abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:35:52 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73458924
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wij ook hoor, maar toch was daar in een 'och het kan wel voor een keertje'-moment ineens Oscar.
En aangezien een 3e hier echt geen optie is voor stinkie en ik geen discussie wil over morning afters of abortussen heb ik toch maar hiervoor gekozen omdat ik nog even niet wel dat er een knip in gaat bij hem.
Kiezen tussen een aantal kwaden.

Nou mijn lief is dus echt niet van de 'och het kan wel een keertje'
pi_73459251
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:32 schreef Vicky het volgende:
MeNicole, je kan ze ook online kopen
Ik ehb er ook nog wel een aantal voor je
Ik hou dat nog even in het achterhoofd. Eerst moet ik volgende week naar de ha kijken of ie iets anders heeft.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2009 @ 16:32:19 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_73460742
Lidl heeft toch ook condooms?, Kan je ze zo tussen je boodschappen gooien
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 17:03:04 #105
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73461631
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ik vind condooms ook zo duur
Er word hier nu heel hard achter mij geroepen, dan moet je even naar Zuidafrika gaan.
Daar krijg je ze gratis

voetbal krijgt zo een heel ander tintje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73461738
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:46 schreef E.T. het volgende:

[..]

Volgens de bijsluiter van Cerazette (die bij de bv 'mag') heb je gewoon 12 uur speling, net als met elke andere pil. 36 uur tussen twee pillen dus
He, dat is anders dan ik gehoord had. Hm, dan is het misschien toch een optie. Overigens begreep ik van de huisarts vandaag dat ik zelfs mijn eigen pil zou mogen slikken maar dat het er voor kan zorgen dat ik minder productie heb. Ik dacht altijd dat het te maken had met hormonen die in je melk kwamen. Weer wat geleerd.
Overigens, tjemig, iedereen wijst je maar steeds op die anticonceptie in je kraambed. Alsof een knip, een pijnlijk bekken, een blauwe onderkant en een inwendige hechting geen anticonceptie genoeg zijn.

Ik heb trouwens een drie-fasenpil. Bleek hier echt de beste oplossing. Maar ik hoor ook goede verhalen van die pil met maar 4 stopdagen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73462388
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Overigens, tjemig, iedereen wijst je maar steeds op die anticonceptie in je kraambed. Alsof een knip, een pijnlijk bekken, een blauwe onderkant en een inwendige hechting geen anticonceptie genoeg zijn.
Idd! Vond het ook nogal optimistisch van de vk.

Eerst maar eens een nieuw onderkantje!
pi_73462489
Mefke de cerazette is idd tegenwoordig gewoon net als alle andere pillen. Ik heb de bijsluiter hier liggen en uitgebreid nageplozen en ik kan niets anders ontdekken dan bij andere pillen.

Behalve 1 ding, en dat is waarom er zo gehamerd wordt op anticonceptie als je aan de cerazette-pil wilt gaan, dan moet je daarmee beginnen uiterlijk ongeveer 3 weken na je bevalling. Als je later begint dan is er geen garantie dat er misschien niet toch een eisprong heeft plaats gevonden. Ook als je borstvoeding geeft.
Nu hoef je misschien nog niet aan sex te denken maar over een week of wat wellicht wel. En dan is het toch fijn om zeker te weten dat er niet toevallig net een eisprong is geweest.
Hier is men ook behoorlijk aan het figuurknippen geweest maar boh ik zou best een feestje in de slaapkamer willen hoor alleen ik durf niet zolang het litteken nog steeds open is en niet genezen enzo dus we wachten rustig af.

Ik ga binnenkort maar es een potje urine inleveren bij de HA want ik heb regelmatig enorme buikpijn die ik niet kan plaatsen alleen het zit niet op de plaats waar ik meen dat mn blaas zit maar wie weet... ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad dus ik zou niet weten hoe dat voelt, maar eerst dat maar eens uitsluiten. Omdat ik een catheter tijdens de bevalling heb gehad ben ik gewaarschuwd voor blaasontsteking maar ik weet eigk niet of dat na een aantal weken alsnog kan komen en hoe dat voelt enzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73462785
Even over die creazettepil en met het risico een hele domme vraag te stellen...
Als je een eisprong gehad hebt terwijl je bv geeft en pas ná die eisprong met de creazettepil begonnen bent betekent dat toch niet dat dat bewuste gesprongen eitje tot in de eeuwigheid blijft liggen wachten tot ze bevrucht wordt? Zo van.. als je dan na het beginnen van die pil een paar weken wacht... dan gaat dat eitje toch wel een keer weg?
pi_73462820
Een eitje blijft volgens mij maar iets van 24 uur leven.
pi_73463014
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:48 schreef Chan het volgende:
Even over die creazettepil en met het risico een hele domme vraag te stellen...
Als je een eisprong gehad hebt terwijl je bv geeft en pas ná die eisprong met de creazettepil begonnen bent betekent dat toch niet dat dat bewuste gesprongen eitje tot in de eeuwigheid blijft liggen wachten tot ze bevrucht wordt? Zo van.. als je dan na het beginnen van die pil een paar weken wacht... dan gaat dat eitje toch wel een keer weg?
neeee wat ssserpente zegt hoor
het blijft gewoon hetzelfde verhaal als met een normale eisprong. Dus zo'n 24 uur ofzo.
dus idd een paar weken wachten zou voldoende moeten zijn.

Maar ik weet niet precies hoe het daarmee zit met die eisprong enzo, ik gok zo dat als je 1 strip afgemaakt hebt dat je dan sowieso safe bent. Net als met een gewone pil zeg maar. Maar ik bedoelde meer dat je niet 5 weken na de bevalling met die pil moet beginnen, dan er vanuit gaan dat je safe bent en met 6 weken weer sex hebben. Dat zou wel eens een verrassing op kunnen leveren zo'n 8 weken na de bevalling
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73463365
ik zag al allerlei rare beelden voor me van een eitje dat alle hormonen uit die pil grondig de baarmoeder uitjaagt en zo... nou ja..
De mevrouw uit het ziekenhuis bij wie ik de nacontrole had zei dat ze vermoedde dat ik al een menstruatie(tje) gehad heb, omdat het bloeden eerst helemaal klaar was en toen ineens weer een paar dagen helder rood en zo.. Dus ik moet me maar eens serieus gaan buigen over anticonceptie, op dergelijke verrassingen zit ik toch niet echt te wachten
Ze zei trouwens ook dat je die pil héél nauwkeurig moet innemen maar als ik jullie goed begrijp heb je dus best wel wat speling qua tijdstip?
pi_73464616
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:12 schreef Chan het volgende:
ik zag al allerlei rare beelden voor me van een eitje dat alle hormonen uit die pil grondig de baarmoeder uitjaagt en zo... nou ja..
De mevrouw uit het ziekenhuis bij wie ik de nacontrole had zei dat ze vermoedde dat ik al een menstruatie(tje) gehad heb, omdat het bloeden eerst helemaal klaar was en toen ineens weer een paar dagen helder rood en zo.. Dus ik moet me maar eens serieus gaan buigen over anticonceptie, op dergelijke verrassingen zit ik toch niet echt te wachten
Ze zei trouwens ook dat je die pil héél nauwkeurig moet innemen maar als ik jullie goed begrijp heb je dus best wel wat speling qua tijdstip?
hahaha

en over dat tijdstip nee dat is gewijzigd dus. Vroeger was dat het advies maar er is onderzoek geweest geloof ik en nu staat in de bijsluiter dat er gewoon net als bij andere pillen 12 uur tussen mag zitten zeg maar.
Mijn eigen vk zei dat het niet meer zo op de minuut aankomt als vroeger maar dat het nog steeds wel het best is om hem steeds rond hetzelfde tijdstip in te nemen, dus bij het opstaan of naar bed gaan ofzo. Hij ligt hier dus maar gewoon op het nachtkastje dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73465032
Ingrid, ondanks de verdeelde reacties zou ik ook zeggen: probeer eens een spiraal. Ik had ook altijd veel last van mijn menstruatie én last van de pil, dus had ik een spiraaltje (Mirena) - ik ben bijna drie jaar lang nauwelijks ongesteld geweest. waardoor ik dacht: "even kijken hoe het zónder hormonen in mijn lijf gaat", waardoor we met condooms gingen klooien, waardoor we a la BE een "kan wel een keertje zonder"-moment hadden, en ziehier Willow, maar dat terzijde

Ik had trouwens nog nooit gehoord van cerazette... hebben jullie vk's het daarover gehad? Die van mij zei alleen maar: "Zorg dat je condooms in huis hebt, want anders moet je D. ineens naar de Shell sturen om 10 uur 's avonds en dan slaap je allang als hij weer es terug is mét condooms. En dat schiet ook niet op."
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73465393
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:05 schreef innepin het volgende:
Ingrid, ondanks de verdeelde reacties zou ik ook zeggen: probeer eens een spiraal. Ik had ook altijd veel last van mijn menstruatie én last van de pil, dus had ik een spiraaltje (Mirena) - ik ben bijna drie jaar lang nauwelijks ongesteld geweest. waardoor ik dacht: "even kijken hoe het zónder hormonen in mijn lijf gaat", waardoor we met condooms gingen klooien, waardoor we a la BE een "kan wel een keertje zonder"-moment hadden, en ziehier Willow, maar dat terzijde

Ik had trouwens nog nooit gehoord van cerazette... hebben jullie vk's het daarover gehad? Die van mij zei alleen maar: "Zorg dat je condooms in huis hebt, want anders moet je D. ineens naar de Shell sturen om 10 uur 's avonds en dan slaap je allang als hij weer es terug is mét condooms. En dat schiet ook niet op."
hahahaha
je vk heeft echt humor

ik had er zelf het een en ander over opgezocht en rondgevraagd omdat ik echt geen spiraal wilde en dat ik alleen condooms een te groot risico vond op een ongelukje. inderdaad dingen met heat of the moment en vergeten en dergelijke, maar ook scheuren kan evt. Dus ik wist al wel van het bestaan af. En toen ik aangaf liever geen spiraal te willen kwam mijn vk zelf met de optie cerazette, net als de huisarts.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73465536
Innepin tnx, ik heb een Mirena gehad. (na bevalling van Kim) In het begin wel veel moodswings gehad. En in het begin veel buikpijn en bloedverlies. Later werd het wel beter. (ook even bij djeez gepolst of hij dat nog weet)
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:36:56 #117
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_73466171
Ik had cerazette zelf gevonden (volgens mij op het bvforum geloof ik) en die aan de HA gevraagd om de tijd te overbruggen tot m'n Essure kon en daarna safe was
Nóg een kadootje zou wel een beetje veel worden zo snel
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_73467885
Hier ben ik maar 3x gewezen op die cerazette: vk, huisarts en kraamzorg. Nou ie niet zo strikt hoeft gaan we em waarschijnlijk toch maar halen.
O en huup en poppedein, thanks voor de soda en vuilniszakken tips. Ik heb gisteren al effe gezeten en ging prima. Alleen..ik heb zo het idee dat mijn huid het allemaal niet meer zo leuk vind, terwijl ik die hele knip niet voel.
En dan nog een vraagje (eentje waar ik me een beetje zorgen om maak): is het normaal dat je niet meteen helemaal verliefd bent op je kind ? Ik bedoel, ik vind Driekus een heel gaaf jochie, een mooi kindje, maar als ik em nu naar het kdv zou moeten brengen, zou ik dat zonder blikken of blozen doen. Die blik in de ogen van mijn man als ie naar Driekus kijkt, dat verliefde, ik herken het niet bij mezelf. Moet ik nou ' gewoon' wennen? Of is dit niet normaal? Ik vind het zelf echt niet leuk, maar kan er verder ook weinig aan doen.
pi_73467928
mefke, ik herken het wel een beetje...
De eerste dagen dat Amber er was vond ik er echt geen reet aan. Ik had zoiets van Wat moet ik hier nou mee.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73468207
om heel eerlijk te zijn herken ik het niet Mefke. Maar dat neemt niet weg dat ik me wel kan voorstellen dat het gewoon wat tijd nodig heeft. Het is ook niet niks, er is heel veel gebeurt en je hele hebben en houden gaat door een achtbaan, gun het wat tijd

En over die huid bij de knip... ook daar is een hoop gebeurd hier voelt het nog steeds gevoelig en geschaafd maar das misschien anders door dat ontstekingsgedoe enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73468221
misschien heb je last van de zogenaamde "baby blues" , Mefke...
pi_73468308
Ik herken het niet mefke, maar ik hoor het wel vaker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73468444
Ik weet niet meer of ik dat ook had maar heel vreemd klinkt het me ook niet in de oren hoor. Wees niet te hard voor jezelf en je bent echt niet raar Komt echt goed, jullie moeten gewoon nog eventjes wennen aan elkaar en elkaar leren kennen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73468651
Mefke, ik herken het wel een beetje.. Nou ben ik vanmezelf niet zo'n emotioneel persoon. Dat scheelt dan ook nog iets. Maar ik heb echt moeten wennen. Hij was altijd mijn kind, en een heerlijke baby. Maar dat uber-verliefde heb ik nooit gekregen. Toch kon ik wel van de kleine genieten. Ik denk wel dat er een "houden van" was/is.

Na een paar maanden zat ik ook echt met mezelf in de knoop. En met een stapel gesprekken met een psych heeft alles zijn plekje gekregen. Wie ik was, als moeder, vrouw, dochter en vooral mezelf.
Inmiddels is het goed. Het heeft dus eventjes geduurd, maar ik kan heerlijk genieten van mijn zoon, heb steeds vaker verliefde momentjes. Op het KDV kan ik hem wel loslaten, maar een nacht zonder hem weg zie ik echt nog niet zitten. Het lijkt ook echt steeds sterker te groeien. Maar dat kwam echt vanaf de 4-5 maanden pas
pi_73469224
Moeilijk hoor, Mefke.
Wat ik zelf had, was dat ik soms zo afstandelijk ernaar kon kijken/voelen, hem, mezelf, mijn lief. Nu heb ik dat niet meer, maar ik vond dat best naar, dus ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is.
Misschien moet het gevoel gewoon groeien, als je kindje ook meer contact gaat maken word het ook steeds leuker.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73470677
Mefke, ik denk dat dat niet zo heel raar is hoor: Geef het wat tijd.
Ik had in het begin dat ik eigenlijk niet kon geloven dat Graeme echt mijn kindje was, het duurde wel even voordat ik daar echt aan gewend was.

Wij gebruiken hier helemaal geen anticonceptie. De eerste keer na de bevalling wel een condoom gebruikt, maar daarna eigenlijk niet meer. Toch een erg kleine kans dat ik ´zomaar´ zwanger word (PCOS), en als dat zo is, zijn we er blij mee. We willen graag nog een kindje, en we hebben geen idee hoe moeilijk dat gaat worden voordat dat lukt... We gaan er vanuit dat het misschien wel heel lang duurt, dus dan vinden we het zeg maar zonde om dan nu bijvoorbeeld een jaar te wachten, en als we het dan gaan proberen dat we dan misschien wel weer een paar jaar moeten wachten. Dan maar het risico dat het misschien toevallig wél snel lukt en dat ik dan 2 keer vlak achter elkaar zwanger ben.
Alleen ben ik vandaag bij de internist geweest omdat mijn schildklier te snel werkt. Volgende week moet ik weer, maar ze vertelde nu al dat het eigenlijk niet handig is om met de medcijnen die ik ga krijgen een kinderwens te hebben. Dus dat zou er op neer komen dat we dan misschien toch 1 of 2 jaar gedwongen moeten wachten... maar daar hoor ik volgende week meer over. Hoop dat er een andere oplossing is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:24:38 #127
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73472359
mefke, ik herken het ergens wel, hoor.
eli was hartstikke lief en zo, en in je hoofd is het wel jouw kind, en het lijkt ook wel op je (eli lijkt best sterk op me), maar het gevoel moest echt groeien. neemt niet weg dat ik hem gewoon liefdevol verzorgd heb en zo, maar het echte, echte "ik ben jouw moeder, jij bent mijn kindje, en ik hou zo onwijs veel van je" kwam geleidelijk. het begon vooral met wennen aan het feit dat je 's ochtends wakker gekrijst werd door een hongerig kind, en als je wakker werd voordat er gekrijst werd goed gluren of hij het nog wel deed en zo. maar dat is toch meer "procedureel" dan echt het echte gevoel.

echt, er zijn meer mensen bij wie het niet direct liefde op het eerste gezicht is, maar de publieke opinie wenst een roze wolk en een überverliefde moeder, dus je hoort het niet vaak.

komt vanzelf goed!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:16:11 #128
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73474283
Mefke
pi_73477743
Mefke ik had het bij Mikael ook. Toen ie net geboren was was ik helemaal verliefd enzo. Toen de kraamweek voorbij was betrapte ik me er zelf op dat ik soms naar hem keek en dat ik dacht: Als je nu weer weg zou moeten dat vind ik dat helemaal niet erg of als ie lag te huilen dat ik gewoon niks deed omdat ik niet wost wat ie had en dan dacht: Tja je huilt maar maar ik kna je niet helpen. En dat soort dingen. Maar het is hier ook helemaal goed gekomen. Toen ik wist waarom ie huilde en wat ie wilde steeds kwam het heel snel.
Maak je er echt niet druk om. Het komt vanzelf
pi_73478090
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 22:24 schreef DaviniaHR het volgende:
mefke, ik herken het ergens wel, hoor.
eli was hartstikke lief en zo, en in je hoofd is het wel jouw kind, en het lijkt ook wel op je (eli lijkt best sterk op me), maar het gevoel moest echt groeien. neemt niet weg dat ik hem gewoon liefdevol verzorgd heb en zo, maar het echte, echte "ik ben jouw moeder, jij bent mijn kindje, en ik hou zo onwijs veel van je" kwam geleidelijk. het begon vooral met wennen aan het feit dat je 's ochtends wakker gekrijst werd door een hongerig kind, en als je wakker werd voordat er gekrijst werd goed gluren of hij het nog wel deed en zo. maar dat is toch meer "procedureel" dan echt het echte gevoel.

echt, er zijn meer mensen bij wie het niet direct liefde op het eerste gezicht is, maar de publieke opinie wenst een roze wolk en een überverliefde moeder, dus je hoort het niet vaak.

Dat dus!
Hoe ik er wel niet tegenaan gehikt heb om alleen al aan m'n echtgenoot toe te geven dat ik het helemaal niet leuk vond , tranen met tuiten heb ik gehuild toen.
En de opluchting toen ik het gezegd had
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:31:33 #131
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73478419
Mefke, mijn eerste woorden toen ze Jetske aan me wilde geven waren: Geef maar aan hem (mijn man), hij vindt het wel leuk....
Het heeft even geduurd voor ik gewend was aan Jet. Bij mij waren o.a. de zware bevalling en het ijzertekort daar ook debet aan. Ik kon mezelf al niet staande houden. Het komt goed, Jet is nu 3 en ik wil haar echt nooit meer kwijt
Bij Stijn ging het wat sneller goed. Maar het scheelde wel dat ik wist dat het bij mij niet liefde op het eerste gezicht zou zijn.
Lekker douchen!
pi_73478814
Mefke, ik herken het wel, en hier was het niet fijn. Na Sara's geboorte heb ik een depressie gekregen, en in de eerste week was het alleen nog maar dat ze me (nog niet) zoveel deed, maar het bleek bij mij een voorbode van een depressie te zijn. Dat hoeft natuurlijk bij jou niet te gebeuren, maar geef wel aan bij je man bijvoorbeeld, hoe je je voelt. Beetje warrig misschien, maar goed, hier ging het best fout.
Natuurlijk kan het ook gewoon het wennen aan de nieuwe situatie zijn, wennen aan een kindje. Ik geloof sowieso niet dat elke moeder zich direct verliefd voelt op haar kindje.
Bij Merel was ik dat wel direct overigens.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73479333
ik had het heel raar. aan de ene kant weigerde ik in het ziekenhuis om selene alleen te laten. aan de andere kant had ik vooral tijdens de kraamweek nu en dan echt zoiets van "laat me nou toch eens met rust!" tov alles en iedereen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:25:15 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73486404
Wat heeft dat met het gevoel naar je kind te maken dan? Dat heb jij al vanaf je eigen geboorte volgens mij.

Anywayz .

Ik ben best een nuchter persoon over het algemeen, maar ik had, terwijl ik het dus juist niet verwachtte, wél meteen die allesoverheersende liefde en een heel primitief gevoel, zo van, voor jou doe ik álles. Grrrom.

Maar ik vind het ook niet raar dat het bij sommigen moet groeien hoor, alsof je geest de gebeurtenissen even niet bij kan houden ofzo .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:35:23 #135
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73486718
Wat goed dat je dat durft te bespreken Mefke. Dat lijkt me een heel beangstigend gevoel.
Bij Luuk voelde ik meteen alles voor haar. Zo overweldigend. Bij Lena ook maar daar heb ik na haar ziekenhuisopname echt weer opnieuw mee moeten beginnen. Ik was zo bang haar kwijt te raken. Een soort zelfbescherming denk ik.
Mijn moeder ervaarde dat ook zo. Ze had zorgen om mij en vond het daarom moeilijk om zomaar zoveel van Lena te houden. Haar prioriteit lag toen bij mij. Vond ik heel bijzonder dat ze dat zo benoemde, en ik kon het me heel goed voorstellen ook.
O! En ondertussen is er geen twijfel meer over mogelijk hoor! En is de schade dubeel en dwars ingehaald. Lenneke hoort bij ons!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_73487088
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:25 schreef Vivi het volgende:

Ik ben best een nuchter persoon over het algemeen, maar ik had, terwijl ik het dus juist niet verwachtte, wél meteen die allesoverheersende liefde en een heel primitief gevoel, zo van, voor jou doe ik álles. Grrrom.

Maar ik vind het ook niet raar dat het bij sommigen moet groeien hoor, alsof je geest de gebeurtenissen even niet bij kan houden ofzo .
Ik had dat juist andersom.
Ik heb jaren voor andere kindertjes gezorgd (oppas), en kreeg naarmate de tijd vorderde zo'n gevoel van dat wil ik ook, voor mezelf. Dus ik verwachtte echt zo'n "yess, deze is van mezelf" gevoel, met al het "roze" eromheen. En toen viel het zo dik tegen .
Daarintegen, als ik me bedacht "stel nou dat ik dr aan een ander kan geven, dan heb ik het weer rustig", dan gingen m'n nekharen overeind, want daar moest ik toch absoluut niet aan denken.

Die alles overheersende liefde was er dus wel degelijk, bij mij dan, hij zat alleen diep verstopt.

alsof je geest de gebeurtenissen even niet bij kan houden ofzo . Goed gezegd!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:51:43 #137
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_73487298
Ik had met de eerste wel veel sterker dat oergevoel, dat ze écht een verlengstukje van mezelf was. Bijna als een symbiose. De tweede zag ik vanaf het begin al als eigen individu. Niet minder waardevol, of liefdevol, maar wel anders.

Dat zou ook kunnen komen omdat het rond de geboorte van de tweede veel hectischer was in mijn leven, met een rondrennende peuter en mijn afstuderen. Soms vind ik dat wel eens jammer, dat ik dat coconnetje met haar nooit zo ervaren heb.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_73500597
Wij hadden net in het ziekenhuis een gesprek. We hadden na de bevalling en hoe alles gelopen was een klachtenbrief gestuurd, en nav die brief was er nu dit gesprek. Was wel fijn om alles even kwijt te kunnen en ze waren het gelukkig ook met ons eens dat er gewoon veel fouten gemaakt zijn. Ze hadden het er ook al over gehad op de afdeling en wat dingen aangepast, zodat het niet nog een keer zal gebeuren. En die heks van een nachtzuster gaan ze nu ook nog een gesprek mee houden. Ben benieuwd wat ze dan gaat zeggen...
Maar was ook wel weer erg raar om daar te zijn, was ook echt op de verloskunde afdeling. Was er best een beetje emo van
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:13:22 #139
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73500750
Ach dat kan ik me voorstellen Tessie. Heb je er wel een goed gevoel aan overgehouden zo?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73501631
Mefke, goed dat je erover begint inderdaad!
En volgens mij kan het helemaal normaal zijn, wennen aan al het nieuwe en nog niet zo makkelijk bij je gevoel komen. Mooi zoals Vivi dat verwoordt inderdaad.

Ik herken het wel van mijn gevoel met de jongste, hoewel dat nog wel verder ging dan 'niet verliefd' zijn. Ik had echt moeite met mijn baby, met dat jochie. Heel naar om te voelen, heel verwarrend en heel beangstigend. Al vrij snel pikten anderen om me heen die signalen op en namen dat (gelukkig) heel serieus. Door die steun en alarmbellen van anderen, zat ik na een paar weken al bij de huisarts. (Bij mij ontstonden ook een soort dwanggedachten, flitsen haast). Goed mis dus en achteraf waren de eerste tekenen er al heel snel vanaf de eerste minuten na de geboorte.

Ik wil je zeker niet bang maken hiermee, hoogstwaarschijnlijk is er niet zoiets aan de hand en is het gewoon wennen voor je en komt je gevoel net wat langzamer bovendrijven. Maar: hou jezelf goed in de gaten, dat is sowieso belangrijk om te doen.
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 21:35:10 #141
5428 crew  miss_sly
pi_73501803
mefke, goed dat je er gewoon open over bent. Ik hoorde van mijn zusje dat ze dat bij de eerste ook had, bij de tweede en derde niet. Alsof het verliefd worden op je kind een inmiddels bekende ervaring was en ze dus wist hoet het moest, zeg maar. Maar idd kan het ook een voorbode zijn van iets anders, zoals je hier al kunt lezen. Dus niet meteen zorgen maken, maar wel in de gaten houden.

Ik herken het zelf niet. Ik was meteen verliefd, ik 'herkende' Senna, dit was mijn kind, dat klopte, dat was goed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73503326
Vivi wat mooi gezegd zo. Zo voelt het inderdaad ook wel een beetje. Ik herken het gevoel ook wel dat ik zowel Linde als Esmee eerst beter moe(s)t leren kennen en dat het gevoel dan heel snel groeit. Misschien komt het wel omdat ik zelf altijd nogal een controll freak ben en als er iets niet te controleren valt is het wel een piepklein babietje
pi_73503768
Dank voor al jullie verhalen ! Ik voel me al heel wat minder 'vreemd' nou er ook anderen zijn die het herkennen. En juist daarom ben ik er hier ook vrij open over. Met mijn man kan ik het er goed over hebben, hij snapt het ook goed en steunt me er goed in. Heb ook wel het idee dat het elke dag wat beter gaat, gelukkig. En wat stiemie zegt, hier ook echt een controlfreak en dat is natuurlijk redelijk lastig met een onvoorspelbaar wezentje.
pi_73519077
Had ik van de week de keuze gemaakt om een paar maand te stoppen met werken, krijg ik vandaag van een oudvriendin een mooie functie aangeboden voor 2 dagen in de week. Mag zelf kiezen welke dagen en welke tijden Dus.....
pi_73519308
Dat is fijn Nicole. En wat een ontzettend toeval..
pi_73519371
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat is fijn Nicole. En wat een ontzettend toeval..
Ik heb ook aan zo'n beetje iedereen die ik ken gevraagt of ze nog iets wisten voor vanaf januari . Alleen is deze dan iets eerder. We zien wel wat er van komt!!
pi_73521181
Mefke, fijn dat je het er met je man over kan hebben en dat je het gevoel hebt dat het beter gaat!
Het is wel herkenbaar, dat roze wolk gevoel heb ik niet gehad. Krijg nu langzamerhand wel het idee dat ik haar beter leer kennen. Ook hier beetje controlfreak .

MeNicole, wat lekker zeg! Helemaal super!
Fake it till you make it...
pi_73568884
Mefke hoe gaat het nu?

Nicole wat fijn!

Ik ga in bad ik ga in bad ik ga in bad!!!
eerst ik lekker weken en daarna een scheut zwitsal voor t droge huidje dr in en dna lekker samen met mn meisje badderen
ik vind dat het kan, voor zover ik kan beoordelen is t litteken dicht en ik heb er geen pijn meer aan.

Yay!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73568910
huup badderse!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 11:24:45 #150
5428 crew  miss_sly
pi_73568918
Ow huup, wat een zaligheid!
GEniet er van, ik hoop dat het net zo fijn is als je hoopt
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:27:09 #151
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73568967
Ohhhh Huup, lekker badderen!
Oh niet schrikken als je ineens 'volloopt' Dat kan nog wel eens gebeuren en dat gaat wel weer over
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73569150

Ehm TF, dat klinkt eh, niet zo fijn zeg maar.

Ik liep niet vol hoor Huup, dus er is hoop!
pi_73569346
Geniet ervan Huup!
pi_73569913
Badderze huupje. Geniet ervan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73571200
TF hahaha gelukkig geen last van gehad maar lijkt me een vreemde gewaarwording.

Het was zalig ik voel me gelijk nu helemaal eh, hoe zal ik het zeggen, alsof er weer een stukje afgesloten is. Tot 6 weken val je onder zorg van de vk toch? En daarna is er een stuk afgesloten, je bent officieel niet meer "pas" bevallen. Zo voel ik me nu. Geen last meer gehad van het littekengeval tijdens t badderen dus ik verklaar mezelf officieel genezen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:50:21 #156
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73571367
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:45 schreef huuphuup het volgende:
TF hahaha gelukkig geen last van gehad maar lijkt me een vreemde gewaarwording.

Het was zalig ik voel me gelijk nu helemaal eh, hoe zal ik het zeggen, alsof er weer een stukje afgesloten is. Tot 6 weken val je onder zorg van de vk toch? En daarna is er een stuk afgesloten, je bent officieel niet meer "pas" bevallen. Zo voel ik me nu. Geen last meer gehad van het littekengeval tijdens t badderen dus ik verklaar mezelf officieel genezen
pi_73573884
Jeuj huup Eindelijk
Ik heb ook een stukje afgesloten, ik ben ongesteld geworden Mehhhh
pi_73573991
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:13 schreef innepin het volgende:
Jeuj huup Eindelijk
Ik heb ook een stukje afgesloten, ik ben ongesteld geworden Mehhhh
wow das vlot!
pi_73574559
Mja
Wel precies een jaar na de vorige keer, op de dag af*, da's ook wel weer grappig.

* = normaal weet ik dat niet uit m'n hoofd, maar omdat ik daarna zwanger werd moest ik laatste dag vd menstruatie weten, dus die is in m'n hoofd blijven hangen
pi_73574854
ga je meteen voor nummer 2... lekker snel achter elkaar.
pi_73574917
Mooi niet
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 14:48:35 #162
5428 crew  miss_sly
pi_73575017
weet je zeker dat je ongesteld bent? ik dacht het ook een keer, maar sindsdien niets meer.
je geeft toch ook bv?
pi_73575093
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:48 schreef miss_sly het volgende:
weet je zeker dat je ongesteld bent? ik dacht het ook een keer, maar sindsdien niets meer.
je geeft toch ook bv?
Ja, het is redelijk herkenbaar
En ik geef wel bv, maar niet volledig. Ongeveer 50/50. Dus dan kan het best.
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 14:52:39 #164
5428 crew  miss_sly
pi_73575132
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:51 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja, het is redelijk herkenbaar
En ik geef wel bv, maar niet volledig. Ongeveer 50/50. Dus dan kan het best.
ow ja...snel hoor dus. maar wel een mooie datum
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:55:35 #165
100412 mefke79
komt goed!
pi_73577275
Wow huup, lekker in bad! Ik ben jaloers. Had het nog even nagevraagd, maar het mag dus zodra je niet meer vloeit, maar ik heb het idee dat het nog wel even gaat duren hier. En het is echt weer om in bad te liggen.
Hoe het met me gaat? Wel beter, gisteren heb ik echt van mijn mannetje liggen genieten toen ie op mijn borst in slaap viel. Vandaag is ie een beetje zeurderig en dat kan ik veel minder goed hebben. Maar, hij heeft ons vanacht wel lekker 8 uur laten slapen, dus dat is wel fijn. En wat ook helpt is dat ik me meer mezelf begin te voelen, bekken doet minder zeer, knip gaat de goede kant op geloof ik en ik kan mijn eigen spijkerbroek weer aan. Schijnbaar heb ik het nodig om me beter te voelen, dan kan ik makkelijker open staan voor Driekus ofzo...
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:19:39 #166
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_73579896
Lishe, ik moet iedere keer slikken als ik je posts zie in dit topic. Ik herken het zo. Het begon al met de wens om nog een kindje, om het deze keer wel goed te doen. Alsof wat je is overkomen je schuld zou zijn. (Zo voelt het wel; als falen.) Inmiddels kan ik mijn wens wel van de daken schreeuwen, maar mijn man blijft onverzettelijk. Een kindje is welkom, als het geboren en wel bij ons op de stoep gelegd wordt, maar hij wil zekerweten geen bevalling van mij meer meemaken. Inmiddels is hou ik mij dan maar vast aan de gedachte dat een kindje het verdient om door beide ouders gewenst te zijn.
En de opmerking die je maakte over je moeder die meer zorg om jou had dan liefde voor Lena, opende de sluizen hier. Mijn moeder heeft dat ook gezegd. Ze zat met twee kindjes in de armen en nam het hen haast kwalijk. Dochter op OK/IC en de angst of ze het wel zou halen? Dat blokkeerde haar liefde voor mijn kindjes. Dat vond/vind ik zo verdrietig om te horen. Ze zijn en waren me toen al zo ontzettend lief. Ik hield al van ze voordat ze geboren waren en dan doet het zeer om te horen dat hen bijna iets kwalijk genomen werd. Dat verdienden ze niet.
Maar inmiddels ben ik van de pole-position af bij mijn moeder, het duo van mij staat rotsvast op 1. (En zo hoort het ook, in mijn beleving.)
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_73579900
Fijn dat je je wat beter voelt Mefke, en dat je ook lekker lang hebt kunnen slapen vannacht.

En Innepin alweer ongesteld Snel hoor!
Ik nog steeds niet, maar PCOS en te snelle schildklier dragen daar ook niet aan bij natuurlijk. Ben benieuwd wat de internist vrijdag zegt, of het nu komt door de zwangerschap of wat anders. En of ze al een behandeling hebben gevonden waarbij ik gewoon wel mag proberen zwanger te worden...
pi_73588566
Smikke, wat mooi geschreven. Heftig is dat geweest, poeh. Ik begrijp heel goed dat jij en je man en ook Lishe en Xtracer daar vaak en met veel emotie aan terugdenken.
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:11:14 #169
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73588797
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:19 schreef Smikke het volgende:

* sjak is er stil van!
Lekker douchen!
pi_73589243
Huup, lekker gebadderd!

Innepin, dat is vlot.
Fake it till you make it...
pi_73590275
Tjee Smikke, wat verdrietig.

Huup, wat klinkt dat bad fijn!

Innepin, nu al weer, snel hoor. Hier gelukkig nog niets, heb er ook nog geen zin in.
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:56:17 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73591797
Tessie, ik heb het al een paar keer getikt en weer weg gehaald, maar ik kan het toch niet laten.
Ik snap je gedachten gang over de PCOS en 'je weet nooit hoe lang het duurt' maar zou je echt nu al het risico willen nemen weer zwanger te raken? Je was zo vreselijk moe en volgens mij viel de zwangerschap je best heelzwaar. Ik kan je zeggen dat ik zowel een makkelijk kind als een makkelijke zwangerschap had, maar dan nog vond ik het best heel pittig.
Heel betweterig zou ik je toch echt adviseren te wachten tot Greame minimaal 1 jaar oud is hoor. Dan kan hij iig zeer wrsch lopen tegen de tijd dat je goed zwanger bent zeg maar.
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:57:31 #173
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_73591887
Dank voor de lieve reakties, meisjes!
Tja, kan redelijk met afstand naar het bevallingsgebeuren kijken, maar soms raakt iemand een gevoelige snaar.
Ieder verhaal is uniek, daarom is het ook een treffer als iemand anders verwoordt wat jij ook zo voelt.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:03:19 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73592304
voor jou Smikke.
Moeilijk lijkt me.

Als je je oude nick terug zou willen, pm me dan even je mail-adres.
pi_73592746
Smikke en Lishe ook. Wat moet dat heftig zijn zeg.

Innepin arme jij, zo snel alweer aan de beurt
hopelijk valt t mee en is het niet al te lastig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73595116
Smikke... ik ken je verhaal eigenlijk niet, maar ik kan wel zo e.e.a. uit je post opmaken... en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heftig zeg. En Lishe idd ook. Ik hou het maar even bij een .

Huupske, tis allemaal niet zo'n drama hoor Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Het stond er ook niet voor niets in kleine lettertjes
pi_73596421
BE, ik snap dat je zo denkt en dat mag je ook gerust zeggen hoor. En voorlopig heb ik nog niet eens een cyclus dus gebeurt er helemaal niks Maar ik zou inderdaad liever nu weer zwanger zijn dan jaren later. Als ik het helemaal zelf zou kunnen plannen, zou ik inderdaad graag zwanger willen zijn als Graeme 1 of 1,5 zou zijn, maar zo werkt het nou eenmaal niet. En ik ben me ervan bewust dat het wel heel zwaar zou zijn als ik nu snel zwanger zou mogen raken. Alleen zouden wij daar allebei toch erg blij mee zijn. 1 of 2 jaar wachten met het uberhaupt proberen, vinden we gewoon te lang. Maar goed eerst maar kijken wat de internist zegt, wie weet is er geen andere mogelijkheid en moeten we verplicht toch wachten.
En ik ben nu bijna net zo moe als tijdens de zwangerschap trouwens en heb eigenlijk alle andere klachten ook nog steeds. Ws. dus door de schildklierproblemen.

Smikke, ik ken je verhaal ook niet, maar het klinkt inderdaad erg heftig. Lijkt me erg zwaar. Sterkte.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:45:12 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73665122
Deze nieuwe moeder hangt al een paar dagen tegen haar eerste menstruatie aan en van mij mag het nu wel door gaan zetten hoor... Damn, ik vreet echt alles wat los en vast zit en kan mezelf totaal niet beheersen.
En dan dus van de week aan de pil. Ik ben erg benieuwd...
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:49:55 #179
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73665362
O Smikke, ik ben helemaal onder de indruk van je verhaal. Ik kom er morgen op terug. Even nadenken...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:51:06 #180
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73665422
Succes BE

Deze muts heeft een schop onder de kont nodig, laatste paar weken zoveel stress, waardoor ik gewoon weer heel stom in oude gedragingen val. Al mijn werk voor niets .
Morgen maar eens goed alle keukenkastjes nalopen, frietpan wegtiefen, want tis toch veel te verleidelijk om snel iets te maken.
En toch maar weer met de pil beginnen, stom is dat als ik van de pil af ben dan kom ik ook gewoon aan dan moet de rest maar eventjes wachten.
Ik wil gewoon weer lekkerder in mijn vel zitten.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:52:36 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73665486
Verders wil ik Smirre een dikke geven
tessie beterschap.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:59:57 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_73665818
Zo. De eerste sollicitatie is alweer de deur uit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:01:55 #183
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73665919
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Succes BE

Deze muts heeft een schop onder de kont nodig, laatste paar weken zoveel stress, waardoor ik gewoon weer heel stom in oude gedragingen val. Al mijn werk voor niets .
Morgen maar eens goed alle keukenkastjes nalopen, frietpan wegtiefen, want tis toch veel te verleidelijk om snel iets te maken.
En toch maar weer met de pil beginnen, stom is dat als ik van de pil af ben dan kom ik ook gewoon aan dan moet de rest maar eventjes wachten.
Ik wil gewoon weer lekkerder in mijn vel zitten.
Denk niet dat het een schop onder je kont is...
Kun je niet eens een tijdje rust nemen voorzover dat gaat?
Zulke dingen gaan je niet in de koude kleren zitten.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:05:46 #184
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73666101
Ik kan die rust nemen, en weer langzaam aan naar mijn oude gewicht toe gaan, iets wat ik niet wil, want ik wordt er nu al ongelukkig van.
Plus dat juist met iets bezig zijn is wat ik nodig heb, en niet passief gaan bankhangen, en teveel eten :$
Daarbij hoop ik dat het hardlopen ook wat extra rust in het hoofd gaat geven, en gezonder eten en niet snoepen of althans niet zo extreem :$ iig me terug brengt tot waar ik was.
Zo door gaan dan wordt gewoon funest lichamelijken geestelijk
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:08:09 #185
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73666223
heb het ook niet over passief bankhangen hoor
Gewoon iets vinden waarin jij je rust vind. alleen dat zal jij beter weten als ik.
Maar geloof erin dat jij daarin ook weer de juiste beslissingen maakt.
pi_73666341
Evenstar, wat rot, ook dat nog erbij. Dat hardlopen gaat vast helpen en idd die pan wegmikken en dan maar zoveel mogelijk gezonde lekkernijen in huis halen. Je kan het!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:14:03 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73666482
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:10 schreef snoopy het volgende:
Evenstar, wat rot, ook dat nog erbij. Dat hardlopen gaat vast helpen en idd die pan wegmikken en dan maar zoveel mogelijk gezonde lekkernijen in huis halen. Je kan het!
Oktober is hier altijd dillema maand geweest, al 9 ellendige jaren. vorig jaar toen ook een terugval gehad in gewicht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kom er wel steeds eerder uit, volgend jaar gaat het vast nog beter.
En ook dit gaat gewoon weer lukken
pi_73666550
zo is het

misschien yoga ofzo ook? Dat wil ik toch ook weer eens oppakken eigenlijk.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:19:12 #189
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73666678
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohhhh Huup, lekker badderen!
Oh niet schrikken als je ineens 'volloopt' Dat kan nog wel eens gebeuren en dat gaat wel weer over
Ojajoh? Ik dacht afgelopen vakantie nog dat ik door mijn bikini heenzeek, maar het bleek zwembadwater op lichaamstemperatuur te zijn .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:31:29 #190
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73667164

Ik heb ook maar van horen zeggen dat het weer over zal gaan
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:35:13 #191
14746 k_i_m
pi_73667310
Ooooh, dat van dat overgaan was een grapje? Fioeeee .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:36:12 #192
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73667360
Nouja..beter dat het zwembadwater is dan dat je echt staat te pissen op de badmat, per ongeluk
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:37:14 #193
14746 k_i_m
pi_73667402
Alleen als ik lach .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:44:42 #194
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73667687
Voortaan niet meer lachen op de badmat dus
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:20:43 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73673496
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:59 schreef Troel het volgende:
Zo. De eerste sollicitatie is alweer de deur uit
Nofi, maar dit heeft inmiddels natuurlijk heel weinig te maken met hoe het met je gaat als (kersverse) moeder. Hoort meer op het speeltuinbankje.

Evenstar, balen joh! Maar wel goed dat je het zo snel al herkent en het een halt toe wil roepen.
Rennen vind ik altijd erg knap als mensen dat kunnen!
Dat is hier nog een paar bruggetjes te ver, maar stukken wandelen gaat inmiddels al weer aardig.
En nu het weer droog is kan dat ook gewoon. Sasha lopend van het kdv halen enzo.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:03:04 #196
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73674731
De eerste paar keer zal het ook echt wel een combi van lopen zijn en stukjes joggen En op de dagen van rotweer, sleur ik de hometrainer erbij, en ga via youtube wat zumba-en

Jij bent toch ook pas bevallen , jij moet nog rustig aan doen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:45:10 #197
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73676239
evenstra, het klinkt heel heftig allemaal! maar wat ik van je heb gelezen het afgelopen jaar, ben je een hele sterke vrouw en kom je hier vast ook goed doorheen!

sssserpente, ben je nog naar een plastisch chirurg geweest?

tis mn mamadag en ik heb het kind uitbesteed aan opa. voel ik me toch wel een beetje schuldig over
naja, voglende week gaat het vast weer beter. hoop ik dan...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:48:45 #198
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73676361
Eli gaat het vast fijn bij opa vinden, en opa vind het vats ook heel fijn om Eli bij zich te hebben.
En beiden zijn ook blij met een beter uitgeruste davinia
pi_73679086
Een echt nieuwe moeder (nouja, 10,5 maand) kun je me niet meer noemen, maar ik wil het hier toch eens in de groep gooien. Al voor de geboorte van M had ik regelmatig buikpijn, 'voorweeën' volgens de VK. Tijdens de bevalling waren de persweeën niet eens zo pijnlijk, maar wel de tijd ertussen, dan verging ik van de pijn linksonderin, waarbij het voelde alsof er iets 'klem' zat. Na de geboorte van onze zoon kreeg ik na drie dagen later enorme buikpijn (overgeven van de pijn, het gevoel dat je flauwvalt, ondertemperatuur), wat naar het liet aanzien een baarmoederslijmvliesontsteking was. Later bleek ook dat er een stuk placenta was blijven zitten, dat er met behulp van pilletjes uitgekomen is.

Eigenlijk ben ik sindsdien geen dag buikpijnvrij geweest. Het is de ene dag erger dan de andere, maar toch elke dag. Vorige maand twee dagen op SEH doorgebracht, omdat mijn ha aan een blinde darmontsteking. Dat was het niet. Voorlopige diagnose is prikkelbare darm syndroom, ik heb medicatie, maar pijn is niet volledig weg. Zie ook erg tegen mijn menstruatie op, toen ik naar SEH ging was ik net ongesteld geworden. Naast die buikklachten heb ik sinds een maand last van galstenen, vannacht ook weer een aanval gehad. De derde in een maand. Morgen een afspraak bij de chirurg, ik schijt peuken.

Is er iemand die bovenstaande klachten herkent?

(MODJES: als het te kommer en kwellerig is, geef een gil, dan verwijder ik mijn bericht.)
pi_73679619
pijn te vergelijken met een blinde darm ontsteking herken ik wel (ook wel te vergelijken met weeen). maar niet zo langdurig. bij mij is dat 'gewoon' de eisprong. duurt een uurtje of 4 tot 6. klinkt alsof er toch beter wat meer doorgezocht moet worden, iig veel beterschap!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:50:26 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73680080
Dit topic is een en al kommer en kwel, daar kan dat van jou nog wel bij hoor!
Wat klinkt het naar en pijnlijk zeg! Hopelijk wordt het al beter nadat je galstenen verwijderd zijn!
pi_73680302
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:45 schreef DaviniaHR het volgende:
evenstra, het klinkt heel heftig allemaal! maar wat ik van je heb gelezen het afgelopen jaar, ben je een hele sterke vrouw en kom je hier vast ook goed doorheen!

sssserpente, ben je nog naar een plastisch chirurg geweest?

tis mn mamadag en ik heb het kind uitbesteed aan opa. voel ik me toch wel een beetje schuldig over
naja, voglende week gaat het vast weer beter. hoop ik dan...
Kom toevallig net terug van de huisarts. Hij deed gelukkig erg makkelijk over een hersteloperatie, maar wil me hiervoor pas over minimaal twee maanden een verwijskaart meegeven. Eerst moet de boel terug in z'n fatsoen en tot rust komen. Vooral het littekenweefsel moet zich nog vormen voordat er weer nieuw littekenweefsel bij komt. Anders bestaat de kans dat het niet mooi wordt of gaat trekken oid. Klinkt logisch!

Wel zei ie dat ik momenteel nog een ontplofte egel heb! Heeft ook DD gelezen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')