Heb ik net helemaal gemaaktquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:06 schreef Rijpie het volgende:
mooie op trouwens![]()
(nog niet eerder gezien)
Deze mag als reserve:quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat gifje van René blijft geweldig.
Ze vertellen af en toe leuke inside dingetjes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:11 schreef Drassss het volgende:
Zal nooit begrijpen waarom die huisvader verslaggevers die 2u per week werken, 5 minuten in de show mogen vullen en voor de rest op een krukkie zitten.
Daar ga je dus al, af en toequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze vertellen af en toe leuke inside dingetjes.
Mag ik deze als Icon gebruiken ??quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Deze mag als reserve:
[ afbeelding ]
Na het derde reclameblok, zoals ik al zeiquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:35 schreef Zero2Nine het volgende:
Nou Paul, het laatste nieuws over Utrecht.
Zelfs na de Jupiler League ook nog.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na het derde reclameblok, zoals ik al zei
Ik zit hier anders met mijn broek naar beneden hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
Doorselectie in de overhead van FC Utrecht
non-nieuws
Ja sorry Paul, voor ons is dat Utrechtverhaal nu eenmaal iets minder boeiendquote:
Van mij welquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mag ik deze als Icon gebruiken ??
Please
Haha, Johan heeft gelijk. Braafheid staat er echt zo bij van "right..."quote:
Prima, dat ze meer aandacht krijgen. Maar echt elke week een van de twee is wel wat overdreven...quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Zijn qua aanhang waarschijnlijk ook wel de grootste clubs van de JL, hebben iig als een van de weinigen in de JL altijd het stadion zo goed als vol. Maar als ze uitspelen vind ik het een beetje onzin om daar de wedstijd van te nemen tenzij er periodetitels op het spel staan.
Het bier staat er al voor koud.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Helmond Sport - De Graafschap, dat wordt smullen vrijdag
Ach, uiteindelijk speelt iedereen wel een keer tegen cambuur of de graafschap dus elke club wordt uitgezondenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:06 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Prima, dat ze meer aandacht krijgen. Maar echt elke week een van de twee is wel wat overdreven...
Ik hou je niet tegen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mag ik deze als Icon gebruiken ??
Please
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:34 schreef DrDentz het volgende:
In een land waar Frans Bauer en Jan Smit vedetten zijn kun je niet verwachten dat de mensen louter kwaliteitsprogramma's bekijken.
Ik denk dat dit kijkcijfer niet erg betrouwbaar is, de 1200 panel leden met zo'n kijkcijferkastje moeten handmatig instellen dat ze RTL7 aan het kijken zijn en bovendien aangeven met hoeveel ze kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:32 schreef Zapper het volgende:
399.000 kijkers.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:34 schreef DrDentz het volgende:
In een land waar Frans Bauer en Jan Smit vedetten zijn kun je niet verwachten dat de mensen louter kwaliteitsprogramma's bekijken.
een VI theatershow, dat ze 's zomers en in de winterstop de theaters langstrekken met oude beelden en geruchten besprekenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Leuk programma. Een ideale mix van voetbal, cabaret en onderbroekenlol. Van der Gijp zou eigenlijk in het theater moeten staan.
Nico Dijkshoorn, van DWDD op woensdag? Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou Nico Dijkshoorn wel eens als gast willen zien op vrijdag, en als dat succesvol is als vast tafellid. Zijn columns in VI zijn geweldig.
Zijn columns over voetbal zijn leuk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn, van DWDD op woensdag? Alsjeblieft niet zeg![]()
![]()
Die zit aan de bar, gast is Wetzel.quote:
Johan ging nog even kijken of Van Gaal onder de tafel zatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Van Gaal alleen aan tafel durft bij nobody's als Van Nieuwkerk en Witteman.
RKC heeft nu een hogere schuld dan Fortuna vorig jaar had...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Als je ziet hoe bont Fortuna het kon maken lijkt het me vreemd als voor RKC nu op korte termijn het doek valt.
beiden betalen alimentatiequote:
kijk even naar de posts boven jequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het niet op TV geweest vandaag?
De scheiding loopt wel anders. Bij Johan recht door het midden, bij de dubbelganger opzij.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik hoop dat Hansie even wat te horen krijgt over z'n performance in Hole in the Wall.
Is voor (een groot deel) spelquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef PabloLopez het volgende:
hans kies de eer voor je zelf man pffff
zo even een reclameblokquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:52 schreef Droopie het volgende:
Whahahahahahahahahahahaahahhahahahahahaha
Het begon zo gezellig
Maar wel vermakelijk toneelquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef Bklein het volgende:
" Wil je dat ik over Hans z'n zus begin "
NEC Stadion. Waarom weet ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:01 schreef Krambo het volgende:
Waar zitten ze ergens en waarom?
enige stadion waar johan nog normaal rond kan lopen zegt iequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NEC Stadion. Waarom weet ik niet.
die gast naast iwan, die ziet er niet gezond uit.quote:
Wilfred doet het erom. Is zo'n beetje het vaste onderdeel geworden, het nieuwtje van Hans zo lang mogelijk uitstellen. Na de Jupiler League Hans.quote:
AZ heeft een jaarinkomsten van 40 miljoen waarvan 8 van Dirkie is, dus dat zal allemaal wel meevallen de DSB schaatsploeg,marahtonschaatsers zijn wel de klos.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oef gaat snel bergafwaarts met AZ als ik de verslaggevers van VI mag geloven...
Pelle enzo zijn toch allemaal door Dirkie betaald?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef maril het volgende:
[..]
AZ heeft een jaarinkomsten van 40 miljoen waarvan 8 van Dirkie is, dus dat zal allemaal wel meevallen de DSB schaatsploeg,marahtonschaatsers zijn wel de klos.
