quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij ook hoor, maar toch was daar in een 'och het kan wel voor een keertje'-moment ineens Oscar.
En aangezien een 3e hier echt geen optie is voor stinkie en ik geen discussie wil over morning afters of abortussen heb ik toch maar hiervoor gekozen omdat ik nog even niet wel dat er een knip in gaat bij hem.
Kiezen tussen een aantal kwaden.
Ik hou dat nog even in het achterhoofd. Eerst moet ik volgende week naar de ha kijken of ie iets anders heeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:32 schreef Vicky het volgende:
MeNicole, je kan ze ook online kopen
Ik ehb er ook nog wel een aantal voor je
Er word hier nu heel hard achter mij geroepen, dan moet je even naar Zuidafrika gaan.quote:
He, dat is anders dan ik gehoord had. Hm, dan is het misschien toch een optie. Overigens begreep ik van de huisarts vandaag dat ik zelfs mijn eigen pil zou mogen slikken maar dat het er voor kan zorgen dat ik minder productie heb. Ik dacht altijd dat het te maken had met hormonen die in je melk kwamen. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgens de bijsluiter van Cerazette (die bij de bv 'mag') heb je gewoon 12 uur speling, net als met elke andere pil. 36 uur tussen twee pillen dus![]()
Idd!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Overigens, tjemig, iedereen wijst je maar steeds op die anticonceptie in je kraambed. Alsof een knip, een pijnlijk bekken, een blauwe onderkant en een inwendige hechting geen anticonceptie genoeg zijn.![]()
neeee wat ssserpente zegt hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:48 schreef Chan het volgende:
Even over die creazettepil en met het risico een hele domme vraag te stellen...![]()
Als je een eisprong gehad hebt terwijl je bv geeft en pas ná die eisprong met de creazettepil begonnen bent betekent dat toch niet dat dat bewuste gesprongen eitje tot in de eeuwigheid blijft liggen wachten tot ze bevrucht wordt? Zo van.. als je dan na het beginnen van die pil een paar weken wacht... dan gaat dat eitje toch wel een keer weg?
hahahaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:12 schreef Chan het volgende:ik zag al allerlei rare beelden voor me van een eitje dat alle hormonen uit die pil grondig de baarmoeder uitjaagt en zo... nou ja..
De mevrouw uit het ziekenhuis bij wie ik de nacontrole had zei dat ze vermoedde dat ik al een menstruatie(tje) gehad heb, omdat het bloeden eerst helemaal klaar was en toen ineens weer een paar dagen helder rood en zo.. Dus ik moet me maar eens serieus gaan buigen over anticonceptie, op dergelijke verrassingen zit ik toch niet echt te wachten
Ze zei trouwens ook dat je die pil héél nauwkeurig moet innemen maar als ik jullie goed begrijp heb je dus best wel wat speling qua tijdstip?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:05 schreef innepin het volgende:
Ingrid, ondanks de verdeelde reacties zou ik ook zeggen: probeer eens een spiraal. Ik had ook altijd veel last van mijn menstruatie én last van de pil, dus had ik een spiraaltje (Mirena) - ik ben bijna drie jaar lang nauwelijks ongesteld geweest. waardoor ik dacht: "even kijken hoe het zónder hormonen in mijn lijf gaat", waardoor we met condooms gingen klooien, waardoor we a la BE een "kan wel een keertje zonder"-moment hadden, en ziehier Willow, maar dat terzijde![]()
Ik had trouwens nog nooit gehoord van cerazette... hebben jullie vk's het daarover gehad? Die van mij zei alleen maar: "Zorg dat je condooms in huis hebt, want anders moet je D. ineens naar de Shell sturen om 10 uur 's avonds en dan slaap je allang als hij weer es terug is mét condooms. En dat schiet ook niet op."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |