abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73458809
MeNicole, je kan ze ook online kopen
Ik ehb er ook nog wel een aantal voor je
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:35:52 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73458924
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wij ook hoor, maar toch was daar in een 'och het kan wel voor een keertje'-moment ineens Oscar.
En aangezien een 3e hier echt geen optie is voor stinkie en ik geen discussie wil over morning afters of abortussen heb ik toch maar hiervoor gekozen omdat ik nog even niet wel dat er een knip in gaat bij hem.
Kiezen tussen een aantal kwaden.

Nou mijn lief is dus echt niet van de 'och het kan wel een keertje'
pi_73459251
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:32 schreef Vicky het volgende:
MeNicole, je kan ze ook online kopen
Ik ehb er ook nog wel een aantal voor je
Ik hou dat nog even in het achterhoofd. Eerst moet ik volgende week naar de ha kijken of ie iets anders heeft.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2009 @ 16:32:19 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_73460742
Lidl heeft toch ook condooms?, Kan je ze zo tussen je boodschappen gooien
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 17:03:04 #105
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73461631
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ik vind condooms ook zo duur
Er word hier nu heel hard achter mij geroepen, dan moet je even naar Zuidafrika gaan.
Daar krijg je ze gratis

voetbal krijgt zo een heel ander tintje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73461738
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:46 schreef E.T. het volgende:

[..]

Volgens de bijsluiter van Cerazette (die bij de bv 'mag') heb je gewoon 12 uur speling, net als met elke andere pil. 36 uur tussen twee pillen dus
He, dat is anders dan ik gehoord had. Hm, dan is het misschien toch een optie. Overigens begreep ik van de huisarts vandaag dat ik zelfs mijn eigen pil zou mogen slikken maar dat het er voor kan zorgen dat ik minder productie heb. Ik dacht altijd dat het te maken had met hormonen die in je melk kwamen. Weer wat geleerd.
Overigens, tjemig, iedereen wijst je maar steeds op die anticonceptie in je kraambed. Alsof een knip, een pijnlijk bekken, een blauwe onderkant en een inwendige hechting geen anticonceptie genoeg zijn.

Ik heb trouwens een drie-fasenpil. Bleek hier echt de beste oplossing. Maar ik hoor ook goede verhalen van die pil met maar 4 stopdagen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73462388
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Overigens, tjemig, iedereen wijst je maar steeds op die anticonceptie in je kraambed. Alsof een knip, een pijnlijk bekken, een blauwe onderkant en een inwendige hechting geen anticonceptie genoeg zijn.
Idd! Vond het ook nogal optimistisch van de vk.

Eerst maar eens een nieuw onderkantje!
pi_73462489
Mefke de cerazette is idd tegenwoordig gewoon net als alle andere pillen. Ik heb de bijsluiter hier liggen en uitgebreid nageplozen en ik kan niets anders ontdekken dan bij andere pillen.

Behalve 1 ding, en dat is waarom er zo gehamerd wordt op anticonceptie als je aan de cerazette-pil wilt gaan, dan moet je daarmee beginnen uiterlijk ongeveer 3 weken na je bevalling. Als je later begint dan is er geen garantie dat er misschien niet toch een eisprong heeft plaats gevonden. Ook als je borstvoeding geeft.
Nu hoef je misschien nog niet aan sex te denken maar over een week of wat wellicht wel. En dan is het toch fijn om zeker te weten dat er niet toevallig net een eisprong is geweest.
Hier is men ook behoorlijk aan het figuurknippen geweest maar boh ik zou best een feestje in de slaapkamer willen hoor alleen ik durf niet zolang het litteken nog steeds open is en niet genezen enzo dus we wachten rustig af.

Ik ga binnenkort maar es een potje urine inleveren bij de HA want ik heb regelmatig enorme buikpijn die ik niet kan plaatsen alleen het zit niet op de plaats waar ik meen dat mn blaas zit maar wie weet... ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad dus ik zou niet weten hoe dat voelt, maar eerst dat maar eens uitsluiten. Omdat ik een catheter tijdens de bevalling heb gehad ben ik gewaarschuwd voor blaasontsteking maar ik weet eigk niet of dat na een aantal weken alsnog kan komen en hoe dat voelt enzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73462785
Even over die creazettepil en met het risico een hele domme vraag te stellen...
Als je een eisprong gehad hebt terwijl je bv geeft en pas ná die eisprong met de creazettepil begonnen bent betekent dat toch niet dat dat bewuste gesprongen eitje tot in de eeuwigheid blijft liggen wachten tot ze bevrucht wordt? Zo van.. als je dan na het beginnen van die pil een paar weken wacht... dan gaat dat eitje toch wel een keer weg?
pi_73462820
Een eitje blijft volgens mij maar iets van 24 uur leven.
pi_73463014
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:48 schreef Chan het volgende:
Even over die creazettepil en met het risico een hele domme vraag te stellen...
Als je een eisprong gehad hebt terwijl je bv geeft en pas ná die eisprong met de creazettepil begonnen bent betekent dat toch niet dat dat bewuste gesprongen eitje tot in de eeuwigheid blijft liggen wachten tot ze bevrucht wordt? Zo van.. als je dan na het beginnen van die pil een paar weken wacht... dan gaat dat eitje toch wel een keer weg?
neeee wat ssserpente zegt hoor
het blijft gewoon hetzelfde verhaal als met een normale eisprong. Dus zo'n 24 uur ofzo.
dus idd een paar weken wachten zou voldoende moeten zijn.

Maar ik weet niet precies hoe het daarmee zit met die eisprong enzo, ik gok zo dat als je 1 strip afgemaakt hebt dat je dan sowieso safe bent. Net als met een gewone pil zeg maar. Maar ik bedoelde meer dat je niet 5 weken na de bevalling met die pil moet beginnen, dan er vanuit gaan dat je safe bent en met 6 weken weer sex hebben. Dat zou wel eens een verrassing op kunnen leveren zo'n 8 weken na de bevalling
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73463365
ik zag al allerlei rare beelden voor me van een eitje dat alle hormonen uit die pil grondig de baarmoeder uitjaagt en zo... nou ja..
De mevrouw uit het ziekenhuis bij wie ik de nacontrole had zei dat ze vermoedde dat ik al een menstruatie(tje) gehad heb, omdat het bloeden eerst helemaal klaar was en toen ineens weer een paar dagen helder rood en zo.. Dus ik moet me maar eens serieus gaan buigen over anticonceptie, op dergelijke verrassingen zit ik toch niet echt te wachten
Ze zei trouwens ook dat je die pil héél nauwkeurig moet innemen maar als ik jullie goed begrijp heb je dus best wel wat speling qua tijdstip?
pi_73464616
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:12 schreef Chan het volgende:
ik zag al allerlei rare beelden voor me van een eitje dat alle hormonen uit die pil grondig de baarmoeder uitjaagt en zo... nou ja..
De mevrouw uit het ziekenhuis bij wie ik de nacontrole had zei dat ze vermoedde dat ik al een menstruatie(tje) gehad heb, omdat het bloeden eerst helemaal klaar was en toen ineens weer een paar dagen helder rood en zo.. Dus ik moet me maar eens serieus gaan buigen over anticonceptie, op dergelijke verrassingen zit ik toch niet echt te wachten
Ze zei trouwens ook dat je die pil héél nauwkeurig moet innemen maar als ik jullie goed begrijp heb je dus best wel wat speling qua tijdstip?
hahaha

en over dat tijdstip nee dat is gewijzigd dus. Vroeger was dat het advies maar er is onderzoek geweest geloof ik en nu staat in de bijsluiter dat er gewoon net als bij andere pillen 12 uur tussen mag zitten zeg maar.
Mijn eigen vk zei dat het niet meer zo op de minuut aankomt als vroeger maar dat het nog steeds wel het best is om hem steeds rond hetzelfde tijdstip in te nemen, dus bij het opstaan of naar bed gaan ofzo. Hij ligt hier dus maar gewoon op het nachtkastje dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73465032
Ingrid, ondanks de verdeelde reacties zou ik ook zeggen: probeer eens een spiraal. Ik had ook altijd veel last van mijn menstruatie én last van de pil, dus had ik een spiraaltje (Mirena) - ik ben bijna drie jaar lang nauwelijks ongesteld geweest. waardoor ik dacht: "even kijken hoe het zónder hormonen in mijn lijf gaat", waardoor we met condooms gingen klooien, waardoor we a la BE een "kan wel een keertje zonder"-moment hadden, en ziehier Willow, maar dat terzijde

Ik had trouwens nog nooit gehoord van cerazette... hebben jullie vk's het daarover gehad? Die van mij zei alleen maar: "Zorg dat je condooms in huis hebt, want anders moet je D. ineens naar de Shell sturen om 10 uur 's avonds en dan slaap je allang als hij weer es terug is mét condooms. En dat schiet ook niet op."
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73465393
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:05 schreef innepin het volgende:
Ingrid, ondanks de verdeelde reacties zou ik ook zeggen: probeer eens een spiraal. Ik had ook altijd veel last van mijn menstruatie én last van de pil, dus had ik een spiraaltje (Mirena) - ik ben bijna drie jaar lang nauwelijks ongesteld geweest. waardoor ik dacht: "even kijken hoe het zónder hormonen in mijn lijf gaat", waardoor we met condooms gingen klooien, waardoor we a la BE een "kan wel een keertje zonder"-moment hadden, en ziehier Willow, maar dat terzijde

Ik had trouwens nog nooit gehoord van cerazette... hebben jullie vk's het daarover gehad? Die van mij zei alleen maar: "Zorg dat je condooms in huis hebt, want anders moet je D. ineens naar de Shell sturen om 10 uur 's avonds en dan slaap je allang als hij weer es terug is mét condooms. En dat schiet ook niet op."
hahahaha
je vk heeft echt humor

ik had er zelf het een en ander over opgezocht en rondgevraagd omdat ik echt geen spiraal wilde en dat ik alleen condooms een te groot risico vond op een ongelukje. inderdaad dingen met heat of the moment en vergeten en dergelijke, maar ook scheuren kan evt. Dus ik wist al wel van het bestaan af. En toen ik aangaf liever geen spiraal te willen kwam mijn vk zelf met de optie cerazette, net als de huisarts.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73465536
Innepin tnx, ik heb een Mirena gehad. (na bevalling van Kim) In het begin wel veel moodswings gehad. En in het begin veel buikpijn en bloedverlies. Later werd het wel beter. (ook even bij djeez gepolst of hij dat nog weet)
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:36:56 #117
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_73466171
Ik had cerazette zelf gevonden (volgens mij op het bvforum geloof ik) en die aan de HA gevraagd om de tijd te overbruggen tot m'n Essure kon en daarna safe was
Nóg een kadootje zou wel een beetje veel worden zo snel
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_73467885
Hier ben ik maar 3x gewezen op die cerazette: vk, huisarts en kraamzorg. Nou ie niet zo strikt hoeft gaan we em waarschijnlijk toch maar halen.
O en huup en poppedein, thanks voor de soda en vuilniszakken tips. Ik heb gisteren al effe gezeten en ging prima. Alleen..ik heb zo het idee dat mijn huid het allemaal niet meer zo leuk vind, terwijl ik die hele knip niet voel.
En dan nog een vraagje (eentje waar ik me een beetje zorgen om maak): is het normaal dat je niet meteen helemaal verliefd bent op je kind ? Ik bedoel, ik vind Driekus een heel gaaf jochie, een mooi kindje, maar als ik em nu naar het kdv zou moeten brengen, zou ik dat zonder blikken of blozen doen. Die blik in de ogen van mijn man als ie naar Driekus kijkt, dat verliefde, ik herken het niet bij mezelf. Moet ik nou ' gewoon' wennen? Of is dit niet normaal? Ik vind het zelf echt niet leuk, maar kan er verder ook weinig aan doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73467928
mefke, ik herken het wel een beetje...
De eerste dagen dat Amber er was vond ik er echt geen reet aan. Ik had zoiets van Wat moet ik hier nou mee.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73468207
om heel eerlijk te zijn herken ik het niet Mefke. Maar dat neemt niet weg dat ik me wel kan voorstellen dat het gewoon wat tijd nodig heeft. Het is ook niet niks, er is heel veel gebeurt en je hele hebben en houden gaat door een achtbaan, gun het wat tijd

En over die huid bij de knip... ook daar is een hoop gebeurd hier voelt het nog steeds gevoelig en geschaafd maar das misschien anders door dat ontstekingsgedoe enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73468221
misschien heb je last van de zogenaamde "baby blues" , Mefke...
pi_73468308
Ik herken het niet mefke, maar ik hoor het wel vaker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73468444
Ik weet niet meer of ik dat ook had maar heel vreemd klinkt het me ook niet in de oren hoor. Wees niet te hard voor jezelf en je bent echt niet raar Komt echt goed, jullie moeten gewoon nog eventjes wennen aan elkaar en elkaar leren kennen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73468651
Mefke, ik herken het wel een beetje.. Nou ben ik vanmezelf niet zo'n emotioneel persoon. Dat scheelt dan ook nog iets. Maar ik heb echt moeten wennen. Hij was altijd mijn kind, en een heerlijke baby. Maar dat uber-verliefde heb ik nooit gekregen. Toch kon ik wel van de kleine genieten. Ik denk wel dat er een "houden van" was/is.

Na een paar maanden zat ik ook echt met mezelf in de knoop. En met een stapel gesprekken met een psych heeft alles zijn plekje gekregen. Wie ik was, als moeder, vrouw, dochter en vooral mezelf.
Inmiddels is het goed. Het heeft dus eventjes geduurd, maar ik kan heerlijk genieten van mijn zoon, heb steeds vaker verliefde momentjes. Op het KDV kan ik hem wel loslaten, maar een nacht zonder hem weg zie ik echt nog niet zitten. Het lijkt ook echt steeds sterker te groeien. Maar dat kwam echt vanaf de 4-5 maanden pas
pi_73469224
Moeilijk hoor, Mefke.
Wat ik zelf had, was dat ik soms zo afstandelijk ernaar kon kijken/voelen, hem, mezelf, mijn lief. Nu heb ik dat niet meer, maar ik vond dat best naar, dus ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is.
Misschien moet het gevoel gewoon groeien, als je kindje ook meer contact gaat maken word het ook steeds leuker.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')