Immer!quote:
Blijkbaar de gewoonste zaak van de wereld in huize V-F.quote:
Frits met zn lul op tafel, de vrouw "eet"quote:
Berichtgeving omtrent de nieuwe regeringen van Israël en VS. En dan in combinatie met elkaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
In die periode heb ik me wel ingezet!![]()
Wat is het onderwerp?
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:04 schreef OA het volgende:
[..]
Blijkbaar de gewoonste zaak van de wereld in huize V-F.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Frits met zn lul op tafel, de vrouw "eet"
Preuts volkje hier, neuken blijkbaar alleen netjes in bed, onder de dekenquote:
Ik ga geen sextape op fok gooienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Preuts volkje hier, neuken blijkbaar alleen netjes in bed, onder de deken
Gooi hem op tafel!quote:
Verduidelijk dat eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Berichtgeving omtrent de nieuwe regeringen van Israël en VS. En dan in combinatie met elkaar.
Als er eten op tafel staat, heb ik gewoon even nergens anders aandacht voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag weet ik meer. Begeleider was enthousiast er overquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Verduidelijk dat eens.
Waar bijvoorbeeld wel en geen aandacht/nadruk op wordt gelegd? Of...??
Wat die koffiechef zegt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Verduidelijk dat eens.
Waar bijvoorbeeld wel en geen aandacht/nadruk op wordt gelegd? Of...??
De liefde van jou gaat dus echt door de maagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Als er eten op tafel staat, heb ik gewoon even nergens anders aandacht voor
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag weet ik meer. Begeleider was enthousiast er over
Ah. check. Ik verander ook geen steekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag weet ik meer. Begeleider was enthousiast er over
Juistquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Als er eten op tafel staat, heb ik gewoon even nergens anders aandacht voor
Zo is dat!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De liefde van jou gaat dus echt door de maag
Bij pijpen ook door mijn vrouws maag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De liefde van jou gaat dus echt door de maag
Daar staat geen dvd speler.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. check. Ik verander ook geen steek.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij pijpen ook door mijn vrouws maag.
Thanx for the info!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij pijpen ook door mijn vrouws maag.
Graag gedaan.quote:
en licht uit!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goedemorgen terugquote:
Ik wilde het er nog bij typen...quote:
GMTAquote:
quote:
Lenny?quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat was vroeger.
nu doen we niet meer aan sex![]()
vies gedoe, en ouders hebben geen sex.
Jij eerst!quote:
Meurningquote:
Sander170?quote:
Of pooly wellicht?quote:
Voel de spanning en sensatiequote:
Door dit antwoord weet je wel meteen dat het een kloon is.quote:
Nee, dat niet. In ieder geval niets dat Scooby Doo niet kan oplossen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:32 schreef Aarti het volgende:
aha ik val midden in een mysterie!
ik voel het, maar dan kan ook buikgriep zijnquote:
Bij mij is het lucht dat er nog uit moet denk ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik voel het, maar dan kan ook buikgriep zijn
Een beetje user ziet dat ook wel door constant PI gebruik en meteen bij het registreren al een icon hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Door dit antwoord weet je wel meteen dat het een kloon is.
Wij zijn ook scherp hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:35 schreef 047 het volgende:
[..]
Een beetje user ziet dat ook wel door constant PI gebruik en meteen bij het registreren al een icon hebben.
Ik had ook meteen een iconquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:35 schreef 047 het volgende:
[..]
Een beetje user ziet dat ook wel door constant PI gebruik en meteen bij het registreren al een icon hebben.
Hellowquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:37 schreef 047 het volgende:
Ik kom hier ook vrij weinig meer de laatste tijd. *Hint.
quote:
Kuukske?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:37 schreef 047 het volgende:
wel.o.kquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nijns
![]()
vriendinnetje![]()
![]()
toch eens iets nieuws verzinnen
Niet. En nu ik hoor dat ik misschien naar Amsterdam ga moeten word ik helemaal niet blij. Randstadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
LL en Pheno![]()
Pheno: hoe gaat het met de banenjacht?
Ik had het goed dus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:37 schreef 047 het volgende:
Randstadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet. En nu ik hoor dat ik misschien naar Amsterdam ga moeten word ik helemaal niet blij. Randstad
bewoonde wereldquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet. En nu ik hoor dat ik misschien naar Amsterdam ga moeten word ik helemaal niet blij. Randstad
Niet als je 250 km op een dag moet rijdenquote:
Fair enoughquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Niet als je 250 km op een dag moet rijden
Met tokkies. Nee dank je, kijk naar marcb, die kotst ook de hele dag.quote:
klote zeg..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aartiiiii! Hoe issie?quote:
Nee, preciesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
250km boeit me niet eens. De files erbij op het moment dat je richting die bewoonde wereld moet. Jostis die niet kunnen rijden daar in de Randstadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Filesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
250km boeit me niet eens. De files erbij op het moment dat je richting die bewoonde wereld moet. Jostis die niet kunnen rijden daar in de Randstad
ik doe 150 op een dag, randstad best groot.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
250km boeit me niet eens. De files erbij op het moment dat je richting die bewoonde wereld moet. Jostis die niet kunnen rijden daar in de Randstad
En dat blijft echt niet beperkt tot de Randstadquote:
Het staartje is goed blijven zitten vannachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
@ nijns: nog niets nieuws
@JF: Hey lieverd
In belgie is het nog veel erger, daar zijn het geen josti's maar regelrechte debielen op de wegquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe 150 op een dag, randstad best groot.
files, tja. vroeg beginnen en vroeg naar huis. gelukkig kan dat hier.
jostisdie zijn er veel te veel.
balen zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
@ nijns: nog niets nieuws
@JF: Hey lieverd
@ Randstad:
was dat ook al voordat GF daar woonde?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
In belgie is het nog veel erger, daar zijn het geen josti's maar regelrechte debielen op de weg
Ik zag het vanmorgenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Het staartje is goed blijven zitten vannacht
Het feit dat mensen uit de randstad tegen mij zeggen dat ik mn kind beter in Limburg kan blijven opvoeden (had voldoende kans op een baan in bijv. amsterdam) zegt mij genoegquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
balen zeg
niet zo onaardig over de randstad..
nou IETS erger gewordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
was dat ook al voordat GF daar woonde?
Maar daar ben ik het ook niet mee oneens. Al kan je er echt prima wonen hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
Het feit dat mensen uit de randstad tegen mij zeggen dat ik mn kind beter in Limburg kan blijven opvoeden (had voldoende kans op een baan in bijv. amsterdam) zegt mij genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |