Nou, o.a. me schoonmoeder-waarschijnlijk-in-spequote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:31 schreef OeJ het volgende:
Met welke bejaarden ga jij om: jongeren zeggen "page". Als in: page view.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:31 schreef OeJ het volgende:
Met welke bejaarden ga jij om: jongeren zeggen "page". Als in: page view.
Is dat nou ca-tá-lo-gus of ca-ta-ló-gus?quote:
tis nuh vroeg eh!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:33 schreef SuperwormJim het volgende:
whehehehehhee, en dan zo zeggen van: "je legt de klemtóón verkeerd" HAHAHALOLLEOMGWTF!11!1![]()
![]()
![]()
!11!PWNEINZKETSJUP!11!!11
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH DAN ZOU JE TOCH DE KOP VAN HUN ROMP WILLEN SCHOPPEN OF NIE DAN!?!?!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:34 schreef Onnoman het volgende:
Goëtenlaan (zeggen ze goeten ipv geuten)
Jonge, doe is rustig manquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:33 schreef SuperwormJim het volgende:
whehehehehhee, en dan zo zeggen van: "je legt de klemtóón verkeerd" HAHAHALOLLEOMGWTF!11!1![]()
![]()
![]()
!11!PWNEINZKETSJUP!11!!11
![]()
![]()
Klemtoon op de tweede lettergreep: catálogus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Is dat nou ca-tá-lo-gus of ca-ta-ló-gus?
Alsof die agent in het zelfde elftal speelt?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:37 schreef Onnoman het volgende:
Waar ik ook een hekel aan heb, is dat een homo.. een politieagent uitscheld voor homo!
Kun je dit even painten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:37 schreef Onnoman het volgende:
Waar ik ook een hekel aan heb, is dat een homo.. een politieagent uitscheld voor homo!
Geen van beide. Númmering.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:38 schreef dabadbass het volgende:
Is het dan num-me-ríng of num-mé-ring?
Voorbeeld?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:38 schreef marcel-o het volgende:
Of ouderen die het woord "worden" vergeten achter aan een zin!!1
Da's fucking irritant![]()
en n ander onderwerp![]()
Pure ironie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:37 schreef Onnoman het volgende:
Achter aan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:38 schreef marcel-o het volgende:
Of ouderen die het woord "worden" vergeten achter aan een zin!!1
Da's fucking irritant![]()
en n ander onderwerp![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:38 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Alsof die agent in het zelfde elftal speelt?
Alles is beter dan voet-kanker-balquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:40 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja of mensen die basketbal beter vinden dan voetbal..![]()
Nummer -ingquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:38 schreef dabadbass het volgende:
Is het dan num-me-ríng of num-mé-ring?
Nee, het is numméér-ing (als in uitspraak ofc voordat de spellingcops weer komenquote:
Gepijpt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:43 schreef Onnoman het volgende:
weet iemand het voltooid deelwoord van Pijpen?
Was altijd in de veronderstelling dat het gepoopen wasquote:
Húmor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:47 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Was altijd in de veronderstelling dat het gepoopen was
quote:
Turks heeft een zwakke klemtoon en wordt veel minder uitgesproken dan in het Nederlands.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]jij wilt beweren dat Turkse namen geen klemtoon hebben? ELK woord met klinkers heeft een klemtoon JONGE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |