Maar waarom dan al stoppen VOOR de sterilisatie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Serpente wat erg.
Hopelijk zit ik hier goed. Ik weet van 9 maanden ontzwangeren. Bestaat er ook ontpillen? Ja toch?
Na de bevalling van Tyler op een gegeven moment weer aan de pil. Nu weer gestopt, omdat Djeez binnenkort gesteriliseerd wordt. Ik wil testen hoe het gaat zonder de pil, zonder de hormonen. al een week ongesteld, niet leuk!
Ohja, vergeten te melden, om te kijken hoe het dus gaat qua hormonen. Of ik me beter voel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar waarom dan al stoppen VOOR de sterilisatie?
en laat nou juist dat problemen opleverenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:20 schreef trui het volgende:
ingrid, ik snap ook niet zo goed waarom je niet nog even wacht tot de kust echt veilig is.
estrys, het is ook echt niet niks, vooral dat eerste jaar. die verantwoordelijkheid, en de (intensieve!) zorg voor een baby. je houdt maar weinig tijd & energie over voor al die andere rollen die je eigenlijk ook nog wil/moet vervullen. probeer in elk geval de eisen die je aan jezelf stelt daar wat realistisch op af te stemmen. dus: gun 't jezelf om op sommige fronten wat gas terug te nemen.
Dat was waar ik steeds zo bang voor was (gelukkig niet zover gekomen) dus kan me dat heel goed voorstellen. Lekker dat het zo goed gaatquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:27 schreef Moonah het volgende:
Wat mij nav de diverse posts in oa het vorige topic wel bezighoudt, is het feit dat ik de eerste periode helemaal niet zo van het moederschap heb kunnen genieten. Wel bij momenten, maar ik zat op een gegeven moment zó met mezelf in de knoop en had zo veel last van die PPD, dat ik echt geen fijne herinneringen heb aan die tijd. Dat doet eigenlijk best wel pijn merk ik.
Maar goed, gelukkig geniet ik nu (al lange tijd!) met volle teugen!
Je weet dat er verschillende vormen van Anticonceptie zijn Ingrid?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Never mind. Kim is overstuur wakker, wil bij mama zijn, heeft pijn.
Ik durf neit alleen op de pil oid te rekenen. Dus sterilisatie tzt. Maar moet kijken hoe ik reageer zonder pil. Qua hormonen en lichaam.
Heb ik erg veel last, dan wel iets qua pil nodig.
Dus ik vraag me af of er een pil ontwen tijd is.
Gelukkig is het goed gekomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:27 schreef Moonah het volgende:
Wat mij nav de diverse posts in oa het vorige topic wel bezighoudt, is het feit dat ik de eerste periode helemaal niet zo van het moederschap heb kunnen genieten. Wel bij momenten, maar ik zat op een gegeven moment zó met mezelf in de knoop en had zo veel last van die PPD, dat ik echt geen fijne herinneringen heb aan die tijd. Dat doet eigenlijk best wel pijn merk ik.
Maar goed, gelukkig geniet ik nu (al lange tijd!) met volle teugen!
Ik vond en vind de intensieve zorg, hoewel het ontzettendveel eist van je, ook zo mooi om te geven. Maar ik had idd al snel door dat ik me daar wel op moest leren instellen. Dat, als ik dat echt zo volledig wilde doen als ik het voelde, dat ik dingen moest laten gaan. Dus ik heb mezelf in deze tijd, nu het nog kan, volledig gericht op Senna. Alles wat ik daarnaast kan doen (huishouden, boodschappen, koken, opruimen, partner/vriendin/dochter zijn) was meegenomen, maar kwam op de tweede plaats.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:20 schreef trui het volgende:
ingrid, ik snap ook niet zo goed waarom je niet nog even wacht tot de kust echt veilig is.
estrys, het is ook echt niet niks, vooral dat eerste jaar. die verantwoordelijkheid, en de (intensieve!) zorg voor een baby. je houdt maar weinig tijd & energie over voor al die andere rollen die je eigenlijk ook nog wil/moet vervullen. probeer in elk geval de eisen die je aan jezelf stelt daar wat realistisch op af te stemmen. dus: gun 't jezelf om op sommige fronten wat gas terug te nemen.
Dat weet ik. Plan was Djeez sterilisatie, ik hormoonvrij. Maar als ik erg veel last krijg zonder iets, ga ik toch wel aan de pil oid. Heb het idee dat mijn lichaam nu heftig reageert, soort ontpillen ofzo. Hopelijk is dat normaal en tijdelijk. Heftiger dan voor de zwangerschap(pen)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:32 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Je weet dat er verschillende vormen van Anticonceptie zijn Ingrid?
Zo heb je er dus met verschillende hoeveelheden hormoon, en sommige zelfs met heel weinig hormoon.
Als je "bang"bent voor die eventuele zwangerschap, omdat je gestopt bent/of stoppen gaat, zou ik nu tegen je zeggen,
Ga langs je ha en vraag naar de verschillende mogelijkheden, die man/vrouw weet heel goed wat het beste bij je past.
je slikt de pil toch niet zo lang al, dus je weet toch hoe het hormoonvrij is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat weet ik. Plan was Djeez sterilisatie, ik hormoonvrij. Maar als ik erg veel last krijg zonder iets, ga ik toch wel aan de pil oid. Heb het idee dat mijn lichaam nu heftig reageert, soort ontpillen ofzo. Hopelijk is dat normaal en tijdelijk. Heftiger dan voor de zwangerschap(pen)
Dat herken ik heel erg!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond en vind de intensieve zorg, hoewel het ontzettendveel eist van je, ook zo mooi om te geven. Maar ik had idd al snel door dat ik me daar wel op moest leren instellen. Dat, als ik dat echt zo volledig wilde doen als ik het voelde, dat ik dingen moest laten gaan. Dus ik heb mezelf in deze tijd, nu het nog kan, volledig gericht op Senna. Alles wat ik daarnaast kan doen (huishouden, boodschappen, koken, opruimen, partner/vriendin/dochter zijn) was meegenomen, maar kwam op de tweede plaats.
Noodgedwongen begin ik dat nu af te bouwen, omdat ik weer moet gaan werken, maar ik denk dat ik dit eigenlijk graag nog wat langer zou kunnen doen. Gewoon, omdat ik het gevoel heb dat Senna en ik dat nodig hebben.
En dan bedoel ik neit nog jaren, hoor, maar gewoon, nog een paar maanden langer, tot ze iets groter is.
kijk je verzekering ook even na, niet iedere verzekering vergoed een sterilisatie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat weet ik. Plan was Djeez sterilisatie, ik hormoonvrij. Maar als ik erg veel last krijg zonder iets, ga ik toch wel aan de pil oid. Heb het idee dat mijn lichaam nu heftig reageert, soort ontpillen ofzo. Hopelijk is dat normaal en tijdelijk. Heftiger dan voor de zwangerschap(pen)
Senna is ook vele malen leuker!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:36 schreef miss_sly het volgende:
oeke, ik denk dat als ik eigen baas was, er van werken nog lang niets zou komen
Niet dat ik iets tegen mijn werk heb; ik vind mijn werk leuk en mijn collega's ook, maar ik vind Senna leuker. En omdat ik het ook maar een keer ga meemaken, wil ik er ook ten volle van genieten, helemaal in opgaan.
Wel goed dat het voor jou ook een positieve uitwerking heeft. Kan me er wel iets bij voorstellen.
Zeeeeeeeeer herkenbaar, net als de zoektocht en onzekerheid over mijn moederkwaliteiten overigens. Ik werk ook geregeld als freelancer (naast loondienst) en ervaar het precies zoals je beschrijft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef oeke het volgende:
Mooi en bijzonder om te lezen, ieders zoektocht in het moederschap en wel of geen kind erbij.
[..]
Dat herken ik heel erg!
En ik merk ook dat ik, ondanks dat ik natuurlijk het geld wel nodig heb, geen zin heb in klussen die onvoldoende betalen en niet leuk zijn. Terwijl ik 'vroeger' bijna alles aan pakte.
Heb ik nu de keus tussen mijn kind en een rotklus, dan is dat meteen duidelijk. Wat dat betreft denk ik dat het moederschap juist ook op andere gebieden mij vooruit kan helpen. Ambitieuzer zijn of meer gericht op wat ik wil voor werk omdat ik geen tijd meer wil besteden aan onbevredigend werk als ik ook bij hem kan zijn.
Ik vind de logica idd ook nogal ver te zoeken en ik voel het volgende drama al weer aankomen, sorry Ingrid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
je slikt de pil toch niet zo lang al, dus je weet toch hoe het hormoonvrij is?
ik vind het nogal dom om nu al te stoppen en dan misschien over een half jaar de sterilisatie van Djeez te laten doen. Betekent een behoorlijke tijd kans op een (neem ik aan op dit moment iig) ongewenste zwangerschap.
Ik weet nief of je op mij doelt, maar ik ervaar het niet als zwaar. Wel als alles omvattend en intens. En ik moet eerlijk zeggen dat de zorg voor een baby en dan nu ook nog een peuter erbij bij mij zo intens is dat mijn rol als echtgenote er een beetje bij inschiet. En dat vind ik niet eerlijk naar mijn man.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat mij dan weer opvalt, is dat er toch wel veel mensen zijn die het hele babygebeuren als zwaar ervaren. Ik ben geen oermoeder, maar het hele babygebeuren vond ik niet heel zwaar. toch grappig, die verschillen dan.
Probeer het toch eens, want ik ben wel benieuwdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Laat maar. Kan het blijkbaar niet duidelijk uitleggen.
Huh? Volgens mij is de basisverzekering voor alle verzekeraars gelijk. Daar was het toch ook allemaal om te doen??quote:
Valt weinig aan uit te leggen, je bent gewoon stom bezig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Laat maar. Kan het blijkbaar niet duidelijk uitleggen.
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:39 schreef Ticootje het volgende:
In mijn ogen zijn TF en Owlet echte oermoeders.
En owlet nog bedankt voor de verhelderende blik op het samen slapen..
Kijk hier maar eens tussenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij is de basisverzekering voor alle verzekeraars gelijk. Daar was het toch ook allemaal om te doen??
In de mijne ook!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:39 schreef Ticootje het volgende:
In mijn ogen zijn TF en Owlet echte oermoeders.
Ik ben daar wel benieuwd naar! Loop zo te rommelen soms met Ko in bed of niet, dat een verhelderende blik erg welkom is! Kan ik dat ergens terug vinden?quote:En owlet nog bedankt voor de verhelderende blik op het samen slapen..
Ingrid, als je echt niet aan de pil wilt moet je dat gewoon niet doen. Punt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik wil het liefst niet aan de pil of wat dan ook. Maar als ik dan weer veel last heb van de ongesteldheid moet ik misschien wel.
Ik weet niet of ik het weer durf met alleen anticonceptie van mij. In de omgeving zijn er de laatste 2 jaar genoeg die door de pil, of spiraaltje heem zwanger raakten. Ik weet dat ik geen abortus zou kunnen laten plegen. Dus daarom willen we wel sterilisatie. Alleen kan het pas vanaf januari, want Djeez heeft nog maar 1 dag, of een halve dag over. Die gaat volgende week donderdag op ivm Kim.
Ik weet dat het na sterilisatie minimaal 3 maanden duurt voordat het veilig is.
Het wordt wel vergoed iig.
Jen slaapt gewoon weer in de co-sleeper en 's avonds als ze naar bed gaat valt ze in slaap op mijn plek van het bed. Als ik naar bed ga dan schuif ik haar terug op haar plek, maar zo in de nachts kruipt ze toch lekker tegen me aan. Voor ons werkt het.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:19 schreef oeke het volgende:
[..]
In de mijne ook!![]()
[..]
Ik ben daar wel benieuwd naar! Loop zo te rommelen soms met Ko in bed of niet, dat een verhelderende blik erg welkom is! Kan ik dat ergens terug vinden?
Tussen operatie en operatie zit ook een verschil dit is geen medische noodzaak.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:23 schreef Keshet het volgende:
Voor wat betreft het uitstellen van de sterilisatie in verband met een gebrek aan vrije dagen; het is een operatie dus Djeez hoeft er helemaal geen vrije dag voor op te nemen, hij kan zich voor die dag en eventueel de dagen erna (ik heb eerlijk gezegd geen idee van de normale impact van de operatie) dus 'gewoon' ziekmelden. Dat soort dingen zijn ook bespreekbaar met een werkgever, je kan dat gewoon aankondigen.
Kom voor jezelf op he!
en op eigen verzoek, kost dus eigenlijk gewoon verlofdagen, of je werkgever moet zo aardig zijn om je ziek te melden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:45 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Tussen operatie en operatie zit ook een verschil dit is geen medische noodzaak.
Ik heb de 1e 5 pagina's bekeken: er staat overal een aanvullende verzekering bij (dus basis + een aanvullende verzekering = 100% vergoeding)quote:
Dan had je toch even verder moeten kijkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb de 1e 5 pagina's bekeken: er staat overal een aanvullende verzekering bij (dus basis + een aanvullende verzekering = 100% vergoeding)
Mijn punt is dat in de basisverzekering de dekking hetzelfde is voor alles wat daar in voor komt (daarom heet het ook basisverzekering)...
Moussy, ik zie echt geen enkele basisverzekering puur basisverzekering, dus niet in combi met aanvullende verzekering die een sterilisatie vergoed...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan had je toch even verder moeten kijken
Niks, maar je moet er wel ruggegraat voor hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:37 schreef Moonah het volgende:
Oh, en om mijn duit ook nog maar even in het zakje () te doen: Wat is er mis met condooms???
Wil je dat van een man of een vrouw horen?quote:
Je wil toch zekerheid als je wel nog aan de pil zou gaan/zijn, dan krijg je ook niet het door de pil heen zwanger worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oh niks hoor. Moet je ze wel in huis hebben. En niet over de datum.
Maar mij gaat het erom dat ik zonder de pil oid niet ineens veel meer last moet hebben.
Dan moet ik wel weer aan de anticonceptie. Terwijl het nu zonder juist goed gaat. Beter dan met.
En de vraag is dan natuurlijk ook, moet de sterilisatie dan nog.
Zal ik het vrouwelijke standpunt even verwoorden? Of dan iig mijn vrouwelijke standpunt?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wil je dat van een man of een vrouw horen?.
Vooral de menstruatie zelf.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:17 schreef _Bar_ het volgende:
waar heb je dan de meeste last van Ingrid?
de hormoonschommelingen of de menstruatie?
Nee, zo makkelijk denk ik er niet over. Ik zou heel graag een 3e willen. Maar het kan niet. Financieel niet en praktisch niet. Djeez wil geen 3e. Dus dan ben je "klaar".quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef owlet het volgende:
Ingrid, sterilisatie staat in mijn ogen niet helemaal op gelijke voet moet andere vormen van anticonceptie. Je kiest voor sterilisatie omdat je echt écht ECHT geen kinderen meer wil. Omdat je daar helemaal zeker van bent en je het risico op een zwangerschap absoluut niet wil, hoe klein dat risico ook is bij goed gebruik van andere vormen van anticonceptie.
Je kiest m.i. niet voor sterilisatie omdat het een makkelijke vorm van anticonceptie is, daar is het net te ingrijpend en te onomkeerbaar voor.
Als jullie dus echt voor een sterilisatie willen gaan dan staat dat los van of jij wel of niet aan de pil moet. Dan kan je de pil zien als een medicijn om je hormoonschommelingen te behandelen en de sterilisatie als hulpmiddel om echt niet meer zwanger te kunnen worden.
Als je ook maar enigzins het idee hebt dat je ook nog wel de pil zou kunnen gebruiken inplaats van de sterilisatie van Djeez dan betekent dat misschien dat jullie er nog niet voor 100% uit zijn of sterilisatie wel de juiste keuze is. Of dát dan weer wijs is is iets wat alleen jullie zelf kunnen beslissen
Nou, dat komt wel redelijk overeen met mijn standpunt iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Bwuh... ik vind het zo geen moer aan. Die pauze ertussen om dat ding om te doen is nog tot daar aan toe, maar het voelt ook gewoon heel anders...
Mja dit dus...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik het vrouwelijke standpunt even verwoorden? Of dan iig mijn vrouwelijke standpunt?
Bwuh... ik vind het zo geen moer aan. Die pauze ertussen om dat ding om te doen is nog tot daar aan toe, maar het voelt ook gewoon heel anders...
Maar de financiën blijven niet voor altijd zo en Djeez is niet alleen om te beslissen toch, ik zou niet op die manier klaar zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk denk ik er niet over. Ik zou heel graag een 3e willen. Maar het kan niet. Financieel niet en praktisch niet. Djeez wil geen 3e. Dus dan ben je "klaar".
Volgens de bijsluiter van Cerazette (die bij de bv 'mag') heb je gewoon 12 uur speling, net als met elke andere pil. 36 uur tussen twee pillen dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:31 schreef mefke79 het volgende:
Niks mis met condooms, vind ik dan. Maar goed, we kiezen er hier ook even bewust voor. Die pil die je mag slikken als je bv geeft lijkt me niets (je moet em zo op tijd innemen, dat wordt niets hier). Dus tot einde bv is het hier condoom en daarna ga ik weer aan mijn eigen pil. Voor die drie maanden (ik wil niet kolven op het werk, dus ik stop dan met bv) moet dat te doen zijn. Bovendien, ik moet nog effe niet aan seks denken uberhaupt...
Nee, dan ben je niet "klaar".quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk denk ik er niet over. Ik zou heel graag een 3e willen. Maar het kan niet. Financieel niet en praktisch niet. Djeez wil geen 3e. Dus dan ben je "klaar".
Wij ook hoor, maar toch was daar in een 'och het kan wel voor een keertje'-moment ineens Oscar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mja dit dus...
en toch hebben we het een jaar lang volgehouden en ik heb gezegd dat ik niet meer aan hormonale aniticonceptie wil doen dus maar even kijken wat het na de bevalling wordt...
Maar waarom ben je daar nu dan al mee bezig?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
ET. Ik wil het liefst geen hormonen. "vroeger" ben ik aan de pil gegaan omdat ik altijd veel last had van de menstruatie. Als ik zonder pil oid weinig last heb is het heel mooi. Als ik erg veel last krijg, moet ik wel weer aan de pil oid.
Ik voel me dus "puur natuur" zonder pil beter. Ik weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen. Ik hou er maar over op verder.![]()
Het gaat nu goed, ik heb trouwens volgens de psych geen ppd oid owlet.
En ik kan Djeez niet dwingen tot een 3e kind natuurlijk. Dus vandaar dat ik zeg dat het "klaar" is.
Nu weer terug naar de andere moeders.
Als je echt zeker bent enzo kun je altijd nog naar dat Essure gebeuren kijken wat YPPY dus ook heeft gehad. Je staat echt in 5 minuten weer buiten de behandelkamer. Even als tip tussendoor zeg maar. Maar ik zou ook eerst wat anders doen in jullie geval denk ik....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Omdat ik dus uit wil testen of ik zonder de pil niet teveel last heb. Zo wel, dan kan ik iets anders gaan zoeken.
Ik heb geen zin om zelf onder het mes te gaan, heb al genoeg al mn lijf gehad.
maar dat uittesten kun je toch ook doen als Djeez geholpen is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Omdat ik dus uit wil testen of ik zonder de pil niet teveel last heb. Zo wel, dan kan ik iets anders gaan zoeken.
Ik heb geen zin om zelf onder het mes te gaan, heb al genoeg al mn lijf gehad.
uhh van voorvocht kan je ook zwanger worden.... dus dat is ook geen optie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dat uittesten kun je toch ook doen als Djeez geholpen is.
laat ik t anders vragen. ben je dan nu van plan om met zo'n persona te gaan werken? of geheel onthouding? of voor t zingen de kerk uit?
dat weet ik. maar ik vraag me gewoon af wat zij dan nu van plan zijn. wat jet idee hierachter isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh van voorvocht kan je ook zwanger worden.... dus dat is ook geen optie.
als je tussendoor ongesteld word, dan heb je dus een te lichte pil. *optie, kijk eens naar die nuvaring of plakpil of een zwaardere pil voor nuquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja op zich wel, maar ik werd telkens tussendoor ongesteld en daar heb ik geen zin in. Dus vandaar nu gestopt. Ik kan het niet logisch uitleggen voor jullie. Sorry.
Geen idee wat een persona is.
Gewoon condooms.
Maar het moet geen hoe gaat het met ingrid topic worden.
Ja dat heb ik ook! Heel vervelend is dat. Straks met een andere pil zal het nog wel veel erger wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja op zich wel, maar ik werd telkens tussendoor ongesteld en daar heb ik geen zin in.
is een spiraal dan geen optie?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja op zich wel, maar ik werd telkens tussendoor ongesteld en daar heb ik geen zin in. Dus vandaar nu gestopt. Ik kan het niet logisch uitleggen voor jullie. Sorry.
Geen idee wat een persona is.
Gewoon condooms.
Maar het moet geen hoe gaat het met ingrid topic worden.
Ohja, het plan was om in sept/okt te steriliseren. Maar nu blijkt dat hij dus geen dagen meer heeft en gaat dat niet door.
is niet bij iedereen he. doorringen is ook een optiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
is een spiraal dan geen optie?
Grote kans da tje helemaal niet meer ongesteld wordt..
Bij de Action 12 voor drie euro nogwat en dan nog drie met noppeltjes gratis.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook! Heel vervelend is dat. Straks met een andere pil zal het nog wel veel erger worden![]()
Ik vind condooms ook zo duur![]()
Haha das niet duur nee. Maar of ik die van de Action (stuiterballen winkel zoals Mikael het noemt) nou vertrouwquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bij de Action 12 voor drie euro nogwat en dan nog drie met noppeltjes gratis..
Ervaringen volgen nog (hopelijk).
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bij de Action 12 voor drie euro nogwat en dan nog drie met noppeltjes gratis..
Ervaringen volgen nog (hopelijk).
Dat is niet bij iedereen die een spiraal (in dit geval de Mirena) heeft neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
is niet bij iedereen he. doorringen is ook een optie
Misschien is dat die wel waar de huisarts het over had. Was in ieder geval wel iets met midner stopdagen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ben hier trouwens blij met mijn pilwissel. Eerst de (huismerkversie van) mycrogynon 30 gehad. Best wel humeurig, en gewoon niet lekker in mijn vel. Daarna de mycrogynon 20, zou lichter moeten zijn, maar dezelfde bijwerkingen.
En nu de Yaz24+4. En die voldoet stukken beter. Minder last van hormoondippen omdat je 24 dagen slikt en 4 stopt ipv 21+7. Mijn velletjes past ook weel een stuk beter. En een fijne bijkomstigheid: mijn menstruatie is bijna weg.
Misschien is die pil nog een optie MeNicole? Mijn huisarts kende hem niet, maar wilde gelukkig meewerken..
En fijn dat je even rustig thuis kunt zijn, en dan werk zoeken wat gewoon leuk is.
ik heb de mijne 10 sept. laten plaatsen. de 18 werd ik ongi en ik geloof dat ik er nu vanaf ben.. HOOP ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is niet bij iedereen die een spiraal (in dit geval de Mirena) heeft nee
Ik had de Cilest pil, ook een hele lichte en die voldeed prima.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:27 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Misschien is dat die wel waar de huisarts het over had. Was in ieder geval wel iets met midner stopdagen.
Wij maken ook maar eerst even de Durex op ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha das niet duur nee. Maar of ik die van de Action (stuiterballen winkel zoals Mikael het noemt) nou vertrouw
En ik vind het nog steeds stom om te kopenGlijmiddel niet erg maar condooms
![]()
Ja die heb ik nu. Maar toch niet wat ik hebben moetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik had de Cilest pil, ook een hele lichte en die voldeed prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |