och Mef wat moeilijk toch

en wat rot dat je je er zo onder voelt.
Ik hoop echt echt echt voor je dat jullie geen spruw krijgen of hebben want dat zou helemaal naar zijn. En wellicht is het overstappen op gedeeltelijk flesvoeden wel een fijne keuze voor jullie. Dan kan je man eventueel wat zorgtaken van je overnemen en is Driekus niet meer enkel en alleen van jou afhankelijk. Misschien geeft dat wat ademruimte. En daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen hoor! Het is inderdaad wat je zegt, je kleine ventje heeft veel meer aan een vrolijke mama die goed in haar vel zit en als dat op die manier is, dan is dat ontegenzeggelijk de enige juiste manier.
Zou het anders niet helpen als je je vragen en overwegingen en argumenten voor de huisarts puntsgewijs op papier zet? Dan heb je een ruggesteuntje zodat je niets vergeet te vragen en heb je misschien ook wat minder het gevoel met de mond vol tanden te staan enzo. Heel veel succes meid

En ik weet zeker dat je het fantastisch doet en een hele lieve mama voor Driekus bent. Dat bewijs je wel door je er stiekem toch wat schuldig over te voelen. Denk aan je ondertitel. komt goed!
En over een tweede kindje hier, haha het is echt niet zo dat ik enorm rammel en liever vandaag dan morgen weer zwanger wil zijn hoor

Voorlopig ben ik nog niet ongesteld geweest ook, en dat kan zomaar nog even duren denk ik

We genieten nu ontzettend met zn drietjes en er zijn gewoon dingen die prioriteit hebben voor we echt daadwerkelijk weer zouden beginnen. Denk aan een studie die eindelijk eens afgerond is (:')
mn scriptie is gewoon al 3 jaar klaar... het zou es tijd worden 
) ; en ik hoop toch ook een baan te vinden met wat meer werkzekerheid zeg maar, ik word een beetje beu van de halfjaarcontracten en het getwijfel van de universiteit.
Maar in een ideale situatie als die er zou zijn, ja dan zouden we het liefst een tweede kindje hebben als mn meisje tussen de anderhalf en 2 jaar is ongeveer

. En anderhalf a twee jaar klinkt nog best lang, maar als je er de 9 maanden zwangerschap vanaf haalt dan is het al met al best rap nog
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回