Een echt nieuwe moeder (nouja, 10,5 maand) kun je me niet meer noemen, maar ik wil het hier toch eens in de groep gooien. Al voor de geboorte van M had ik regelmatig buikpijn, 'voorweeën' volgens de VK. Tijdens de bevalling waren de persweeën niet eens zo pijnlijk, maar wel de tijd ertussen, dan verging ik van de pijn linksonderin, waarbij het voelde alsof er iets 'klem' zat. Na de geboorte van onze zoon kreeg ik na drie dagen later enorme buikpijn (overgeven van de pijn, het gevoel dat je flauwvalt, ondertemperatuur), wat naar het liet aanzien een baarmoederslijmvliesontsteking was. Later bleek ook dat er een stuk placenta was blijven zitten, dat er met behulp van pilletjes uitgekomen is.
Eigenlijk ben ik sindsdien geen dag buikpijnvrij geweest. Het is de ene dag erger dan de andere, maar toch elke dag. Vorige maand twee dagen op SEH doorgebracht, omdat mijn ha aan een blinde darmontsteking. Dat was het niet. Voorlopige diagnose is prikkelbare darm syndroom, ik heb medicatie, maar pijn is niet volledig weg. Zie ook erg tegen mijn menstruatie op, toen ik naar SEH ging was ik net ongesteld geworden. Naast die buikklachten heb ik sinds een maand last van galstenen, vannacht ook weer een aanval gehad. De derde in een maand. Morgen een afspraak bij de chirurg, ik schijt peuken.
Is er iemand die bovenstaande klachten herkent?
(MODJES: als het te kommer en kwellerig is, geef een gil, dan verwijder ik mijn bericht.)