Ga dan weg als je er niet tegen kan. En dat kan je helemaal niet aflezen aan iemands kanker gebruik.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:52 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik merk dat jij nog nooit met een bepaalde erge ziekte geconfronteerd bent? Doe eens normaal.
Geniet er maar niet te lang van want postrechten zul je niet lang meer hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:52 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ok dan ben jij bij deze mijn favoriete fossiele kanker opa![]()
Elke mogelijkheid aangrijpen om een kutuser te zien verdwijnenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geniet er maar niet te lang van want postrechten zul je niet lang meer hebben.
Het is triest. Onder andere omdat hij hem hier meerdere malen hebt aangesproken/uitgescholden met kanker. Wat is dat dan voor mentaliteit?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:54 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Elke mogelijkheid aangrijpen om een kutuser te zien verdwijnen
Zielig boertje. Ooit een auto gezien? Ik zal even uitleggen wat dat is: zoiets als een koe, maar dan met wielen - er komt geen melk uit helaas, je moet er zelf wat in doen. Dat heet benzine. Er zitten trouwens wielen onder (ik denk laat ik jullie regio eindelijk die uitvinding maar gunnen). Die zien er zo uit:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ga dan weg als je er niet tegen kan. En dat kan je helemaal niet aflezen aan iemands kanker gebruik.
Sorry, als je niet gewend bent dat woord te horen in het noorden der Nederlanden maar hier doen we daar nou eenmaal niet moeilijk over. Schelden doet geen pijn, en als het wel auw doet bij je, live with it.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is triest. Onder andere omdat hij hem hier meerdere malen hebt aangesproken/uitgescholden met kanker. Wat is dat dan voor mentaliteit?
Als je in me profiel kijkt, zie je dat ik in Rotterdam woonquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zielig boertje. Ooit een auto gezien? Ik zal even uitleggen wat dat is: zoiets als een koe, maar dan met wielen - er komt geen melk uit helaas, je moet er zelf wat in doen. Dat heet benzine. Er zitten trouwens wielen onder (ik denk laat ik jullie regio eindelijk die uitvinding maar gunnen). Die zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Zo, nu af in je mand
Voelt? Bén.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]! Je voelt je wel oppermachtig hè
Zuid-Holland. Het gaat mij niet om met welk woord jij scheldt, maar dat jij zeurt over een 'verwensing', terwijl jij zo erg tekeer gaat in dit topic met kanker. Kanker zo vaak achter elkaar posten is gewoon zwakzinnig en alles behalve gebruiken als een krachtterm. Wees dan een vent en geef meteen aan dat jij 'ook' een ban verdient.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:58 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Sorry, als je niet gewend bent dat woord te horen in het noorden der Nederlanden maar hier doen we daar nou eenmaal niet moeilijk over. Schelden doet geen pijn, en als het wel auw doet bij je, live with it.
en dit heeft precies wat te maken met klemtonen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:05 schreef Onnoman het volgende:
mensen die joetuup zeggen in plaats van joetjoeb
Alsof dit topic nog over klemtonen gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en dit heeft precies wat te maken met klemtonen?
Splaakgeblek is heel wat anders dan klemtonen verkeerd leggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:07 schreef Onnoman het volgende:
Toen dat ijsje MAGNUM op de markt kwam.. probeerde mijn moeder toen ik nog onafhankelijk was te verrassen met een MAGNUM..
Komt ze binnen terwijl we jerry springer aan het kijken waren..
Ik heb een verrassing voor jullie.. ik heb manjums...
we zeiden niks.. keken gewoon door..
even later.. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MEKNUMS
Iig een stuk gezelliger dan elkaar voor kankeruser uitmakenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof dit topic nog over klemtonen gaat.
Komt misschien door het feit dat hoogleraren verder van de maatschappij afstaan dan "de gewone man"...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef Christiaan het volgende:
Hoogleraar pathologie zegt dus steevast wel vagína...
Dus ik verdien een ban omdat ik kanker gebruik als niet-medische term?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zuid-Holland. Het gaat mij niet om met welk woord jij scheldt, maar dat jij zeurt over een 'verwensing', terwijl jij zo erg tekeer gaat in dit topic met kanker. Kanker zo vaak achter elkaar posten is gewoon zwakzinnig en alles behalve gebruiken als een krachtterm. Wees dan een vent en geef meteen aan dat jij 'ook' een ban verdient.
Neehoor. Gewoon omdat je een kutnewbie bent.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:08 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dus ik verdien een ban omdat ik kanker gebruik als niet-medische term?!
Dan mogen ze jouw internetverbinding afsluiten in het bejaardentehuis omdat je te oud bent om fatsoenlijk op het internet en in de maatschappij te functioneren en sowieso te duur bent om in leven te latenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neehoor. Gewoon omdat je een kutnewbie bent.
Als je geen kutnewbie was zou je mening relevant kunnen zijn. Maar helaas.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:14 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dan mogen ze jouw internetverbinding afsluiten in het bejaardentehuis omdat je te oud bent om fatsoenlijk op het internet en in de maatschappij te functioneren en sowieso te duur bent om in leven te laten
Gevangennen hebben niet voor niets meer luxe dan bejaarden, dus wiens mening is nou totally not-relevantquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je geen kutnewbie was zou je mening relevant kunnen zijn. Maar helaas.
Wie?quote:
OOOOOOOOOHMMAAAAAAFAAAAAACKIIIIINGGGGAAAAAAWWWWDDDDDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |