzoekt DS te knipogen naar Etcie daar zij de maakster is van dat plaatje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:09 schreef DiabloSam het volgende:
Knipoogt naar etcie, en vraagt aan TS of DS's plaatje ook geplaatst mag worden naast de andere AKQ SC'ers??
Mag ik in plaats van die avatar onderstaand plaatje voorstellen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef DiabloSam het volgende:
DS knipoogt nogmaals maar dit keer op een veel malen zwoelere manier naar etcie, in de hoop dat ze binnenkort DS-avatar kan toevoegen aan haar prachtig gemaakt plaatje,![]()
![]()
Ja woensdag he? Weekbreek.quote:
Dan gaat iedereen wel fanatiek aan het werk?quote:
Weet ik 't, ik verzin ook maar watquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen wel fanatiek aan het werk?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik haat Gibbs soms![]()
En ik wil wel plaatjes doen maar dat ding in de OP is onbewerkbaar dus we hebben een nieuwe nodig. Heb nog ergens wat liggen geloof ik, even zoeken
Da's toch een oude van WG?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
Wie is "zoek een leven"?
Dat plaatje zag je niet als zijn avatar wanneer je Fok!Silver gebruikt(e), daar had je twee poppetejs waarvan de een de ander in de ballen traptequote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
Bruggetje: Schotland --> Haggis --> eeeeww viezen dingen ---> vorige week in de kroeg hadden er een aantal mensen wat eten meegenomen met het thema "raar". Zo hadden ze gebakken meelwormen(al vaak genoeg op TV gezien) en naast mij probeerde iemand iets vlezig met een dikke ader die er nog in zat.
Kippenmaagjes zijn lekkerder.quote:Kippenhartjes
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:15 schreef Soempie het volgende:
Mensen, het is nog maar net na de middag en ik moet nog lunchen.
Liever cobrahart?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
Bruggetje: Schotland --> Haggis --> eeeeww viezen dingen ---> vorige week in de kroeg hadden er een aantal mensen wat eten meegenomen met het thema "raar". Zo hadden ze gebakken meelwormen(al vaak genoeg op TV gezien) en naast mij probeerde iemand iets vlezig met een dikke ader die er nog in zat.
Kippenhartjes
Hebben die nog natuurlijke vulling als je ze op eet?quote:
Kom op rennen. Dan doen we heel snel een saffie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:14 schreef MaJo het volgende:
Ik heb wel zin in een saffieMaar veel te druk hier
Nee, schoongemaakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben die nog natuurlijke vulling als je ze op eet?
Haal je toch van vuile kippenmaagjes?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:15 schreef Soempie het volgende:
Mensen, het is nog maar net na de middag en ik moet nog lunchen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haal je toch van vuile kippenmaagjes?
Gatver.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben die nog natuurlijke vulling als je ze op eet?
Pindakaasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo bruin brood met kaas eten.En bruin brood met pindakaas.
Harde pindasaus?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
PindakaasWeet je waar ik dįt op vind lijken
Correctie: pindakaas met stukjes noot.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
PindakaasWeet je waar ik dįt op vind lijken
Van mij mag het.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Maar goed, om terug te komen op de OP: zal ik de wiki gaan aanpassen
Goed plan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Maar goed, om terug te komen op de OP: zal ik de wiki gaan aanpassen
Dat lijkt op spetterpoep met pitjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Correctie: pindakaas met stukjes noot.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
Als je tenminste niet aan je studie moet.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lijkt op spetterpoep met pitjes.
Daar gaat het grote geheim van de SC.quote:
Ja nouquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:39 schreef Soempie het volgende:
![]()
Die kinderen van tegenwoordig kun je maar beter goed in de gaten houden.
Ik heb zelfs met jou rekening gehouden. ik wilde er eerst een foto van plaatsen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]En ik wou het niet zeggen omdat Soemp m'n moeder nog moet eten
Hou d'r dan mee opquote:
Ah jij moet nog aangepast wordenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef Etcetera het volgende:
Ah jij moet nog aangepast worden
*fixed*
Donequote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:15 schreef Etcetera het volgende:
Pas maar aanIk zie die van Obama/MaJo niet
misschien lees ik er wel overheen hoor
Ik heb had het ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
Of ben ik de enige waar dat 2e plaatje niet werkt?
De nieuwste versie staat nu in de OP.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Obama eruit, die van Wg is geupdate en volgens mij klopt het nouAls er nog andere verouderde plaatjes instaan: de eigenaren kunnen dat zelf aanpassen
gewoon de oude vervangen voor de nieuwe url
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
Inkoppertje...
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-vrouwen-jong-.html
Maar HPV kun je je tegenwoordig tegen laten inenten toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, ik blijf toch liever gezond dan hoorOrale seks verhoogt risico op keelkanker
Door de normale griep ook...dus?quote:
En nu is Oil of Olaz ook onnodig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Door de normale griep is nou eenmaal iets wat kan gebeurenDie vaccinatie tegen HPV is allemaal leuk en aardig maar in mijn ogen onnodig
Aha......quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:14 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga even iemand een verjongingskuur geven
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:14 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga even iemand een verjongingskuur geven
Ik snap er ook geen flikker van. Zelfs de automatische piloot werkt nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:14 schreef Etcetera het volgende:
Dus jij moet ook een verjongingskuur hebben?
Hoe krijg je het voor elkaar trouwens
quote:
Wat een kuttest.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
Oeh.. nog een testje![]()
Edit: ik moest vraag 1 opnieuw lezen![]()
![]()
Ja, maar dat is een concentratieprobleemquote:1. Heeft u vaak dat u iets leest en vlak daarna niet meer weten wat u nu gelezen heeft, zodat u het moet overlezen? *
Ik ken wel meer mensen die dat hebben en dat is geen dementiequote:3. Heeft u het soms niet in de gaten dat iemand iets tegen u zegt als u met iets anders bezig bent? *
Ja, BEWUSTquote:4. Laat u belangrijke brieven wel eens dagenlang onbeantwoord? *
Ken ik ook voorbeelden van maar die zijn niet dement.quote:5. Vergeet u regelmatig uw afspraken na te komen? *
Bellen? Volgens mij is het nog altijd het beste om even langs te gaan. Zou overigen ook wel bijzonder kut uitkomenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dan hoop ik voor je dat die vandaag iineens weer in je opkomt ofzo, want anders kun je de bank gaan bellen
Same differencequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bellen? Volgens mij is het nog altijd het beste om even langs te gaan. Zou overigen ook wel bijzonder kut uitkomen
Nou, als ik wel eens mensen hoor zeggen dat ze 2 weken op een nieuwe pas moeten wachten en ik slechts 2-3 dagen...dan ga je je toch afvragen of het bellen wel zo slim isquote:
Only in America.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Bij Oprah () zit een vrouw die haar man heeft neergeschoten. 11 schoten. Ze is vrij op borgtocht ter waarde van 1 miljoen dollar.
Ik neem dus aan dat de Oprah-show die miljoen dollar betaald heeft om haar te kunnen interviewen. Gekkenwerk
Ik heb nog nooit een nieuwe pinpas hoeven aanvragen, dus daar heb ik geen ervaring meequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, als ik wel eens mensen hoor zeggen dat ze 2 weken op een nieuwe pas moeten wachten en ik slechts 2-3 dagen...dan ga je je toch afvragen of het bellen wel zo slim is
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
Oeh.. nog een testje![]()
Edit: ik moest vraag 1 opnieuw lezen![]()
![]()
ohneequote:Op basis van de door u gegeven antwoorden houden uw klachten mogelijk verband met een vorm van dementie.
Dat hangt van je bank afquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bellen? Volgens mij is het nog altijd het beste om even langs te gaan. Zou overigen ook wel bijzonder kut uitkomen
quote:
Ja. Dan ben ik druk bezig. Niet dement.quote:Heeft u het soms niet in de gaten dat iemand iets tegen u zegt als u met iets anders bezig bent? *
Wat leukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:35 schreef Etcetera het volgende:Tanjaa
Ik heb jouw plaatje ook in de op gezet (nou ja, in de wiki op dit moment)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |