Nou, o.a. me schoonmoeder-waarschijnlijk-in-spequote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:31 schreef OeJ het volgende:
Met welke bejaarden ga jij om: jongeren zeggen "page". Als in: page view.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:31 schreef OeJ het volgende:
Met welke bejaarden ga jij om: jongeren zeggen "page". Als in: page view.
Is dat nou ca-tá-lo-gus of ca-ta-ló-gus?quote:
tis nuh vroeg eh!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:33 schreef SuperwormJim het volgende:
whehehehehhee, en dan zo zeggen van: "je legt de klemtóón verkeerd" HAHAHALOLLEOMGWTF!11!1![]()
![]()
![]()
!11!PWNEINZKETSJUP!11!!11
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH DAN ZOU JE TOCH DE KOP VAN HUN ROMP WILLEN SCHOPPEN OF NIE DAN!?!?!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:34 schreef Onnoman het volgende:
Goëtenlaan (zeggen ze goeten ipv geuten)
Jonge, doe is rustig manquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:33 schreef SuperwormJim het volgende:
whehehehehhee, en dan zo zeggen van: "je legt de klemtóón verkeerd" HAHAHALOLLEOMGWTF!11!1![]()
![]()
![]()
!11!PWNEINZKETSJUP!11!!11
![]()
![]()
Klemtoon op de tweede lettergreep: catálogus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Is dat nou ca-tá-lo-gus of ca-ta-ló-gus?
Alsof die agent in het zelfde elftal speelt?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:37 schreef Onnoman het volgende:
Waar ik ook een hekel aan heb, is dat een homo.. een politieagent uitscheld voor homo!
Kun je dit even painten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:37 schreef Onnoman het volgende:
Waar ik ook een hekel aan heb, is dat een homo.. een politieagent uitscheld voor homo!
Geen van beide. Númmering.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:38 schreef dabadbass het volgende:
Is het dan num-me-ríng of num-mé-ring?
Voorbeeld?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:38 schreef marcel-o het volgende:
Of ouderen die het woord "worden" vergeten achter aan een zin!!1
Da's fucking irritant![]()
en n ander onderwerp![]()
Pure ironie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:37 schreef Onnoman het volgende:
Achter aan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:38 schreef marcel-o het volgende:
Of ouderen die het woord "worden" vergeten achter aan een zin!!1
Da's fucking irritant![]()
en n ander onderwerp![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:38 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Alsof die agent in het zelfde elftal speelt?
Alles is beter dan voet-kanker-balquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:40 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja of mensen die basketbal beter vinden dan voetbal..![]()
Nummer -ingquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:38 schreef dabadbass het volgende:
Is het dan num-me-ríng of num-mé-ring?
Nee, het is numméér-ing (als in uitspraak ofc voordat de spellingcops weer komenquote:
Gepijpt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:43 schreef Onnoman het volgende:
weet iemand het voltooid deelwoord van Pijpen?
Was altijd in de veronderstelling dat het gepoopen wasquote:
Húmor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:47 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Was altijd in de veronderstelling dat het gepoopen was
quote:
Turks heeft een zwakke klemtoon en wordt veel minder uitgesproken dan in het Nederlands.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]jij wilt beweren dat Turkse namen geen klemtoon hebben? ELK woord met klinkers heeft een klemtoon JONGE
Neuqe?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Het heeft ook iets aandoenlijks. En mensen die het zeggen en mensen die er zich zo achterlijk druk om maken als jij.
Jonge, je haalt het bloed onder me nagels vandaan!quote:
Ga is heul gauw naar je MAC topic mongol jongequote:
BANAANVRAAG --> Buitenlands Fruit Forum svp.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:09 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ga is heul gauw naar je MAC topic mongol jonge
DOODSVERWENSING, BAN PLZ!
Pfrt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:09 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ga is heul gauw naar je MAC topic kankernerd jonge mongol
Dit is pas beklagenswaardig. Ga is? Het is eens, mentaal uitgedaagde.quote:Ga is
Pfff ik laat me niet corrigeren door een Turkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfrt.
[..]
Dit is pas beklagenswaardig. Ga is? Het is eens, mentaal uitgedaagde.
Tevens is het Mac, Mac-topic en mongool.
Ik heb je ál gecorrigeerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:14 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pfff ik laat me niet corrigeren door een Turkje bent pas sad als je op spelling gaat letten op online fora.
Komt uit de mond van een mac-userquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:16 schreef Jarno het volgende:
Echt, waarom KLB josti's als jij getolereerd worden is me een raadsel, je toevoeging aan FOK! is - waarschijnlijk net zoals in het echte leven - nihil. Mensen kotsen op je, zonder jou zijn mensen gelukkiger en is de wereld mooier, trek je conclusie zou ik zeggen.
Ja?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Je hebt geen fotoboek. wat denk je zelf?
Ik wijs je alleen maar op de overbodigheid van je bestaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:23 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Komt uit de mond van een mac-user![]()
heb ik je boos gemaakt?
jij hebt duidelijk last van pretty messed up issues
Kan een modje deze posts verwijderen van deze lutser, hij brengt het niveau een beetje erg laag.
Zegt de regelmatige ONZ bezoeker, godverdomme zeg wat zet jij jezelf voor lul jongequote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wijs je alleen maar op de overbodigheid van je bestaan.
Nee, dít is imposant.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:33 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Zegt de regelmatige ONZ bezoeker, godverdomme zeg wat zet jij jezelf voor lul jonge
Er was een meisje uit Epenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:43 schreef Onnoman het volgende:
KLB > ONZ verrekte homoquote:
Ik snap dat je dat als mongooltje zo ziet, ja.quote:
In Nederland worden aan de lopende band verkeerde klemtonen gelegd. Zie niet in waarom alleen pagina jou ergert.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:29 schreef AlligatorNL het volgende:
Dames en heren op deze vroege morgen. Weten jullie waar ik nou zo godverdomme boos om kan worden? Nou kut, kzal het effe vertellen.
Mensen die geen pá-gi-na zeggen (klemtoon op de eerste a) maarrrrr pa-gí-na (dus klemtoon op de i)
IK BEDOEL
GIJ BENT TOCH GEEN VERREKTE MONGOL OFWA?
Klacht: MONGOLS die pagína zeggen
KLB KOM BINNEN, MOD VERANDER TT NAAR ONZ VS KLB EN BASH DEZE ONZ HOMO!!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat als mongooltje zo ziet, ja.
Ik zou anders gewoon in hoofdletters gaan typen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:40 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
KLB KOM BINNEN, MOD VERANDER TT NAAR ONZ VS KLB EN BASH DEZE ONZ HOMO!!!!
Mja, pagina is degene die ik het meeste hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
In Nederland worden aan de lopende band verkeerde klemtonen gelegd. Zie niet in waarom alleen pagina jou ergert.
V.
Jonge, kanker gewoon op als je alleen offtopic loopt te trollenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zou anders gewoon in hoofdletters gaan typen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:39 schreef Verbal het volgende:
In Ne-dér-land wor-dén aan de lo-pén-de band vér-keerde klemto-nén gé-legd. Zie niet in wáár-om ál-leen pa-gí-na jou er-gért.
V.
Nee. Je bent vanaf nu mijn favoriete kutnewbie. Welkom op de shitlist!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:41 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jonge, kanker gewoon op als je alleen offtopic loopt te trollen
Newbiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee. Je bent vanaf nu mijn favoriete kutnewbie. Welkom op de shitlist!
Dat zeggen alle kutnewbies.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:43 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Newbie!!!!!!!! Laat dit nou niet mijn eerste account zijn kutclown
Waarschijnlijk was het een arts.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:29 schreef AlligatorNL het volgende:
Dames en heren op deze vroege morgen. Weten jullie waar ik nou zo godverdomme boos om kan worden? Nou kut, kzal het effe vertellen.
Mensen die geen pá-gi-na zeggen (klemtoon op de eerste a) maarrrrr pa-gí-na (dus klemtoon op de i)
IK BEDOEL
GIJ BENT TOCH GEEN VERREKTE MONGOL OFWA?
Klacht: MONGOLS die pagína zeggen
Er was eens een vrouwtje uit Epe,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:43 schreef Onnoman het volgende:
Is dit in 2009 nou het herhalen nog steeds waard?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:45 schreef Walter81 het volgende:
Er was eens een vrouwtje uit Epen,
Die had het voltooid deelwoord niet goed begrepen.
Daarom vroeg ze nà de daad
met haar mond vol zaad :
...heb ik nu gepijpt of gepepen ?
Ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dit in 2009 nou het herhalen nog steeds waard?
Vijf euro! Denk je dat ik een goedkope hoer ben ofzo?!quote:
Trots zijn op het feit dat je al 10 jaar Fok! member bentquote:
Oh, dus dit is toch niet je zoveelste kloon account van je originele oh-zo-stoere-oldbie account, kutnewbie?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:48 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Trots zijn op het feit dat je al 10 jaar Fok! member bentzitten je kleinkinderen al op het voortgezet onderwijs kanker fossiel?
Jawel, alleen is mijn eerste registratie begin 2006 en niet 1999quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, dus dit is toch niet je zoveelste kloon account van je originele oh-zo-stoere-oldbie account, kutnewbie?
Kutnewbie dus. Check.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jawel, alleen is mijn eerste registratie begin 2006 en niet 1999
Ok dan ben jij bij deze mijn favoriete fossiele kanker opaquote:
Ik merk dat jij nog nooit met een bepaalde erge ziekte geconfronteerd bent? Doe eens normaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:48 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Trots zijn op het feit dat je al 10 jaar Fok! member bentzitten je kleinkinderen al op het voortgezet onderwijs kanker fossiel?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:10 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Doodsverwensing van Jarno, DOE ER WAT MEE JONGE
Ga dan weg als je er niet tegen kan. En dat kan je helemaal niet aflezen aan iemands kanker gebruik.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:52 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik merk dat jij nog nooit met een bepaalde erge ziekte geconfronteerd bent? Doe eens normaal.
Geniet er maar niet te lang van want postrechten zul je niet lang meer hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:52 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ok dan ben jij bij deze mijn favoriete fossiele kanker opa![]()
Elke mogelijkheid aangrijpen om een kutuser te zien verdwijnenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geniet er maar niet te lang van want postrechten zul je niet lang meer hebben.
Het is triest. Onder andere omdat hij hem hier meerdere malen hebt aangesproken/uitgescholden met kanker. Wat is dat dan voor mentaliteit?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:54 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Elke mogelijkheid aangrijpen om een kutuser te zien verdwijnen
Zielig boertje. Ooit een auto gezien? Ik zal even uitleggen wat dat is: zoiets als een koe, maar dan met wielen - er komt geen melk uit helaas, je moet er zelf wat in doen. Dat heet benzine. Er zitten trouwens wielen onder (ik denk laat ik jullie regio eindelijk die uitvinding maar gunnen). Die zien er zo uit:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ga dan weg als je er niet tegen kan. En dat kan je helemaal niet aflezen aan iemands kanker gebruik.
Sorry, als je niet gewend bent dat woord te horen in het noorden der Nederlanden maar hier doen we daar nou eenmaal niet moeilijk over. Schelden doet geen pijn, en als het wel auw doet bij je, live with it.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is triest. Onder andere omdat hij hem hier meerdere malen hebt aangesproken/uitgescholden met kanker. Wat is dat dan voor mentaliteit?
Als je in me profiel kijkt, zie je dat ik in Rotterdam woonquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zielig boertje. Ooit een auto gezien? Ik zal even uitleggen wat dat is: zoiets als een koe, maar dan met wielen - er komt geen melk uit helaas, je moet er zelf wat in doen. Dat heet benzine. Er zitten trouwens wielen onder (ik denk laat ik jullie regio eindelijk die uitvinding maar gunnen). Die zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Zo, nu af in je mand
Voelt? Bén.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]! Je voelt je wel oppermachtig hè
Zuid-Holland. Het gaat mij niet om met welk woord jij scheldt, maar dat jij zeurt over een 'verwensing', terwijl jij zo erg tekeer gaat in dit topic met kanker. Kanker zo vaak achter elkaar posten is gewoon zwakzinnig en alles behalve gebruiken als een krachtterm. Wees dan een vent en geef meteen aan dat jij 'ook' een ban verdient.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:58 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Sorry, als je niet gewend bent dat woord te horen in het noorden der Nederlanden maar hier doen we daar nou eenmaal niet moeilijk over. Schelden doet geen pijn, en als het wel auw doet bij je, live with it.
en dit heeft precies wat te maken met klemtonen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:05 schreef Onnoman het volgende:
mensen die joetuup zeggen in plaats van joetjoeb
Alsof dit topic nog over klemtonen gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en dit heeft precies wat te maken met klemtonen?
Splaakgeblek is heel wat anders dan klemtonen verkeerd leggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:07 schreef Onnoman het volgende:
Toen dat ijsje MAGNUM op de markt kwam.. probeerde mijn moeder toen ik nog onafhankelijk was te verrassen met een MAGNUM..
Komt ze binnen terwijl we jerry springer aan het kijken waren..
Ik heb een verrassing voor jullie.. ik heb manjums...
we zeiden niks.. keken gewoon door..
even later.. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MEKNUMS
Iig een stuk gezelliger dan elkaar voor kankeruser uitmakenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof dit topic nog over klemtonen gaat.
Komt misschien door het feit dat hoogleraren verder van de maatschappij afstaan dan "de gewone man"...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef Christiaan het volgende:
Hoogleraar pathologie zegt dus steevast wel vagína...
Dus ik verdien een ban omdat ik kanker gebruik als niet-medische term?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zuid-Holland. Het gaat mij niet om met welk woord jij scheldt, maar dat jij zeurt over een 'verwensing', terwijl jij zo erg tekeer gaat in dit topic met kanker. Kanker zo vaak achter elkaar posten is gewoon zwakzinnig en alles behalve gebruiken als een krachtterm. Wees dan een vent en geef meteen aan dat jij 'ook' een ban verdient.
Neehoor. Gewoon omdat je een kutnewbie bent.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:08 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dus ik verdien een ban omdat ik kanker gebruik als niet-medische term?!
Dan mogen ze jouw internetverbinding afsluiten in het bejaardentehuis omdat je te oud bent om fatsoenlijk op het internet en in de maatschappij te functioneren en sowieso te duur bent om in leven te latenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neehoor. Gewoon omdat je een kutnewbie bent.
Als je geen kutnewbie was zou je mening relevant kunnen zijn. Maar helaas.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:14 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dan mogen ze jouw internetverbinding afsluiten in het bejaardentehuis omdat je te oud bent om fatsoenlijk op het internet en in de maatschappij te functioneren en sowieso te duur bent om in leven te laten
Gevangennen hebben niet voor niets meer luxe dan bejaarden, dus wiens mening is nou totally not-relevantquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je geen kutnewbie was zou je mening relevant kunnen zijn. Maar helaas.
Wie?quote:
OOOOOOOOOHMMAAAAAAFAAAAAACKIIIIINGGGGAAAAAAWWWWDDDDDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |