abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73885759
Ik sluit me aan bij Groofsken.

Lieve mefke, doe waar jij je het beste bij voelt. Driekus heeft meer aan een mama die zich lekker voelt als een mama die aan het tobben is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73886523
Thanks voor alle lieve woorden, tis zo moeilijk om toe te geven dat het niet loopt zoals je graag zou willen. Van de andere kant, hier is makkelijker dan in real life. Mijn man weet wel van hoe of wat, maar de rest niet. Daar voel ik toch een soort van drempel.

Terug van de huisarts, helaas wel met spruw, maar goed. Ze snapte me volkomen en gaf inderdaad aan dat het beter voor Driekus is als ik me goed voel. En dus is hier inmiddels fles 1 binnen, zonder problemen eigenlijk. Het streven is om wel een paar voedingen te blijven geven, maar het kan zijn dat mijn lichaam dat niet doet, we zien wel. Toen ze hoorde dat het cb zich zorgde maakte om zijn gewicht en ik vertelde dat ie verder wel tevreden is, gaf ze ook aan dat het toch wel te maken kan hebben met mijn verkleining. Verder is mij hb geprikt en moet ik nu aan de appelstroop ed, want anders krijg ik staalpillen, ieks. En over twee weken terug, want ze wil weten hoe het met me gaat en of Driekus het goed doet.
Al met al stond ik heel opgelucht weer buiten. Mijn man heeft net voeding 1 gegeven en dat was zo'n mooi gezicht, ik werd er ook helemaal niet verdrietig van ofzo. Tis gewoon goed zo en we zien wel of en hoelang hij er nog een borst bij krijgt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73886629
Mefke Ik PM je even.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73886636
Fijn mefke!! En fij dat je huisarts jullie ook in de gaten houdt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:28:14 #280
5428 crew  miss_sly
pi_73891791
Och mefke toch
Goed dat je het bespreekbaar maakt Heel jammer als de borstvoeding niet lukt als je dat wel had gewild, maar we hebben hier zo'n goed alternatief voor borstvoeding. WE hebben geen alternatief voor een blije, gelukkige mama! Let goe dop jezelf
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:31:55 #281
5428 crew  miss_sly
pi_73891942
ik heb vanmiddag een fijn gesprek met mijn moeder gehad, over loslaten, over laten slapen 's middags en over naar het kdv brengen vrijdag. Ik zie er nog steeds wel tegenop, maar voel me een stuk rustiger,
En uiteraard, als ik haar straks op ga halen en ze heeft het naar haar zin gehad, dan is het goed, toch? En dat zal voor Senna wel net zo zijn als voor andere kindjes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:33:00 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73891994
*dienstmededeling*

We hebben de TT van het 'moeders-topic' aangepast om het topic zo toegankelijk te maken voor iedereen die in OUD post; nieuwe moeders, oude moeders, bijna moeders, nog niet moeders etc. etc. etc.

We willen wel nog steeds vragen om het hier zo veel mogelijk OUD gerelateerd te houden. Dus hou het bij dingen die direct van invloed zijn op jou als persoon die met ouderschap (of de wens daartoe) te maken hebben

Kijk wel uit dat het geen echt klaagbaak of R&P-hoe voel je je nu topic gaat worden.
pi_73892040
Ik zat al te kijken BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73892127
Ik vroeg me al af of ik wel in dit topic ooit gepost had

En om verder ontopic te blijven: hier gaat alles goed als mama zijnde, ben zo trots op mn kleine meisje
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:43:20 #285
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73892432
Ik zat eerlijk gezegd ook al te kijken maar goed weer gevonden en waar ik eigenlijk voor kwam was dat ik Mefke even een knuffel wilde geven en ik het heel goed vind dat ze het aangekaart heeft.

Hier gaat alles zijn gangetje eignelijk wel afgezien mijn knie die het nog steeds niet doet!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:48:05 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73892624
Daar had ik dan weer niet aan gedacht, dat mensen het kwijt zouden zijn. Even een tijdelijke TT aanvulling dan maar.
pi_73892990
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
*dienstmededeling*

We hebben de TT van het 'moeders-topic' aangepast om het topic zo toegankelijk te maken voor iedereen die in OUD post; nieuwe moeders, oude moeders, bijna moeders, nog niet moeders etc. etc. etc.
Oi.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73893040
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oi.
Het is ook niet gauw goed he
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:03:43 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73893372
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oi.
Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel IV

maar in de omschrijving in een ander topic had ik er al bij gezet: helemaal nooit moeders (vrijwillig en onvrijwillig). Daar val jij toch ook onder?
pi_73893462
Ik garp maar . Alsof ik me wat aantrek van topictitels en doelgroepen enzo. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73893507
Even mezelf voorbereiden:

Wat kan ik verwachten van een nacontrole bij de gyn?
Bij Meike heb ik dat ook wel gehad, maar toen vloeide ik nog en kreeg ik dus een echo waarop bleek dat er nogeen stuk achtergebleven placenta zat. Nu is het vloeien wel over, blijft het dan bij een gesprekje of komt er een inwendig onderzoek ????
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:11:56 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73893782
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef Jarno het volgende:
Ik garp maar . Alsof ik me wat aantrek van topictitels en doelgroepen enzo. .
Well d'uh! Maar het is nog wel leuk dat ik zo´n heel wijsneuzerig antwoord klaar heb staan.
pi_73894029
Bij de nacontrole bij de gyn (Henke had ik) kreeg ik eigenlijk alleen een gesprekje. Hij gaf aan dat ze inwendig onderzoek alleen deden bij klachten. Had ik me daar onnodig druk voor gemaakt
pi_73894365
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef mrien het volgende:
Bij de nacontrole bij de gyn (Henke had ik) kreeg ik eigenlijk alleen een gesprekje. Hij gaf aan dat ze inwendig onderzoek alleen deden bij klachten. Had ik me daar onnodig druk voor gemaakt
goed geantwoord
Dan ga ik me ook niet druk maken!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73894671
Mefke, heel goed van je dat je naar de huisarts bent gegaan. En je gevoel klinkt zo bekend, ik hoop dat je je snel beter voelt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:41:41 #296
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73897835
Mefke, fijn dat je met je huisarts gesproken hebt en dat je kan zeggen ´het is goed zo´. Ik hoop ook dat je je snel weer wat beter gaat voelen.

MissSly, heb je iets gepland terwijl Senna op het kdv is? Ik ging bv de eerste wenochtend naar de kapper en heb toen wat leuks gekocht voor de leuk zeg maar. Die paar uur waren zo voorbij en mijn dochter vond het prima. De eerste dag naar mijn werk werd ik zo warm onthaald en ik dacht echt dat ik het niet kon, maar het was toch (stiekem) fijn om even aan wat anders te denken dan alleen mama zijn. (Nu is ze al blij als we bij het kdv binnenlopen trouwens. Al die kindjes vinden ze vaak prachtig) Beetje lang verhaal, maar het komt echt goed Fijn dat je zo'n goed gesprek met je moeder hebt gehad!
pi_73897881
Mefke Hopelijk voel je je snel beter. En voel je nergens schuldig over, dat je dit aankaart bij je ha is het beste wat je kunt doen voor Driekus en jezelf. Fijn dat ze zo begripvol reageert.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73898850
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
*dienstmededeling*

We willen wel nog steeds vragen om het hier zo veel mogelijk OUD gerelateerd te houden. Dus hou het bij dingen die direct van invloed zijn op jou als persoon die met ouderschap (of de wens daartoe) te maken hebben

Kijk wel uit dat het geen echt klaagbaak of R&P-hoe voel je je nu topic gaat worden.
ga ik op letten!
pi_73898951
oef Mefke, wat zwaar voor je... eerst al het wennen aan je kleine vent, dan ook nog eens minderen/stoppen met bv... meid, ik heb het al verschillende keren voorbij zien komen, maar ik vind het ook: doe waar je je goed bij voelt. Fijn in ieder geval dat je niet verdrietig werd van je man die Driekus ook even een flesvoeding gaf...
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:46:16 #300
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73900311
Mefke en Miss_sly

Twijfelen jullie ook allemaal wel eens of je het wel allemaal goed doet?
vind het zo moeilijk allemaal, en ik weet die eerste maanden zijn pittig maar het grijpt me telkens zo erg aan.
Met als gevolg dat ik weer aan het snotteren ben en mezelf wederom afvraag waar ben ik toch aan begonnen

Moet terug vertrouwen krijgen in het ouderschap, vertrouwen krijgen dat wat er gebeurd is niet nog een keer hoeft te gebeuren.

heb begeleiding met terug plezier krijgen met Roy, iemand die samen met mij "leuke"dingen onderneemt zodat ik meer en meer van Roy kan genieten, en me terug tikt als ik te beschermend word.
(en dat laatste merk ik maar al te goed de laatste tijd, in de zin van Ik troost Roy wel, en hem dan dicht tegen me aan houd en weg loop)

Nu alleen nog terug vetrouwen krijgen in mezelf

[ Bericht 83% gewijzigd door _Bar_ op 20-10-2009 23:53:58 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')