quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:45 schreef huuphuup het volgende:
TFhahaha gelukkig geen last van gehad
maar lijkt me een vreemde gewaarwording.
Het was zaligik voel me gelijk nu helemaal eh, hoe zal ik het zeggen, alsof er weer een stukje afgesloten is. Tot 6 weken val je onder zorg van de vk toch? En daarna is er een stuk afgesloten, je bent officieel niet meer "pas" bevallen. Zo voel ik me nu. Geen last meer gehad van het littekengeval tijdens t badderen dus ik verklaar mezelf officieel genezen
wow das vlot!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:13 schreef innepin het volgende:
Jeuj huupEindelijk
Ik heb ook een stukje afgesloten, ik ben ongesteld gewordenMehhhh
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:48 schreef miss_sly het volgende:
weet je zeker dat je ongesteld bent? ik dacht het ook een keer, maar sindsdien niets meer.
je geeft toch ook bv?
ow ja...snel hoor dus. maar wel een mooie datumquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:51 schreef innepin het volgende:
[..]Ja, het is redelijk herkenbaar
En ik geef wel bv, maar niet volledig. Ongeveer 50/50. Dus dan kan het best.
Denk niet dat het een schop onder je kont is...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Succes BE
Deze muts heeft een schop onder de kont nodig, laatste paar weken zoveel stress, waardoor ik gewoon weer heel stom in oude gedragingen val. Al mijn werk voor niets.
Morgen maar eens goed alle keukenkastjes nalopen, frietpan wegtiefen, want tis toch veel te verleidelijk om snel iets te maken.
En toch maar weer met de pil beginnen, stom is dat als ik van de pil af ben dan kom ik ook gewoon aandan moet de rest maar eventjes wachten.
Ik wil gewoon weer lekkerder in mijn vel zitten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:10 schreef snoopy het volgende:
Evenstar, wat rot, ook dat nog erbij. Dat hardlopen gaat vast helpen en idd die pan wegmikken en dan maar zoveel mogelijk gezonde lekkernijen in huis halen. Je kan het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kom er wel steeds eerder uit, volgend jaar gaat het vast nog beter.
En ook dit gaat gewoon weer lukken
Engaging Infinite Improbability Drive..
Ojajoh? Ik dacht afgelopen vakantie nog dat ik door mijn bikini heenzeek, maar het bleek zwembadwater op lichaamstemperatuur te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohhhh Huup, lekker badderen!
Oh niet schrikken als je ineens 'volloopt'Dat kan nog wel eens gebeuren en dat gaat wel weer over
Nofi, maar dit heeft inmiddels natuurlijk heel weinig te maken met hoe het met je gaat als (kersverse) moeder. Hoort meer op het speeltuinbankje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:59 schreef Troel het volgende:
Zo. De eerste sollicitatie is alweer de deur uit
Kom toevallig net terug van de huisarts.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:45 schreef DaviniaHR het volgende:
evenstra, het klinkt heel heftig allemaal! maar wat ik van je heb gelezen het afgelopen jaar, ben je een hele sterke vrouw en kom je hier vast ook goed doorheen!
sssserpente, ben je nog naar een plastisch chirurg geweest?
tis mn mamadag en ik heb het kind uitbesteed aan opa. voel ik me toch wel een beetje schuldig over
naja, voglende week gaat het vast weer beter. hoop ik dan...
Hoiquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Serpente wat erg.
Hopelijk zit ik hier goed. Ik weet van 9 maanden ontzwangeren. Bestaat er ook ontpillen? Ja toch?
Na de bevalling van Tyler op een gegeven moment weer aan de pil. Nu weer gestopt, omdat Djeez binnenkort gesteriliseerd wordt. Ik wil testen hoe het gaat zonder de pil, zonder de hormonen. al een week ongesteld, niet leuk!
Jup, letterlijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:22 schreef Nijna het volgende:
Bodpa, dat klinkt heel vervelend...
Sssserpente, zei de huisarts dat met die woorden... ? Wel fijn dat je tzt een verwijsbrief kan krijgen en de ha meedenkt
oh, en ik wil de andere dames zoals bodpa en ssserpente nog even wat moed etc. toeblazen. Echt van die rottige rotkwaaltjes. Hopelijk komt het allemaal snel goed!quote:
Kan het niet beter zeggen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:36 schreef snoopy het volgende:
[..]
oh, en ik wil de andere dames zoals bodpa en ssserpente nog even wat moed etc. toeblazen. Echt van die rottige rotkwaaltjes. Hopelijk komt het allemaal snel goed!
Wat fijn voor je!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:29 schreef chacama het volgende:
[..]
En verder gaat het goed hier. Na vorig jaar zo zwaar gedipt te hebben, kan ik nu met een goed gevoel in me zeggen: het gaat goed met me. Ik ben in controle van mijn leven en vooral en bovenal: ik ben gelukkig en kan weer genieten.
Je hebt PMquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef bodpa09 het volgende:
Nee, dat heb ik niet idd duidelijk opgeschreven,Grasjes. Ik heb galstenen, maar dat heeft 10% van de bevolking, vaak zonder klachten. Ik heb wel klachten, heb nu in een maand 3 galsteenaanvallen gehad, die pijn is duideliijk herkenbaar vind ik. Volgens de chirurg kan het zijn dat mijn buikklachten ook door de galstenen veroorzaakt worden. Zoja: joechei! Zonee, dan ben ik in elk geval van die galstenen af en kunnen we onderzoeken wat het andere is.
Operatie is over 6-8 weken, hersteltijd 7-10 dagen,
Maarre... wat herkende jij in mijn verhaal?
Oei Troel, wat laagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:14 schreef Troel het volgende:
Mijn HB was afgelopen maandag 5,4De ijzerinfusen hebben dus wel degelijk geholpen en het kan zelfs nog hoger worden
OK, vandaag zag ik nog wel sterretjes vanwege mijn lage bloeddruk, maar ik ben gewoon zo ontzettend blij dat mijn HB wat hoger is
dat kan ik ook nog steeds, als het gaat vriezen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:53 schreef Ssserpente het volgende:
Tessie, kon jij niet ook het weer voorspellen met je pirineum?Mijn litteken lijkt nl ook gevoeliger nu het weer slechter wordt...
Ze heeft iig een goeie ondertitelquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
DuchessX hoe is het met jou dan? Kom je nog in babietjestopic bijkletsen?
Fijn om te lezen Duuchke!quote:
Nou ik kon zowaar gewoon slapen, voelde me veel minder rot dan de eerste keer dat ik hem lang thuis bij papa liet.. Het was ook fijn om te zien dat hij zelf zo prinsheerlijk lag te slapenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:31 schreef oeke het volgende:
Chan fijn dat het etentje gezellig was. Heb je nog de hele nacht naar Timo zitten kijken?
Lief meisje hebben wijquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:02 schreef DuchessX het volgende:
Nou het gaat gewoon hartstikke goed!Evi is (natuurlijk
) een gewéldig kindje, en ze doet het goed. Momenteel is ze wel wat ziekjes, en woensdag krijgt ze haar eerst entingen, dat vind ik toch wel een tikkie spannend.
![]()
Als ik mijn buikfoto's zie begint het alweer te kriebelen voor een tweede![]()
Het mooiste vind ik het contact met Evi. Dat dat met zo'n klein mensje al kan! Ze lacht naar me, herkent me, geeft aan wanneer ze geen flesje meer wil (lelijk gezichtje trekken), als ze Juup© hoort draait ze haar hoofdje naar hem toe en kijkt ze waar hij is. Ook vindt Evi het heel erg leuk als ik haar liedjes voorzing en als we samen dansen
gnorfquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:28 schreef Chan het volgende:
Huup wat heerlijk dat het zo goed gaat en dat jullie zo kunnen genieten van het met zn 3en een gezinnetje zijnEnne dat tweede kindje he, komt dat snel.. zo van, over 9 maanden?
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gnorfdat hoop ik dan toch weer niet
maar we hadden het eerst altijd over aan een tweede beginnen als ons meisje 2 is, dus dat er een tweede kindje zou zijn als ze ruim 2,5 is. Maar ik neig nu toch veel meer naar dat er een tweede kindje is hier als zij 1,5.
Het klinkt aan de ene kant heel snel allemaal vind ik, maar aan de andere kant, zoveel tijd zit er ook tussen mij en mijn broertje en dat vind ik eigenlijk een prima leeftijdsverschil als ik er nu op terugkijk.
Ach we zien het allemaal wel, maar zoals het nu gaat wil ik er nog wel 10
iets meer dan een half jaartje denk k? Nah, eerst dit jaar maar wel es mn tentamen halenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:50 schreef Ticootje het volgende:
Huup fijn dat alles het nog doet. Hebben we over 9 maandjes nog een barbatruuk? Reken reken 2,5 maand + 9 = ongeveer een jaar. Nee nog een half jaartje dus.
Wat omschrijf je dat mooi en goed!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef sjak het volgende:
Oh miss_sly, het is ook zo heerlijk als ze straks lekker gewend is en het leuk vindt daar. Mijn kinderen genieten echt als ze op de creche zijn. Ze hebben er veel vriendjes en vriendinnetjes en leren daar soms ook zo snel. Het is fijn om te weten waar ze zijn als je werkt en dat ze zich daar goed vermaken.
Ik ben geen moeder maar vader, maar toch.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Aanstaande vrijdag moet Senna voor het eerst 3 uurtjes wennen op het kdv. Toen ik de afspraak maakte, vond ik het vreselijk, maar was het nog zo ver weg. Nu heb ik al de hele dag buikpijn, het komt toch wel erg dichtbij dat ik mijn meisje voor het eerst in vreemde handen moet achterlatenik vind het vreselijk, ben er echt nog niet aan toe.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Aanstaande vrijdag moet Senna voor het eerst 3 uurtjes wennen op het kdv. Toen ik de afspraak maakte, vond ik het vreselijk, maar was het nog zo ver weg. Nu heb ik al de hele dag buikpijn, het komt toch wel erg dichtbij dat ik mijn meisje voor het eerst in vreemde handen moet achterlatenik vind het vreselijk, ben er echt nog niet aan toe.
Huup wat klink je übergelukkig!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gnorfdat hoop ik dan toch weer niet
maar we hadden het eerst altijd over aan een tweede beginnen als ons meisje 2 is, dus dat er een tweede kindje zou zijn als ze ruim 2,5 is. Maar ik neig nu toch veel meer naar dat er een tweede kindje is hier als zij 1,5.
Het klinkt aan de ene kant heel snel allemaal vind ik, maar aan de andere kant, zoveel tijd zit er ook tussen mij en mijn broertje en dat vind ik eigenlijk een prima leeftijdsverschil als ik er nu op terugkijk.
Ach we zien het allemaal wel, maar zoals het nu gaat wil ik er nog wel 10
Oi.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
*dienstmededeling*
We hebben de TT van het 'moeders-topic' aangepast om het topic zo toegankelijk te maken voor iedereen die in OUD post; nieuwe moeders, oude moeders, bijna moeders, nog niet moeders etc. etc. etc.
Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel IVquote:
Well d'uh! Maar het is nog wel leuk dat ik zo´n heel wijsneuzerig antwoord klaar heb staan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef Jarno het volgende:
Ik garp maar. Alsof ik me wat aantrek van topictitels en doelgroepen enzo.
.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef mrien het volgende:
Bij de nacontrole bij de gyn (Henke had ik) kreeg ik eigenlijk alleen een gesprekje. Hij gaf aan dat ze inwendig onderzoek alleen deden bij klachten. Had ik me daar onnodig druk voor gemaakt
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
*dienstmededeling*
We hebben de TT van het 'moeders-topic' aangepast om het topic zo toegankelijk te maken voor iedereen die in OUD post; nieuwe moeders, oude moeders, bijna moeders, nog niet moeders etc. etc. etc.
We willen wel nog steeds vragen om het hier zo veel mogelijk OUD gerelateerd te houden. Dus hou het bij dingen die direct van invloed zijn op jou als persoon die met ouderschap (of de wens daartoe) te maken hebben
Kijk wel uit dat het geen echt klaagbaak of R&P-hoe voel je je nu topic gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |