Goh, een vrouw noob maakt de OP en gelijk alles gaat mis!quote:
ach ja en ventjes die moeten daar altijd weer commentaar opleveren...want daar worden ze zo gelukkig vanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goh, een vrouw noob maakt de OP en gelijk alles gaat mis!
En ze hapt ook nog! Die is duidelijk nieuw hierquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach ja en ventjes die moeten daar altijd weer commentaar opleveren...want daar worden ze zo gelukkig van
Zie jij daar een PI over het hoofd??!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ze hapt ook nog! Die is duidelijk nieuw hier
tis nog vroeg he......en nog maar 1 koffie op....dus nu 2e bakkie en dan naar de sportschoolquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ze hapt ook nog! Die is duidelijk nieuw hier
Naar college, maar daar komt ze straks wel over piepen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is ochtend, het is kutweer dus er moet gepiept worden. Waar is moblo?
Zie je wel dat er niks veranderd in deze reeksquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar college, maar daar komt ze straks wel over piepen.
Wat is een PI?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zie jij daar een PI over het hoofd??!
Wie is jij ?quote:
Hmm, wat ik er nu van begrijp kun je hem bij gewone kaartautomaten opladen? Toch maar eens goed kijken dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:28 schreef AMDB het volgende:
Gister trouwens gekeken of ik dat OV-chipkaart oplaadding zag staan, niet dusBen ik nou gewoon blind? Of is ie er gewoon niet op het station?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |