abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:27:09 #151
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73568967
Ohhhh Huup, lekker badderen!
Oh niet schrikken als je ineens 'volloopt' Dat kan nog wel eens gebeuren en dat gaat wel weer over
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73569150

Ehm TF, dat klinkt eh, niet zo fijn zeg maar.

Ik liep niet vol hoor Huup, dus er is hoop!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73569346
Geniet ervan Huup!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73569913
Badderze huupje. Geniet ervan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73571200
TF hahaha gelukkig geen last van gehad maar lijkt me een vreemde gewaarwording.

Het was zalig ik voel me gelijk nu helemaal eh, hoe zal ik het zeggen, alsof er weer een stukje afgesloten is. Tot 6 weken val je onder zorg van de vk toch? En daarna is er een stuk afgesloten, je bent officieel niet meer "pas" bevallen. Zo voel ik me nu. Geen last meer gehad van het littekengeval tijdens t badderen dus ik verklaar mezelf officieel genezen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:50:21 #156
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73571367
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:45 schreef huuphuup het volgende:
TF hahaha gelukkig geen last van gehad maar lijkt me een vreemde gewaarwording.

Het was zalig ik voel me gelijk nu helemaal eh, hoe zal ik het zeggen, alsof er weer een stukje afgesloten is. Tot 6 weken val je onder zorg van de vk toch? En daarna is er een stuk afgesloten, je bent officieel niet meer "pas" bevallen. Zo voel ik me nu. Geen last meer gehad van het littekengeval tijdens t badderen dus ik verklaar mezelf officieel genezen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73573884
Jeuj huup Eindelijk
Ik heb ook een stukje afgesloten, ik ben ongesteld geworden Mehhhh
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73573991
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:13 schreef innepin het volgende:
Jeuj huup Eindelijk
Ik heb ook een stukje afgesloten, ik ben ongesteld geworden Mehhhh
wow das vlot!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73574559
Mja
Wel precies een jaar na de vorige keer, op de dag af*, da's ook wel weer grappig.

* = normaal weet ik dat niet uit m'n hoofd, maar omdat ik daarna zwanger werd moest ik laatste dag vd menstruatie weten, dus die is in m'n hoofd blijven hangen
pi_73574854
ga je meteen voor nummer 2... lekker snel achter elkaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73574917
Mooi niet
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 14:48:35 #162
5428 crew  miss_sly
pi_73575017
weet je zeker dat je ongesteld bent? ik dacht het ook een keer, maar sindsdien niets meer.
je geeft toch ook bv?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73575093
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:48 schreef miss_sly het volgende:
weet je zeker dat je ongesteld bent? ik dacht het ook een keer, maar sindsdien niets meer.
je geeft toch ook bv?
Ja, het is redelijk herkenbaar
En ik geef wel bv, maar niet volledig. Ongeveer 50/50. Dus dan kan het best.
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 14:52:39 #164
5428 crew  miss_sly
pi_73575132
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:51 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja, het is redelijk herkenbaar
En ik geef wel bv, maar niet volledig. Ongeveer 50/50. Dus dan kan het best.
ow ja...snel hoor dus. maar wel een mooie datum
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:55:35 #165
100412 mefke79
komt goed!
pi_73577275
Wow huup, lekker in bad! Ik ben jaloers. Had het nog even nagevraagd, maar het mag dus zodra je niet meer vloeit, maar ik heb het idee dat het nog wel even gaat duren hier. En het is echt weer om in bad te liggen.
Hoe het met me gaat? Wel beter, gisteren heb ik echt van mijn mannetje liggen genieten toen ie op mijn borst in slaap viel. Vandaag is ie een beetje zeurderig en dat kan ik veel minder goed hebben. Maar, hij heeft ons vanacht wel lekker 8 uur laten slapen, dus dat is wel fijn. En wat ook helpt is dat ik me meer mezelf begin te voelen, bekken doet minder zeer, knip gaat de goede kant op geloof ik en ik kan mijn eigen spijkerbroek weer aan. Schijnbaar heb ik het nodig om me beter te voelen, dan kan ik makkelijker open staan voor Driekus ofzo...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:19:39 #166
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_73579896
Lishe, ik moet iedere keer slikken als ik je posts zie in dit topic. Ik herken het zo. Het begon al met de wens om nog een kindje, om het deze keer wel goed te doen. Alsof wat je is overkomen je schuld zou zijn. (Zo voelt het wel; als falen.) Inmiddels kan ik mijn wens wel van de daken schreeuwen, maar mijn man blijft onverzettelijk. Een kindje is welkom, als het geboren en wel bij ons op de stoep gelegd wordt, maar hij wil zekerweten geen bevalling van mij meer meemaken. Inmiddels is hou ik mij dan maar vast aan de gedachte dat een kindje het verdient om door beide ouders gewenst te zijn.
En de opmerking die je maakte over je moeder die meer zorg om jou had dan liefde voor Lena, opende de sluizen hier. Mijn moeder heeft dat ook gezegd. Ze zat met twee kindjes in de armen en nam het hen haast kwalijk. Dochter op OK/IC en de angst of ze het wel zou halen? Dat blokkeerde haar liefde voor mijn kindjes. Dat vond/vind ik zo verdrietig om te horen. Ze zijn en waren me toen al zo ontzettend lief. Ik hield al van ze voordat ze geboren waren en dan doet het zeer om te horen dat hen bijna iets kwalijk genomen werd. Dat verdienden ze niet.
Maar inmiddels ben ik van de pole-position af bij mijn moeder, het duo van mij staat rotsvast op 1. (En zo hoort het ook, in mijn beleving.)
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_73579900
Fijn dat je je wat beter voelt Mefke, en dat je ook lekker lang hebt kunnen slapen vannacht.

En Innepin alweer ongesteld Snel hoor!
Ik nog steeds niet, maar PCOS en te snelle schildklier dragen daar ook niet aan bij natuurlijk. Ben benieuwd wat de internist vrijdag zegt, of het nu komt door de zwangerschap of wat anders. En of ze al een behandeling hebben gevonden waarbij ik gewoon wel mag proberen zwanger te worden...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73588566
Smikke, wat mooi geschreven. Heftig is dat geweest, poeh. Ik begrijp heel goed dat jij en je man en ook Lishe en Xtracer daar vaak en met veel emotie aan terugdenken.
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:11:14 #169
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73588797
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:19 schreef Smikke het volgende:

* sjak is er stil van!
Lekker douchen!
pi_73589243
Huup, lekker gebadderd!

Innepin, dat is vlot.
Fake it till you make it...
pi_73590275
Tjee Smikke, wat verdrietig.

Huup, wat klinkt dat bad fijn!

Innepin, nu al weer, snel hoor. Hier gelukkig nog niets, heb er ook nog geen zin in.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:56:17 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73591797
Tessie, ik heb het al een paar keer getikt en weer weg gehaald, maar ik kan het toch niet laten.
Ik snap je gedachten gang over de PCOS en 'je weet nooit hoe lang het duurt' maar zou je echt nu al het risico willen nemen weer zwanger te raken? Je was zo vreselijk moe en volgens mij viel de zwangerschap je best heelzwaar. Ik kan je zeggen dat ik zowel een makkelijk kind als een makkelijke zwangerschap had, maar dan nog vond ik het best heel pittig.
Heel betweterig zou ik je toch echt adviseren te wachten tot Greame minimaal 1 jaar oud is hoor. Dan kan hij iig zeer wrsch lopen tegen de tijd dat je goed zwanger bent zeg maar.
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:57:31 #173
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_73591887
Dank voor de lieve reakties, meisjes!
Tja, kan redelijk met afstand naar het bevallingsgebeuren kijken, maar soms raakt iemand een gevoelige snaar.
Ieder verhaal is uniek, daarom is het ook een treffer als iemand anders verwoordt wat jij ook zo voelt.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:03:19 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73592304
voor jou Smikke.
Moeilijk lijkt me.

Als je je oude nick terug zou willen, pm me dan even je mail-adres.
pi_73592746
Smikke en Lishe ook. Wat moet dat heftig zijn zeg.

Innepin arme jij, zo snel alweer aan de beurt
hopelijk valt t mee en is het niet al te lastig
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')