In deze tijden staan sponsoren echt in de rij om even 8 miljoen op te hoesten...quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef maril het volgende:
[..]
AZ heeft een jaarinkomsten van 40 miljoen waarvan 8 van Dirkie is, dus dat zal allemaal wel meevallen de DSB schaatsploeg,marahtonschaatsers zijn wel de klos.
Maar zijn Ajax-nieuwtjes zijn ook nooit echt relevant.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wilfred doet het erom. Is zo'n beetje het vaste onderdeel geworden, het nieuwtje van Hans zo lang mogelijk uitstellen. Na de Jupiler League Hans.
Dat is waar, het zal wel weer gaan over de hoge salarissen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar zijn Ajax-nieuwtjes zijn ook nooit echt relevant.
Schrijf jij de teksten voor Renequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze slaan nu wel erg door. Die jongen heeft een fout gemaakt maar geen moord begaan ofzo
Die tuchtiging van Derksen is een beetje too much. Wel dom van Van der Wiel dat hij er geen afstand van neemt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze slaan nu wel erg door. Die jongen heeft een fout gemaakt maar geen moord begaan ofzo
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Schrijf jij de teksten voor Rene.
Je hebt wel gelijk trouwens. Het is gewoon dom, maar ook wel goed geweest nu...
Schrok er zelf van jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Die tuchtiging van Derksen is een beetje too much. Wel dom van Van der Wiel dat hij er geen afstand van neemt.
Overigens is Van der Gijp het met je eens hoor ik
Dus met andere woorden, hij geeft toe dat het allemaal gelogen is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Blackcard Greg heeft spijt!!
Stuur ze naar Johan, eens iets anders dan de eeuwige Mickey Newbury.quote:
Verschrikkelijkquote:
Ben je niet in de war met Priester (Burgzorg)? Er zijn meerdere voetballers die weleens in een rapclip hebben opgetreden (o.a. Babel en Drenthe).quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Rucebo het volgende:
Gregory rapt zelf ook geloof ik, of hij zat in zo'n rapvideo in ieder geval....
"Ik maan m even tot rust"quote:
Volgens mij zat Greg ook in die clip.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Priester (Burgzorg)? Er zijn meerdere voetballers die weleens in een rapclip hebben opgetreden (o.a. Babel en Drenthe).
Dit kllinkt wel een beetje als een oud wijf.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:14 schreef Perico het volgende:
Enige nadeel van op locatie is dat het geluid van veel mindere kwaliteit is, voor de rest spatten de vonken ervan af
Wat een combi Priester EN Blackcard Greg. Past wel goed bij hem die clip.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Volgens mij zat Greg ook in die clip.
Deze dus:
Jezus wat slecht. En Vd Wiel erbij met z'n scheve petje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Volgens mij zat Greg ook in die clip.
Deze dus:
Was veel grappiger geweest als ie Vitesse en ADO had laten winnen in de totoquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:46 schreef BB-King het volgende:
Johan doet wel een beetje popie jopie bij z'n club.
Ik kan me wel herinneren dat munsterman ooit heeft vertelt dat ajax arrogant zaken deed. Maar meer niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef Omnifacer het volgende:
Kan Derksen nu niet effe kappen? Nodig Kraaij dan niet uit... Ik kende het verhaal ook niet
Dit dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:58 schreef maril het volgende:
Ik vind het soms genant hoe Johan met Kraay omgaat , ook al ben ik geen fan van Kraay.
Inderdaad. Elke keer standaard Hans afzeiken, wat hij ook zegt, gaat ook vervelen. Maar goed, Hans laat zich ook lekker elke week afzeiken...quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:58 schreef maril het volgende:
Ik vind het soms genant hoe Johan met Kraay omgaat , ook al ben ik geen fan van Kraay.
Ik moet toch even reageren maar ehmquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:01 schreef Droopie het volgende:
Woensdag middernacht om 12.00 uur al![]()
Dat word een latertje
Ja, op vrijdag is het een stuk minder. Nog geen leuke gast geweest dit jaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Johnny de Mol![]()
Het duurt echt niet lang meer totdat Johan Vlemmix op vrijdag bij VI aanschuift.
Kan die samen met Genee een liedje gaan zingenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Johnny de Mol![]()
Het duurt echt niet lang meer totdat Johan Vlemmix op vrijdag bij VI aanschuift.
Inderdaad. Dan kan Derksen Van Gaal altijd wel uitmaken voor demagoog, maar vandaag was hij zelf geen haar beter.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Maar het publiek zorgt wel voor wat geklap enzo, daardoor raken de heren op dreef en gooien ze er meer oneliners en beledigingen uit.
Dat maakt de demagoog in Johan los.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Maar het publiek zorgt wel voor wat geklap enzo, daardoor raken de heren op dreef en gooien ze er meer oneliners en beledigingen uit.
Ben je in een johan derksen bui ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik moet toch even reageren maar ehm
middernacht om 12 uur
beetje dubbelop he.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben je in een johan derksen bui ?
Wat heeft je voorkeur 0.00 of 24.00 uur
Welkom terugquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik moet toch even reageren maar ehm
middernacht om 12 uur
Wou alleen even kijken hoeveel er gepost was vandaag in dit topic en toen zag ik de reactie. Maar ik ben al weer weg.quote:
Het is in grote lijnen gewoon het verhaal wat Munsterman al een tijdje verteld over die onderhandelingen dus ik begreep wel wat Derksen bedoelde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef Omnifacer het volgende:
Kan Derksen nu niet effe kappen? Nodig Kraaij dan niet uit... Ik kende het verhaal ook niet
Goed idee!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |