Hou d'r dan mee opquote:
Ah jij moet nog aangepast wordenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef Etcetera het volgende:
Ah jij moet nog aangepast worden
*fixed*
Donequote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:15 schreef Etcetera het volgende:
Pas maar aanIk zie die van Obama/MaJo niet
misschien lees ik er wel overheen hoor
Ik heb had het ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
Of ben ik de enige waar dat 2e plaatje niet werkt?
De nieuwste versie staat nu in de OP.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Obama eruit, die van Wg is geupdate en volgens mij klopt het nouAls er nog andere verouderde plaatjes instaan: de eigenaren kunnen dat zelf aanpassen
gewoon de oude vervangen voor de nieuwe url
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
Inkoppertje...
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-vrouwen-jong-.html
Maar HPV kun je je tegenwoordig tegen laten inenten toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, ik blijf toch liever gezond dan hoorOrale seks verhoogt risico op keelkanker
Door de normale griep ook...dus?quote:
En nu is Oil of Olaz ook onnodig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Door de normale griep is nou eenmaal iets wat kan gebeurenDie vaccinatie tegen HPV is allemaal leuk en aardig maar in mijn ogen onnodig
Aha......quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:14 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga even iemand een verjongingskuur geven
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:14 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga even iemand een verjongingskuur geven
Ik snap er ook geen flikker van. Zelfs de automatische piloot werkt nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:14 schreef Etcetera het volgende:
Dus jij moet ook een verjongingskuur hebben?
Hoe krijg je het voor elkaar trouwens
quote:
Wat een kuttest.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
Oeh.. nog een testje![]()
Edit: ik moest vraag 1 opnieuw lezen![]()
![]()
Ja, maar dat is een concentratieprobleemquote:1. Heeft u vaak dat u iets leest en vlak daarna niet meer weten wat u nu gelezen heeft, zodat u het moet overlezen? *
Ik ken wel meer mensen die dat hebben en dat is geen dementiequote:3. Heeft u het soms niet in de gaten dat iemand iets tegen u zegt als u met iets anders bezig bent? *
Ja, BEWUSTquote:4. Laat u belangrijke brieven wel eens dagenlang onbeantwoord? *
Ken ik ook voorbeelden van maar die zijn niet dement.quote:5. Vergeet u regelmatig uw afspraken na te komen? *
Bellen? Volgens mij is het nog altijd het beste om even langs te gaan. Zou overigen ook wel bijzonder kut uitkomenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dan hoop ik voor je dat die vandaag iineens weer in je opkomt ofzo, want anders kun je de bank gaan bellen
Same differencequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bellen? Volgens mij is het nog altijd het beste om even langs te gaan. Zou overigen ook wel bijzonder kut uitkomen
Nou, als ik wel eens mensen hoor zeggen dat ze 2 weken op een nieuwe pas moeten wachten en ik slechts 2-3 dagen...dan ga je je toch afvragen of het bellen wel zo slim isquote:
Only in America.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Bij Oprah () zit een vrouw die haar man heeft neergeschoten. 11 schoten. Ze is vrij op borgtocht ter waarde van 1 miljoen dollar.
Ik neem dus aan dat de Oprah-show die miljoen dollar betaald heeft om haar te kunnen interviewen. Gekkenwerk
Ik heb nog nooit een nieuwe pinpas hoeven aanvragen, dus daar heb ik geen ervaring meequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, als ik wel eens mensen hoor zeggen dat ze 2 weken op een nieuwe pas moeten wachten en ik slechts 2-3 dagen...dan ga je je toch afvragen of het bellen wel zo slim is
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:20 schreef Whiteguy het volgende:
Oeh.. nog een testje![]()
Edit: ik moest vraag 1 opnieuw lezen![]()
![]()
ohneequote:Op basis van de door u gegeven antwoorden houden uw klachten mogelijk verband met een vorm van dementie.
Dat hangt van je bank afquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bellen? Volgens mij is het nog altijd het beste om even langs te gaan. Zou overigen ook wel bijzonder kut uitkomen
quote:
Ja. Dan ben ik druk bezig. Niet dement.quote:Heeft u het soms niet in de gaten dat iemand iets tegen u zegt als u met iets anders bezig bent? *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |