abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73595116
Smikke... ik ken je verhaal eigenlijk niet, maar ik kan wel zo e.e.a. uit je post opmaken... en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heftig zeg. En Lishe idd ook. Ik hou het maar even bij een .

Huupske, tis allemaal niet zo'n drama hoor Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Het stond er ook niet voor niets in kleine lettertjes
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73596421
BE, ik snap dat je zo denkt en dat mag je ook gerust zeggen hoor. En voorlopig heb ik nog niet eens een cyclus dus gebeurt er helemaal niks Maar ik zou inderdaad liever nu weer zwanger zijn dan jaren later. Als ik het helemaal zelf zou kunnen plannen, zou ik inderdaad graag zwanger willen zijn als Graeme 1 of 1,5 zou zijn, maar zo werkt het nou eenmaal niet. En ik ben me ervan bewust dat het wel heel zwaar zou zijn als ik nu snel zwanger zou mogen raken. Alleen zouden wij daar allebei toch erg blij mee zijn. 1 of 2 jaar wachten met het uberhaupt proberen, vinden we gewoon te lang. Maar goed eerst maar kijken wat de internist zegt, wie weet is er geen andere mogelijkheid en moeten we verplicht toch wachten.
En ik ben nu bijna net zo moe als tijdens de zwangerschap trouwens en heb eigenlijk alle andere klachten ook nog steeds. Ws. dus door de schildklierproblemen.

Smikke, ik ken je verhaal ook niet, maar het klinkt inderdaad erg heftig. Lijkt me erg zwaar. Sterkte.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:45:12 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73665122
Deze nieuwe moeder hangt al een paar dagen tegen haar eerste menstruatie aan en van mij mag het nu wel door gaan zetten hoor... Damn, ik vreet echt alles wat los en vast zit en kan mezelf totaal niet beheersen.
En dan dus van de week aan de pil. Ik ben erg benieuwd...
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:49:55 #179
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73665362
O Smikke, ik ben helemaal onder de indruk van je verhaal. Ik kom er morgen op terug. Even nadenken...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:51:06 #180
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73665422
Succes BE

Deze muts heeft een schop onder de kont nodig, laatste paar weken zoveel stress, waardoor ik gewoon weer heel stom in oude gedragingen val. Al mijn werk voor niets .
Morgen maar eens goed alle keukenkastjes nalopen, frietpan wegtiefen, want tis toch veel te verleidelijk om snel iets te maken.
En toch maar weer met de pil beginnen, stom is dat als ik van de pil af ben dan kom ik ook gewoon aan dan moet de rest maar eventjes wachten.
Ik wil gewoon weer lekkerder in mijn vel zitten.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:52:36 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73665486
Verders wil ik Smirre een dikke geven
tessie beterschap.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:59:57 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_73665818
Zo. De eerste sollicitatie is alweer de deur uit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:01:55 #183
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73665919
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Succes BE

Deze muts heeft een schop onder de kont nodig, laatste paar weken zoveel stress, waardoor ik gewoon weer heel stom in oude gedragingen val. Al mijn werk voor niets .
Morgen maar eens goed alle keukenkastjes nalopen, frietpan wegtiefen, want tis toch veel te verleidelijk om snel iets te maken.
En toch maar weer met de pil beginnen, stom is dat als ik van de pil af ben dan kom ik ook gewoon aan dan moet de rest maar eventjes wachten.
Ik wil gewoon weer lekkerder in mijn vel zitten.
Denk niet dat het een schop onder je kont is...
Kun je niet eens een tijdje rust nemen voorzover dat gaat?
Zulke dingen gaan je niet in de koude kleren zitten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:05:46 #184
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73666101
Ik kan die rust nemen, en weer langzaam aan naar mijn oude gewicht toe gaan, iets wat ik niet wil, want ik wordt er nu al ongelukkig van.
Plus dat juist met iets bezig zijn is wat ik nodig heb, en niet passief gaan bankhangen, en teveel eten :$
Daarbij hoop ik dat het hardlopen ook wat extra rust in het hoofd gaat geven, en gezonder eten en niet snoepen of althans niet zo extreem :$ iig me terug brengt tot waar ik was.
Zo door gaan dan wordt gewoon funest lichamelijken geestelijk
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:08:09 #185
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73666223
heb het ook niet over passief bankhangen hoor
Gewoon iets vinden waarin jij je rust vind. alleen dat zal jij beter weten als ik.
Maar geloof erin dat jij daarin ook weer de juiste beslissingen maakt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73666341
Evenstar, wat rot, ook dat nog erbij. Dat hardlopen gaat vast helpen en idd die pan wegmikken en dan maar zoveel mogelijk gezonde lekkernijen in huis halen. Je kan het!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:14:03 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73666482
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:10 schreef snoopy het volgende:
Evenstar, wat rot, ook dat nog erbij. Dat hardlopen gaat vast helpen en idd die pan wegmikken en dan maar zoveel mogelijk gezonde lekkernijen in huis halen. Je kan het!
Oktober is hier altijd dillema maand geweest, al 9 ellendige jaren. vorig jaar toen ook een terugval gehad in gewicht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kom er wel steeds eerder uit, volgend jaar gaat het vast nog beter.
En ook dit gaat gewoon weer lukken
pi_73666550
zo is het

misschien yoga ofzo ook? Dat wil ik toch ook weer eens oppakken eigenlijk.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:19:12 #189
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73666678
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohhhh Huup, lekker badderen!
Oh niet schrikken als je ineens 'volloopt' Dat kan nog wel eens gebeuren en dat gaat wel weer over
Ojajoh? Ik dacht afgelopen vakantie nog dat ik door mijn bikini heenzeek, maar het bleek zwembadwater op lichaamstemperatuur te zijn .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:31:29 #190
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73667164

Ik heb ook maar van horen zeggen dat het weer over zal gaan
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:35:13 #191
14746 k_i_m
pi_73667310
Ooooh, dat van dat overgaan was een grapje? Fioeeee .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:36:12 #192
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73667360
Nouja..beter dat het zwembadwater is dan dat je echt staat te pissen op de badmat, per ongeluk
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:37:14 #193
14746 k_i_m
pi_73667402
Alleen als ik lach .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:44:42 #194
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73667687
Voortaan niet meer lachen op de badmat dus
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:20:43 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73673496
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:59 schreef Troel het volgende:
Zo. De eerste sollicitatie is alweer de deur uit
Nofi, maar dit heeft inmiddels natuurlijk heel weinig te maken met hoe het met je gaat als (kersverse) moeder. Hoort meer op het speeltuinbankje.

Evenstar, balen joh! Maar wel goed dat je het zo snel al herkent en het een halt toe wil roepen.
Rennen vind ik altijd erg knap als mensen dat kunnen!
Dat is hier nog een paar bruggetjes te ver, maar stukken wandelen gaat inmiddels al weer aardig.
En nu het weer droog is kan dat ook gewoon. Sasha lopend van het kdv halen enzo.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:03:04 #196
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73674731
De eerste paar keer zal het ook echt wel een combi van lopen zijn en stukjes joggen En op de dagen van rotweer, sleur ik de hometrainer erbij, en ga via youtube wat zumba-en

Jij bent toch ook pas bevallen , jij moet nog rustig aan doen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:45:10 #197
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73676239
evenstra, het klinkt heel heftig allemaal! maar wat ik van je heb gelezen het afgelopen jaar, ben je een hele sterke vrouw en kom je hier vast ook goed doorheen!

sssserpente, ben je nog naar een plastisch chirurg geweest?

tis mn mamadag en ik heb het kind uitbesteed aan opa. voel ik me toch wel een beetje schuldig over
naja, voglende week gaat het vast weer beter. hoop ik dan...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:48:45 #198
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73676361
Eli gaat het vast fijn bij opa vinden, en opa vind het vats ook heel fijn om Eli bij zich te hebben.
En beiden zijn ook blij met een beter uitgeruste davinia
pi_73679086
Een echt nieuwe moeder (nouja, 10,5 maand) kun je me niet meer noemen, maar ik wil het hier toch eens in de groep gooien. Al voor de geboorte van M had ik regelmatig buikpijn, 'voorweeën' volgens de VK. Tijdens de bevalling waren de persweeën niet eens zo pijnlijk, maar wel de tijd ertussen, dan verging ik van de pijn linksonderin, waarbij het voelde alsof er iets 'klem' zat. Na de geboorte van onze zoon kreeg ik na drie dagen later enorme buikpijn (overgeven van de pijn, het gevoel dat je flauwvalt, ondertemperatuur), wat naar het liet aanzien een baarmoederslijmvliesontsteking was. Later bleek ook dat er een stuk placenta was blijven zitten, dat er met behulp van pilletjes uitgekomen is.

Eigenlijk ben ik sindsdien geen dag buikpijnvrij geweest. Het is de ene dag erger dan de andere, maar toch elke dag. Vorige maand twee dagen op SEH doorgebracht, omdat mijn ha aan een blinde darmontsteking. Dat was het niet. Voorlopige diagnose is prikkelbare darm syndroom, ik heb medicatie, maar pijn is niet volledig weg. Zie ook erg tegen mijn menstruatie op, toen ik naar SEH ging was ik net ongesteld geworden. Naast die buikklachten heb ik sinds een maand last van galstenen, vannacht ook weer een aanval gehad. De derde in een maand. Morgen een afspraak bij de chirurg, ik schijt peuken.

Is er iemand die bovenstaande klachten herkent?

(MODJES: als het te kommer en kwellerig is, geef een gil, dan verwijder ik mijn bericht.)
pi_73679619
pijn te vergelijken met een blinde darm ontsteking herken ik wel (ook wel te vergelijken met weeen). maar niet zo langdurig. bij mij is dat 'gewoon' de eisprong. duurt een uurtje of 4 tot 6. klinkt alsof er toch beter wat meer doorgezocht moet worden, iig veel beterschap!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')